*oink oink*quote:Op maandag 22 december 2008 16:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
doe maar hard hoor....ik voel me toch niet aangesproken
Whahaha, dat had ik ook. Keischattigquote:Op maandag 22 december 2008 16:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger toen ik klein was. Had ik een keer hele mooie rode schoentjes gekregen en dan had ik ze onder m'n bed gezet en dan werd ik 's nachts wakker en dan deed ik het licht aan om er naar te kijken.
quote:Op maandag 22 december 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
*oink oink*
Grapjuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
Jeejquote:Op maandag 22 december 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb de foto trouwens laten afdrukken vandaag! Hij is heel mooi geworden. En een lijstje er bij gekocht.
Dat is een hele opluchting.
En heel misschien heb ik vanavond het roze netbookje al!
*aai*quote:Op maandag 22 december 2008 16:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
..........
.........
............
...........
Cheesecake vind ik iets te zwaar, want ik doe ook nog kaas. Ik zit eraan te denken om of gewoon een citroenmerenguetaart bij de bakker te kopen, of tarte tatin te maken. Maar dan moet ik er eigenlijk 2 maken, want anders te weinig. Ik kan ook 1 van de andere dames vragen het toetje te doen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:36 schreef Greys het volgende:
Zo valt het idd wel weer mee als je het zo zegt Co!
Blij dat je er een beetje uit bent. Toetje: cheesecake?![]()
Voorgerecht: zo'n lekker tonijndingetje, hoe noemen ze dat, een rondje/tartaartje achtig van tonijn?
EDIT: dit dus:
[ afbeelding ]
hahaha....ik zat me gisteren al af te vragen of het inderdaad 2e kerstdag ging wordenquote:Op maandag 22 december 2008 16:41 schreef Greys het volgende:
Ik heb de foto trouwens laten afdrukken vandaag! Hij is heel mooi geworden. En een lijstje er bij gekocht.
Dat is een hele opluchting.
En heel misschien heb ik vanavond het roze netbookje al!
Meid, dat je er nog van kunt slapenquote:Op maandag 22 december 2008 16:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog geen flauw idee wat ik aantrek met kerst..
zo makkelijk maak je het niet goed hoor...quote:
Spannend!quote:Op maandag 22 december 2008 16:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeej. Zou tof zijn. Mark verwacht een MacBook die uit Shanghai moet komen en nu zit 'ie straks mbv z'n track and trace code te kijken waar dat ding momenteel is. Momenteel is 'ie in Keulen
.
In zo'n geval zou ik in m'n eentje naar de winkel gaanquote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Spannend!
Ze hebben de roze op voorraad hier vlakbij en vanavond hebben ze extra koopavond. Maar Heer G wil mee (want die gaat zelf de witte kopen en een aparte DVD writer voor er bij) en die zou nog wel eens te laat thuis kunnen zijn, zodat de winkel al dicht is.
quote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo makkelijk maak je het niet goed hoor...
quote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meid, dat je er nog van kunt slapen![]()
.
Dat zég je nou, maar ik heb dus helemaal nog geen flauw idee wat ik aan moet op 1e en 2e Kerstdag. En daar zou ik nog wel eens wakker van kunnen gaan liggen!quote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meid, dat je er nog van kunt slapen![]()
.
*edit*quote:Op maandag 22 december 2008 16:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo makkelijk maak je het niet goed hoor...
Omdat ik absoluut niet kan bakken en ik de mensen niet wil vergiftigen.quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef Viking84 het volgende:
O ja, ik wil nog even mopperen:
Ik vind het schandalig dat zoveel mensen taart kópen. Kan me voorstellen dat dat met kerst anders is, omdat je dan al veel moet maken, maar op een verjaardagsfeestje wil ik echt geen appelkruimelgebak van de C1000 hebben hoor. Waarom bakt niemand tegenwoordig meer taarten?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |