quote:Op maandag 22 december 2008 14:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bedoelt PrivateRyan en HeatWave? SHE heeft het over Public Relations
quote:Op maandag 22 december 2008 14:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb geen zin in gerel om een broek
![]()
dus dan ben ik ff extra voorzichtig met de smileys...
neej hoor, je zal niet de eerste zijn in dit topic die licht ontvlambaar reageert op een normale tipquote:Op maandag 22 december 2008 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]gerel?
om een broek?![]()
srslyje ziet ze vliegen
persoonlijk? eerder steeds abstracter en filosofischer, geloof ikquote:Op maandag 22 december 2008 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, ik snap dat het wellicht te persoonlijk wordt voor in het topic, maar ik vond het juist zo interessant om te lezen![]()
Idd. Dus nu wil ze handdoeken op die temperatuur gaan wassen. We moeten iig regelmatig iets (desnoods een lege trommel) op die temperatuur gaan wassen, omdat de lagers er anders weer aan gaan.quote:Op maandag 22 december 2008 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
95 graden? dan kunnen zelfs de barbies het niet meer aan
Die smiley is al jaren de pijpsmiley hoor, maar misschien is dat een oldbie-dingquote:Op maandag 22 december 2008 13:51 schreef SHE het volgende:
En chapeau dames, jullie hebben het weer gepresteerd om een volkomen onschuldige smiley tot iets ranzigs te dopen.
quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Anosmie het volgende:
En stem allemaal op Conleche, DML , Chicolate, PF, Greys, Maria en mij !
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
zal 'm morgen meteen ff in de was mee-gooienquote:Op maandag 22 december 2008 14:49 schreef k_i_m het volgende:
Maar Moblo, als je hem dus gaat wassen zit ie waarschijnlijk wel weer ietsje beter! Althans, dat was vroeger toen ik nog dun was mijn remedie tegen uitgelopen broeken.
Omdat hun kat dat niet doet en alle katten exact hetzelfde gedrag vertonen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
waarom geloven mensen je niet als je zegt dat je je katten neit vertrouwt met een kerstboom omdat je ze kent en dat ze dat ding met de grond gelijk gaan maken![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Omdat hun kat dat niet doet en alle katten exact hetzelfde gedrag vertonen.![]()
Had je ook zelf wel kunnen verzinnen.
Dito.quote:Op maandag 22 december 2008 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat men zo redeneert snap ik, maar waarom is me nog steeds een raadsel
Ik vind die van jou eng. Peach hangt erbij alsof ze een flinke wolk GHB in dr appelsap heeft gekregen.quote:
Wie zegt dat dat niet zo is?quote:Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ik vind die van jou eng. Peach hangt erbij alsof ze een flinke wolk GHB in dr appelsap heeft gekregen.
Och armequote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En toen was ik weer single twee dagen voor kerst....
Ik moet wel iets ongelooflijk naars gedaan hebben eerder dit jaar ofzo dat het nu nodig was om alle shit tegelijk te krijgen![]()
![]()
Ik boycot dus de feestdagen, moge dat duidelijk zijn!
Nouja! Wat een lompe boer!quote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En toen was ik weer single twee dagen voor kerst....
Ik moet wel iets ongelooflijk naars gedaan hebben eerder dit jaar ofzo dat het nu nodig was om alle shit tegelijk te krijgen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |