Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo boodschappen gaan doen (want bijna niks in huis) maar ik heb niet zo veel zin. Het alternatief is dat ik ontbijt met Brinta.
Wat eigenlijk niet eens zo'n slecht idee is. Ik ga Brinta maken
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, kan je de laatste regel van je sig veranderen? Ik doe zo nu en dan ook mee met dat spel en dan verlies ik door jou
Redelijk goedkoop restaurant... twee van die megaschnitzels voor 13,60 als ik het goed heb verstaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
iemand nog trek in een etentje bij xxxxxl restaurant waldgeist ?
Als ik zo de menukaart zie vermoed ik echter dat het gaat omquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Redelijk goedkoop restaurant... twee van die megaschnitzels voor 13,60 als ik het goed heb verstaan
Hij zegt toch echt "Zwei Stück, 13,60"quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik zo de menukaart zie vermoed ik echter dat het gaat om
REKORD XXXXXL Königsplatte „Fabi“
2,35 Kg Schnitzel auf XXXXXL Teller mit Pommes frites und Soße nach Wahl. Exakt die Menge Schnitzel für den Rekordversuch. Nur für eine Person. 26,90
Maar voor die burger is de prijs nog een soort van schappelijk.
XXXXXL Hamburger ca. 30 cm
Gemischt, mit Ketchup, Hamburgersoße, Tomaten, Gurken Zwiebeln und Salat 15,50
Een biertje voor EUR 13,30 is ook nog wel te doen.
Als je bedenkt dat het 2 liter is, en je hier 1,75 moet dokken voor een fluitje van 22cl.
Ik ben bang dat we er maar naartoe moeten om er zeker van te zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij zegt toch echt "Zwei Stück, 13,60"
Heb je morgen wat te doen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we er maar naartoe moeten om er zeker van te zijn
Op zich zou ik best kunnen, maar het is wel in de buurt van Frankfurt.. en dat is toch wel iets te ver weg eigenlijk.quote:
Same herequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich zou ik best kunnen, maar het is wel in de buurt van Frankfurt.. en dat is toch wel iets te ver weg eigenlijk.
Joh... ik had al een tijdje een telefoon van HTC, die ook een hoop dingen had die de apple telefoon heeft, maar daarbij ook GPS/tomtom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op de FP staat een nieuwsbericht dat de iPhone het product van het jaar is. Wat me vooral stoort zijn de standaard-reacties als iets Apple-gerelateerd is. Zij vinden Apple de messias terwijl je via een andere fabrikant meestal iets vergelijkbaars kan krijgen voor minder geld, vaak ook eerder.
Achossie, Soemp, wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:33 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen gewerkt wat helemaal niet goed ging. Echt enorme hoofdpijn en duizelig, dus ik moest tussendoor steeds even gaan zitten. Ook na het stofzuigen in huilen uitgebarsten.![]()
Dus nu maar weer ziek gemeld.
En ik heb geen zin om terug te lezen.Etcie, dankje voor de vrolijke pinguinkaart.
![]()
Heel goedquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heel goedTinuviel wordt steeds ronder (lees: mooier!), en Nemo schopt lekker tegen de buikwand als ik m'n handen erop hou
quote:
Hahaha, nu al jaloersquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
prachtig, 's-avonds lekker in bed, armpje over m'n vrouw heen, en dan even knuffelen, prompt: schop, schop, SCHOP, SCHOP
Whehequote:
Hm.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
Die vriend van mij die ook een kindje krijgt, heeft net zn rijbewijs gehaald en nou is ie dus een auto aan het zoeken. Niet al te veel geld te besteden want hij is dirigent, maar ik schrok toch wel van de eerste twee opties:
Een Nissan Micra uit 1990 en een Suzuki Alto uit 1987![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hm.matige keuze. Ben zelf erg gelukkig met ons bakkie, een Opel Astra Station 1.6 met 12 jaar oud, 173/k op de teller en APK tot september 2009.
voor slechts 1.850,00!!!!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:33 schreef Soempie het volgende:
Etcie, dankje voor de vrolijke pinguinkaart.
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
De keuken is gespoten dus nu kan alles geinstalleerd worden. (We hebben het al een beetje klaargezet)
De hobbykamer is vandaag óók gespoten dus daar kan morgen de vloer in
Ik denk wel een beetje. Weet ik nog niet eigenlijk. Ligt eraan hoe ik me verveelquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goed om te horen
gaan jullie met de kerstdagen ook doorklussen?
Op Discovery was een knakker die zich liet steken door verscheidene dieren. Van wespen tot schorpioenen. En dan ging hij omschrijven hoe het voelde.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Degene die uit eigen ervaring weet of dit lijstje klopt is niet degene met het meeste geluk in de wereld
Ja die...met een snor en een bandana.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is het jammere met Discovery,
al die hethalingen. Volgens mij heb ik die een jaar of 4 terug ook gezien
(ik zou eerst moeten vragen of het een wat oudere man betrof die opgewonden raakt bij het zien van allerlei soorten insecten? Zo'n Steve Irwin (maar dan ouder))
Maar liep hij ook over brandende kolen met een roestige spijker in zijn voet?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die...met een snor en een bandana.
Oh, dan heb je het volgens mij over die enorme baardaap? Die australier?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar liep hij ook over brandende kolen met een roestige spijker in zijn voet?
Bij SR zeker? SC is echt zo'n relnicht. Hij doet me altijd denken aan Paul de Leeuwquote:
Ik heb alleen geluid, geen beeld er van. Gedoneerde bedrag tot nu toe is 11.111 euro en een van de verzochte nummers is Never gonna give you upquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bij SR zeker? SC is echt zo'n relnicht. Hij doet me altijd denken aan Paul de Leeuw
spastisch fantastischquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
juist die
Idd al gezien. Was wel grappig. Iets met pijn is fijn en bloed is goed
Whehe @ nummer.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb alleen geluid, geen beeld er van. Gedoneerde bedrag tot nu toe is 11.111 euro en een van de verzochte nummers is Never gonna give you up
quote:De Tussenstand:
Naaktreportage:
¤ 7836,05
Totaal FOK!:
¤ 11676,05
Bovenstaande zijn toegezegde bedragen.
Daadwerkelijk binnengekomen so far:
¤ 9005,34
Slaap lekker.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie dat je een stoommachine had. Had ik vroeger ook. Leuk speelgoed (nu heb ik een grote stoomachine, 90 ton per uur)
Oeh, met Sinterklaas zat ik met Hans in de bus en die was zijn gedicht vergeten. Toen hebben we in 20 minuten echt een geweldig gedicht in elkaar gedraaidquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Soempie het volgende:
Ik moet nog steeds anderhalf gedicht.
Wtf, geen leestekens en geen hoofdletters?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef Etcetera het volgende:
Die reclame van Hi (Geen kusje!?!?) klopt niet
wie gebruikt er nou in vredesnaam leestekens in een sms? Als je maar 1 sms wilt sturen, en de afsluiting maakt het te lang, dan schrap ik altijd de leestekens. Lutsers
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wtf, geen leestekens en geen hoofdletters?![]()
En ik gebruik leestekens, ook in een sms.
Ik gebruik geen T9quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef wyccie het volgende:
Ja, dat probeer ik ook wel eens, maar er is 1 smiley die mijn telefoon niet pakt met T9.
Ja weet ik maar ik vind het maar nietsquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:39 schreef wyccie het volgende:
Je kunt woorden die je mobiel nog niet kent toevoegen in T9. Dan is het best handig.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, met Sinterklaas zat ik met Hans in de bus en die was zijn gedicht vergeten. Toen hebben we in 20 minuten echt een geweldig gedicht in elkaar gedraaid
Althans, dat dachten we maar volgens mij hebben wij er 20x meer om gelachen dan de rest
whehehe ja nu kan dat natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik overweeg morgen in de auto m'n gedicht te tikken.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef Soempie het volgende:
Oja, ik was opweg naar de chocolade!![]()
Denk er nu pas weer aan nu ik jullie zo over lekkere hapjes zie.
In Schagen kan ik wel printen. Daar hebben ze ook mooi papier.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
whehehe ja nu kan dat natuurlijk
Maar kun je dan ook printen?
Stoofperen moet je zó eten. Je kunt ze koud eten of warm. Ik vind ze koud lekkerder.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:02 schreef wyccie het volgende:
Dat is een lekker kerstpakket.
Stoofperen wil ik eens een keer uitproberen. Wat past er goed bij?
Wel zo handig hequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
In Schagen kan ik wel printen. Daar hebben ze ook mooi papier.
Ja als ik vast zit met een gedicht dan kan ik er dagen over doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:05 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft in een half uur een enorm lang gedicht in elkaar gezet.![]()
Ik heb eergister de hele middag gedaan over 8 regels.
Dat bedoelde ik ook. Ik vind stoofperen warm lekkerder, denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ligt er ook aan waar je ze koopt. Vaak is zelfgemaakt veel lekkerder.
Ja het is wel fijn. Het gaat er hoofdzakelijk om dat we het huis nu van de grond af aan aan het herbouwen zijn. Zo'n kans krijg je nooit. Als je dan intrekt terwijl er nog allerlei kleine klussen zijn(verven bijvoorbeeld) of dingen waar je eigenlijk nog iets aan had willen doen maar niet gedaan hebt door tijdsdruk, dan is dat gewoon eeuwig zonde. Want de komende 10 jaar gebeurt daar niets meer aan behalve een sausbeurtje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef wyccie het volgende:
Dat is goed nieuws. Lijkt me echt niks om maar te moeten haasten met het bouwen van een huis, of te moeten wonen in een onafgebouwd huis.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:47 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik heb zo veel zin in een nieuwe woning, en vooral het inrichten ervan.
Ik ga even kijken of er iets nieuws te huur is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |