Voor Guitar Hero op de DS zijn mijn vingers nét te kort - en dat is echt frustrerend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk spelletje. Alsof je met Jan en Zwaan op een orgeltje aan het rammen bent.
Guitar Hero Decades is dan wel weer leuk.
Tof spel trouwens. Heb net de koningin gered.quote:
Aw, dat is zielig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Voor Guitar Hero op de DS zijn mijn vingers nét te kort - en dat is echt frustrerend.
Alles geprobeerd. Bij het laagste level is het geen probleem, dan hoef je niet bij de blauwe toets te kunnen. Mijn pink is 'ontoereikend'.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw, dat is zielig.
Ook als je dat bandje anders afstelt enzo?
hier idemquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:06 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Alles geprobeerd. Bij het laagste level is het geen probleem, dan hoef je niet bij de blauwe toets te kunnen. Mijn pink is 'ontoereikend'.Heb ook al mijn hele hand door het bandje heen gefrummeld, dus inclusief de duim, maar dan heb je totaal geen grip meer.
Zodra je er eenmaal geweest bent ga je automatisch elke keer daarheen als je gaat reizen.quote:Op maandag 15 december 2008 17:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hoe je weer terug bij the end of time komt in Chrono Trigger? Toen ik er was werd het volgens mij wel verteld maar aangezien ik ondertussen net iets op tv zag en vriendin naast me lag heb ik er overheen gelezen. Kun je makkelijk terug komen daar ofzo?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Chrono Trigger is zo verslavend!
Joh!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Chrono Trigger is zo verslavend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Je kunt kiezen, maar als je opgelet hebt tijdens de gesprekken weet je altijd waarheen je moet gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb gister Heckran verslagen en ben nu weer at the End of Time. Weet niet welke portal ik nu moet nemen!
Die bij het mannetje telt niet, die is voor de arena/multiplayer (nieuw voor de DS versie)quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:35 schreef boem-dikkie het volgende:
En bij dat mannetje ook nog! 65.000.000 ofzo.
New Super Mario Bros., Yoshi's Island DS, Mario Kart DS, Super Princess Peach, Nintendogs, Cooking Mama, Wario Ware.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef Patvs het volgende:
Heeft iemand een Nintendo DS tip, van een spel volledig in het Nederlands, dat een beetje leuk is voor 5-7 jarige meisjes.
*kuch*quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:55 schreef Laniboekje het volgende:
Viva Pinata DS helemaal uitgespeeld, alle Pinata's gevangen. Ook verslavend spel, zeker 50 uur gespeeld.
Vanavond maar eens een begin gaan maken aan Final Fantasy IV op de DS.
Ik ging daar dit keer ook de eerste keer afquote:Op woensdag 17 december 2008 08:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben nu bij Mana en Manu ofzo bij dat zwaard. Krijg dat beest als ze samenvoegen niet dood.!
Blijven proberen!
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, kan Aura slash ofzo doen, Combo tussen Lucca Marle en Chrono waarbij iedereen 100 healt ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil meer ervaringen lezen van newcomersWaar zitten ze allemaal?
Ikzelf ben overigens al flink verder in de gameIk ben ook net begonnen , ik heb het eerst 3x overnieuw gedaan het begin omdat ik niet wist wanneer ik kon savenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik vind het erg leuk, alleen in het begin zijn de gevechten nog wat staties, en ik vind ontwijken van aanvallen apart. maar erg leuk !En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
Hoe bedoel je ontwijken? Je moet elke vijand gewoon aanvallen, anders kom je later in de game misschien in problemen omdat je niet genoeg exp hebt...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Ik ben ook net begonnen , ik heb het eerst 3x overnieuw gedaan het begin omdat ik niet wist wanneer ik kon saven![]()
Maar ik vind het erg leuk, alleen in het begin zijn de gevechten nog wat staties, en ik vind ontwijken van aanvallen apart. maar erg leuk !
Ik heb mijzelf nu eenmaal de belofte gedaan om aan de backlog te werken! Stukken goedkoper gamen zo. Volgend jaar (over twee weken dus) komt dat allemaal wel.quote:
Ik ben heel lomp en a-muzikaal, bovendien betrof het een al zwaar mishandelde DS (zo'n oude grijze lompe). Ik ben niet representatief. Heb het spel juist op de hogere levels op mijn nieuwe DS lite gespeeld, ding leeft nog steeds.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wou ook EBA maar toen las ik meerdere keren mensen die hun DS er kapot van ging van het rammen op het touchscreen en aangezien ik mezelf redelijk goed ken heb ik besloten omdat maar niet te doen.
Ik bedoel als je in een gevecht bent, kan je een aanval volgens mij niet ontduiken of wel ?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ontwijken? Je moet elke vijand gewoon aanvallen, anders kom je later in de game misschien in problemen omdat je niet genoeg exp hebt...
Nee, het is geen Mario & Luigi.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:33 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Ik bedoel als je in een gevecht bent, kan je een aanval volgens mij niet ontduiken of wel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Dat vind ik een beet jammer dat betekent dat je altijd meppen krijgt.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, het is geen Mario & Luigi.
Je hebt die gevechten gewoon nodig om progressie te boeken en latere vijanden te verslaan. Zonder bepaalde aanvallen maak je geen kans en die aanvallen krijg je door exp en techs op te bouwen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:10 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Dat vind ik een beet jammer dat betekent dat je altijd meppen krijgt.
Bij megaman starforce 2 kan je ontwijken en zo, heb je die al een keer gedaan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |