Voor Guitar Hero op de DS zijn mijn vingers nét te kort - en dat is echt frustrerend.quote:Op vrijdag 12 december 2008 08:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk spelletje. Alsof je met Jan en Zwaan op een orgeltje aan het rammen bent.
Guitar Hero Decades is dan wel weer leuk.
Tof spel trouwens. Heb net de koningin gered.quote:
Aw, dat is zielig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Voor Guitar Hero op de DS zijn mijn vingers nét te kort - en dat is echt frustrerend.
Alles geprobeerd. Bij het laagste level is het geen probleem, dan hoef je niet bij de blauwe toets te kunnen. Mijn pink is 'ontoereikend'.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw, dat is zielig.
Ook als je dat bandje anders afstelt enzo?
hier idemquote:Op zaterdag 13 december 2008 10:06 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Alles geprobeerd. Bij het laagste level is het geen probleem, dan hoef je niet bij de blauwe toets te kunnen. Mijn pink is 'ontoereikend'.Heb ook al mijn hele hand door het bandje heen gefrummeld, dus inclusief de duim, maar dan heb je totaal geen grip meer.
Zodra je er eenmaal geweest bent ga je automatisch elke keer daarheen als je gaat reizen.quote:Op maandag 15 december 2008 17:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hoe je weer terug bij the end of time komt in Chrono Trigger? Toen ik er was werd het volgens mij wel verteld maar aangezien ik ondertussen net iets op tv zag en vriendin naast me lag heb ik er overheen gelezen. Kun je makkelijk terug komen daar ofzo?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Chrono Trigger is zo verslavend!
Joh!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo. Chrono Trigger is zo verslavend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Je kunt kiezen, maar als je opgelet hebt tijdens de gesprekken weet je altijd waarheen je moet gaan.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb gister Heckran verslagen en ben nu weer at the End of Time. Weet niet welke portal ik nu moet nemen!
Die bij het mannetje telt niet, die is voor de arena/multiplayer (nieuw voor de DS versie)quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:35 schreef boem-dikkie het volgende:
En bij dat mannetje ook nog! 65.000.000 ofzo.
New Super Mario Bros., Yoshi's Island DS, Mario Kart DS, Super Princess Peach, Nintendogs, Cooking Mama, Wario Ware.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef Patvs het volgende:
Heeft iemand een Nintendo DS tip, van een spel volledig in het Nederlands, dat een beetje leuk is voor 5-7 jarige meisjes.
*kuch*quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:55 schreef Laniboekje het volgende:
Viva Pinata DS helemaal uitgespeeld, alle Pinata's gevangen. Ook verslavend spel, zeker 50 uur gespeeld.
Vanavond maar eens een begin gaan maken aan Final Fantasy IV op de DS.
Ik ging daar dit keer ook de eerste keer afquote:Op woensdag 17 december 2008 08:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben nu bij Mana en Manu ofzo bij dat zwaard. Krijg dat beest als ze samenvoegen niet dood.!
Blijven proberen!
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ja, kan Aura slash ofzo doen, Combo tussen Lucca Marle en Chrono waarbij iedereen 100 healt ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil meer ervaringen lezen van newcomersWaar zitten ze allemaal?
Ikzelf ben overigens al flink verder in de gameIk ben ook net begonnen , ik heb het eerst 3x overnieuw gedaan het begin omdat ik niet wist wanneer ik kon savenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik vind het erg leuk, alleen in het begin zijn de gevechten nog wat staties, en ik vind ontwijken van aanvallen apart. maar erg leuk !En toen werd het huilen
Xbox360 gamertag : Buffeljezus
Hoe bedoel je ontwijken? Je moet elke vijand gewoon aanvallen, anders kom je later in de game misschien in problemen omdat je niet genoeg exp hebt...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Ik ben ook net begonnen , ik heb het eerst 3x overnieuw gedaan het begin omdat ik niet wist wanneer ik kon saven![]()
Maar ik vind het erg leuk, alleen in het begin zijn de gevechten nog wat staties, en ik vind ontwijken van aanvallen apart. maar erg leuk !
Ik heb mijzelf nu eenmaal de belofte gedaan om aan de backlog te werken! Stukken goedkoper gamen zo. Volgend jaar (over twee weken dus) komt dat allemaal wel.quote:
Ik ben heel lomp en a-muzikaal, bovendien betrof het een al zwaar mishandelde DS (zo'n oude grijze lompe). Ik ben niet representatief. Heb het spel juist op de hogere levels op mijn nieuwe DS lite gespeeld, ding leeft nog steeds.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wou ook EBA maar toen las ik meerdere keren mensen die hun DS er kapot van ging van het rammen op het touchscreen en aangezien ik mezelf redelijk goed ken heb ik besloten omdat maar niet te doen.
Ik bedoel als je in een gevecht bent, kan je een aanval volgens mij niet ontduiken of wel ?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ontwijken? Je moet elke vijand gewoon aanvallen, anders kom je later in de game misschien in problemen omdat je niet genoeg exp hebt...
Nee, het is geen Mario & Luigi.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:33 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Ik bedoel als je in een gevecht bent, kan je een aanval volgens mij niet ontduiken of wel ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Dat vind ik een beet jammer dat betekent dat je altijd meppen krijgt.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, het is geen Mario & Luigi.
Je hebt die gevechten gewoon nodig om progressie te boeken en latere vijanden te verslaan. Zonder bepaalde aanvallen maak je geen kans en die aanvallen krijg je door exp en techs op te bouwen.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:10 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Dat vind ik een beet jammer dat betekent dat je altijd meppen krijgt.
Bij megaman starforce 2 kan je ontwijken en zo, heb je die al een keer gedaan ?
Je kunt het gevechtssysteem op 'wait' zetten, dan krijg valt de vijand niet aan zolang jij bezig bent met keuzes maken in het menu. Maar goed, ik vind het niet zo'n probleem, klappen krijgen hoort er nou eenmaal bijquote:Op donderdag 18 december 2008 12:10 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Dat vind ik een beet jammer dat betekent dat je altijd meppen krijgt.
Bij megaman starforce 2 kan je ontwijken en zo, heb je die al een keer gedaan ?
Desalniettemin vind ik het erg leuk, MegaMan starforce is wel een aanrader !!quote:Op donderdag 18 december 2008 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt het gevechtssysteem op 'wait' zetten, dan krijg valt de vijand niet aan zolang jij bezig bent met keuzes maken in het menu. Maar goed, ik vind het niet zo'n probleem, klappen krijgen hoort er nou eenmaal bij
MegaMan Starforce ken ik niet overigens.
Daar is altijd wel wat voor te verzinnen toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:31 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
Desalniettemin vind ik het erg leuk, MegaMan starforce is wel een aanrader !!
Ik weet alleen niet of hij makkelijk te vinden en te kopen is..
quote:
Facts:
- based on the original Broken Sword, possibly the best adventure game ever created
- lots of new content, new puzzles, new screens, expanded story
- controls obviously redone for DS and Wii
- some new animations by Dave Gibbons (Watchmen)
- developed by Revolution, published by Ubisoft
- game's pretty much gone gold, coming to Europe in March 2009
- you have to buy it!
More screenshots.
Die heb ik zelfs nog gespeeld, op de PC! Vond het best cool toen, maar echt te onlogisch soms. Niet uit te spelen zonder walkthrough!quote:Op donderdag 18 december 2008 19:44 schreef Strolie75 het volgende:
Broken Sword komt naar de DS
[..]
Yep, is leuk, maar duidelijk te merken dat het een remake van het eerste deel is, het verhaal is een stuk simplistischer dan de delen op de GBA bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 december 2008 01:17 schreef Rikketik het volgende:
Iemand de nieuwe Fire Emblem al gespeeld? Ik ga hem zaterdag halen.
Ik werd gister keihard ingemaakt door een eindbaas. Was ook weer vergeten hoe ik die klootzak moest aanvallen, en dan heb ik de game al drie keer eerder uitgespeeldquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Vanmiddag weer verder met Chrono!
Oh, dat is op zich wel jammer. En hoe zijn de graphics in actie? Ik ben eigenlijk niet zo weg van het stijltje dat de game hanteert, maar misschien valt het in het echt wel mee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Yep, is leuk, maar duidelijk te merken dat het een remake van het eerste deel is, het verhaal is een stuk simplistischer dan de delen op de GBA bijvoorbeeld.
Tweetal Tips:quote:
qua graphics is het zeker geen top, maar dat valt sowieso te wachten van games in de FE serie, want die zijn voor zover ik ze gespeeld zijn altijd onder de maat. Iets wat ik daar in tegen wel weer goed vind aan de game is dat je tussen battles door units kan reclassen, en dat je echt een enorm aantal units tot je beschikbaarheid kan krijgen(ookal moet je er een paar verplicht sacrificen) ik zit nu in chapter 5 of 6 en ik moet nu al kiezen welke characters ik wil uitzetten op het veld aangezien ik er al een stuk of 20 heb.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:12 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh, dat is op zich wel jammer. En hoe zijn de graphics in actie? Ik ben eigenlijk niet zo weg van het stijltje dat de game hanteert, maar misschien valt het in het echt wel mee.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tweetal Tips:Al mijn poppen hebben wel magic. En ik heb Marle, Chrono en Kikker. Aura Whirl werkt goed en Kikkert heeft ook een party-heal van 100.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wat zijn shadow enzo als in welke magische attacks moet ik gebruiken voor shadow?Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
Ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
De battles met Slash en die 'magic' enemy gingen trouwens best goed. Slash in 2 x verslagen en die 'magic' pop in 1 x.
Ja, tal van licht erotische Japanse tekst adventures, maar die interesseren je waarschijnlijk geen hol.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er eigenlijk nog leuke adventures in de stijl van Phoenix Wright en Hotel Dusk op de DS? In afwachting van Broken Sword.
Volgens mij zit je dan op 80 % ofzo? Weet niet precies.quote:Op zondag 21 december 2008 16:13 schreef magnifor het volgende:
Gebeurd er nog veel als je Magus hebt verslagen? Heb er nu 9 uur opzitten en ben nu bezig met Magus.
Beste game OOIT.quote:Op maandag 22 december 2008 10:32 schreef Borizzz het volgende:
In chrono trigger de moeite waard?
ben naarstig op zoek naar een nieuwe ds game
Ja ik wil wel maar ik durf niet.quote:
Dan issie voor mij veels te moeilijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik werd gister keihard ingemaakt door een eindbaas.
Liz!quote:Op maandag 22 december 2008 11:06 schreef lizardtattoo het volgende:
[..]
Ja ik wil wel maar ik durf niet.
[..]
Dan issie voor mij veels te moeilijk.![]()
In Amerika nu al 2 weken geloof ik. Heb 'm geïmporteerd via VGP.caquote:Op maandag 22 december 2008 11:12 schreef Borizzz het volgende:
Chrono Trigger lijkt wel op Secret of Mana.
Maar offie ook net zo goed is... Nja... ik zal m wel proberen.
Maar hij is nog niet uit of wel?
Heb jij niet dat Chrono Trigger blokkeert omdat je m gedownload hebt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:19 schreef magnifor het volgende:
Zo net Chrono Trigger gedownload, morgen maar eens spelen.
Blijft een van mijn favo spellen.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Heb jij niet dat Chrono Trigger blokkeert omdat je m gedownload hebt?
Square heeft een beveiliging ingebouwd.
Ik wacht wel op de EU release. Nu komt eerst Secret of Mana op de VC.
Wat blokkeert? Je DS?quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Daar is een ppf dingetje voor.quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als je bij Leene's square voor de eerste keer teleport blijft ie hangen als je een illegale versie hebt.quote:
Kun je dat blokkeren voorkomen dan?quote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als je bij Leene's square voor de eerste keer teleport blijft ie hangen als je een illegale versie hebt.
Jawel. Het spel kopen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Kun je dat blokkeren voorkomen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |