quote:
Geen flauw ideequote:Op maandag 22 december 2008 09:19 schreef quirina het volgende:
tabon imek... zoiets?
QFTquote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Het is heel rot om jezelf op video terug te zien.![]()
Zo rustig hier dan?quote:
Druk, druk, net terug van een oefening. Dus even onderhoud aan het materiaal, een biertje en dan naar bed.quote:
Ja en het is ook gewoon saai op Fok!quote:
Omdat iedereen natuurlijk de giften voor SHE in de gaten aan het houden is.quote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja en het is ook gewoon saai op Fok!![]()
Etsepetsquote:
Hup, naar bed jij! Met bouillon en je laptopquote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja en het is ook gewoon saai op Fok!![]()
Daarbij ben ik nog steeds ziek en moet ik eigenlijk aan m'n studie, maar ik heb nog geen zin.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Etsepets![]()
goed hoor soempiedoempie
vermoeiend, gezellig, ontspannend
Dankje LB! Ja het is echt wel raar, eerst was ik totaaaal niet gemotiveerd om ook maar iets uit te voeren voor school maar nu heb ik echt een doel!quote:Op maandag 22 december 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, het zijn echt rustige tijden hierIk heb nog maar weinig gedaan helaas.... mn beste vriend logeert hier, dus meer koffie gedronken en gekletst dan scriptie geschreven
Nesle, nog gefeliciteerd!! Na de vakantie maar flink knallen voor je examens en dan kun je beginnen
QFT 2quote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Het is heel rot om jezelf op video terug te zien.![]()
omg dan gaan we een hoop verwarring krijgenquote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username! nog iemand die dat overweegt? Ik zou op zich m'n nick wel willen veranderen maar vind 25 euro een beetje prijzig
quote:Op maandag 22 december 2008 17:29 schreef MaJo het volgende:
vandaag weer gewerkt en dat ging gelukkig goedvanochtend voelde ik me nog niet echt lekker maar moest er gewoon even doorheen.
het was alleen erg rustig omdat er weinig nieuws was. De dag duurt dan dom stuk langer
Dan ga ik 'm PM-en dat ik er 26 voor biedquote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef Etcetera het volgende:
het had ook een uur kunnen zijn
Dilemma: ik kan de nick Trouble dus wel kopen (pm van Danny dat die beschikbaar is)
Nee, maar de hongerkindjes in Biafra welquote:
Nee maar als je mobo geen 400Mhz ondersteund zal je 400 Mhz teruggeclocked worden op 200Mhz. Dat werkt en is niets mis mee. Maar wel een beetje zonde van de capaciteitquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Oh even een pc-gerelateerd vraagje: ik wil dus nieuw geheugen kopen, en dat wat ik er nu in heb hangen heeft als max. bandwith 200 Mhz (volgens CPU-Z proggie gevonden) nu is dat andere geheugen wat ik op het oog heb 400 Mhz. Maakt dat uit
Gewoon even googlen op je moboquote:
Maar wegen de voordelen op tegen de nadelen?quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Etcetera het volgende:
al mee bezignerdzijn heeft voordelen
whatquote:Main Memory
•
Maximum 2GB of memory size
• Support Two 184-pin DDR DIMM sockets
• Support a 64 to 512MB technologies for x8 and x16 devices
Due to the High Performance Memory design, motherboards or system configurations may or may not operate smoothly at the JEDEC (Joint Electron Device Engineering Council) standard settings (BIOS Default on the motherboard) such as DDR voltage, memory speeds and memory timing. Please confirm and adjust your memory setting in the BIOS accordingly for better system stability.
Example: Kingston HyperX DDR500 PC4000 operates at 2.65V, 3-4-4-8, CL=3.
For more information about specification of high performance memory modules, please check with your Memory Manufactures for more details
ik kan zo niet eens nadelen verzinnen. Ja, mensen verwachten dat je meteen alles van pc's weet maar dat ontken ik toch altijd dus dat is niet ergquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wegen de voordelen op tegen de nadelen?
Ex-nerd meldt zichquote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie beschouwt er zichzelf hier verder eigenlijk nog meer als nerd?![]()
![]()
Je, 400 Mhz kan daar dus in EN op 400 Mhz gebruiken, gefeliciteerdquote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef Etcetera het volgende:
en daar strand m'n nerdgehalte ook meteen
[..]
what
maar volgens deze site kan het wel geloof ik
Ik vaar puur op routinequote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Jij ook gefeliciteerd: je bent nog steeds een nerd
* Etcetera gaat bestellen
Vrijdag denk ik. Dan is het er zaterdag.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef Nesle het volgende:
Hey vraagje:
Ik ga sinds tijden maar weer eens even een verjaardagskaartje sturen... nu de vraag: de persoon is deze zondag jarig, wanneer moet ik dan uiterlijk dat kaartje de post op doen?
Het is kerst en het is op het moment erg druk bij de TNT. Mijn kerstkaartjes heb ik vandaag op de bus gedaan en het wordt hopen dat die op tijd binnen zijn. Zaterdag wordt er wel gewoon bezorgd maar het blijft druk.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef Nesle het volgende:
Hey vraagje:
Ik ga sinds tijden maar weer eens even een verjaardagskaartje sturen... nu de vraag: de persoon is deze zondag jarig, wanneer moet ik dan uiterlijk dat kaartje de post op doen?
quote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal niks aan kerstkaarten gedaan.
heb je die van ons al gekregenquote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef Soempie het volgende:
Misschien, vind mijn huidige nick niet zo leuk meer. De vraag is dan alleen waarin ik hem moet veranderenquote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username! nog iemand die dat overweegt? Ik zou op zich m'n nick wel willen veranderen maar vind 25 euro een beetje prijzig
Tukker_Tim (I know, I know. Maar het allitereert zo lekkerquote:Op maandag 22 december 2008 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien, vind mijn huidige nick niet zo leuk meer. De vraag is dan alleen waarin ik hem moet veranderen
De mijne komt dus hopelijk nog voor de kerst aanquote:
quote:
moet je opschieten, het kan tot morgenvroeg geloof ikquote:Op maandag 22 december 2008 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien, vind mijn huidige nick niet zo leuk meer. De vraag is dan alleen waarin ik hem moet veranderen
Kan ook het verschil zijn tussen DDR-SDRAM en de SDRAM kloksnelheid. DDR staat daar voor Double Date Rate en betekent in de praktijk dat je de gewone kloksnelheid keer twee kan doenquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Oh even een pc-gerelateerd vraagje: ik wil dus nieuw geheugen kopen, en dat wat ik er nu in heb hangen heeft als max. bandwith 200 Mhz (volgens CPU-Z proggie gevonden) nu is dat andere geheugen wat ik op het oog heb 400 Mhz. Maakt dat uit
Ik vroeg me dus al af hoe dat bij jullie gaat, van wie krijg jij een kerstpakket?quote:Op maandag 22 december 2008 00:10 schreef Nembrionic het volgende:
Hier zijn 2 kerstpakketten binnengekomen en het is wel de gebruikelijke troep die ze hebben gekregen
Ik wil gvd geen gezeik over kerstpakketten in dit topic!quote:Op maandag 22 december 2008 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
Ah.. op zich heb ik wel een behoorlijk tof pakket (zeker gezien de envelop die er aan vast zat)
Maar ik vraag me toch altijd af bij die kerstpakketten...
Waarom altijd van die crackers er in... komop nou zeg
En dan wel iets duurdere/luxere crackers... nouja.. de verpakking dan.
Maargoed.. alles gaat wel weer op komen.
Dat is raar. Ik overwoog gisteren nog om die te kijken. Uiteindelijk bleef het bij YouTuben.quote:Op maandag 22 december 2008 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
Zojuist "To kill a mockingbird" gezien. Klassiekertje
NIJMEGEN.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef Etcetera het volgende:
Zou wyccie ook geld hebben gedoneerd vandaag? Hoorde dat de Medische Faculteit Neimegen een inzamelingsactie hield met hotdogverkoop en een drankveiling
Ik ben minstens een beetje nerd. Niet heel erg, maar tochquote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie beschouwt er zichzelf hier verder eigenlijk nog meer als nerd?![]()
![]()
quote:
Ik heb geen medewerkers nuquote:Op maandag 22 december 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Ik vroeg me dus al af hoe dat bij jullie gaat, van wie krijg jij een kerstpakket?
Wie zijn 'ze', je werknemers? Kies jij niet zelf de pakketten uit?
autch wat slechtquote:
brave meidquote:Nee, ik zat vandaag braaf in de bieb.
Spookyquote:Op maandag 22 december 2008 23:11 schreef wyccie het volgende:
Dat is raar. Ik overwoog gisteren nog om die te kijken. Uiteindelijk bleef het bij YouTuben.![]()
LordBaldrickquote:Op maandag 22 december 2008 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker chocola met lavendel, roos of chili gegeten.quote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag weer een bijzonder item gevonden, bij de Xenos dit keer.
Van het merk Swiss Delice een reep pure chocola. Mooi doosje, gouden letters en zo... in de smaak citroen/zwarte peper
Zijn dat niet diezelfde knakkers die de chocoladereep met chilipeper hebben?quote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag weer een bijzonder item gevonden, bij de Xenos dit keer.
Van het merk Swiss Delice een reep pure chocola. Mooi doosje, gouden letters en zo... in de smaak citroen/zwarte peper
Nee, ik heb toch veel liever mijn eigen nick. Over de verkoopprijs valt nooit te praten.quote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef Etcetera het volgende:
het had ook een uur kunnen zijn
Dilemma: ik kan de nick Trouble dus wel kopen (pm van Danny dat die beschikbaar is)
Met spatie, maar jaquote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
LordBaldrick(dawazzemtoch?)
Al hebben we dan wel 2 LB's
Oh en ik heb Nes nog helemaal niet gefeliciteerd, echt super voor je
Zou kunnen, maar die lag niet bij Xenosquote:Op maandag 22 december 2008 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn dat niet diezelfde knakkers die de chocoladereep met chilipeper hebben?
Tsja dat kan ook... als die vrij isquote:
Dat profiel bestaat wel, maar zo te zien is er niet mee gepost...quote:Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tsja dat kan ook... als die vrij is
dan zoui k Danny pm'en, mss is er op de Frontpage gepost ofzo. maar als het nooit gebruikt is kan het wel geloof ikquote:Op maandag 22 december 2008 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat profiel bestaat wel, maar zo te zien is er niet mee gepost...
Donequote:Op maandag 22 december 2008 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zoui k Danny pm'en, mss is er op de Frontpage gepost ofzo. maar als het nooit gebruikt is kan het wel geloof ik
Nee, maar ze is niet uitgeziekt. Ik heb zo'n vermoeden dat MaJo volgende week weer moe en misselijk is.quote:Op maandag 22 december 2008 23:21 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan wel boos worden maar als je kan feesten, dan ben je gewoon niet ziek
Medicijnen tegen Alzheimer?quote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef wyccie het volgende:
Pfoeh, ik kom er net op tijd achter dat het morgen dinsdag is. Anders was ik mijn tas al aan het inpakken voor de verkeerde dag en had ik op de verkeerde dag bij een vriendin op de stoep gestaan.
Net dacht ik ook al dat ik weer vergeten was een tabletje in te nemen om er even later achter te komen dat ik dat al wel had gedaan.
I know, maar het is praten tegen een muur.quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar ze is niet uitgeziekt. Ik heb zo'n vermoeden dat MaJo volgende week weer moe en misselijk is.
Luisterde ze maar eens!quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know, maar het is praten tegen een muur.
Oh wacht, ze luistert mee
Nee, ze luistert juist niet. Dat is het probleem nou.quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
I know, maar het is praten tegen een muur.
Oh wacht, ze luistert mee
Sluit ik me maar bij aanquote:Op maandag 22 december 2008 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben minstens een beetje nerd. Niet heel erg, maar toch
quote:"Gold gets dug out of the ground in Africa, or someplace. Then we melt it down, dig another hole, bury it again and pay people to stand around guarding it. It has no utility. Anyone watching from Mars would be scratching their head".
Dat is best wel stoerquote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef wyccie het volgende:
http://trailwalker.oxfamnovib.nl/
Dit lijkt me wel tof om te doen.![]()
Volgende week ga ik een team bijelkaar zoeken.
Ander topic hier op het forum.quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waar haal je die nou weer vandaan Tim
Voor 25 euro mag ik em hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zoui k Danny pm'en, mss is er op de Frontpage gepost ofzo. maar als het nooit gebruikt is kan het wel geloof ik
Nagerecht heb ik in het vorige deel geloof ik nog gepost.quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ander topic hier op het forum.
Nem (maar anderen mogen ook reageren): weten jullie nog een geinig soepje of nagerechtje voor een kerstdiner?
Ik keek net nog op de AH-site voor recepten voor een voorgerecht.quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem (maar anderen mogen ook reageren): weten jullie nog een geinig soepje of nagerechtje voor een kerstdiner?
Klopt, toen stelde je een kaasplankje voor maar dat lijkt me niet echt geschikt.quote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nagerecht heb ik in het vorige deel geloof ik nog gepost.
Soepje: mosterdsoep met uitgebakken spekjes. Lekker simpel, lekker lekker.
Oh, het ging me meer om de chocoladerecepten die ik voor Soempie had gepastquote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Klopt, toen stelde je een kaasplankje voor maar dat lijkt me niet echt geschikt.
Het gemakkelijkste is Roombasis van de Knorr te nemen, paar theelepels grove mosterd en opstoken maarquote:Ik ga kijken of ik een recept ovor mosterdsoep kan vinden
quote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb al wel een recept voor het toetje "Neger in zijn hemd"
Zoquote:Op maandag 22 december 2008 23:47 schreef wyccie het volgende:
Hoe ziet dat eruit?
Ja ziet er goed uitquote:Op maandag 22 december 2008 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu heb ik een recept voor mosterdsoep op de site van Marne, dat lijkt me wel een redelijk resultaat geven
Hij moet naar Amsterdam..quote:Op maandag 22 december 2008 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is kerst en het is op het moment erg druk bij de TNT. Mijn kerstkaartjes heb ik vandaag op de bus gedaan en het wordt hopen dat die op tijd binnen zijn. Zaterdag wordt er wel gewoon bezorgd maar het blijft druk.
Ik denk eigenlijk dat een woensdag de beste keuze is. Aldus een TNT hier in huis
Het blijft trouwens lastig. Waar moet de kaart heen? Randstad gebied? Want dat maakt namelijk best wel uit voor de drukte.
Ja zou ik maar doen ja anders komt 'ie misschien weer te vroeg aan.quote:Op maandag 22 december 2008 23:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hij moet naar Amsterdam..
Ik doe hem woensdag wel op de bus
Oh en dat de cake dan iedere 5 minuten langskomt en je met z'n allen de vakantiefotos gaat bekijken?quote:Op maandag 22 december 2008 23:51 schreef MaJo het volgende:
Het was gewoon in een kringetje in de huiskamer![]()
Nee eerder suffe discussies over journalistiekquote:Op maandag 22 december 2008 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh en dat de cake dan iedere 5 minuten langskomt en je met z'n allen de vakantiefotos gaat bekijken?
Zit je nu je eigen werk af te kraken?quote:Op maandag 22 december 2008 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee eerder suffe discussies over journalistiek
Hee, dat is hier in de buurtquote:Op maandag 22 december 2008 23:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hij moet naar Amsterdam..
Ik doe hem woensdag wel op de bus
Als je je nou vaker had gewogen kon je berekenen hoeveel je ongeveer had geplastquote:Op maandag 22 december 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Zo, tanden gepoetst, lenzen uitgedaan, plasje gedaan en gewogen.
Ik ben klaar om te slapen.
Welterusten
Ik heb er nooit een moment aan getwijfeld. Ik raakte mijn eerste nickname, toevallig Ofyles kwijt vanwege een vergeten wachtwoord, waardoor iedereen me nu kent als Ofyles2.quote:Op maandag 22 december 2008 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit nu toch weer te twijfelen over de nickchange... ik vind onder je echte naam reageren (dus zonder een of andere verbastering) zo on-internet-omroep-Max-achtig
Moet je wel ruimte scheppen voor dat bakbeest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1TB externe harde schijf, 83 euro
Link
ik heb net 70 euro aan geheugen en een nieuwe blauwe ledlampiets voor in m'n pc besteld anders had ik dat nog wel overwogenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1TB externe harde schijf, 83 euro
Link
Hoeveel geheugen heb je nu dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb net 70 euro aan geheugen en een nieuwe blauwe ledlampiets voor in m'n pc besteld anders had ik dat nog wel overwogen
2x 512, ga over naar 2x 1Gbquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen heb je nu dan?
Toemaar ik heb maar 512quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
2x 512, ga over naar 2x 1Gb
en ik ga nu over naar m'n bedje![]()
ik vond het heel lang niet nodig, maar nu ik met wat zwaardere programma's werk (3d max) en WAR speel, wordt het wel tijd. Tenminste, we gaan er vanuit dat WAR bij mij niet lekker draait omdat ik te weinig geheugen heb, hoop dat het daaraan ligt anders wordt het een hele dure grapquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toemaar ik heb maar 512ben te lui om extra bij te halen
![]()
Ik heb 768 en heb besloten deze niet meer te upgraden. Een betere processor of videokaart kan nog wel, maar niet veel beter. Voor een veel betere heb ik een ander moederbord nodig, andere processor, ander geheugen enzovoorts. Tikt toch aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toemaar ik heb maar 512ben te lui om extra bij te halen
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb 768 en heb besloten deze niet meer te upgraden. Een betere processor of videokaart kan nog wel, maar niet veel beter. Voor een veel betere heb ik een ander moederbord nodig, andere processor, ander geheugen enzovoorts. Tikt toch aan
en terecht. Kerstkaarten zijn zwaar overratedquote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef Soempie het volgende:
Dat krijg je met die feestjesquote:
Ja he? Ik wou dat ik hem groter had en als background in kon stellen.quote:
quote:
QFT #3, mee eensquote:Op dinsdag 23 december 2008 06:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kerstkaarten zijn zwaar overrated![]()
Die zal er toch wel ergens zijn op het wereld wijde web?quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja he? Ik wou dat ik hem groter had en als background in kon stellen.
quote:
Waar ik natuurlijk de verkeerde deur koos en in het damestoilet stond.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Klopt wel, zo ben ik het wel eens tegengekomen in een Schotse kroeg.
Soms schrap ik de begroeting, hangt er van af naar wie ik het stuur hequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef Etcetera het volgende:
Die reclame van Hi (Geen kusje!?!?) klopt niet
wie gebruikt er nou in vredesnaam leestekens in een sms? Als je maar 1 sms wilt sturen, en de afsluiting maakt het te lang, dan schrap ik altijd de leestekens. Lutsers
Het topic is dicht, de actie is voorbij en ik had nog niet overgemaakt. Blijft waarschijnlijk dus gewoon H_Tquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef Etcetera het volgende:
ga je nog anders heten op FOK!?
Ergens vind ik het ook wel best... Alleen onder voornaam reageren vind ik ook niet echt watquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Als je nog wil.... volgens Paultjuhhh () is het topic te vroeg dicht gegaan
Waarom is dit topic te vroeg dicht?
Andere nick die ik nog wel es gebruik is Duyster of varianten daarvan, maar die gebruik ik redelijk veel en zo makkelijk wil ik niet gevonden kunnen wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er ook vanaf gezienMaar die voornamen is wel een hype volgens mij
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo boodschappen gaan doen (want bijna niks in huis) maar ik heb niet zo veel zin. Het alternatief is dat ik ontbijt met Brinta.
Wat eigenlijk niet eens zo'n slecht idee is. Ik ga Brinta maken
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, kan je de laatste regel van je sig veranderen? Ik doe zo nu en dan ook mee met dat spel en dan verlies ik door jou
Redelijk goedkoop restaurant... twee van die megaschnitzels voor 13,60 als ik het goed heb verstaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
iemand nog trek in een etentje bij xxxxxl restaurant waldgeist ?
Als ik zo de menukaart zie vermoed ik echter dat het gaat omquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Redelijk goedkoop restaurant... twee van die megaschnitzels voor 13,60 als ik het goed heb verstaan
Hij zegt toch echt "Zwei Stück, 13,60"quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik zo de menukaart zie vermoed ik echter dat het gaat om
REKORD XXXXXL Königsplatte „Fabi“
2,35 Kg Schnitzel auf XXXXXL Teller mit Pommes frites und Soße nach Wahl. Exakt die Menge Schnitzel für den Rekordversuch. Nur für eine Person. 26,90
Maar voor die burger is de prijs nog een soort van schappelijk.
XXXXXL Hamburger ca. 30 cm
Gemischt, mit Ketchup, Hamburgersoße, Tomaten, Gurken Zwiebeln und Salat 15,50
Een biertje voor EUR 13,30 is ook nog wel te doen.
Als je bedenkt dat het 2 liter is, en je hier 1,75 moet dokken voor een fluitje van 22cl.
Ik ben bang dat we er maar naartoe moeten om er zeker van te zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij zegt toch echt "Zwei Stück, 13,60"
Heb je morgen wat te doen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we er maar naartoe moeten om er zeker van te zijn
Op zich zou ik best kunnen, maar het is wel in de buurt van Frankfurt.. en dat is toch wel iets te ver weg eigenlijk.quote:
Same herequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich zou ik best kunnen, maar het is wel in de buurt van Frankfurt.. en dat is toch wel iets te ver weg eigenlijk.
Joh... ik had al een tijdje een telefoon van HTC, die ook een hoop dingen had die de apple telefoon heeft, maar daarbij ook GPS/tomtom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op de FP staat een nieuwsbericht dat de iPhone het product van het jaar is. Wat me vooral stoort zijn de standaard-reacties als iets Apple-gerelateerd is. Zij vinden Apple de messias terwijl je via een andere fabrikant meestal iets vergelijkbaars kan krijgen voor minder geld, vaak ook eerder.
Achossie, Soemp, wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:33 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen gewerkt wat helemaal niet goed ging. Echt enorme hoofdpijn en duizelig, dus ik moest tussendoor steeds even gaan zitten. Ook na het stofzuigen in huilen uitgebarsten.![]()
Dus nu maar weer ziek gemeld.
En ik heb geen zin om terug te lezen.Etcie, dankje voor de vrolijke pinguinkaart.
![]()
Heel goedquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heel goedTinuviel wordt steeds ronder (lees: mooier!), en Nemo schopt lekker tegen de buikwand als ik m'n handen erop hou
quote:
Hahaha, nu al jaloersquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
prachtig, 's-avonds lekker in bed, armpje over m'n vrouw heen, en dan even knuffelen, prompt: schop, schop, SCHOP, SCHOP
Whehequote:
Hm.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Die vriend van mij die ook een kindje krijgt, heeft net zn rijbewijs gehaald en nou is ie dus een auto aan het zoeken. Niet al te veel geld te besteden want hij is dirigent, maar ik schrok toch wel van de eerste twee opties:
Een Nissan Micra uit 1990 en een Suzuki Alto uit 1987![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm.matige keuze. Ben zelf erg gelukkig met ons bakkie, een Opel Astra Station 1.6 met 12 jaar oud, 173/k op de teller en APK tot september 2009.
voor slechts 1.850,00!!!!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:33 schreef Soempie het volgende:
Etcie, dankje voor de vrolijke pinguinkaart.
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
De keuken is gespoten dus nu kan alles geinstalleerd worden. (We hebben het al een beetje klaargezet)
De hobbykamer is vandaag óók gespoten dus daar kan morgen de vloer in
Ik denk wel een beetje. Weet ik nog niet eigenlijk. Ligt eraan hoe ik me verveelquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goed om te horen
gaan jullie met de kerstdagen ook doorklussen?
Op Discovery was een knakker die zich liet steken door verscheidene dieren. Van wespen tot schorpioenen. En dan ging hij omschrijven hoe het voelde.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Degene die uit eigen ervaring weet of dit lijstje klopt is niet degene met het meeste geluk in de wereld
Ja die...met een snor en een bandana.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is het jammere met Discovery,
al die hethalingen. Volgens mij heb ik die een jaar of 4 terug ook gezien
(ik zou eerst moeten vragen of het een wat oudere man betrof die opgewonden raakt bij het zien van allerlei soorten insecten? Zo'n Steve Irwin (maar dan ouder))
Maar liep hij ook over brandende kolen met een roestige spijker in zijn voet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die...met een snor en een bandana.
Oh, dan heb je het volgens mij over die enorme baardaap? Die australier?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar liep hij ook over brandende kolen met een roestige spijker in zijn voet?
Bij SR zeker? SC is echt zo'n relnicht. Hij doet me altijd denken aan Paul de Leeuwquote:
Ik heb alleen geluid, geen beeld er van. Gedoneerde bedrag tot nu toe is 11.111 euro en een van de verzochte nummers is Never gonna give you upquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij SR zeker? SC is echt zo'n relnicht. Hij doet me altijd denken aan Paul de Leeuw
spastisch fantastischquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
juist die
Idd al gezien. Was wel grappig. Iets met pijn is fijn en bloed is goed
Whehe @ nummer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb alleen geluid, geen beeld er van. Gedoneerde bedrag tot nu toe is 11.111 euro en een van de verzochte nummers is Never gonna give you up
quote:De Tussenstand:
Naaktreportage:
¤ 7836,05
Totaal FOK!:
¤ 11676,05
Bovenstaande zijn toegezegde bedragen.
Daadwerkelijk binnengekomen so far:
¤ 9005,34
Slaap lekker.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie dat je een stoommachine had. Had ik vroeger ook. Leuk speelgoed (nu heb ik een grote stoomachine, 90 ton per uur)
Oeh, met Sinterklaas zat ik met Hans in de bus en die was zijn gedicht vergeten. Toen hebben we in 20 minuten echt een geweldig gedicht in elkaar gedraaidquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Soempie het volgende:
Ik moet nog steeds anderhalf gedicht.
Wtf, geen leestekens en geen hoofdletters?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef Etcetera het volgende:
Die reclame van Hi (Geen kusje!?!?) klopt niet
wie gebruikt er nou in vredesnaam leestekens in een sms? Als je maar 1 sms wilt sturen, en de afsluiting maakt het te lang, dan schrap ik altijd de leestekens. Lutsers
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wtf, geen leestekens en geen hoofdletters?![]()
En ik gebruik leestekens, ook in een sms.
Ik gebruik geen T9quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat probeer ik ook wel eens, maar er is 1 smiley die mijn telefoon niet pakt met T9.
Ja weet ik maar ik vind het maar nietsquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef wyccie het volgende:
Je kunt woorden die je mobiel nog niet kent toevoegen in T9. Dan is het best handig.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, met Sinterklaas zat ik met Hans in de bus en die was zijn gedicht vergeten. Toen hebben we in 20 minuten echt een geweldig gedicht in elkaar gedraaid
Althans, dat dachten we maar volgens mij hebben wij er 20x meer om gelachen dan de rest
whehehe ja nu kan dat natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik overweeg morgen in de auto m'n gedicht te tikken.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef Soempie het volgende:
Oja, ik was opweg naar de chocolade!![]()
Denk er nu pas weer aan nu ik jullie zo over lekkere hapjes zie.
In Schagen kan ik wel printen. Daar hebben ze ook mooi papier.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
whehehe ja nu kan dat natuurlijk
Maar kun je dan ook printen?
Stoofperen moet je zó eten. Je kunt ze koud eten of warm. Ik vind ze koud lekkerder.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef wyccie het volgende:
Dat is een lekker kerstpakket.
Stoofperen wil ik eens een keer uitproberen. Wat past er goed bij?
Wel zo handig hequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
In Schagen kan ik wel printen. Daar hebben ze ook mooi papier.
Ja als ik vast zit met een gedicht dan kan ik er dagen over doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft in een half uur een enorm lang gedicht in elkaar gezet.![]()
Ik heb eergister de hele middag gedaan over 8 regels.
Dat bedoelde ik ook. Ik vind stoofperen warm lekkerder, denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ligt er ook aan waar je ze koopt. Vaak is zelfgemaakt veel lekkerder.
Ja het is wel fijn. Het gaat er hoofdzakelijk om dat we het huis nu van de grond af aan aan het herbouwen zijn. Zo'n kans krijg je nooit. Als je dan intrekt terwijl er nog allerlei kleine klussen zijn(verven bijvoorbeeld) of dingen waar je eigenlijk nog iets aan had willen doen maar niet gedaan hebt door tijdsdruk, dan is dat gewoon eeuwig zonde. Want de komende 10 jaar gebeurt daar niets meer aan behalve een sausbeurtje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
Dat is goed nieuws. Lijkt me echt niks om maar te moeten haasten met het bouwen van een huis, of te moeten wonen in een onafgebouwd huis.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:47 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb zo veel zin in een nieuwe woning, en vooral het inrichten ervan.
Ik ga even kijken of er iets nieuws te huur is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |