Je begint vanzelf harder te rammenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Elite Beat Agents is trouwens enorm verslavend, al vind ik soms het touchscreen niet helemaal 100% meewerken, dan vind ik toch echt dat ik hem aangetikt heb maar waarschijnlijk wat te zacht dan... Wel echt een superleuk spel, leuker dan Guitar Hero eigenlijk....!
Midi.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lag gisteren op de deurmat... Wat heerlijk frustrerend en verslavend is dit weer. De muziek is natuurlijk een beetje jammerlijk (MIDI, geen vocalen), maar dat doet er weinig aan af. De deuntjes zijn wel erg aanstekelijk..
* _Arual_ tikt weer verder
Deze lag in de budgetbak bij Dixons, maar omdat ik gisteren Music Monstars binnen heb gekregen, heb ik 'm toch maar laten liggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan moet je ook eens kijken naar Looney Tunes: Cartoon Concerto
[ afbeelding ]
Vrijwel hetzelfde principe, alleen moet je daar slepen over het scherm naar de verschillende punten ipv ze aan te tikken. De muziek bestaat uit allemaal klassieke stukken, wat verbazingwekkend goed past bij de filmpjes
Waar ik spijt van heb nu, waarvan akte.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Deze lag in de budgetbak bij Dixons, maar omdat ik gisteren Music Monstars binnen heb gekregen, heb ik 'm toch maar laten liggen.
Ik zit trouwens net even te kijken dus of ie ook op de website van Dixons staat, maar ik zie dat ze daar Viva Pinata hebben voor 17 euroquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waar ik spijt van heb nu, waarvan akte.
Het bekende probleem?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo haat mij![]()
:
[ afbeelding ]
Gescheurd, niks mee gebeurd, gewoon het bekende probleem![]()
Nu moet ik straks een Nintendo DSi kopen
Ik doe er niks vreemds mee hoor, klap het scherm normaal open. Ik zag een tijdje terug al een klein scheurtje aan de achterkant. Nintendo repareert dit meestal ook kosteloos, als het binnen de garantie valt.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het bekende probleem?Die is niet zooo extreem hoor! Dat is een kleine scheur aan de bovenkant. Dit is gewoon een gebruikersfout!
Ik heb nog een DS Phat voor de GBA gamesquote:Op maandag 19 januari 2009 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah kut man. Als je vaak GBA spellen doet zou ik gewoon een DSlite halen wanneer de DSi uit is. Die wordt dan waarschijnlijk iets rond de 100 euro!
Je moet 'm ook niet te ver open klappenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
Ik doe er niks vreemds mee hoor, klap het scherm normaal open. Ik zag een tijdje terug al een klein scheurtje aan de achterkant. Nintendo repareert dit meestal ook kosteloos, als het binnen de garantie valt.
DSi is voor gewone DS games regiovrij, niet voor DSi Ware.quote:Ik heb nog een DS Phat voor de GBA games![]()
Is de DSi trouwens ook regiovrij?
quote:edit:
Hier, een ander met het zelfde probleem, mijn DS ligt er nu ook ongeveer zo bij, wat het rechter hoekje is er zojuist vanaf gevallen![]()
[ afbeelding ]
Je ziet gewoon dat de DS lite te weinig contactpunten heeft aan die hoek, logisch dat het zo makkelijk scheurt![]()
Ik heb hem ook niet 180 graden open geklapt, dat heb ik maar een paar keer gedaan, niet op het moment dat tie brak. Zover openklappen heb ik maar een enkele keer gedaan en de laatste keer was een jaar terug ofzo. Ik verdien dit gewoon niet, ik koop altijd netjes mijn gamesquote:Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet te ver open klappen
Waarom ben je zo hard Royquote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn Wii verkocht en ben aan m'n tweede flashcard toe. De mijne breekt echter niet.
Het is je eigen schuld.
Daar leer je vanquote:
Auch!!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo haat mij![]()
:
[ afbeelding ]
Gescheurd, niks mee gebeurd, gewoon het bekende probleem![]()
Nu moet ik straks een Nintendo DSi kopen
ik heb juist probs met mn l en r toetsen, kom er net achter dat de L toets op mijn 2de ds lite ook al niet goed werkt, en dat is verdomde lastig bij Chrono triggerquote:Op maandag 19 januari 2009 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik doe er niks vreemds mee hoor, klap het scherm normaal open. Ik zag een tijdje terug al een klein scheurtje aan de achterkant. Nintendo repareert dit meestal ook kosteloos, als het binnen de garantie valt.
[..]
Ik heb nog een DS Phat voor de GBA games![]()
edit:
Hier, een ander met het zelfde probleem, mijn DS ligt er nu ook ongeveer zo bij, wat het rechter hoekje is er zojuist vanaf gevallen![]()
[ afbeelding ]
Je ziet gewoon dat de DS lite te weinig contactpunten heeft aan die hoek, logisch dat het zo makkelijk scheurt![]()
Bedoel je je loop toetsen of L1 en R1 ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb juist probs met mn l en r toetsen, kom er net achter dat de L toets op mijn 2de ds lite ook al niet goed werkt, en dat is verdomde lastig bij Chrono trigger
ik bedoel de schouderknoppen ja de control panels in 2300 en voor bepaalde quests (voor het krijgen van die chrono doll, het redden van luccas moeder bijvoorbeeld zijn deze behoorlijk essentieel), laat staan voor het scrollen door de equipment lists, en bij spellen als disgaea ds en ff tactics advance om te scrollen door je characterlists. Bij bleach: the blade of fate is het zelfs essentieel, aangezien je met l en r van de voor naar achterkant kan/moet switchen om een gevecht een beetje te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bedoel je je loop toetsen of L1 en R1 ?
Koomt ws omdat jij het touchscreen gebruikt, iets wat mij niet echt lukt aangezien ik dat hooguit 20 minuten achterelkaar kan spelen voordat mijn pols echt pijscheuten geeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit L en R gebruikt bij Chrono Trigger en ik ben nu Bij Giga Gaia.
22 maart in Noord-Amerika.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef Jesse_ het volgende:
Wanneer komt Pokémon Platinum eigenlijk in US of EU?
Nop. Als ik equips wil kijken of wil saven ofzo tik ik even dat icoontje aan met mijn vinger. Voor de rest niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Koomt ws omdat jij het touchscreen gebruikt, iets wat mij niet echt lukt aangezien ik dat hooguit 20 minuten achterelkaar kan spelen voordat mijn pols echt pijscheuten geeft.
quote:
ayla+chrono+robo/frog , spam met ayla en chrono falcon strike om beide armen weg te vagen , om daarna voor 2 a 3 beurten het hoofd aan te pakken, gebruik robo danwel frog voor het evt healen(als zn armen weg zijn kan hij niet aanvallen), daarna herhalen(en mssn dat je nog 2 a 3x level up moet gaan daarvoor).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie die Giga Gaia zo doen hoor.
Hoe ik 't ook blijf proberen, hij doet steeds 2 of drie aanvallen achter elkaar waardoor ik praktisch bijna in één keer dood ben.
Mijn vriendin heeft hetzelfde gehadquote:Op maandag 19 januari 2009 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog een DS Phat voor de GBA games![]()
edit:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |