quote:
Geen flauw ideequote:Op maandag 22 december 2008 09:19 schreef quirina het volgende:
tabon imek... zoiets?
QFTquote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Het is heel rot om jezelf op video terug te zien.![]()
Zo rustig hier dan?quote:
Druk, druk, net terug van een oefening. Dus even onderhoud aan het materiaal, een biertje en dan naar bed.quote:
Ja en het is ook gewoon saai op Fok!quote:
Omdat iedereen natuurlijk de giften voor SHE in de gaten aan het houden is.quote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja en het is ook gewoon saai op Fok!![]()
Etsepetsquote:
Hup, naar bed jij! Met bouillon en je laptopquote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja en het is ook gewoon saai op Fok!![]()
Daarbij ben ik nog steeds ziek en moet ik eigenlijk aan m'n studie, maar ik heb nog geen zin.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Etsepets![]()
goed hoor soempiedoempie
vermoeiend, gezellig, ontspannend
Dankje LB! Ja het is echt wel raar, eerst was ik totaaaal niet gemotiveerd om ook maar iets uit te voeren voor school maar nu heb ik echt een doel!quote:Op maandag 22 december 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, het zijn echt rustige tijden hierIk heb nog maar weinig gedaan helaas.... mn beste vriend logeert hier, dus meer koffie gedronken en gekletst dan scriptie geschreven
Nesle, nog gefeliciteerd!! Na de vakantie maar flink knallen voor je examens en dan kun je beginnen
QFT 2quote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Het is heel rot om jezelf op video terug te zien.![]()
omg dan gaan we een hoop verwarring krijgenquote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username! nog iemand die dat overweegt? Ik zou op zich m'n nick wel willen veranderen maar vind 25 euro een beetje prijzig
quote:Op maandag 22 december 2008 17:29 schreef MaJo het volgende:
vandaag weer gewerkt en dat ging gelukkig goedvanochtend voelde ik me nog niet echt lekker maar moest er gewoon even doorheen.
het was alleen erg rustig omdat er weinig nieuws was. De dag duurt dan dom stuk langer
Dan ga ik 'm PM-en dat ik er 26 voor biedquote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef Etcetera het volgende:
het had ook een uur kunnen zijn
Dilemma: ik kan de nick Trouble dus wel kopen (pm van Danny dat die beschikbaar is)
Nee, maar de hongerkindjes in Biafra welquote:
Nee maar als je mobo geen 400Mhz ondersteund zal je 400 Mhz teruggeclocked worden op 200Mhz. Dat werkt en is niets mis mee. Maar wel een beetje zonde van de capaciteitquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef Etcetera het volgende:
Oh even een pc-gerelateerd vraagje: ik wil dus nieuw geheugen kopen, en dat wat ik er nu in heb hangen heeft als max. bandwith 200 Mhz (volgens CPU-Z proggie gevonden) nu is dat andere geheugen wat ik op het oog heb 400 Mhz. Maakt dat uit
Gewoon even googlen op je moboquote:
Maar wegen de voordelen op tegen de nadelen?quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Etcetera het volgende:
al mee bezignerdzijn heeft voordelen
whatquote:Main Memory
•
Maximum 2GB of memory size
• Support Two 184-pin DDR DIMM sockets
• Support a 64 to 512MB technologies for x8 and x16 devices
Due to the High Performance Memory design, motherboards or system configurations may or may not operate smoothly at the JEDEC (Joint Electron Device Engineering Council) standard settings (BIOS Default on the motherboard) such as DDR voltage, memory speeds and memory timing. Please confirm and adjust your memory setting in the BIOS accordingly for better system stability.
Example: Kingston HyperX DDR500 PC4000 operates at 2.65V, 3-4-4-8, CL=3.
For more information about specification of high performance memory modules, please check with your Memory Manufactures for more details
ik kan zo niet eens nadelen verzinnen. Ja, mensen verwachten dat je meteen alles van pc's weet maar dat ontken ik toch altijd dus dat is niet ergquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar wegen de voordelen op tegen de nadelen?
Ex-nerd meldt zichquote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie beschouwt er zichzelf hier verder eigenlijk nog meer als nerd?![]()
![]()
Je, 400 Mhz kan daar dus in EN op 400 Mhz gebruiken, gefeliciteerdquote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef Etcetera het volgende:
en daar strand m'n nerdgehalte ook meteen
[..]
what
maar volgens deze site kan het wel geloof ik
Ik vaar puur op routinequote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Jij ook gefeliciteerd: je bent nog steeds een nerd
* Etcetera gaat bestellen
Vrijdag denk ik. Dan is het er zaterdag.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef Nesle het volgende:
Hey vraagje:
Ik ga sinds tijden maar weer eens even een verjaardagskaartje sturen... nu de vraag: de persoon is deze zondag jarig, wanneer moet ik dan uiterlijk dat kaartje de post op doen?
Het is kerst en het is op het moment erg druk bij de TNT. Mijn kerstkaartjes heb ik vandaag op de bus gedaan en het wordt hopen dat die op tijd binnen zijn. Zaterdag wordt er wel gewoon bezorgd maar het blijft druk.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef Nesle het volgende:
Hey vraagje:
Ik ga sinds tijden maar weer eens even een verjaardagskaartje sturen... nu de vraag: de persoon is deze zondag jarig, wanneer moet ik dan uiterlijk dat kaartje de post op doen?
quote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal niks aan kerstkaarten gedaan.
heb je die van ons al gekregenquote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal niks aan kerstkaarten gedaan.
Misschien, vind mijn huidige nick niet zo leuk meer. De vraag is dan alleen waarin ik hem moet veranderenquote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef Etcetera het volgende:
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE!] One time offer! Verander je username! nog iemand die dat overweegt? Ik zou op zich m'n nick wel willen veranderen maar vind 25 euro een beetje prijzig
Tukker_Tim (I know, I know. Maar het allitereert zo lekkerquote:Op maandag 22 december 2008 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien, vind mijn huidige nick niet zo leuk meer. De vraag is dan alleen waarin ik hem moet veranderen
De mijne komt dus hopelijk nog voor de kerst aanquote:
quote:
moet je opschieten, het kan tot morgenvroeg geloof ikquote:Op maandag 22 december 2008 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien, vind mijn huidige nick niet zo leuk meer. De vraag is dan alleen waarin ik hem moet veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |