Ja, I know. Maar ik vroeg me gewoon af waarom sommige winkels echt die hits gewoon niet krijgen. Echt slechte inkoop doen ze hier bij de speelgoedwinkels hoor.quote:
Doelgroepquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, I know. Maar ik vroeg me gewoon af waarom sommige winkels echt die hits gewoon niet krijgen. Echt slechte inkoop doen ze hier bij de speelgoedwinkels hoor.
Dat ziet er best wel tof uit.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario & Luigi 3 website: http://touch-ds.jp/mfs/st103/index.html
Filmpje: http://touch-ds.jp/mediagallery/st103_a.html
tofquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario & Luigi 3 website: http://touch-ds.jp/mfs/st103/index.html
Filmpje: http://touch-ds.jp/mediagallery/st103_a.html
Dat dacht ik ook gezien te hebben, maar het is blijkbaar wel 32 euro...quote:
Dat is dan sinds kortquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:32 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook gezien te hebben, maar het is blijkbaar wel 32 euro...
http://www.play.com/Games(...)Product.html?cur=258
Die postte Roy hierboven ook al.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/44849.html
Bronquote:AMSTERDAM - Onderzoek zou hebben uitgewezen dat de ontwikkelaars van DS games als Brain Training onterecht stellen dat je geheugen beter wordt van hun games.
Eerder meldden we dat onderzoek zou hebben aangetoond dat wiskundeknobbels worden gestimuleerd met games als Brain Training en Big Brain Academy, maar voor het ontwikkelen van een goed geheugen hoef je deze games volgens het laatste onderzoek niet te spelen.
De Franse psycholoog professor Alain Lieury zegt dat de Nintendo DS technologisch een “juweeltje” is en dat de games hiervoor prima zijn. Het is volgens hem echter oplichterij om te stellen dat de Brain games een positieve invloed hebben op het geheugen.
...
Het onderzoek is uitgevoerd onder vier groepen kinderen die onder andere geheugentraining kregen. Het geheugen van de groepen die de DS gebruikten werd niet beter en soms zelfs slechter dan de groepen die geen DS gebruikten.
Lieury geeft aan dat de paar overige positieve effecten die de games hebben, bovendien zeer marginaal zijn. De bedenker van Brain Training, Ryuta Kawashima, hoort volgens Lieury bij een lange lijst van “luchtverkopers”.
leuk vrouwtjequote:Op woensdag 28 januari 2009 17:18 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/44849.html
Het verhaal is klaar, en ik ben er klaar mee. Dus ik heb 'm uitgespeeld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:33 schreef __Saviour__ het volgende:
dan mis je er 49, dat is geen uitspelen te noemen he
Ik ben zo'n spast die ALLES wil spelen. Ben dus al een jaar met Galaxy bezig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verhaal is maar een kapstok voor waar het echt om draait, de puzzels.
Het nu uitgespeeld noemen is net zoiets als in Galaxy gelijk naar bowser zodra je 60 sterren hebt en er dan mee kappen
wat dacht je anders hier van?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef RaymanNL het volgende:
Gescheurd, niks mee gebeurd, gewoon het bekende probleem![]()
Nu moet ik straks een Nintendo DSi kopen
Ik vind em anders leuker dan eba, heb bij eba totaal geen idee dat er een moeilijkheidsgraad is...quote:Op zondag 1 februari 2009 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Music Monstars is echt slecht, karige muziek en totaal geen ritme.
Heel goed Wessiej.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:09 schreef Wessiej het volgende:
Zo, Chrono Trigger maar gehaald, waarom weet ik eigenlijk niet, ik houd niet echt van J-RPG's, maar mijn game instinct leide mij tot dit spel
heb je giga gaias nog kunnen verslaan?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had zin in Dragon Quest aangezien ik daar nooit verder mee ben gegaan sinds ik Chrono Trigger heb. Ben nu bij Vrenor. Maar ik weet niet wat ik moet doen. Heb wel een armlet ofzo gevonden.
Zeker.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heb je giga gaias nog kunnen verslaan?
Je kunt twee RPG's door elkaar spelen?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had zin in Dragon Quest aangezien ik daar nooit verder mee ben gegaan sinds ik Chrono Trigger heb. Ben nu bij Vrenor. Maar ik weet niet wat ik moet doen. Heb wel een armlet ofzo gevonden.
Ik speel eerst altijd een lange tijd het ene spel en daarna een lange tijd het andere spel.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt twee RPG's door elkaar spelen?Ik trek dat niet, dan gaan de verhaallijnen door elkaar lopen in mijn hoofd
Anyway, ik heb geen idee waar je zit. Vrenor zegt me ook niets eerlijk gezegd terwijl ik DQ toch wel uitgespeeld hebCheck gamefaqs.com, dat heb ik voor DQIV ook regelmatig gedaan. De informatie verstrekking over je waarheen je moet is vrij gebrekkig soms
Succesquote:Op zondag 1 februari 2009 22:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben weer een stuk verder met DQ. Ben nu bij de arena. Moet 5 mannetjes verslaan en dan een of andere manslayer?
Prinnys gebruik ik echt nooit, de etna storyline is trouwens wel te belachelijk voor woordenquote:Op maandag 2 februari 2009 00:16 schreef Rikketik het volgende:
Ben weer eens bezig geweest met Disgaea DS, blijft een grappig spel. Die Prinny's met twee kapmessen verborgen in een klein buideltasje.
Ik weet nog niet helemaal of ik blij ga zijn met de richting die ze opgaan. Het klinkt een beetje te MMORPG-erig...quote:January 29, 2009 - Dragon Quest IX may be embracing that very modern gaming feature known as "download content." In its latest update on the game over in Japan today, Square Enix provided a vague hint that players would be able to go online to expand upon the game. Details were not provided.
Downloadable quests wouldn't be too surprising a feature for DQIX. The game has a hefty quest system, with players being able to take part in optional quests apart from the typical epic RPG storyline. Additionally, Wi-Fi Connection support has always been listed as planned for the game; download content would certainly qualify as that!
It's also worth noting that many Japanese companies have started offering downloads for their games. Sega has thus far shared eleven download mission updates for Phantasy Star Portable. Sony just released a second download quest for White Knight Chronicles. Namco Bandai has also released a couple of download mission packs for Dynasty Warriors Gundam 2.
The above download content share one thing in common: they're all free. With gamers in Japan expected to pay an MSRP of over $60 for DQIX, and with the game drawing lots of young players, it seems reasonable to assume that download content for DQIX would also be closer to the zero yen side of things.
This is all speculation, though. Square Enix shares DQIX updates every other week with the Japanese media, so we expect to hear something solid in the next few weeks -- or certainly before DQIX's March 28 release date.
While waiting for more, be sure and check out our image gallery, which now contains screens of DQIX's treasure map system. This new feature for the series allows players to track down dungeons containing secret treasure by follow roughly drawn maps that they receive during their quest.
Ik eigenlijk ook. 2D > 3Dquote:Op maandag 2 februari 2009 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind de screenshots eigenlijk al minder dan dat DQ IV eruit ziet
Op Ebay, voor veel te veel geld.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik Chrono Trigger voor de SNES kan vinden?
Mag hoor, ik vind het idiootquote:
Zooo, dat ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zit vast. Gitaarrifje vanaf plusminus 2 minuut 40.
Moet
Het
Halen.
daar zijn in DQ:IV de Chimera Wings (of zo) erg handig voor om van stad naar stad te warpenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het met DQ wel irritant dat ik dan éindelijk weet wat ik moet doen en dan wil ik naar de stad waar ik heen moet ofzo en dan kom ik om de seconde weer beesten tegen.![]()
Maargoed dat is bij de meeste RPG's alleen kom je er bij DQ:IV wat langzamer achter waar je heen moet.
Klopt maar ik had even geen Chimaera wings hehe.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef DSGamer het volgende:
[..]
daar zijn in DQ:IV de Chimera Wings (of zo) erg handig voor om van stad naar stad te warpen
Nou, welkom in het DS-topic. Goeie game-smaak heb je!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef YPrue het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een Nintendo DS LIte (zwart), met Mario kart, New super mario bros., en Viva pinata pocket paradise. Binnenkort maar eens Zelda, Kirby, Yoshi en Mario & Luigi erbij halen.
Ik ben nu druk bezig met karten, dat blijft verslavend.
Jaa, dat was precies zo'n ding!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger ook zo'n lampje (met vergrootglas!) voor de ouwe Gameboy. Vroegah... toen zag je geen hol op dat ding.
New Super Mario is erg leuk, er mag van mij wel een vervolg komen. Of twee.
Ik zag het ook ja! Dat belooft veel goeds, en het toffe is dat de game sneller komt dan verwacht (waarschijnlijk voor of rond de zomer in Europa!)quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:11 schreef YPrue het volgende:
[..]
Jaa, dat was precies zo'n ding!Het zag er alleen niet uit als je dat ding erop had, en die van mij was ook nog eens geel (de andere kleuren waren op toen).
![]()
Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar Mario & Luigi 3. Ik lees net op gonintendo.com dat Famitsu het spel goeie cijfers geeft: http://gonintendo.com/?p=71499
Die lijkt me ook erg leukquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja! Dat belooft veel goeds, en het toffe is dat de game sneller komt dan verwacht (waarschijnlijk voor of rond de zomer in Europa!)
Heb je hem niet besteld dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lijkt me ook erg leuk. Nu de nieuwe Kirby nog
Kirby Superstar? Ik vind 'm niet zo heel leuk, beetje te simpelquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lijkt me ook erg leuk. Nu de nieuwe Kirby nog
ik heb de us versie hier in Bussum bij de intertoys(de intertoys hier heeft wel vaker import), en in Hilversum bij een gameshop zien liggen, nou weet ik natuurlijk niet of dat in de buurt voor je is, maar mssn is er bij jouw in de buurt wel een gameshop die de us versie ook verkoopt, voor de multiplay hoef je KSSU toch niet te kopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, moet nog ergens een creditcard regelen.
Idd hij is wel heel makkelijk, ook vooral omdat je te makkelijk extra levens krijgt naar mijn gevoel, ik hoef overigens alleen nog maar die arenas te doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kirby Superstar? Ik vind 'm niet zo heel leuk, beetje te simpel
Dat klinkt dus echt als een spel voor mijquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kirby Superstar? Ik vind 'm niet zo heel leuk, beetje te simpel
Ik heb hem een keer in Den Haag zien liggen bij de Intertoys, maar wist dus niet dat hij eigenlijk nog niet uit wasquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb de us versie hier in Bussum bij de intertoys(de intertoys hier heeft wel vaker import), en in Hilversum bij een gameshop zien liggen, nou weet ik natuurlijk niet of dat in de buurt voor je is, maar mssn is er bij jouw in de buurt wel een gameshop die de us versie ook verkoopt, voor de multiplay hoef je KSSU toch niet te kopen
Haha, ik heb normaal ook geen problemen met een game zonder uitdaging, maar dit is wel heel erg hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt dus echt als een spel voor mij
Kirby is over het algemeen ook nooit zo uitdagend geweest als bijvoorbeeld een marioquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Haha, ik heb normaal ook geen problemen met een game zonder uitdaging, maar dit is wel heel erg hoorEn toch speel ik 'm af en toe wel eens
quote:Black Sigil : Blade of the Exiled Video Game Title for Nintendo DS™ Goes Gold!
REDWOOD CITY, California.—January 28th,, 2008 (MarketWire) -- Signature Devices, Inc. (OTCPK: SDVI) is pleased to announce that the Company’s wholly owned subsidiary, Graffiti Entertainment, Inc., has gone gold with the Role Playing Game Black Sigil: Blade of the Exiled and has scheduled the release for March 17th, 2009. Going gold is a term used in the video game industry when all testing and functionality of the game has been completed, and the game has been approved for manufacturing.
Black Sigil : Blade of the Exiled is Role Playing Game (RPG) that will excite all gamers. The game includes vivid environments that create a realistic yet imaginative landscape with 40 to 50+ hours of game play and tons of side-quests. Dark secrets and powerful plot twists create an original and intriguing story line. You can strategically customize your 3 person party from up to 8 unique characters, and there are 100+ different physical and magical skills/combos, 100+ different weapons, and 200+ different pieces of armor.
“Black Sigil is a game that all RPG gamers will enjoy. The story is so intriguing that it will keep you glued to your Nintendo DS™ ,” stated Kenneth Hurley, CEO of Signature Devices, Inc. and Graffiti Entertainment, Inc. “With 40-50+ hours of game play the entertainment value of this game is fantastic. Those that have had a chance to play the game say that it is among the best RPGs they've ever played. Our testing team has played the game over and over for the last 3 months during the testing process and they still enjoy playing the game everyday. That in and of itself is a testament to the game play and story line. In 30 years in the game business I've never witnessed such a thing.”
You ain't seen nothing yet. Enjoyquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:41 schreef Rikketik het volgende:
Chrono Trigger is nog toffer dan ik dacht.Heb nu ook Frog ontmoet, hoge wtf?-factor.
Klinkt best coolquote:SE finally revealed the wi-fi features for the game, and Roxanne's (girl in the green dress) role. By talking to her, you can connect to the Dragon Quest Wi-Fi Shopping network, where all sorts of items -- including those listed by other players -- are available to purchase. Special items and events will be offered at certain times, as well.
They're also taking a page from Layton's book and offering new downloadable quests every week for a year. These quests will involve all sorts of things, from treasure hunting, to monster killing, to substories.
Het wordt steeds leuker. Toen in die rechtszaak al die dingen op de fair tegen me gebruikt werden was ik wel onder de indruk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You ain't seen nothing yet. Enjoy
Hoorde van sommige winkels ook weer dat ze hem pas volgende week vrijdag krijgen i.p.v. vandaag.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Pff vandaag heel Eindhoven afgelopen, geen Chrono Trigger
In die game kan je tenminste niet gestoken worden door een pijlstaartrog.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:25 schreef Jjoey het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ligt het aan mij of is dit nogal raar.
Dat Irwin zijn naam verbindt aan zulke spelletjes zeg. Die probeert snel even te cashen natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:25 schreef Jjoey het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ligt het aan mij of is dit nogal raar.
Ja, want hij heeft nog wat aan geld.....quote:Op zondag 8 februari 2009 01:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat Irwin zijn naam verbindt aan zulke spelletjes zeg. Die probeert snel even te cashen natuurlijk.
Dat was de grap volgens mij.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft nog wat aan geld.....
Tof he. Ik heb al paar dagen niet op mijn DS gespeeld. Gister een Nintendo DS met iets van 15 spellen gekregen, dus de hele dag Aladin, Zelda en Donkey Kong gedaan.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat was de grap volgens mij.
En Chrono Trigger.Geweldig spel. Ben nu weer in Ayla's tijd, ze vroeg net of ze Frog mocht opeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |