Heel heel heel veel plezier CF! Dat je een geweldige tijd daar mag hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
OK, het is twee uur. Ik ga mijn laptop afsluiten en richting zonnebank.
Lieve dames: een heel fijne kerst gewenst allemaal, geniet van de vrije dagen, zorg dat je 2009 goed begint! Ook slank-wise
Ik doe ook mijn best om niet aan te komen
Hejjenem al gewasse?quote:Op maandag 22 december 2008 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
mn spijkerbroek die ik eergisteren gekocht zit zit nu alweer losser dan gisteren terwijl ik m toen net goed vond passenspijkerbroeken
heb wel een riem geleend van Rene dit keer, dus ziet hij er iig nog prachtig uit om mijn bevallige kontje
En dan altijd de medewerker kiezen die er het knapst/gelukkigst uitziet! Die hebben - even heel kort door de bocht- doorgaans het prettigste leven, en zijn dus ook eerder geneigd een ander te helpen. Sinds ik dit weet, scheelt het mij bij allerlei instanties echt uren gezanik!quote:Op maandag 22 december 2008 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is volstrekt herkenbaar! Ik heb het ook in de supermarkt als iets er niet meer is. Dan ga ik heel lief en charmant doen tegen een medewerker zodat die alles eraan doet om mijn probleem op te lossen.
Ik ben meestal eerst manipulatief en daarna komt de kleuter tevoorschijn. Ik ben er niet trots op, maar hey, zijn niet alle vrouwen zo?
![]()
Leuk detail: mijn scriptie ging juist over het soort flexibele redeneringsprocessen waar je het over hebt.
Ik en mijn kloon hebben al op Greysie en Co gestemd en ik heb geen kloons meerquote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Anosmie het volgende:En stem allemaal op Conleche, DML en mij !
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
En wát is er mis met PF, Greys, Maria, MissBliss en mij?quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Anosmie het volgende:
En stem allemaal op Conleche, DML en mij !
quote:Op maandag 22 december 2008 14:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En wát is er mis met PF, Greys, Maria en mij?![]()
Ik ook niet hoor, ik heb Greys nog steeds niet gevondenquote:Op maandag 22 december 2008 14:09 schreef Anosmie het volgende:
[..]!
Ik herkende jullie icoontjes niet zo snel tussen die hel zwik plaatjes!
Momentje.. * huuphuupanostruukt*
Whehe, dat van die crew en PR was ook nieuws voor mijquote:Op maandag 22 december 2008 @ 12:03 schreef Greys het volgende:
[..]
"PR en crew?"
Is het ineens van 'jij en MB bij haar thuis' heel heftig geworden?
Ik heb nog geen tijd gehad alles bij te lezen, dus dan heb ik wat gemist zeker?
Vertel!
Ja, Greysie gaat toch wel mee he?quote:Op maandag 22 december 2008 @ 12:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Lokatie naar alle wrs Hotel New York @ R'dam ( PR gaat suite proberen te regelen )
Fok!tv cameraman, en geluidsman, belichting, fotograaf, 1 x fok crew geloof ik.
En jij nog he![]()
Ik vind het wel fijn dat het een beetje serieus wordt aangepakt. Foto's moeten wel mooi worden natuurlijk.
ja je moet hem zo kopen dat je dr net in pastquote:Op maandag 22 december 2008 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
als ik ze te klein koop, dan krijg ik 'm niet aan, dat lijkt me ook niet de bedoeling, dan krijgen ze namelijk de kans niet eens om uit te lopen
PR? Jij was toch ooit van HB?quote:Op maandag 22 december 2008 14:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, dat van die crew en PR was ook nieuws voor mij
Omdat ik de neiging heb om te oreren en ik jullie daar niet lastig mee wil vallen.quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef Greys het volgende:
Waarom de spoiler Claudia?
Ik vind het juist een interessant gesprek!![]()
wat denk je dat ik gedaan heb?quote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja je moet hem zo kopen dat je dr net in pastdan heb je dr meer aan uiteindelijk
Oh echt?quote:Op maandag 22 december 2008 14:14 schreef Greys het volgende:
Sinds wanneer doe ik dan mee aan die Kerstavatar toestand?
Ik heb me daar heul niet voor opgegeven?
Ik doe dat eigenlijk nooit, want ondanks dat ze dan na een dag lopen te wijd zijn, zitten ze precies goed als ik ze uit de wasmachine trek. En als ze dan te klein zijn, krijgen ze net als bij MoBlo niet de kans om uit te lopen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ja je moet hem zo kopen dat je dr net in pastdan heb je dr meer aan uiteindelijk
quote:
Misschien een oorzakelijke factor in het hebben van wat teveel vetweefsel waardoor we hier komen om te vertellen hoeveel taart en koekjes we gehad hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Als je zoveel in een keer bijleest, valt het enorm op hoeveel taart en koek(jes) hier gegeten worden.
Misschien een wat domme vraag, maar waarom?
geen idee???quote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat denk je dat ik gedaan heb?
Goed plan!quote:Op maandag 22 december 2008 14:14 schreef Esse_est het volgende:
Ik bedacht vanochtend dat ik voortaan best een half uur eerder opkan om een half uurtje te fietsen op de hometrainer die hier toch staat...anders staat ie maar stof te vangen en ik wil mjijn prinsessenjurk aan met carnaval. Dus dat heb ik toen maar gelijk gedaan.
En ik ga even stemmen op ... uh ...Anos maar dan? Ik zal mspoez ook laten stemmen. Zit te denken om haar weer uit winterslaap te halen. Ex heeft intussen een nieuwe ware liefde dus daar hoef ik het niet voor te laten.![]()
ik ga natuurlijk geen broek kopen die te groot is omdat ik nog aan het afvallen ben, dus koop ik een broek die precies goed past, misschien IETS te strak zit omdat er toch nog afgaat, maar ga geen broeken kopen die eigenlijk ontzettend te klein zijnquote:
Ik lees je graag.quote:Op maandag 22 december 2008 14:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Omdat ik de neiging heb om te oreren en ik jullie daar niet lastig mee wil vallen.
dan heb je het idd precies goed gedaanquote:Op maandag 22 december 2008 14:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ga natuurlijk geen broek kopen die te groot is omdat ik nog aan het afvallen ben, dus koop ik een broek die precies goed past, misschien IETS te strak zit omdat er toch nog afgaat, maar ga geen broeken kopen die eigenlijk ontzettend te klein zijnwant dat is geen gezicht
En mij!quote:Op maandag 22 december 2008 @ 14:04 schreef Anosmie het volgende:
En stem allemaal op Conleche, DML , Chicolate, PF, Greys, Maria en mij !
Dat is een heel goede vraag zelfs. En dat komt omdat ik de dames hier niet meer afblaf.quote:Op maandag 22 december 2008 14:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Bijgelezen.
Gefeli met je baan, Merel!![]()
Welkom nieuwkomers.![]()
Dapper SHE!![]()
Sterkte Greys.![]()
Fijne vakantie CF en Blaatschaap.![]()
En ik wilde dan ook maar gelijk even mijn alltime favo liedje posten:
[ link | afbeelding ]
Als je zoveel in een keer bijleest, valt het enorm op hoeveel taart en koek(jes) hier gegeten worden.
Misschien een wat domme vraag, maar waarom?
quote:Op maandag 22 december 2008 14:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik en mijn kloon hebben al op Greysie en Co gestemd en ik heb geen kloons meer
Ik kan me vergissen maar ik zie van jou helemaal geen stem in het topicquote:Op maandag 22 december 2008 14:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh echt?
Dan heb ik geen idee waarvoor ik heb gestemd.
quote:Op maandag 22 december 2008 @ 14:15 schreef Anosmie het volgende:
[..]
PR? Jij was toch ooit van HB?
Of vergis ik me nu?!
quote:
je hoeft niet achter elke post eenquote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
dan heb je het idd precies goed gedaan
en is het gewoon mooi klote dat die broek zo snel uitloopt.....
en ik koop ook geen TE kleine broek, maar net zoals jij net zegt...
Ik heb inderdaad geld gestort voor de stunt (en voor jouquote:Op maandag 22 december 2008 14:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik lees je graag.
Veel liever zelfs, dan dat ik moet aanzien hoe deze dames een smiley versexificeren op maandagochtend.
Ik moet ook iets kwijt. Gewoon omdat mijn geweten aan mij knaagt.
Deze hele ludieke actie was bedoeld als grap. Nooit heb ik de intentie gehad om dit zogenaamde doel te steunen, want eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik een broertje dood heb aan een overgesubsidieerde kut instantie als het rode kruis waarvan bekend is dat ze het geld voor van alles gebruiken behalve dat waar het voor bedoeld is.
Had ik geweten dat het zoveel geld op zou leveren, dan had ik het zoveel liever aan een noodlijdend asiel, Stichting Aap of Artsen zonder Grenzen gegeven.
Then again, misschien gebruik ik deze onzin ooit wel om een eigen inzamelactie te starten..zoiets als
Poesjes voor Poesjes
Voor een of ander noodlijdend kattenopvang.
Het zit me gewoon echt niet lekker en daar baal ik van. Gelukkig weet ik vrijwel zeker dat de meeste mensen doneren omdat ze de stunt wel grappig vinden en niet zozeer omdat ze het Rode Kruis willen steunen.
Hoop ik
Jaquote:Op maandag 22 december 2008 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik jou dan afblaffen voor het overslaan van je ontbijt
Als SHE het oke vindt, wat mij betreft graag zelfs!quote:Op maandag 22 december 2008 @ 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nou ja, ik snap dat het wellicht te persoonlijk wordt voor in het topic, maar ik vond het juist zo interessant om te lezen![]()
@MB: tuurlijk! Als ik jullie niet in de weg loop hoor! In dring me niet op, maar als jullie het gezellig vinden dan ben ik er bij! Ik hoor het wel tegen die tijd!
quote:Op maandag 22 december 2008 14:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je hoeft niet achter elke post eente zetten hoor, ben niet zo van de vrouwenliefde
quote:Op maandag 22 december 2008 14:26 schreef loveli het volgende:
Goede actie, SHE. Heerlijk eerlijk.
Beste dieet-tip van collega (model hartinfarct): Kerst duurt 2 dagen, geen 365.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |