Nee dank je, ik neem waterquote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef Greys het volgende:
SHE, jij geen puntje taart neem ik aan?
Aangezien je nog twee maanden hebt om op water en citroen te leven voor je fotoshoot?
Hebben jullie echt 2 maanden voorbereiding nodig? Kan dat niet in een maand? Ik ben nu ook wel nieuwsgierig!
Ik weenie wat je voor gezonds had gepost, maar je plaatje doetut niet en die taart van de Viktator we!quote:Op maandag 22 december 2008 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Geen taart! :0 Dat kan niet hoor!
[ afbeelding ]
Zo
"PR en crew?"quote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee dank je, ik neem water
Ja, die 2 maanden zijn wel nodig. Voor mij om elk grammetje te lozen die er nog teveel aan zit en voor PR en crew om alles rond te krijgen. ( lokatie en zulks )
Excuse me?quote:Op maandag 22 december 2008 12:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weenie wat je voor gezonds had gepost, maar je plaatje doetut niet en die taart van de Viktator we!![]()
Ter ere van...??quote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik heb net een stroopwafel op![]()
Om nog terug te komen op een oudere posting van je: ik wist dat je tussendoor wandelde, hoor. En ik vind dat juist ontzettend zwaar. Ik ben een echte langeafstandsloper in die zin dat ik er pas na kilometers een beetje in kom. Ik háát pauzes (ook buiten het hardlopen om).quote:Op maandag 22 december 2008 10:00 schreef kwakveense het volgende:
zooo weer terug van hardlopen. evy 13: 2 rennen 2 wandelen, 3-2, 5-3, 5-3, 5-1...
merk nu een beetje wat jullie bedoelen met "niet lekker lopen" met intervallen. het duurt bij zo'n langer stukje een minuut of 2 of 3 voor ik in mn ritme zit, een langzaam ritme weliswaar, maar in dat ritme zou ik nog wel een stuk kunnen doorlopen dan.
Woohoo!quote:ennnnn ik zak eindelijk weer richtin de 77!! 77,4 vanochtend!
hahaaaaaa eerst die buikwandcorrectie danquote:Op maandag 22 december 2008 12:02 schreef Isabeau het volgende:
Wel de ideale motivator, SHEMisschien moeten we een topic openen met "Doneer nu voor een shoot met ALLE dames èn Heren van Slank Naakt!" Zijn we allemaal enorm gemotiveerd om af te vallen
nergens, en dat is 't erge...quote:Op maandag 22 december 2008 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ter ere van...??
Oh man, ik ben aan het stressen. Ik moet nog een rapport afmaken en opsturen, een afwezigheidsbericht instellen, mijn bureau opruimen... En ik heb nog 2 uur
quote:
Lokatie naar alle wrs Hotel New York @ R'dam ( PR gaat suite proberen te regelen )quote:Op maandag 22 december 2008 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
"PR en crew?"
Is het ineens van 'jij en MB bij haar thuis' heel heftig geworden?
Ik heb nog geen tijd gehad alles bij te lezen, dus dan heb ik wat gemist zeker?
Vertel!
Viktator, zei ik alquote:Op maandag 22 december 2008 12:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit erover te denken om m'n username te veranderen (ihk van die eenmalige serious request actie), maar ik weet niet goed waarin en iedereen kent mij nu onder deze naam (en is lekker afkortbaar etc), dus laat maar.
Als jullie nu ook nog even zeggen dat het een slecht idee is, blijft het niet langer door m'n hoofd zeuren.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:10 schreef Beessie-Jen het volgende:
en psssssst ik zit bijna op de -50 kg
quote:Op maandag 22 december 2008 12:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wou dat ik een moeder had die me allerlei dingen op zat te dringen met Kerst.Ik onderneem juist elk jaar wanhopige pogingen om mijn familie zo ver te krijgen iets (wat dan ook!) te doen. Op een goede dag krijg ik van mijn moeder een "ik doe wel wat jij wilt" te horen, maar een "wat leuk!" zit er simpelweg niet in.
Momenteel ben ik al dagen bezig contact te krijgen met mijn broertje om te vragen of hij wat boodschappen kan doen zodat ik op 2e kerstdag niet een tas vol boodschappen en pannen mee hoef te sjouwen in de trein en bus.Was er maar iemand die een beetje meedacht.
Genoeg gezeurd.
[..]
Om nog terug te komen op een oudere posting van je: ik wist dat je tussendoor wandelde, hoor. En ik vind dat juist ontzettend zwaar. Ik ben een echte langeafstandsloper in die zin dat ik er pas na kilometers een beetje in kom. Ik háát pauzes (ook buiten het hardlopen om).
Misschien kun je interval afwisselen met aan één stuk lopen? Dat is iets wat ik in de toekomst ook maar ga doen (intervaltraining schijnt zwaar maar effectief te zijn).
[..]
Woohoo!
Nee, ik ga ook niet mee om de cheque te overhandigen hoor! Dat heeft iets heel exhibitionistisch en hoerigs.quote:Op maandag 22 december 2008 12:08 schreef Isabeau het volgende:
Maar dan kan je de foto's niet overhandigen bij het glazen huis, SHE, of maak je een voorproefje?(met alleen je hoofd)
Ik vind je echt bloedmooi en absoluut shoot-waardig.quote:Op maandag 22 december 2008 12:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hahaaaaaa eerst die buikwandcorrectie dan
(of juist uit de kleren voor de BWC)
ROFL
precies goed... nog 900 gram en dan ben ik helemaal tevredenquote:Op maandag 22 december 2008 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar je BMI wordt wel erg laag zo hè....
thanx She, lief van je....quote:Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind je echt bloedmooi en absoluut shoot-waardig.
Die BWC is echt miereneuken.
Hoe kan dat nou????!!! Korsakov kicks in big time!quote:
Dat kan ook wel even duren hoor; zeker als je zo schandalig veel kwijt bent.quote:Op maandag 22 december 2008 12:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
thanx She, lief van je....![]()
*helaas is dat in mijn hoofd nog niet helemaal doorgedrongen.....*
typische vrouwenopmerking....complimentje geven, maar ondertussen wel meteen zeggen dat je het zelf nog net iets beter doetquote:Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef Chicolate het volgende:
Heey BJ zelfde BMI als ik had. Oh ja, ik moet eigenlijk updaten want woog na mijn ontbijt alweer minder, maar vind dit leuker voor BJ
.
Waarschijnlijk zou ik ook echt zo'n moeder worden. Het begint ergens met een 'het is belangrijk om het leuk te hebben met Kerst' en het verzandt al gauw in een waslijst aan dingen die moeten gebeuren. Die dingen moeten gebeuren omdat ik mezelf voorhoud dat het alleen leuk kan zijn als het ook allemaal zo gebeurt als ik in mijn hoofd heb. Het is niet leuk voor anderen, dus je hebt dus alle recht om te zeuren.quote:Op maandag 22 december 2008 12:11 schreef SHE het volgende:
Ik weet ook dat ik niet moet zeuren. Ik heb een lief, maar fucking anal moesje die van elke kerst een waar gala maakt, inclusief stasi portret na afloop
ja idd, ik ben geestelijk echt nog wat dikker hoor...quote:Op maandag 22 december 2008 12:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat kan ook wel even duren hoor; zeker als je zo schandalig veel kwijt bent.
Daarom is het ook heel slim wat je doet, foto's van je nieuwe lijf maken. Dat maakt dat je dat lijf sneller gaat associeren met jezelf.
Het is ook nogal wat!
Omgekeerd werkt het ook zo hoor; ik herken mijn eigen lijf ook niet terug, 10 kg zwaarder. Mensen begrijpen vaak niet waarom je er zo moeilijk over doet, want je bent niet moddervet ofzo, maar het is niet alsof je in een ander lichaam woont. Zo vreemd!
Ziedaar, in een notendop, de reden dat de feestdagen voor mij niet werken....quote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ik ook echt zo'n moeder worden. Het begint ergens met een 'het is belangrijk om het leuk te hebben met Kerst' en het verzandt al gauw in een waslijst aan dingen die moeten gebeuren. Die dingen moeten gebeuren omdat ik mezelf voorhoud dat het alleen leuk kan zijn als het ook allemaal zo gebeurt als ik in mijn hoofd heb. Het is niet leuk voor anderen, dus je hebt dus alle recht om te zeuren.
Het zit me de laatste tijd vreselijk dwars dat ik zo inflexibel van karakter ben. Ik weet niet waarom het zo is, maar ik kan bijna niets hebben wat afwijkt van mijn plannen of verwachtingen. Als de deurbel gaat zonder dat ik een pakketje verwacht lukt het me eigenlijk al niet eens om de deur open te doen.
thanx Chicoquote:Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef Chicolate het volgende:
Heey BJ zelfde BMI als ik had. Oh ja, ik moet eigenlijk updaten want woog na mijn ontbijt alweer minder, maar vind dit leuker voor BJ
.
Is het dat of is het eerder zo dat je behoefte hebt aan een zekere voorspelbaarheid?quote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
Die dingen moeten gebeuren omdat ik mezelf voorhoud dat het alleen leuk kan zijn als het ook allemaal zo gebeurt als ik in mijn hoofd heb.
Nou nee, doe maar niet, want over 400 topics wil ik wel graag superslank zijnquote:Op maandag 22 december 2008 12:23 schreef Phaidra het volgende:
In dit topic móet ik een tvp! Deel 400, echt een mijlpaal idd. Dat we nog maar 400 topics mee mogen, he!
*nu echt weg is*
Oh nee maar dat was niet eens de bedoelingquote:Op maandag 22 december 2008 12:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
typische vrouwenopmerking....complimentje geven, maar ondertussen wel meteen zeggen dat je het zelf nog net iets beter doet![]()
![]()
Ollie heeft dat er al aardig bij me uitgeramd, want ik ben dus ook zo inflexibel.quote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ik ook echt zo'n moeder worden. Het begint ergens met een 'het is belangrijk om het leuk te hebben met Kerst' en het verzandt al gauw in een waslijst aan dingen die moeten gebeuren. Die dingen moeten gebeuren omdat ik mezelf voorhoud dat het alleen leuk kan zijn als het ook allemaal zo gebeurt als ik in mijn hoofd heb. Het is niet leuk voor anderen, dus je hebt dus alle recht om te zeuren.
Het zit me de laatste tijd vreselijk dwars dat ik zo inflexibel van karakter ben. Ik weet niet waarom het zo is, maar ik kan bijna niets hebben wat afwijkt van mijn plannen of verwachtingen. Als de deurbel gaat zonder dat ik een pakketje verwacht lukt het me eigenlijk al niet eens om de deur open te doen.
Inderdaad! Je bent ontzettend mooi en erg goed teruggeplooid. 50 kilo afvallen kan echt vreselijke dingen doen met je lichaam. Bij jou zie je daar vrijwel niets van.quote:Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind je echt bloedmooi en absoluut shoot-waardig.
Die BWC is echt miereneuken.
oh ja, da's waar ook.quote:Op maandag 22 december 2008 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou nee, doe maar niet, want over 400 topics wil ik wel graag superslank zijn.
Hey, maar dan moet het wel superleuk zijn als je een te grote maat hebt gepakt en daarna zo twee of drie maten kleiner aan kan. Ik zou elke dag even gaan winkelen;), goed voor de motivatie!quote:Op maandag 22 december 2008 12:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja idd, ik ben geestelijk echt nog wat dikker hoor...
pak ook nog steeds te grote maten in de winkel.
Sowieso beter dan andersom; niets zo funest voor je shoppingplezier als kleren die te klein/strak/onflatteus zijn!quote:Op maandag 22 december 2008 12:29 schreef Cacao het volgende:
[..]
Hey, maar dan moet het wel superleuk zijn als je een te grote maat hebt gepakt en daarna zo twee of drie maten kleiner aan kan. Ik zou elke dag even gaan winkelen;), goed voor de motivatie!
(Ik pak in een winkel altijd twee maten en begin met de grote maat te passen. Ik haat het als kleding te klein is.)
haha ik zal mijn best gaan doenquote:Op maandag 22 december 2008 12:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad! Je bent ontzettend mooi en erg goed teruggeplooid. 50 kilo afvallen kan echt vreselijke dingen doen met je lichaam. Bij jou zie je daar vrijwel niets van.
Het wordt hoog tijd dat je gaat leren om blij te zijn met jezelf, want voor je het weet word je oud en uitgezakt.
O ja, er zijn sowieso weinig dingen waar ik nóg chagrijniger van word. Op zo'n moment denk ik echt: "laat maar, ik ga naar huis"quote:Op maandag 22 december 2008 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sowieso beter dan andersom; niets zo funest voor je shoppingplezier als kleren die te klein/strak/onflatteus zijn!
Ik vind voorspelbaarheid inderdaad ontzettend fijn. En ja, ik ben een vreselijke controlfreak. Ik ben me ook pijnlijk bewust van deze zaken, dus ik ben er altijd mee bezig om er verstandig mee om te gaan. Ik leg mijn familie niets op met Kerst, in mijn werk ben ik erg flexibel (ik moet wel!), en ik probeer te delegeren (maar dat is vrij lastig als bijna alle mensen in je directe omgeving maar wat graag alles aan jou overlaten).quote:Op maandag 22 december 2008 12:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het dat of is het eerder zo dat je behoefte hebt aan een zekere voorspelbaarheid?
Je klinkt wel als een echte controlfreak trouwens (ben ik ook hoor).
maar is dat dan omdat het eigenlijk gewoon per se op jouw manier moet, of omdat je je er verantwoordelijk voor voelt?quote:Op maandag 22 december 2008 12:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind voorspelbaarheid inderdaad ontzettend fijn. En ja, ik ben een vreselijke controlfreak. Ik ben me ook pijnlijk bewust van deze zaken, dus ik ben er altijd mee bezig om er verstandig mee om te gaan. Ik leg mijn familie niets op met Kerst, in mijn werk ben ik erg flexibel (ik moet wel!), en ik probeer te delegeren (maar dat is vrij lastig als bijna alle mensen in je directe omgeving maar wat graag alles aan jou overlaten).
Het is zo slopend om altijd maar na te moeten denken over de manier waarop je met dingen omgaat. En hoezeer ik ook mijn best doe, ik krijg altijd wel te horen dat ik niet normaal ben. Ik wéét dat ik niet normaal ben.
Allebei? Ik kan al die zaken echt niet van elkaar scheiden.quote:Op maandag 22 december 2008 12:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar is dat dan omdat het eigenlijk gewoon per se op jouw manier moet, of omdat je je er verantwoordelijk voor voelt?
Eens even kijken mevrouw. Ja, ik denk dat u een large moet hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 12:41 schreef loveli het volgende:
Vergeet de gemiddelde verkoopster niet, die je vertelt dat je de verkeerde maat pakt.
Ik leef met je meequote:Op maandag 22 december 2008 12:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hai.
Vanavond gaan we op vakantie (wat zeg ik, over ongeveer 5 uur!) en ik moet nog een shitload doen. Naast standaard wassen, opruimen en inpakken moet ik ook nog even alle kerstcadeau's inkopen, een berg boodschappen doen, naar een aantal speciaalzaken en naar dehuisarts
. En ik voel me kut, heb slecht geslapen, heb keelpijn en wil niet
.
Je hebt gelijk. Ik heb er ook ontzettend veel zin in, ik wil alleen niet(!) ziek worden op vakantie. Dat zou te wrang zijnquote:Op maandag 22 december 2008 12:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik leef met je meeWat een gestress joh, vakantie. Maar morgen ben je op je bestemming en dan is het weer goed en fijn om eruit te zijn
het eerste klinkt erg herkenbaar, het tweede niet...Ik probeer voor mezelf altijd heel scherp te hebben waar ik nou echt, daadwerkelijk verantwoordelijk voor ben...en uiteindelijk blijkt dat meestal helemaal niet zo heel veel te zijn...je invloed op wat andere mensen doen is beperkt, en (tenzij ik hun leidinggevende ben) ben ik daar ook niet verantwoordelijk voor...je bent alleen verantwoordelijk voor je eigen gedrag, meer dan dat is arrogantie en een uitstekend recept om ongelukkig door het leven te gaanquote:Op maandag 22 december 2008 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Allebei? Ik kan al die zaken echt niet van elkaar scheiden.
Ik kan incompetentie niet uitstaan. Ik erger me aan traagheid, inefficiëntie, beperkte denkvermogens, luiheid, noem maar op. Toch ben ik wel weer een prima lerares die rekening kan houden met individuele vermogens en persoonlijke doelen. Zodra het echter gaat om iets waar ik verantwoordelijk voor ben of waar ik me verantwoordelijk voor voel, dan moet het aan mijn standaarden voldoen.
Dat klinkt slopend ja...omdat je jezelf gelijk geeft in je emoties, en niet de vraag stelt of die wel terecht zijn...je accepteert je eigen gedrag als een gegeven en gaat je vervolgens lopen ergeren aan het gedrag van anderen, terwijl je ondertussen erg sociaal wenselijk doet alsof er niks aan de hand is...je neemt jezelf niet serieus, en die anderen ook niet...en dat alles met een glimlach op je gezicht...quote:Ook hier probeer ik de volgende regel op toe te passen: verhindert het me om normaal te functioneren en relaties met anderen aan te gaan? Als ik daar "ja" op moet antwoorden dan probeer ik me aan te passen. Dat geldt bijvoorbeeld voor veel zaken in het huishouden. Hiertoe moet ik wel heel veel primaire gevoelens onderdrukken.Slopend!
Als je erg veel last van je keel hebt, en je moet toch nog naar de huisarts, vraag voor de zekerheid om een antibioticakuur. Ik kreeg mijn vorige vakantie ook een kuur mee, voor de zekerheid, te gebruiken als de situatie verslechterde. Dat is toen niet gebeurd, maar wel een geruststellend ideequote:Op maandag 22 december 2008 12:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb er ook ontzettend veel zin in, ik wil alleen niet(!) ziek worden op vakantie. Dat zou te wrang zijn.
Jij trouwens heeeeeeeeeel veel plezier in Afrika! Ik ben echt stikjaloers. Geen gekke dingen doen, he?. Of juist wel. In elk geval hoop ik dat je een geweldige tijd hebt!
Hihi. Gekquote:Op maandag 22 december 2008 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou????!!! Korsakov kicks in big time!![]()
* Door het stof kruipt en de poezelige teentjes van Greys kust....
Sterkte!quote:Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef Vivi het volgende:
Even een TVP want ik ga boodschappen doen
Succes!quote:Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef Merel het volgende:
Geen idee waar jullie 't over hebben, maar ik heb net arbeidsvoorwaardengesprek gehad en dat beviel me welDus nu ga ik over een uurtje m'n baan opzeggen!
Onbewust heb je er dan echt toch een beetje op gelet.quote:Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef -Nienna- het volgende:
Even een tvp.
Net op de weegschaal gestaan...vorig weekend woog ik 65, waar ik al maaaaanden op blijf stilstaan.
Afgelopen zaterdag zag ik ineens 64, en zonet 63,5![]()
En ik heb niet eens op mijn eten gelet ofzoiets...
Postbank heeft wat technische probleempjes vanochtend, ik had dat eerst ookquote:Op maandag 22 december 2008 13:08 schreef Laureline het volgende:
Gefeliciteerd allen met topic 400! Eigenlijk zouden we net zoveel kilo's gezamenlijk moeten afvallen als de topicnr. Zou ook best kunnen, als je iedereen die hier heeft meegepost ooit erbij rekent, toch? En daar is natuurlijk ook mijn fantastische bijdrage van 2 kilo![]()
Over bijdrages gesproken: ik heb ook Alzheimer. Net 25 euro overgemaakt voor de actie van SHE, vergeet ik m'n hele userid. te melden. Net dus weer 1 euro erbij (+ userid.!), maar nu duurt het Postbankschermpje laden al een half uur.
Spannend!quote:Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef Merel het volgende:
Geen idee waar jullie 't over hebben, maar ik heb net arbeidsvoorwaardengesprek gehad en dat beviel me welDus nu ga ik over een uurtje m'n baan opzeggen!
Ik heb dan ook geen enkel probleem met arrogantie.quote:Op maandag 22 december 2008 12:52 schreef Abbadon het volgende:
het eerste klinkt erg herkenbaar, het tweede niet...Ik probeer voor mezelf altijd heel scherp te hebben waar ik nou echt, daadwerkelijk verantwoordelijk voor ben...en uiteindelijk blijkt dat meestal helemaal niet zo heel veel te zijn...je invloed op wat andere mensen doen is beperkt, en (tenzij ik hun leidinggevende ben) ben ik daar ook niet verantwoordelijk voor...je bent alleen verantwoordelijk voor je eigen gedrag, meer dan dat is arrogantie en een uitstekend recept om ongelukkig door het leven te gaan
Zo simpel is het niet. In essentie ben ik heel blij met mijn principes en de verwachtingen die ik heb van mezelf en van anderen. Ik probeer mezelf alleen aan te leren dat ik me niet druk moet maken om zaken die er in wezen niet toe doen, bijvoorbeeld hoe de kattenbak schoongemaakt wordt. Daarin geef ik mijn emoties niet gelijk, maar ik kan ze ook niet veranderen. Zoals ik al zei: ze zijn primair. Het enige wat ik kan doen is mijn prefrontale cortex gebruiken en mezelf inhouden.quote:Dat klinkt slopend ja...omdat je jezelf gelijk geeft in je emoties, en niet de vraag stelt of die wel terecht zijn...je accepteert je eigen gedrag als een gegeven en gaat je vervolgens lopen ergeren aan het gedrag van anderen, terwijl je ondertussen erg sociaal wenselijk doet alsof er niks aan de hand is...je neemt jezelf niet serieus, en die anderen ook niet...en dat alles met een glimlach op je gezicht...
Dat klinkt eerder als een dramatische liefdesrelatie!quote:Op maandag 22 december 2008 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
De enige keer dat ik dat ooit heb geprobeerd werd m'n baas kwaad en riep 'ie dat 'ie me niet zou laten gaan..
Mijn laatste 3 werkdagen vorige week waren echt een ramp qua eten door alle druktequote:Op maandag 22 december 2008 13:10 schreef Greys het volgende:
Onbewust heb je er dan echt toch een beetje op gelet.
Goed van je! Hoeveel wilde je ook alweer uiteindelijk wegen?
Good for youquote:Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef Merel het volgende:
vertel mij watquote:Op maandag 22 december 2008 12:37 schreef Liejannuh het volgende:
Niets zo frustrerend als kleding passen in het algemeen! Vooral omdat het zelfs bij hetzelfde merk het per kledingstuk kan verschillen welke maat je hebt.
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 december 2008 13:09 schreef Merel het volgende:
Het is duidelijk dat jij niet degene bent die daar een probleem mee heeft, inderdaadquote:Op maandag 22 december 2008 13:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb dan ook geen enkel probleem met arrogantie.![]()
Een beter mens...of een vervelende, betweterige bemoeial die haar beeld van hoe de wereld eruit zou moeten zien probeert op te leggen aan alles en iedereen in haar omgeving, zonder zich daarbij al te veel te storen aan wat hun mening over hun eigen leven is...quote:Ik voel me verantwoordelijk voor de relatie die ik met mijn moeder en mijn lief heb, voor het helpen van mijn broertje, voor mijn eigen werk en het werk dat mijn studenten afleveren. Ik wíl me daar ook verantwoordelijk voor voelen. Het maakt me een beter mens.
wat een prachtige rationalisatie om je onwil tot veranderen goed te pratenquote:Zo simpel is het niet. In essentie ben ik heel blij met mijn principes en de verwachtingen die ik heb van mezelf en van anderen. Ik probeer mezelf alleen aan te leren dat ik me niet druk moet maken om zaken die er in wezen niet toe doen, bijvoorbeeld hoe de kattenbak schoongemaakt wordt. Daarin geef ik mijn emoties niet gelijk, maar ik kan ze ook niet veranderen. Zoals ik al zei: ze zijn primair. Het enige wat ik kan doen is mijn prefrontale cortex gebruiken en mezelf inhouden.
'waren maar meer mensen zoals ik, dan was de wereld een betere plek...' de klassieke verzuchting van de zelfkritiekloze narcist, verliefd op het eigen spiegelbeeld...quote:Is dat sociaal wenselijk? Ja. Deden maar meer mensen wat sociaal wenselijk was! Ik zie sociale wenselijkheid niet noodzakelijkerwijs als iets slechts.
Het begint wel een hoog R&P -gehalte te krijgen.![]()
Helaas herken ik mijzelf hier een beetje in.quote:Op maandag 22 december 2008 13:27 schreef Abbadon het volgende:
Een beter mens...of een vervelende, betweterige bemoeial die haar beeld van hoe de wereld eruit zou moeten zien probeert op te leggen aan alles en iedereen in haar omgeving, zonder zich daarbij al te veel te storen aan wat hun mening over hun eigen leven is...
kwestie van perspectief
Vroeger, in de goeie ouwe tijd, was dat nog de pijpsmileyquote:Op maandag 22 december 2008 13:28 schreef k_i_m het volgende:
Gefeliciteerd Merel!.
om de. trend maar even voort te zetten
Heb je 't al uitgepakt?quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Ewelina het volgende:
Ha, nog op tijd voor een jubileumtopic, terwijl ik lang niet zo veel meer post
Ik heb vandaag mijn secret Santa cadeautjes ontvangen en ze zijn leuk!Maakte mijn dag helemaal goed. Secret santa wist ook goed wat mijn smaak was, want het blauwe doosje past echt perfect bij mijn inrichting en staat heel leuk op mijn ladekast
Dank u, geheime kerstman!![]()
Mijne ga ik vanmiddag versturen
Je mocht het nog niet openen!!quote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Ewelina het volgende:
Ha, nog op tijd voor een jubileumtopic, terwijl ik lang niet zo veel meer post
Ik heb vandaag mijn secret Santa cadeautjes ontvangen en ze zijn leuk!Maakte mijn dag helemaal goed. Secret santa wist ook goed wat mijn smaak was, want het blauwe doosje past echt perfect bij mijn inrichting en staat heel leuk op mijn ladekast
Dank u, geheime kerstman!![]()
Mijne ga ik vanmiddag versturen
ook voor jou geld: ik vind je nog steeds een schatjequote:Op maandag 22 december 2008 13:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Helaas herken ik mijzelf hier een beetje in.
Gebruik eens in een zin?quote:Op maandag 22 december 2008 13:31 schreef Merel het volgende:
[..]
Vroeger, in de goeie ouwe tijd, was dat nog de pijpsmiley
Oeps, ik maakte het eigenlijk automatisch openquote:
zelfs ik wist dat dat niet mochtquote:Op maandag 22 december 2008 13:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oeps, ik maakte het eigenlijk automatisch open
Ik heb het inmiddels gewijzigd. Maar ik had echt de 22e als datum in mijn hoofdquote:Op maandag 22 december 2008 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zelfs ik wist dat dat niet mocht
muts
Als jij ff je quote weghaalt, dan weet niemand dat meerquote:
Je had wel mee kunnen doen, want muts dat ik was, ben ik er de 27e ook nietquote:Op maandag 22 december 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't jammer dat ik niet mee kon doen
maar soitvolgend jaar beter
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 22 december 2008 13:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Als jij ff je quote weghaalt, dan weet niemand dat meer
Let op dequote:
de uitzondering die de regel bevestigt?quote:Op maandag 22 december 2008 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, helaas, ik kom je theorie ontkrachtenOpgegroeid meteen stevig neurotische vader heb ik mijzelf aangewend om oprecht flexibel te zijn
Edit: maar ik maak een uitzondering voor koffers pakken; dat kan ik echt niet!
haha...ik vroeg me al af of dat de pijpsmiley was, maar je hebt al ge-editquote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef kwakveense het volgende:abbadon!!! (okej dat was dus voor ik jullie pijpsmilie discussie las
ik bedoelde "ohooooo! abbadon, wat ben je streng voor lieve clau!)
Of gewoon werkzaam in een iets ander vakgebied?quote:Op maandag 22 december 2008 13:42 schreef kwakveense het volgende:
[..]
de uitzondering die de regel bevestigt?
Wil je nog antwoord?quote:Op maandag 22 december 2008 13:37 schreef Laureline het volgende:
Oooh, zo! Ik hoopte dat er ook nog een subtiele, overdrachtelijke betekenis aan kon zitten. Maar in dat geval: doen jullie altijd doorslikken na het?
* PF opletten!*
quote:Op maandag 22 december 2008 13:27 schreef Abbadon het volgende:
Een beter mens...of een vervelende, betweterige bemoeial die haar beeld van hoe de wereld eruit zou moeten zien probeert op te leggen aan alles en iedereen in haar omgeving, zonder zich daarbij al te veel te storen aan wat hun mening over hun eigen leven is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
dat kan ook inderdaad... of gewoon gezonder bezigquote:Op maandag 22 december 2008 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of gewoon werkzaam in een iets ander vakgebied?
You go girl!!quote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Lijstje
O: water met citroen en halve liter groene organische thee
T: nee
L: 1 gekookt ei en 1 vezelcracker met ossenworst
T: veel appelz
D: struisvogel biefstukje met sla. Voor meneer met een voortreffelijke zelfgemaakte wildsaus en in balsamico gestoofde sjalotjes en dikke frieten.
Ik test graag mijn discipline. Sterker nog, de sadist in mij vind het extra leuk om mezelf te zien lijden
als ik dat zie vind ik mezelf helemaal slapquote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Lijstje
D: struisvogel biefstukje met sla. Voor meneer met een voortreffelijke zelfgemaakte wildsaus en in balsamico gestoofde sjalotjes en dikke frieten.
Ik test graag mijn discipline. Sterker nog, de sadist in mij vind het extra leuk om mezelf te zien lijden
Dus voor jezelf lukt het je niet om te bereiken wat je wilt en voor een stomme (excusez le mot) fotoshoot lukt het je binnen no time, huh? Somebody needs a wake-up call.quote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef SHE het volgende:
Lijstje
Ho!quote:Op maandag 22 december 2008 13:51 schreef SHE het volgende:
En chapeau dames, jullie hebben het weer gepresteerd om een volkomen onschuldige smiley tot iets ranzigs te dopen.
Ik weet heel goed waar ik sta, dank je.quote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus voor jezelf lukt het je niet om te bereiken wat je wilt en voor een stomme (excusez le mot) fotoshoot lukt het je binnen no time, huh? Somebody needs a wake-up call.
Maak eens een prioriteitenlijstje en kijk of je jezelf hoger of lager zet dan plek 20.
Ga eens goed voor jezelf zorgen.
quote:Op maandag 22 december 2008 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]ik heb even gereageerd via PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Oh, ik vind het juist heel verfrissend. Ik wil graag geconfronteerd worden met hoe ik overkom en hoe zich dat verhoudt tot wie ik wil zijn. Ik heb net een cursus Presenting your reserach at conferences gevolgd dat in dat kader ook erg nuttig was. (Aanrader!)quote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef kwakveense het volgende:abbadon!!! (okej dat was dus voor ik jullie pijpsmilie discussie las
ik bedoelde "ohooooo! abbadon, wat ben je streng voor lieve clau!)
Het is volstrekt herkenbaar! Ik heb het ook in de supermarkt als iets er niet meer is. Dan ga ik heel lief en charmant doen tegen een medewerker zodat die alles eraan doet om mijn probleem op te lossen.quote:ik heb serieus echt 10 minuten tot een half uurtje nodig om een plotslinge verandering van plannen of van situatie te kunnen verwerken. ik noem dat altijd mijn autistisch neurotische neiginkje
Heel heel heel veel plezier CF! Dat je een geweldige tijd daar mag hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
OK, het is twee uur. Ik ga mijn laptop afsluiten en richting zonnebank.
Lieve dames: een heel fijne kerst gewenst allemaal, geniet van de vrije dagen, zorg dat je 2009 goed begint! Ook slank-wise
Ik doe ook mijn best om niet aan te komen
Hejjenem al gewasse?quote:Op maandag 22 december 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
mn spijkerbroek die ik eergisteren gekocht zit zit nu alweer losser dan gisteren terwijl ik m toen net goed vond passenspijkerbroeken
heb wel een riem geleend van Rene dit keer, dus ziet hij er iig nog prachtig uit om mijn bevallige kontje
En dan altijd de medewerker kiezen die er het knapst/gelukkigst uitziet! Die hebben - even heel kort door de bocht- doorgaans het prettigste leven, en zijn dus ook eerder geneigd een ander te helpen. Sinds ik dit weet, scheelt het mij bij allerlei instanties echt uren gezanik!quote:Op maandag 22 december 2008 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is volstrekt herkenbaar! Ik heb het ook in de supermarkt als iets er niet meer is. Dan ga ik heel lief en charmant doen tegen een medewerker zodat die alles eraan doet om mijn probleem op te lossen.
Ik ben meestal eerst manipulatief en daarna komt de kleuter tevoorschijn. Ik ben er niet trots op, maar hey, zijn niet alle vrouwen zo?
![]()
Leuk detail: mijn scriptie ging juist over het soort flexibele redeneringsprocessen waar je het over hebt.
Ik en mijn kloon hebben al op Greysie en Co gestemd en ik heb geen kloons meerquote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Anosmie het volgende:En stem allemaal op Conleche, DML en mij !
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
En wát is er mis met PF, Greys, Maria, MissBliss en mij?quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Anosmie het volgende:
En stem allemaal op Conleche, DML en mij !
quote:Op maandag 22 december 2008 14:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En wát is er mis met PF, Greys, Maria en mij?![]()
Ik ook niet hoor, ik heb Greys nog steeds niet gevondenquote:Op maandag 22 december 2008 14:09 schreef Anosmie het volgende:
[..]!
Ik herkende jullie icoontjes niet zo snel tussen die hel zwik plaatjes!
Momentje.. * huuphuupanostruukt*
Whehe, dat van die crew en PR was ook nieuws voor mijquote:Op maandag 22 december 2008 @ 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
"PR en crew?"
Is het ineens van 'jij en MB bij haar thuis' heel heftig geworden?
Ik heb nog geen tijd gehad alles bij te lezen, dus dan heb ik wat gemist zeker?
Vertel!
Ja, Greysie gaat toch wel mee he?quote:Op maandag 22 december 2008 @ 12:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Lokatie naar alle wrs Hotel New York @ R'dam ( PR gaat suite proberen te regelen )
Fok!tv cameraman, en geluidsman, belichting, fotograaf, 1 x fok crew geloof ik.
En jij nog he![]()
Ik vind het wel fijn dat het een beetje serieus wordt aangepakt. Foto's moeten wel mooi worden natuurlijk.
ja je moet hem zo kopen dat je dr net in pastquote:Op maandag 22 december 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
als ik ze te klein koop, dan krijg ik 'm niet aan, dat lijkt me ook niet de bedoeling, dan krijgen ze namelijk de kans niet eens om uit te lopen
PR? Jij was toch ooit van HB?quote:Op maandag 22 december 2008 14:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, dat van die crew en PR was ook nieuws voor mij
Omdat ik de neiging heb om te oreren en ik jullie daar niet lastig mee wil vallen.quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef Greys het volgende:
Waarom de spoiler Claudia?
Ik vind het juist een interessant gesprek!![]()
wat denk je dat ik gedaan heb?quote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja je moet hem zo kopen dat je dr net in pastdan heb je dr meer aan uiteindelijk
Oh echt?quote:Op maandag 22 december 2008 14:14 schreef Greys het volgende:
Sinds wanneer doe ik dan mee aan die Kerstavatar toestand?
Ik heb me daar heul niet voor opgegeven?
Ik doe dat eigenlijk nooit, want ondanks dat ze dan na een dag lopen te wijd zijn, zitten ze precies goed als ik ze uit de wasmachine trek. En als ze dan te klein zijn, krijgen ze net als bij MoBlo niet de kans om uit te lopen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja je moet hem zo kopen dat je dr net in pastdan heb je dr meer aan uiteindelijk
quote:
Misschien een oorzakelijke factor in het hebben van wat teveel vetweefsel waardoor we hier komen om te vertellen hoeveel taart en koekjes we gehad hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als je zoveel in een keer bijleest, valt het enorm op hoeveel taart en koek(jes) hier gegeten worden.
Misschien een wat domme vraag, maar waarom?
geen idee???quote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat denk je dat ik gedaan heb?
Goed plan!quote:Op maandag 22 december 2008 14:14 schreef Esse_est het volgende:
Ik bedacht vanochtend dat ik voortaan best een half uur eerder opkan om een half uurtje te fietsen op de hometrainer die hier toch staat...anders staat ie maar stof te vangen en ik wil mjijn prinsessenjurk aan met carnaval. Dus dat heb ik toen maar gelijk gedaan.
En ik ga even stemmen op ... uh ...Anos maar dan? Ik zal mspoez ook laten stemmen. Zit te denken om haar weer uit winterslaap te halen. Ex heeft intussen een nieuwe ware liefde dus daar hoef ik het niet voor te laten.![]()
ik ga natuurlijk geen broek kopen die te groot is omdat ik nog aan het afvallen ben, dus koop ik een broek die precies goed past, misschien IETS te strak zit omdat er toch nog afgaat, maar ga geen broeken kopen die eigenlijk ontzettend te klein zijnquote:
Ik lees je graag.quote:Op maandag 22 december 2008 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat ik de neiging heb om te oreren en ik jullie daar niet lastig mee wil vallen.
dan heb je het idd precies goed gedaanquote:Op maandag 22 december 2008 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga natuurlijk geen broek kopen die te groot is omdat ik nog aan het afvallen ben, dus koop ik een broek die precies goed past, misschien IETS te strak zit omdat er toch nog afgaat, maar ga geen broeken kopen die eigenlijk ontzettend te klein zijnwant dat is geen gezicht
En mij!quote:Op maandag 22 december 2008 @ 14:04 schreef Anosmie het volgende:
En stem allemaal op Conleche, DML , Chicolate, PF, Greys, Maria en mij !
Dat is een heel goede vraag zelfs. En dat komt omdat ik de dames hier niet meer afblaf.quote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bijgelezen.
Gefeli met je baan, Merel!![]()
Welkom nieuwkomers.![]()
Dapper SHE!![]()
Sterkte Greys.![]()
Fijne vakantie CF en Blaatschaap.![]()
En ik wilde dan ook maar gelijk even mijn alltime favo liedje posten:
[ link | afbeelding ]
Als je zoveel in een keer bijleest, valt het enorm op hoeveel taart en koek(jes) hier gegeten worden.
Misschien een wat domme vraag, maar waarom?
quote:Op maandag 22 december 2008 14:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik en mijn kloon hebben al op Greysie en Co gestemd en ik heb geen kloons meer
Ik kan me vergissen maar ik zie van jou helemaal geen stem in het topicquote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh echt?
Dan heb ik geen idee waarvoor ik heb gestemd.
quote:Op maandag 22 december 2008 @ 14:15 schreef Anosmie het volgende:
[..]
PR? Jij was toch ooit van HB?
Of vergis ik me nu?!
quote:
je hoeft niet achter elke post eenquote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dan heb je het idd precies goed gedaan
en is het gewoon mooi klote dat die broek zo snel uitloopt.....
en ik koop ook geen TE kleine broek, maar net zoals jij net zegt...
Ik heb inderdaad geld gestort voor de stunt (en voor jouquote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik lees je graag.
Veel liever zelfs, dan dat ik moet aanzien hoe deze dames een smiley versexificeren op maandagochtend.
Ik moet ook iets kwijt. Gewoon omdat mijn geweten aan mij knaagt.
Deze hele ludieke actie was bedoeld als grap. Nooit heb ik de intentie gehad om dit zogenaamde doel te steunen, want eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik een broertje dood heb aan een overgesubsidieerde kut instantie als het rode kruis waarvan bekend is dat ze het geld voor van alles gebruiken behalve dat waar het voor bedoeld is.
Had ik geweten dat het zoveel geld op zou leveren, dan had ik het zoveel liever aan een noodlijdend asiel, Stichting Aap of Artsen zonder Grenzen gegeven.
Then again, misschien gebruik ik deze onzin ooit wel om een eigen inzamelactie te starten..zoiets als
Poesjes voor Poesjes
Voor een of ander noodlijdend kattenopvang.
Het zit me gewoon echt niet lekker en daar baal ik van. Gelukkig weet ik vrijwel zeker dat de meeste mensen doneren omdat ze de stunt wel grappig vinden en niet zozeer omdat ze het Rode Kruis willen steunen.
Hoop ik
Jaquote:Op maandag 22 december 2008 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik jou dan afblaffen voor het overslaan van je ontbijt
Als SHE het oke vindt, wat mij betreft graag zelfs!quote:Op maandag 22 december 2008 @ 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nou ja, ik snap dat het wellicht te persoonlijk wordt voor in het topic, maar ik vond het juist zo interessant om te lezen![]()
@MB: tuurlijk! Als ik jullie niet in de weg loop hoor! In dring me niet op, maar als jullie het gezellig vinden dan ben ik er bij! Ik hoor het wel tegen die tijd!
quote:Op maandag 22 december 2008 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hoeft niet achter elke post eente zetten hoor, ben niet zo van de vrouwenliefde
quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef loveli het volgende:
Goede actie, SHE. Heerlijk eerlijk.
Beste dieet-tip van collega (model hartinfarct): Kerst duurt 2 dagen, geen 365.
quote:Op maandag 22 december 2008 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bedoelt PrivateRyan en HeatWave? SHE heeft het over Public Relations
quote:Op maandag 22 december 2008 14:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb geen zin in gerel om een broek
![]()
dus dan ben ik ff extra voorzichtig met de smileys...
neej hoor, je zal niet de eerste zijn in dit topic die licht ontvlambaar reageert op een normale tipquote:Op maandag 22 december 2008 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]gerel?
om een broek?![]()
srslyje ziet ze vliegen
persoonlijk? eerder steeds abstracter en filosofischer, geloof ikquote:Op maandag 22 december 2008 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, ik snap dat het wellicht te persoonlijk wordt voor in het topic, maar ik vond het juist zo interessant om te lezen![]()
Idd. Dus nu wil ze handdoeken op die temperatuur gaan wassen. We moeten iig regelmatig iets (desnoods een lege trommel) op die temperatuur gaan wassen, omdat de lagers er anders weer aan gaan.quote:Op maandag 22 december 2008 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
95 graden? dan kunnen zelfs de barbies het niet meer aan
Die smiley is al jaren de pijpsmiley hoor, maar misschien is dat een oldbie-dingquote:Op maandag 22 december 2008 13:51 schreef SHE het volgende:
En chapeau dames, jullie hebben het weer gepresteerd om een volkomen onschuldige smiley tot iets ranzigs te dopen.
quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Anosmie het volgende:
En stem allemaal op Conleche, DML , Chicolate, PF, Greys, Maria en mij !
zal 'm morgen meteen ff in de was mee-gooienquote:Op maandag 22 december 2008 14:49 schreef k_i_m het volgende:
Maar Moblo, als je hem dus gaat wassen zit ie waarschijnlijk wel weer ietsje beter! Althans, dat was vroeger toen ik nog dun was mijn remedie tegen uitgelopen broeken.
Omdat hun kat dat niet doet en alle katten exact hetzelfde gedrag vertonen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
waarom geloven mensen je niet als je zegt dat je je katten neit vertrouwt met een kerstboom omdat je ze kent en dat ze dat ding met de grond gelijk gaan maken![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Omdat hun kat dat niet doet en alle katten exact hetzelfde gedrag vertonen.![]()
Had je ook zelf wel kunnen verzinnen.
Dito.quote:Op maandag 22 december 2008 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat men zo redeneert snap ik, maar waarom is me nog steeds een raadsel
Ik vind die van jou eng. Peach hangt erbij alsof ze een flinke wolk GHB in dr appelsap heeft gekregen.quote:
Wie zegt dat dat niet zo is?quote:Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik vind die van jou eng. Peach hangt erbij alsof ze een flinke wolk GHB in dr appelsap heeft gekregen.
Och armequote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En toen was ik weer single twee dagen voor kerst....
Ik moet wel iets ongelooflijk naars gedaan hebben eerder dit jaar ofzo dat het nu nodig was om alle shit tegelijk te krijgen![]()
![]()
Ik boycot dus de feestdagen, moge dat duidelijk zijn!
Nouja! Wat een lompe boer!quote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moet wel iets ongelooflijk naars gedaan hebben eerder dit jaar ofzo dat het nu nodig was om alle shit tegelijk te krijgen![]()
![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
WHAT? wat hoerend kut voor je! wat een eik0l!quote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
![]()
Nou ja, het rustiger aan willen doen was wel een duidelijk signaal, maar ik had goede hoop dat we het tot na de feestdagen uit konden stellen. Feestdagen in je eentje zijn gewoon stomquote:Op maandag 22 december 2008 15:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och armeHad je het zien aankomen?
Wat kut zeg...quote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
F*kquote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
2 dagen voor kerst?? wat $%$^@% zeg...quote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
Nou zegquote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
![]()
![]()
Daarmee kom je vast niet boven de 1000 kcal uit!quote:Op maandag 22 december 2008 15:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn lijstje tnt:
o: geen, uitgeslapen
L; brinta met banaan
t: sinaasappel
d: ws sperzieboontjes of spinazie/ rostirondjes/ boomstammetje of runderhamburger
Dat klinkt alsof je jezelf reuzeveel op de hals gaat halenquote:Op maandag 22 december 2008 16:10 schreef conleche het volgende:
Het begin is er. Als tussengerecht ga ik papardelle op groeneaspergetips met gegrilde st.jacobsschelpnootjes en Hollandse garnaaltjes met slankroomsaus en peterselie doen. Ik denk dat ik daarna als hoofd hertenbiefstukjes met rode portsaus maak, met eigengemaakte aardappelpuree, een stoofpeertje en dan nog een groen groentetje erbij.
Ze lult gewoon uit d'r nek joh. Het citroenwater is naar d'r hoofdje gestegen!quote:Waar heb jij nu in godsnaam op mij en greys gestemd SHE??? Volgens mij heb je over ons gedroomd!!
Co! Dat klinkt in zn allenigheid al ingewikkelder dan mijn complete 3-gangenmenu!quote:Op maandag 22 december 2008 16:10 schreef conleche het volgende:
Als tussengerecht ga ik papardelle op groeneaspergetips met gegrilde st.jacobsschelpnootjes en Hollandse garnaaltjes met slankroomsaus en peterselie doen.
<snip>
hmmm vast wel als ik een runderhamburger en een boomstammetje neemquote:Op maandag 22 december 2008 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daarmee kom je vast niet boven de 1000 kcal uit!![]()
Vrouwelijk kun je wórdenquote:Op maandag 22 december 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
hij is wel mooi..balen
echt, als ik vrouwelijk was zou ik alleen maar rokken dragen
Ik ben te eigenwijs om de broek terug te sturen. Hij zit verder goed, bij mijn buik zelfs losjes. Ik heb een platte buik, dat is het probleem niet; ik moet alleen écht wat van mijn lovehandles kwijt. Nog een paar kilo afvallen dan maar.quote:
ik heb een rokkenperiode gehad, maar toen was ik dus 20kg zwaarder en pastte ik helemaal niet fatsoenlijk in broekenquote:Op maandag 22 december 2008 16:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vrouwelijk kun je wórden.
Ik droeg vroegah altijd trainingsbroeken en nu ook heel vaak rokjes, vooral in den zomer.
Je weet het: foto!quote:Op maandag 22 december 2008 16:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ja jullie hadden het ook nog over outfits voor de kerstdagen;
ik heb een heel tof nieuw rokje gekocht, geruit met 2 grote zwarte knoppen en een satijnen onderrok die er een aantal cm onderweg komt
*flieft*, daarbij zwarte maillot en grijze laarzen...
zit alleen nog te twijfelen tussen een zwarte coltrui/ zwart sweatblazertje of toch nog een ander shirtje kopen....
welke maat?quote:Op maandag 22 december 2008 16:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog een Espritspijkerbroek liggen waarvan het model me eigenlijk iets te laag is, ik voel me daar niet zo bij op m'n gemak.. Heb 'm maar één keer gedragen. Iemand belangstelling misschien?
quote:Op maandag 22 december 2008 16:21 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Co! Dat klinkt in zn allenigheid al ingewikkelder dan mijn complete 3-gangenmenu!
haha dat kan,maar niet vandaag....quote:
Dat wil ik wel geloven. Ik kan ook helemaal flieft worden op kleren. En dan steeds bij Mark naar binnen lopen: "Mooi hè?quote:Op maandag 22 december 2008 16:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha dat kan,maar niet vandaag....
ik zal in elk geval een foto maken met kerst![]()
maar tis zooooo'n tof rokje
Ik ga bij wijze van zelfkastijding alleen maar mijn net iets te kleine spijkerbroek aandoen zodat ik niets durf te eten.quote:Op maandag 22 december 2008 16:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ja jullie hadden het ook nog over outfits voor de kerstdagen;
Ik had dat vroeger toen ik klein was. Had ik een keer hele mooie rode schoentjes gekregen en dan had ik ze onder m'n bed gezet en dan werd ik 's nachts wakker en dan deed ik het licht aan om er naar te kijken.quote:Op maandag 22 december 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven. Ik kan ook helemaal flieft worden op kleren. En dan steeds bij Mark naar binnen lopen: "Mooi hè?![]()
" en hij dan: "Ja heel mooi hoor
"
.
ROFL...quote:Op maandag 22 december 2008 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ga bij wijze van zelfkastijding alleen maar mijn net iets te kleine spijkerbroek aandoen zodat ik niets durf te eten.
doe maar hard hoor....ik voel me toch niet aangesprokenquote:Op maandag 22 december 2008 16:07 schreef Anosmie het volgende:
* Heel zachtjes zodat McAbba en McSlankie het niet horen "Mannen zijn zwijnen!" roept*
heeeeeeeel herkenbaarquote:Op maandag 22 december 2008 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wil ik wel geloven. Ik kan ook helemaal flieft worden op kleren. En dan steeds bij Mark naar binnen lopen: "Mooi hè?![]()
" en hij dan: "Ja heel mooi hoor
"
.
*oink oink*quote:Op maandag 22 december 2008 16:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
doe maar hard hoor....ik voel me toch niet aangesproken
Whahaha, dat had ik ook. Keischattigquote:Op maandag 22 december 2008 16:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger toen ik klein was. Had ik een keer hele mooie rode schoentjes gekregen en dan had ik ze onder m'n bed gezet en dan werd ik 's nachts wakker en dan deed ik het licht aan om er naar te kijken.
quote:Op maandag 22 december 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
*oink oink*
Grapjuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Jeejquote:Op maandag 22 december 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb de foto trouwens laten afdrukken vandaag! Hij is heel mooi geworden. En een lijstje er bij gekocht.
Dat is een hele opluchting.
En heel misschien heb ik vanavond het roze netbookje al!
*aai*quote:Op maandag 22 december 2008 16:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
..........
.........
............
...........
Cheesecake vind ik iets te zwaar, want ik doe ook nog kaas. Ik zit eraan te denken om of gewoon een citroenmerenguetaart bij de bakker te kopen, of tarte tatin te maken. Maar dan moet ik er eigenlijk 2 maken, want anders te weinig. Ik kan ook 1 van de andere dames vragen het toetje te doen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:36 schreef Greys het volgende:
Zo valt het idd wel weer mee als je het zo zegt Co!
Blij dat je er een beetje uit bent. Toetje: cheesecake?![]()
Voorgerecht: zo'n lekker tonijndingetje, hoe noemen ze dat, een rondje/tartaartje achtig van tonijn?
EDIT: dit dus:
[ afbeelding ]
hahaha....ik zat me gisteren al af te vragen of het inderdaad 2e kerstdag ging wordenquote:Op maandag 22 december 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb de foto trouwens laten afdrukken vandaag! Hij is heel mooi geworden. En een lijstje er bij gekocht.
Dat is een hele opluchting.
En heel misschien heb ik vanavond het roze netbookje al!
Meid, dat je er nog van kunt slapenquote:Op maandag 22 december 2008 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog geen flauw idee wat ik aantrek met kerst..
zo makkelijk maak je het niet goed hoor...quote:
Spannend!quote:Op maandag 22 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeej. Zou tof zijn. Mark verwacht een MacBook die uit Shanghai moet komen en nu zit 'ie straks mbv z'n track and trace code te kijken waar dat ding momenteel is. Momenteel is 'ie in Keulen
.
In zo'n geval zou ik in m'n eentje naar de winkel gaanquote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Spannend!
Ze hebben de roze op voorraad hier vlakbij en vanavond hebben ze extra koopavond. Maar Heer G wil mee (want die gaat zelf de witte kopen en een aparte DVD writer voor er bij) en die zou nog wel eens te laat thuis kunnen zijn, zodat de winkel al dicht is.
quote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo makkelijk maak je het niet goed hoor...
quote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meid, dat je er nog van kunt slapen![]()
.
Dat zég je nou, maar ik heb dus helemaal nog geen flauw idee wat ik aan moet op 1e en 2e Kerstdag. En daar zou ik nog wel eens wakker van kunnen gaan liggen!quote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meid, dat je er nog van kunt slapen![]()
.
*edit*quote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo makkelijk maak je het niet goed hoor...
Omdat ik absoluut niet kan bakken en ik de mensen niet wil vergiftigen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef Viking84 het volgende:
O ja, ik wil nog even mopperen:
Ik vind het schandalig dat zoveel mensen taart kópen. Kan me voorstellen dat dat met kerst anders is, omdat je dan al veel moet maken, maar op een verjaardagsfeestje wil ik echt geen appelkruimelgebak van de C1000 hebben hoor. Waarom bakt niemand tegenwoordig meer taarten?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |