quote:
Geen flauw ideequote:Op maandag 22 december 2008 09:19 schreef quirina het volgende:
tabon imek... zoiets?
QFTquote:Op maandag 22 december 2008 12:21 schreef Soempie het volgende:
Het is heel rot om jezelf op video terug te zien.![]()
Zo rustig hier dan?quote:
Druk, druk, net terug van een oefening. Dus even onderhoud aan het materiaal, een biertje en dan naar bed.quote:
Ja en het is ook gewoon saai op Fok!quote:
Omdat iedereen natuurlijk de giften voor SHE in de gaten aan het houden is.quote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja en het is ook gewoon saai op Fok!![]()
Etsepetsquote:
Hup, naar bed jij! Met bouillon en je laptopquote:Op maandag 22 december 2008 12:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja en het is ook gewoon saai op Fok!![]()
Daarbij ben ik nog steeds ziek en moet ik eigenlijk aan m'n studie, maar ik heb nog geen zin.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Etsepets![]()
goed hoor soempiedoempie
vermoeiend, gezellig, ontspannend
Dankje LB! Ja het is echt wel raar, eerst was ik totaaaal niet gemotiveerd om ook maar iets uit te voeren voor school maar nu heb ik echt een doel!quote:Op maandag 22 december 2008 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, het zijn echt rustige tijden hierIk heb nog maar weinig gedaan helaas.... mn beste vriend logeert hier, dus meer koffie gedronken en gekletst dan scriptie geschreven
Nesle, nog gefeliciteerd!! Na de vakantie maar flink knallen voor je examens en dan kun je beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |