Schijnt dat je ze uit kunt zetten. Dan houd je de SNES-versie over.quote:Op maandag 27 oktober 2008 04:11 schreef Kriegel het volgende:
Het is wel jammer dat ze dezelfde fout maken als bij de PSX versie: filmpje laten zien en het vervolgens in-game doodleuk over doen. Ik bedoel, wat is het nut dan?
Dat zou ideaal zijnquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:47 schreef Aether het volgende:
Schijnt dat je ze uit kunt zetten. Dan houd je de SNES-versie over.
Ah, gevonden: Chrono Trigger DS - Impressionquote:
quote:For crazed purists, there is one last piece of good news: everything added to this enhanced port can be turned off. When a new game is started, the player is presented with the option to turn off the touch screen interface as well as the anime cutscenes injected into the plot. Aside from the rewording of the text, this will make Chrono Trigger DS look exactly like the SNES version, only tinier and portable. The player can also choose never to enter the Arena, if the thought of added content somehow offends you.
Dat was Arualquote:Op maandag 27 oktober 2008 10:31 schreef het-is-mij het volgende:
Tvp enzo, weer even op zoek naar nieuwe games.
Hier had iemand het laatst over viva pinata ofzoiets?
Hou van een beetje simpele games en ben momenteel evne iets drukker met mn wii.
Het begin is even wennen en je komt regelmatig in stukken waar je toch ff moet grinden om verder te kunnen. Maar dankzij het snelle battlesysteem is dat eigenlijk helemaal niet ergquote:Op maandag 27 oktober 2008 20:00 schreef Rikketik het volgende:
Dragon Quest IV heb ik een uurtje mee gespeeld, maar ik vond het maar saai. Ga er waarschijnlijk nog wel een keer mee verder, maar dat zal pas in het nieuwe jaar zijn waarschijnlijk. Teveel goede games die op dit moment om mijn aandacht vragen.
DQ zal nog wel even duren. Geen van de DQ heeft nog een datum voor NA, laat staan voor Europa.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Laat ik hier ook maar eens een lijstje posten met games die ik wil gaan spelen op de DS
Allereerst natuurlijk Chrono Trigger
[ afbeelding ]
En dan Dragon Quest V, VI en IX (plaatje is van V)
[ afbeelding ]
Ik mis alleen een goede platformer in de line-up, New Mario 2 bijvoorbeeld zou geniaal zijn!
Ik ben er afgelopen weekend mee begonnen, maar ik loop nog niet warm voor dit spel. Zo'n ouderwetse JRPG is met gewoon...te ouderwets. Hopelijk heb ik straks niet hetzelfde met Chrono Trigger.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed, de Chrono Trigger hype even met rust latend, hier wat screens van Dragon Quest IV. DQIV is een remake van de oude NES versie en is heerlijk old skool. Ik zit op ongeveer 20 uur en het is helemaal geweldig! Must Have voor RPG-fans!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Komt hoog op de lijst van meest favoriete DS-games van 2008!
Oh ja! Mario en Luigi 3!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:47 schreef Aether het volgende:
[..]
DQ zal nog wel even duren. Geen van de DQ heeft nog een datum voor NA, laat staan voor Europa.
Mario & Luigi lijkt me ook nog wel interessant net als de nieuwe Kingdom Hearts.
Ja, DQIV is écht old skool, met af en toe flink grinden. Maar! de battles gaan echt snel, speel in ieder geval tot en met chapter 2quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben er afgelopen weekend mee begonnen, maar ik loop nog niet warm voor dit spel. Zo'n ouderwetse JRPG is met gewoon...te ouderwets. Hopelijk heb ik straks niet hetzelfde met Chrono Trigger.
Ben ik wel van plan. Ik wil wel weten hoe het verhaal van Ragnar Mc Ryan afloopt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, DQIV is écht old skool, met af en toe flink grinden. Maar! de battles gaan echt snel, speel in ieder geval tot en met chapter 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |