Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo boodschappen gaan doen (want bijna niks in huis) maar ik heb niet zo veel zin. Het alternatief is dat ik ontbijt met Brinta.
Wat eigenlijk niet eens zo'n slecht idee is. Ik ga Brinta maken
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, kan je de laatste regel van je sig veranderen? Ik doe zo nu en dan ook mee met dat spel en dan verlies ik door jou
Redelijk goedkoop restaurant... twee van die megaschnitzels voor 13,60 als ik het goed heb verstaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
iemand nog trek in een etentje bij xxxxxl restaurant waldgeist ?
Als ik zo de menukaart zie vermoed ik echter dat het gaat omquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Redelijk goedkoop restaurant... twee van die megaschnitzels voor 13,60 als ik het goed heb verstaan
Hij zegt toch echt "Zwei Stück, 13,60"quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik zo de menukaart zie vermoed ik echter dat het gaat om
REKORD XXXXXL Königsplatte „Fabi“
2,35 Kg Schnitzel auf XXXXXL Teller mit Pommes frites und Soße nach Wahl. Exakt die Menge Schnitzel für den Rekordversuch. Nur für eine Person. 26,90
Maar voor die burger is de prijs nog een soort van schappelijk.
XXXXXL Hamburger ca. 30 cm
Gemischt, mit Ketchup, Hamburgersoße, Tomaten, Gurken Zwiebeln und Salat 15,50
Een biertje voor EUR 13,30 is ook nog wel te doen.
Als je bedenkt dat het 2 liter is, en je hier 1,75 moet dokken voor een fluitje van 22cl.
Ik ben bang dat we er maar naartoe moeten om er zeker van te zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij zegt toch echt "Zwei Stück, 13,60"
Heb je morgen wat te doen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we er maar naartoe moeten om er zeker van te zijn
Op zich zou ik best kunnen, maar het is wel in de buurt van Frankfurt.. en dat is toch wel iets te ver weg eigenlijk.quote:
Same herequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich zou ik best kunnen, maar het is wel in de buurt van Frankfurt.. en dat is toch wel iets te ver weg eigenlijk.
Joh... ik had al een tijdje een telefoon van HTC, die ook een hoop dingen had die de apple telefoon heeft, maar daarbij ook GPS/tomtom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op de FP staat een nieuwsbericht dat de iPhone het product van het jaar is. Wat me vooral stoort zijn de standaard-reacties als iets Apple-gerelateerd is. Zij vinden Apple de messias terwijl je via een andere fabrikant meestal iets vergelijkbaars kan krijgen voor minder geld, vaak ook eerder.
Achossie, Soemp, wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:33 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen gewerkt wat helemaal niet goed ging. Echt enorme hoofdpijn en duizelig, dus ik moest tussendoor steeds even gaan zitten. Ook na het stofzuigen in huilen uitgebarsten.![]()
Dus nu maar weer ziek gemeld.
En ik heb geen zin om terug te lezen.Etcie, dankje voor de vrolijke pinguinkaart.
![]()
Heel goedquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heel goedTinuviel wordt steeds ronder (lees: mooier!), en Nemo schopt lekker tegen de buikwand als ik m'n handen erop hou
quote:
Hahaha, nu al jaloersquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
prachtig, 's-avonds lekker in bed, armpje over m'n vrouw heen, en dan even knuffelen, prompt: schop, schop, SCHOP, SCHOP
Whehequote:
Hm.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Die vriend van mij die ook een kindje krijgt, heeft net zn rijbewijs gehaald en nou is ie dus een auto aan het zoeken. Niet al te veel geld te besteden want hij is dirigent, maar ik schrok toch wel van de eerste twee opties:
Een Nissan Micra uit 1990 en een Suzuki Alto uit 1987![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm.matige keuze. Ben zelf erg gelukkig met ons bakkie, een Opel Astra Station 1.6 met 12 jaar oud, 173/k op de teller en APK tot september 2009.
voor slechts 1.850,00!!!!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:33 schreef Soempie het volgende:
Etcie, dankje voor de vrolijke pinguinkaart.
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
De keuken is gespoten dus nu kan alles geinstalleerd worden. (We hebben het al een beetje klaargezet)
De hobbykamer is vandaag óók gespoten dus daar kan morgen de vloer in
Ik denk wel een beetje. Weet ik nog niet eigenlijk. Ligt eraan hoe ik me verveelquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goed om te horen
gaan jullie met de kerstdagen ook doorklussen?
Op Discovery was een knakker die zich liet steken door verscheidene dieren. Van wespen tot schorpioenen. En dan ging hij omschrijven hoe het voelde.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Degene die uit eigen ervaring weet of dit lijstje klopt is niet degene met het meeste geluk in de wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |