Mag hoor, ik vind het idiootquote:
Zooo, dat ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:20 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zit vast. Gitaarrifje vanaf plusminus 2 minuut 40.
Moet
Het
Halen.
daar zijn in DQ:IV de Chimera Wings (of zo) erg handig voor om van stad naar stad te warpenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het met DQ wel irritant dat ik dan éindelijk weet wat ik moet doen en dan wil ik naar de stad waar ik heen moet ofzo en dan kom ik om de seconde weer beesten tegen.![]()
Maargoed dat is bij de meeste RPG's alleen kom je er bij DQ:IV wat langzamer achter waar je heen moet.
Klopt maar ik had even geen Chimaera wings hehe.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef DSGamer het volgende:
[..]
daar zijn in DQ:IV de Chimera Wings (of zo) erg handig voor om van stad naar stad te warpen
Nou, welkom in het DS-topic. Goeie game-smaak heb je!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:43 schreef YPrue het volgende:
Ik heb sinds gisteren ook een Nintendo DS LIte (zwart), met Mario kart, New super mario bros., en Viva pinata pocket paradise. Binnenkort maar eens Zelda, Kirby, Yoshi en Mario & Luigi erbij halen.
Ik ben nu druk bezig met karten, dat blijft verslavend.
Jaa, dat was precies zo'n ding!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger ook zo'n lampje (met vergrootglas!) voor de ouwe Gameboy. Vroegah... toen zag je geen hol op dat ding.
New Super Mario is erg leuk, er mag van mij wel een vervolg komen. Of twee.
Ik zag het ook ja! Dat belooft veel goeds, en het toffe is dat de game sneller komt dan verwacht (waarschijnlijk voor of rond de zomer in Europa!)quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:11 schreef YPrue het volgende:
[..]
Jaa, dat was precies zo'n ding!Het zag er alleen niet uit als je dat ding erop had, en die van mij was ook nog eens geel (de andere kleuren waren op toen).
![]()
Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar Mario & Luigi 3. Ik lees net op gonintendo.com dat Famitsu het spel goeie cijfers geeft: http://gonintendo.com/?p=71499
Die lijkt me ook erg leukquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zag het ook ja! Dat belooft veel goeds, en het toffe is dat de game sneller komt dan verwacht (waarschijnlijk voor of rond de zomer in Europa!)
Heb je hem niet besteld dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lijkt me ook erg leuk. Nu de nieuwe Kirby nog
Kirby Superstar? Ik vind 'm niet zo heel leuk, beetje te simpelquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die lijkt me ook erg leuk. Nu de nieuwe Kirby nog
ik heb de us versie hier in Bussum bij de intertoys(de intertoys hier heeft wel vaker import), en in Hilversum bij een gameshop zien liggen, nou weet ik natuurlijk niet of dat in de buurt voor je is, maar mssn is er bij jouw in de buurt wel een gameshop die de us versie ook verkoopt, voor de multiplay hoef je KSSU toch niet te kopenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, moet nog ergens een creditcard regelen.
Idd hij is wel heel makkelijk, ook vooral omdat je te makkelijk extra levens krijgt naar mijn gevoel, ik hoef overigens alleen nog maar die arenas te doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kirby Superstar? Ik vind 'm niet zo heel leuk, beetje te simpel
Dat klinkt dus echt als een spel voor mijquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kirby Superstar? Ik vind 'm niet zo heel leuk, beetje te simpel
Ik heb hem een keer in Den Haag zien liggen bij de Intertoys, maar wist dus niet dat hij eigenlijk nog niet uit wasquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb de us versie hier in Bussum bij de intertoys(de intertoys hier heeft wel vaker import), en in Hilversum bij een gameshop zien liggen, nou weet ik natuurlijk niet of dat in de buurt voor je is, maar mssn is er bij jouw in de buurt wel een gameshop die de us versie ook verkoopt, voor de multiplay hoef je KSSU toch niet te kopen
Haha, ik heb normaal ook geen problemen met een game zonder uitdaging, maar dit is wel heel erg hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt dus echt als een spel voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |