Je begint vanzelf harder te rammenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Elite Beat Agents is trouwens enorm verslavend, al vind ik soms het touchscreen niet helemaal 100% meewerken, dan vind ik toch echt dat ik hem aangetikt heb maar waarschijnlijk wat te zacht dan... Wel echt een superleuk spel, leuker dan Guitar Hero eigenlijk....!
Midi.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
[ afbeelding ]
Lag gisteren op de deurmat... Wat heerlijk frustrerend en verslavend is dit weer. De muziek is natuurlijk een beetje jammerlijk (MIDI, geen vocalen), maar dat doet er weinig aan af. De deuntjes zijn wel erg aanstekelijk..
* _Arual_ tikt weer verder
Deze lag in de budgetbak bij Dixons, maar omdat ik gisteren Music Monstars binnen heb gekregen, heb ik 'm toch maar laten liggen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan moet je ook eens kijken naar Looney Tunes: Cartoon Concerto
[ afbeelding ]
Vrijwel hetzelfde principe, alleen moet je daar slepen over het scherm naar de verschillende punten ipv ze aan te tikken. De muziek bestaat uit allemaal klassieke stukken, wat verbazingwekkend goed past bij de filmpjes
Waar ik spijt van heb nu, waarvan akte.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Deze lag in de budgetbak bij Dixons, maar omdat ik gisteren Music Monstars binnen heb gekregen, heb ik 'm toch maar laten liggen.
Ik zit trouwens net even te kijken dus of ie ook op de website van Dixons staat, maar ik zie dat ze daar Viva Pinata hebben voor 17 euroquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waar ik spijt van heb nu, waarvan akte.
Het bekende probleem?quote:Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo haat mij![]()
:
[ afbeelding ]
Gescheurd, niks mee gebeurd, gewoon het bekende probleem![]()
Nu moet ik straks een Nintendo DSi kopen
Ik doe er niks vreemds mee hoor, klap het scherm normaal open. Ik zag een tijdje terug al een klein scheurtje aan de achterkant. Nintendo repareert dit meestal ook kosteloos, als het binnen de garantie valt.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het bekende probleem?Die is niet zooo extreem hoor! Dat is een kleine scheur aan de bovenkant. Dit is gewoon een gebruikersfout!
Ik heb nog een DS Phat voor de GBA gamesquote:Op maandag 19 januari 2009 17:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah kut man. Als je vaak GBA spellen doet zou ik gewoon een DSlite halen wanneer de DSi uit is. Die wordt dan waarschijnlijk iets rond de 100 euro!
Je moet 'm ook niet te ver open klappenquote:Op maandag 19 januari 2009 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
Ik doe er niks vreemds mee hoor, klap het scherm normaal open. Ik zag een tijdje terug al een klein scheurtje aan de achterkant. Nintendo repareert dit meestal ook kosteloos, als het binnen de garantie valt.
DSi is voor gewone DS games regiovrij, niet voor DSi Ware.quote:Ik heb nog een DS Phat voor de GBA games![]()
Is de DSi trouwens ook regiovrij?
quote:edit:
Hier, een ander met het zelfde probleem, mijn DS ligt er nu ook ongeveer zo bij, wat het rechter hoekje is er zojuist vanaf gevallen![]()
[ afbeelding ]
Je ziet gewoon dat de DS lite te weinig contactpunten heeft aan die hoek, logisch dat het zo makkelijk scheurt![]()
Ik heb hem ook niet 180 graden open geklapt, dat heb ik maar een paar keer gedaan, niet op het moment dat tie brak. Zover openklappen heb ik maar een enkele keer gedaan en de laatste keer was een jaar terug ofzo. Ik verdien dit gewoon niet, ik koop altijd netjes mijn gamesquote:Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet 'm ook niet te ver open klappen
Waarom ben je zo hard Royquote:Op maandag 19 januari 2009 18:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn Wii verkocht en ben aan m'n tweede flashcard toe. De mijne breekt echter niet.
Het is je eigen schuld.
Daar leer je vanquote:
Auch!!quote:Op maandag 19 januari 2009 17:54 schreef RaymanNL het volgende:
Nintendo haat mij![]()
:
[ afbeelding ]
Gescheurd, niks mee gebeurd, gewoon het bekende probleem![]()
Nu moet ik straks een Nintendo DSi kopen
ik heb juist probs met mn l en r toetsen, kom er net achter dat de L toets op mijn 2de ds lite ook al niet goed werkt, en dat is verdomde lastig bij Chrono triggerquote:Op maandag 19 januari 2009 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik doe er niks vreemds mee hoor, klap het scherm normaal open. Ik zag een tijdje terug al een klein scheurtje aan de achterkant. Nintendo repareert dit meestal ook kosteloos, als het binnen de garantie valt.
[..]
Ik heb nog een DS Phat voor de GBA games![]()
edit:
Hier, een ander met het zelfde probleem, mijn DS ligt er nu ook ongeveer zo bij, wat het rechter hoekje is er zojuist vanaf gevallen![]()
[ afbeelding ]
Je ziet gewoon dat de DS lite te weinig contactpunten heeft aan die hoek, logisch dat het zo makkelijk scheurt![]()
Bedoel je je loop toetsen of L1 en R1 ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb juist probs met mn l en r toetsen, kom er net achter dat de L toets op mijn 2de ds lite ook al niet goed werkt, en dat is verdomde lastig bij Chrono trigger
ik bedoel de schouderknoppen ja de control panels in 2300 en voor bepaalde quests (voor het krijgen van die chrono doll, het redden van luccas moeder bijvoorbeeld zijn deze behoorlijk essentieel), laat staan voor het scrollen door de equipment lists, en bij spellen als disgaea ds en ff tactics advance om te scrollen door je characterlists. Bij bleach: the blade of fate is het zelfs essentieel, aangezien je met l en r van de voor naar achterkant kan/moet switchen om een gevecht een beetje te kunnen winnen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bedoel je je loop toetsen of L1 en R1 ?
Koomt ws omdat jij het touchscreen gebruikt, iets wat mij niet echt lukt aangezien ik dat hooguit 20 minuten achterelkaar kan spelen voordat mijn pols echt pijscheuten geeft.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit L en R gebruikt bij Chrono Trigger en ik ben nu Bij Giga Gaia.
22 maart in Noord-Amerika.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef Jesse_ het volgende:
Wanneer komt Pokémon Platinum eigenlijk in US of EU?
Nop. Als ik equips wil kijken of wil saven ofzo tik ik even dat icoontje aan met mijn vinger. Voor de rest niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Koomt ws omdat jij het touchscreen gebruikt, iets wat mij niet echt lukt aangezien ik dat hooguit 20 minuten achterelkaar kan spelen voordat mijn pols echt pijscheuten geeft.
quote:
ayla+chrono+robo/frog , spam met ayla en chrono falcon strike om beide armen weg te vagen , om daarna voor 2 a 3 beurten het hoofd aan te pakken, gebruik robo danwel frog voor het evt healen(als zn armen weg zijn kan hij niet aanvallen), daarna herhalen(en mssn dat je nog 2 a 3x level up moet gaan daarvoor).quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie die Giga Gaia zo doen hoor.
Hoe ik 't ook blijf proberen, hij doet steeds 2 of drie aanvallen achter elkaar waardoor ik praktisch bijna in één keer dood ben.
Mijn vriendin heeft hetzelfde gehadquote:Op maandag 19 januari 2009 17:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog een DS Phat voor de GBA games![]()
edit:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2009 01:27 schreef koei het volgende:
En nee, ik ga niet aan Chrono Trigger beginnen, ik speel alleen leuke spellen!
Ik ben nu bij puzzel 70 ongeveer en vind het ook wel leuk. Enige dat wel jammer is, is dat ik nu heel veel puzzels in de categorie 'wie spreekt de waarheid' krijg. Die zijn maar stom. Ik denk dat niet een Layton 2 of zelfs 3 nog veel kunnen toevoegen.quote:Op maandag 26 januari 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Gister met professor Layton begonnen! Leuk spel!![]()
[ afbeelding ]
Wat een koe niet kent speelt ze niet. Ofzo.quote:
wat voor aanwijzingen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:34 schreef Rikketik het volgende:
Ik hoop echt dat ze nog eens een remake van Gold/Silver uit gaan brengen voor de DS, naar mijn mening de beste Pokémon games tot op heden gemaakt. Er zijn diverse aanwijzingen dat het gaat gebeuren.
Ga je schamen dat je daar nu pas aan begint! Ik had jou toch wel wat hoger ingeschat!quote:Op maandag 26 januari 2009 08:14 schreef Strolie75 het volgende:
Gister met professor Layton begonnen! Leuk spel!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:30 schreef koei het volgende:
Ga je schamen dat je daar nu pas aan begint! Ik had jou toch wel wat hoger ingeschat!
Even een voorbeeld dat niet in Layton zit (of ik iig nog niet ben tegen gekomenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 00:30 schreef koei het volgende:
[..] Ik heb ook eigenlijk geen idee op welke puzzels je nu precies doelt
Ik vind dat soort puzzels echt vervelendquote:Question
There is a mythical land whose residents are either Liars or Truth-tellers. A group of three men was questioned by a stranger looking for directions. The stranger, knowing he was in the land of Liars and Truth-tellers asked the group if they were Liars or Truth-tellers. The first said, “We are all Truth-tellers.” The second said. “Only one of us is Truth-teller.” The third said, “The second person is telling the truth.” Who were Truth-tellers and who were Liars?
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
En ik zit nog steeds vast bij Giga!!!!!!!
Ik heb m even opgezocht, wat een kutvraag zegquote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Even een voorbeeld dat niet in Layton zit (of ik iig nog niet ben tegen gekomen)
[..]
Ik vind dat soort puzzels echt vervelendIk raak altijd mijn logica kwijt dan
Ja, en zulke zitten er dus ook in Laytonquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m even opgezocht, wat een kutvraag zeg.
Ik heb het spel ook uitgespeeld maar was deze alweer vergeten. Was wel heel snel door de hintmuntjes heenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en zulke zitten er dus ook in LaytonJe blijft in cirkels redeneren soms
Maar goed, de overige 100+ puzzels zijn wel tof! Gister heb ik 5 schaakpuzzels achter elkaar gedaan en die waren wel tof, ondanks dat het schaakpuzzels waren
Die gebruik ik echt zo min mogelijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het spel ook uitgespeeld maar was deze alweer vergeten. Was wel heel snel door de hintmuntjes heen.
Elk venster klik ik op alle onderdelen voor verstopte puzzels en hintmuntjesquote:Op dinsdag 27 januari 2009 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gebruik ik echt zo min mogelijk. Maar er zitten er natuurlijk best wel een zooi in.
02.00quote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had hem al een tijd liggen maar nog niet aan toegekomen. Mijn vriendin wel, en ik heb er met een boel puzzels moeten helpen, dus ik krijg regelmatig een deja-vu gevoel.Maar dat hele foute engelse sausje en die geweldig graphische stijl had ik dus gemist.
00:00 am
01:00 am
01:11 am
02:22 am
03:33 am
04:44 am
05:55 am
10:00 am
11:11 am
...
x2 voor PM = 18..welke ben ik vergeten?
Onwetendheid is een zege!quote:Op maandag 26 januari 2009 01:27 schreef koei het volgende:
En nee, ik ga niet aan Chrono Trigger beginnen, ik speel alleen leuke spellen!
Ik heb beide delen (en deel 3 trouwens ook) op de MSX gespeeld, wel een aardige action rpg, maar naar mijn herrinnering vond ik ze lekker wegspelen, maar niet echt diepgaand ofzo(zelfs niet voor die tijd), ik gok dat ik deze wel aan ga schaffen maar dat DQV op de eerste plaats komt zodra die binnen is.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op 10 februari komt Ys Book I & II uit in Amerika. Remakes/ports van de oude Ys games voor de NES. Het ziet er best tof uit!
http://ds.ign.com/objects/142/14292367.html
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb nog nooit een Ys game gespeeld, maar dit zal waarschijnlijk de eerste worden. Alleen de release is wat minder gelukkig omdat DQV de week erna uitkomt...
3 dezelfde cijfers achter elkaar.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
02.00
03.00
04.00 etc dacht ik(ging toch om 3 dezelfde cijfers in de tijd?)
Dat was ook met die 8-6=2 en 8+6=2 puzzelquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:35 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja maar er is iets flauws met die puzzel wat te maken heeft met het verschil tussen US en Europa.
Als ik het me goed herinner gaat het om drie dezelfde getallen in een tijd. En er zit een truc in met twaalf uur. UIt men hoofd was het antwoordquote:Op dinsdag 27 januari 2009 08:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had hem al een tijd liggen maar nog niet aan toegekomen. Mijn vriendin wel, en ik heb er met een boel puzzels moeten helpen, dus ik krijg regelmatig een deja-vu gevoel.Maar dat hele foute engelse sausje en die geweldig graphische stijl had ik dus gemist.
00:00 am
01:00 am
01:11 am
02:22 am
03:33 am
04:44 am
05:55 am
10:00 am
11:11 am
...
x2 voor PM = 18..welke ben ik vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boarding my Frikking ass off!!!
Eindelijkquote:
Ik heb er in ieder geval van genoten, ziet er gelikt uit en ik vond de voice-acting deze keer ook wel tof.quote:
Ik heb zelf vrij veel DS spullen besteld daar ja. uiteraard een flashcard. Maar dus idd ook een screenprotector (ik ga altijd maar gewoon op de reviews/sterren af welke) een nieuwe accu, reserve stylussen, een 8GB MicroSD kaartje. Een USB oplaadkabel voor op mijn werk en een Guitar Hero controller.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:36 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Even een vraagje met betrekking tot accessoires. Ik ga bij DE een flashcard (ander topic ik weet het) bestellen. Nu ik daar toch ga bestellen lijkt het me handig om nog wat andere shizzle mee te bestellen.
Heeft iemand een idee van de must-haves van DealExtreme voor de DS? B.v. een extra accu, hard-case, stylus pennen, screen protectors e.d.?
Kon er geen relevant topic over vinden dus hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden! alvast bedankt
Eigenlijk was het makkelijk. Ik deed de hele tijd Falcon Strike op de armen. Maar ik moest gewoon Lighting Sword ofzo ? (quote:
Als je het ff eerder had gezegdquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Als iemand ergens nog dingen gaat bestellen bij die website zou die geïnteresseerd zijn in een dealtje ofzo?
Ik wil ook zo'n Guitar Hero Controller voor 9 dollar maar ik heb nog nooit besteld bij die website.
Graag. Ik heb geen Paypal en aangezien ik het waarschijnlijk ook niet vaak ga gebruiken begin ik er ook niet aan.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je het ff eerder had gezegd.
Maar als je paypal hebt is het bestellen een fluitje van een cent hoor. Zoniet, als ik weer wat ga bestellen geef ik je wel ff een PM
.
Hey jij bent van het FF3 topic toenquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:16 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval van genoten, ziet er gelikt uit en ik vond de voice-acting deze keer ook wel tof.
Tis wel heel makkelijk hoor, ik hoef alleen maar te klikken op die site, mijn password in te voeren en klaar. Nu komt er nog verzendkosten voor jou bij straksquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Graag. Ik heb geen Paypal en aangezien ik het waarschijnlijk ook niet vaak ga gebruiken begin ik er ook niet aan.
Als iemand samen met zijn eigen spullen dingen laat verzenden valt er vast wat te regelen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis wel heel makkelijk hoor, ik hoef alleen maar te klikken op die site, mijn password in te voeren en klaar. Nu komt er nog verzendkosten voor jou bij straks.
Ja, ik was toen zo gefrustreerd van dat spel omdat ik er maar niet doorheen kwam.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:27 schreef Rejected het volgende:
[..]
Hey jij bent van het FF3 topic toen
Thanks, ga het maar eens proberen.
jawel, komt goedquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Als iemand samen met zijn eigen spullen dingen laat verzenden valt er vast wat te regelen.
Je kan nu in ieder geval verderquote:Op woensdag 28 januari 2009 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Eigenlijk was het makkelijk. Ik deed de hele tijd Falcon Strike op de armen. Maar ik moest gewoon Lighting Sword ofzo ? () doen, twee keer op die linker arm en die was kapot. Toen de hele tijd beetje healen en hoofd aanvallen en steeds wanneer die linker arm terug kwam weer LS, was hij weer in één keer kapot.
Mijn characters waren level 30, 30 en 29 toen ik aan Giga begon.
Die aanval combinatie met alle drie characters is trouwens lekker. 1500 damage.
Ben ik al geweest, ben nu in Ocean palace ofzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan nu in ieder geval verderOp naar Zeal
Play.com, 20 euroquote:Op woensdag 28 januari 2009 10:00 schreef Laniboekje het volgende:
Denken jullie eigenlijk dat iedere gameswinkel Chrono Trigger binnen gaat krijgen hier in NL? Of bijvoorbeeld weer alleen de MM? Valt me de laatste tijd zo op dat titels zoals bijv. Phoenix Wright dan echt alleen in de speciaalzaken of de MM te vinden zijn en winkels als Bart Smit/Intertoys e.d. hebben alleen maar die DS-zooi zoals Laura's Passie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |