Ja, tal van licht erotische Japanse tekst adventures, maar die interesseren je waarschijnlijk geen hol.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog leuke adventures in de stijl van Phoenix Wright en Hotel Dusk op de DS? In afwachting van Broken Sword.
Volgens mij zit je dan op 80 % ofzo? Weet niet precies.quote:Op zondag 21 december 2008 16:13 schreef magnifor het volgende:
Gebeurd er nog veel als je Magus hebt verslagen? Heb er nu 9 uur opzitten en ben nu bezig met Magus.
Beste game OOIT.quote:Op maandag 22 december 2008 10:32 schreef Borizzz het volgende:
In chrono trigger de moeite waard?
ben naarstig op zoek naar een nieuwe ds game
Ja ik wil wel maar ik durf niet.quote:
Dan issie voor mij veels te moeilijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik werd gister keihard ingemaakt door een eindbaas.
Liz!quote:Op maandag 22 december 2008 11:06 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ja ik wil wel maar ik durf niet.
[..]
Dan issie voor mij veels te moeilijk.![]()
In Amerika nu al 2 weken geloof ik. Heb 'm geïmporteerd via VGP.caquote:Op maandag 22 december 2008 11:12 schreef Borizzz het volgende:
Chrono Trigger lijkt wel op Secret of Mana.
Maar offie ook net zo goed is... Nja... ik zal m wel proberen.
Maar hij is nog niet uit of wel?
Heb jij niet dat Chrono Trigger blokkeert omdat je m gedownload hebt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:19 schreef magnifor het volgende:
Zo net Chrono Trigger gedownload, morgen maar eens spelen.
Blijft een van mijn favo spellen.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Heb jij niet dat Chrono Trigger blokkeert omdat je m gedownload hebt?
Square heeft een beveiliging ingebouwd.
Ik wacht wel op de EU release. Nu komt eerst Secret of Mana op de VC.
Wat blokkeert? Je DS?quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Daar is een ppf dingetje voor.quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als je bij Leene's square voor de eerste keer teleport blijft ie hangen als je een illegale versie hebt.quote:
Kun je dat blokkeren voorkomen dan?quote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je bij Leene's square voor de eerste keer teleport blijft ie hangen als je een illegale versie hebt.
Jawel. Het spel kopen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Kun je dat blokkeren voorkomen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |