Ik heb R4 en met de gepatchte versie is er niks aan de hand. Heb momenteel maar 1 keer een vastloper gehad, verder nergens last van. Je zou hem hier kunnen downloaden:quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Heb jij niet dat Chrono Trigger blokkeert omdat je m gedownload hebt?
Square heeft een beveiliging ingebouwd.
Ik wacht wel op de EU release. Nu komt eerst Secret of Mana op de VC.
Als IV niet interessant voor je was zijn V en VI dat ws ook nietquote:Op maandag 22 december 2008 17:50 schreef Rikketik het volgende:
Het vierde deel van Dragon Quest kon me eigenlijk niet echt boeien. Ben benieuwd of V en VI me kunnen verrassen.
Nu bezig met Fire Emblem. Proloog achter de rug en hoewel wennen, is het best een leuk spel.
Neequote:Op dinsdag 23 december 2008 00:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Is het trouwens mogelijk om met Nintendo DS tegen een Wii te Mario Karten?
Weet niet bij zo'n gebouw waar je drie verdiepingen omhoog moet ofzo. Al een tijd niet gespeeld dus ik weet het niet precies.quote:
Als trackmania purist vind ik tm-ds een mega-slechte marketingstunt, het ziet er echt niet uit (net zoals de meeste pc naar ds ports overigens)quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:06 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Trackmania is echt leuk om in de trein even snel te doen. Speelde gister tegen een bloed mooie griet met een ds in de trein ! Heb haar telefoon nummer gekregen om nog is te `gamen´ al niet goed voor is
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef e-wok het volgende:
tof, laten we nog een topic volpraten over chrono trigger.
ach voor zo even in de trein vermaak ik me wel hoorquote:Op donderdag 25 december 2008 21:07 schreef e-wok het volgende:
[..]
Als trackmania purist vind ik tm-ds een mega-slechte marketingstunt, het ziet er echt niet uit (net zoals de meeste pc naar ds ports overigens)
De Black Omen is erg lang ja, maar om nou te zeggen dat het einde eentonig is gaat me te ver... De Black Omen is namelijk een soort sidequest, niet verplicht. Hoe vond je het laatste verhaalstuk? Dat is veel belangrijker.quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:45 schreef magnifor het volgende:
Wat is Chrono Trigger aan het einde eentonig zeg. Op een gegeven moment wou ik mijn ds uitzetten toen ik in de black omen zat.
Ik moet Lavos verslaan. Dus weet het einde nog niet .:Pquote:Op maandag 29 december 2008 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Black Omen is erg lang ja, maar om nou te zeggen dat het einde eentonig is gaat me te ver... De Black Omen is namelijk een soort sidequest, niet verplicht. Hoe vond je het laatste verhaalstuk? Dat is veel belangrijker.
Ik heb alle losse sidequests nu gedaan en ben bezig met de extra dungeon nu. Ook ga ik proberen alle Techs te halen en ga ik via de Black Omen ook naar de eindbaas. Dan heb ik volgens mij alles op 100% en dan is het wel mooi geweest met deze save en is het tijd voor New Game+ !
Marle bevalt van kikker-kindjes en Crono neemt daarna wraak op Frog.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:29 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik moet Lavos verslaan. Dus weet het einde nog niet .:P
Zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Marle bevalt van kikker-kindjes en Crono neemt daarna wraak op Frog.
Goed zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb eindelijk de moeite genomen om met Robo en de rest terug te gaan van alles 99 in te slaan en ik sta nu bij de save-point voor Magus.
Chrono, Robo en Frog komen eraan!
Ik heb het één keer geprobeerd al voor ik die items had zeg maar. Toen werd ik genadeloos afgemaakt. Moet eerst even de tactiek een beetje door hebben zeg maar.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed zoNu moet het toch wel lukken
Die lijkt mij erg tof!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest V komt 20 februari uit in Europa (17 in de US)
Dat valt wel mee hoor, er zitten zelfs een aantal characters in de latere levels in die je niet kan recruteren als je in de eerdere levels niet een aantal characters hebt opgeofferd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef Mystikvm het volgende:
Fire Emblem voor DS aangeschaft. Meer van hetzelfde, maar wel leuk weer.
Behalve dat je characters op ongelukkige momenten doodgaan. Maar dat ligt meer aan mij.
quote:Air Traffic Chaos is CakeMania for anoraks: a basic, bizarrely unglamorous, stern and unloving mistress that you just cannot bring yourself to leave, to stop wanting to please. The extras, options, and number of stages are a slap in the face, the rewards pitiful and the pain great, but you won't care; and you'll spend dozens of hours compulsively playing it, more than you will many other more lavish and entertaining DS games. I struggled for a long time to come up with a reason for this, but it might be as simple as this: Air Traffic Chaos is, basically, terribly, perfect.
Zo'n game heb ik ooit een keer op de PC gespeeld. Na 5 minuten serieus spelen ging ik proberen om de ergste vliegtuigramp ooit te maken door een dozijn vliegtuigen tegelijk op elkaar te laten botsen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Air Traffic Chaos scoort een 8/10 op Eurogamer
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Leuk voor control freaks, niet voor de gamer die wil ontspannen
Dat soort dingen zou ik ook doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo'n game heb ik ooit een keer op de PC gespeeld. Na 5 minuten serieus spelen ging ik proberen om de ergste vliegtuigramp ooit te maken door een dozijn vliegtuigen tegelijk op elkaar te laten botsen.
Ik zag hem laatst nog staan in de winkel. Blijf het zo'n lullig hoesje vinden, hè?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Air Traffic Chaos scoort een 8/10 op Eurogamer
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Leuk voor control freaks, niet voor de gamer die wil ontspannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |