Zoquote:Op maandag 22 december 2008 23:47 schreef wyccie het volgende:
Hoe ziet dat eruit?
Ja ziet er goed uitquote:Op maandag 22 december 2008 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu heb ik een recept voor mosterdsoep op de site van Marne, dat lijkt me wel een redelijk resultaat geven
Hij moet naar Amsterdam..quote:Op maandag 22 december 2008 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is kerst en het is op het moment erg druk bij de TNT. Mijn kerstkaartjes heb ik vandaag op de bus gedaan en het wordt hopen dat die op tijd binnen zijn. Zaterdag wordt er wel gewoon bezorgd maar het blijft druk.
Ik denk eigenlijk dat een woensdag de beste keuze is. Aldus een TNT hier in huis
Het blijft trouwens lastig. Waar moet de kaart heen? Randstad gebied? Want dat maakt namelijk best wel uit voor de drukte.
Ja zou ik maar doen ja anders komt 'ie misschien weer te vroeg aan.quote:Op maandag 22 december 2008 23:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hij moet naar Amsterdam..
Ik doe hem woensdag wel op de bus
Oh en dat de cake dan iedere 5 minuten langskomt en je met z'n allen de vakantiefotos gaat bekijken?quote:Op maandag 22 december 2008 23:51 schreef MaJo het volgende:
Het was gewoon in een kringetje in de huiskamer![]()
Nee eerder suffe discussies over journalistiekquote:Op maandag 22 december 2008 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh en dat de cake dan iedere 5 minuten langskomt en je met z'n allen de vakantiefotos gaat bekijken?
Zit je nu je eigen werk af te kraken?quote:Op maandag 22 december 2008 23:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee eerder suffe discussies over journalistiek
Hee, dat is hier in de buurtquote:Op maandag 22 december 2008 23:49 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hij moet naar Amsterdam..
Ik doe hem woensdag wel op de bus
Als je je nou vaker had gewogen kon je berekenen hoeveel je ongeveer had geplastquote:Op maandag 22 december 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Zo, tanden gepoetst, lenzen uitgedaan, plasje gedaan en gewogen.
Ik ben klaar om te slapen.
Welterusten
Ik heb er nooit een moment aan getwijfeld. Ik raakte mijn eerste nickname, toevallig Ofyles kwijt vanwege een vergeten wachtwoord, waardoor iedereen me nu kent als Ofyles2.quote:Op maandag 22 december 2008 23:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit nu toch weer te twijfelen over de nickchange... ik vind onder je echte naam reageren (dus zonder een of andere verbastering) zo on-internet-omroep-Max-achtig
Moet je wel ruimte scheppen voor dat bakbeest.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1TB externe harde schijf, 83 euro
Link
ik heb net 70 euro aan geheugen en een nieuwe blauwe ledlampiets voor in m'n pc besteld anders had ik dat nog wel overwogenquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1TB externe harde schijf, 83 euro
Link
Hoeveel geheugen heb je nu dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb net 70 euro aan geheugen en een nieuwe blauwe ledlampiets voor in m'n pc besteld anders had ik dat nog wel overwogen
2x 512, ga over naar 2x 1Gbquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen heb je nu dan?
Toemaar ik heb maar 512quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
2x 512, ga over naar 2x 1Gb
en ik ga nu over naar m'n bedje![]()
ik vond het heel lang niet nodig, maar nu ik met wat zwaardere programma's werk (3d max) en WAR speel, wordt het wel tijd. Tenminste, we gaan er vanuit dat WAR bij mij niet lekker draait omdat ik te weinig geheugen heb, hoop dat het daaraan ligt anders wordt het een hele dure grapquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toemaar ik heb maar 512ben te lui om extra bij te halen
![]()
Ik heb 768 en heb besloten deze niet meer te upgraden. Een betere processor of videokaart kan nog wel, maar niet veel beter. Voor een veel betere heb ik een ander moederbord nodig, andere processor, ander geheugen enzovoorts. Tikt toch aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 00:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toemaar ik heb maar 512ben te lui om extra bij te halen
![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb 768 en heb besloten deze niet meer te upgraden. Een betere processor of videokaart kan nog wel, maar niet veel beter. Voor een veel betere heb ik een ander moederbord nodig, andere processor, ander geheugen enzovoorts. Tikt toch aan
en terecht. Kerstkaarten zijn zwaar overratedquote:Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef Soempie het volgende:
Ik heb dit jaar helemaal niks aan kerstkaarten gedaan.
Dat krijg je met die feestjesquote:
Ja he? Ik wou dat ik hem groter had en als background in kon stellen.quote:
QFT #3, mee eensquote:Op dinsdag 23 december 2008 06:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kerstkaarten zijn zwaar overrated![]()
Die zal er toch wel ergens zijn op het wereld wijde web?quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja he? Ik wou dat ik hem groter had en als background in kon stellen.
quote:
Waar ik natuurlijk de verkeerde deur koos en in het damestoilet stond.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Klopt wel, zo ben ik het wel eens tegengekomen in een Schotse kroeg.
Soms schrap ik de begroeting, hangt er van af naar wie ik het stuur hequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:48 schreef Etcetera het volgende:
Die reclame van Hi (Geen kusje!?!?) klopt niet
wie gebruikt er nou in vredesnaam leestekens in een sms? Als je maar 1 sms wilt sturen, en de afsluiting maakt het te lang, dan schrap ik altijd de leestekens. Lutsers
Het topic is dicht, de actie is voorbij en ik had nog niet overgemaakt. Blijft waarschijnlijk dus gewoon H_Tquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:56 schreef Etcetera het volgende:
ga je nog anders heten op FOK!?
Ergens vind ik het ook wel best... Alleen onder voornaam reageren vind ik ook niet echt watquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Als je nog wil.... volgens Paultjuhhh () is het topic te vroeg dicht gegaan
Waarom is dit topic te vroeg dicht?
Andere nick die ik nog wel es gebruik is Duyster of varianten daarvan, maar die gebruik ik redelijk veel en zo makkelijk wil ik niet gevonden kunnen wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb er ook vanaf gezienMaar die voornamen is wel een hype volgens mij
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet zo boodschappen gaan doen (want bijna niks in huis) maar ik heb niet zo veel zin. Het alternatief is dat ik ontbijt met Brinta.
Wat eigenlijk niet eens zo'n slecht idee is. Ik ga Brinta maken
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
IARL, kan je de laatste regel van je sig veranderen? Ik doe zo nu en dan ook mee met dat spel en dan verlies ik door jou
Redelijk goedkoop restaurant... twee van die megaschnitzels voor 13,60 als ik het goed heb verstaanquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:16 schreef Whiteguy het volgende:
iemand nog trek in een etentje bij xxxxxl restaurant waldgeist ?
Als ik zo de menukaart zie vermoed ik echter dat het gaat omquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Redelijk goedkoop restaurant... twee van die megaschnitzels voor 13,60 als ik het goed heb verstaan
Hij zegt toch echt "Zwei Stück, 13,60"quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als ik zo de menukaart zie vermoed ik echter dat het gaat om
REKORD XXXXXL Königsplatte „Fabi“
2,35 Kg Schnitzel auf XXXXXL Teller mit Pommes frites und Soße nach Wahl. Exakt die Menge Schnitzel für den Rekordversuch. Nur für eine Person. 26,90
Maar voor die burger is de prijs nog een soort van schappelijk.
XXXXXL Hamburger ca. 30 cm
Gemischt, mit Ketchup, Hamburgersoße, Tomaten, Gurken Zwiebeln und Salat 15,50
Een biertje voor EUR 13,30 is ook nog wel te doen.
Als je bedenkt dat het 2 liter is, en je hier 1,75 moet dokken voor een fluitje van 22cl.
Ik ben bang dat we er maar naartoe moeten om er zeker van te zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij zegt toch echt "Zwei Stück, 13,60"
Heb je morgen wat te doen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we er maar naartoe moeten om er zeker van te zijn
Op zich zou ik best kunnen, maar het is wel in de buurt van Frankfurt.. en dat is toch wel iets te ver weg eigenlijk.quote:
Same herequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op zich zou ik best kunnen, maar het is wel in de buurt van Frankfurt.. en dat is toch wel iets te ver weg eigenlijk.
Joh... ik had al een tijdje een telefoon van HTC, die ook een hoop dingen had die de apple telefoon heeft, maar daarbij ook GPS/tomtom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Op de FP staat een nieuwsbericht dat de iPhone het product van het jaar is. Wat me vooral stoort zijn de standaard-reacties als iets Apple-gerelateerd is. Zij vinden Apple de messias terwijl je via een andere fabrikant meestal iets vergelijkbaars kan krijgen voor minder geld, vaak ook eerder.
Achossie, Soemp, wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:33 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen gewerkt wat helemaal niet goed ging. Echt enorme hoofdpijn en duizelig, dus ik moest tussendoor steeds even gaan zitten. Ook na het stofzuigen in huilen uitgebarsten.![]()
Dus nu maar weer ziek gemeld.
En ik heb geen zin om terug te lezen.Etcie, dankje voor de vrolijke pinguinkaart.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |