Zou het gewoon doenquote:Op zondag 21 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
En nu schaam ik me weer dat jullie allemaal lief doen tegen mij, terwijl het voor mij nog wel het minst erge is.
Kutzooi![]()
Is het raar als ik zijn broer (die we goed kennen ook, net zo goed als hem zelf) alsnog die foto van hem en zijn broer mail, die ik laatst nog van ze gemaakt heb en die zo leuk is geworden? Die moest ik nog mailen namelijk en nu is het te laatOf zal ik daarmee wachten tot na zaterdag? Of juist niet?
Da's bijzonderder, inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 18:06 schreef Greys het volgende:
Lieve TT
Ik hoef niet bang te zijn om contact op te nemen, dat wordt sowieso op prijs gesteld. Heer G gaat ook helpen met de winkel van P. (die dus is overleden) de komende dagen geloof ik. Want die broer kan dat nooit allemaal alleen, net als de drumlessen.
Maar ik was bang dat de foto misschien te confronterend zou zijn nu. Ik denk dat ik hem zaterdag na de uitvaart in een lijstje aan zijn broertje geef en aan zijn moeder, want allebei haar zoons staan er zo mooi samen op.
De familie hoeft sowieso niet bang te zijn dat onze belangstelling bekoelt, want er is sowieso veel contact. P had een eigen muziekzaak en had net een nieuwe ruimte geopend waar muzieklessen werden gegeven en Heer G geeft daar ook drumles en dat gaat als het goed is gewoon door. Want zijn broertje wil dat dat door blijft gaan, anders heeft P. dat allemaal voor niets opgezet in al die jaren.quote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef Esse_est het volgende:
Dat is heel lief bedacht, Greys. Zou je misschien nog wat later kunnen doen ook, in het nieuwe jaar ofzo? Na een week of drie bekoelt namelijk al de 'belangstelling', hoe lullig dat ook klinkt, en juist dan is het misschien een goede aanleiding om weer eens langs te gaan, of denk ik nu te ver?
McAbba is nog singlequote:Op zondag 21 december 2008 18:48 schreef kwakveense het volgende:
damesch, ik ben weg, ga wat bejaarden vermaken met een kerstmuts op en een bevallig zwart jurkje aan.
oh en ik ben gefrustreerd. ik wil een eigen mcsex. het is koud in mn bed en ik verveel me en iedereen om me heen heeft tegenwoordig een leuk vriendje
pooierquote:
Ik weet het, schatquote:
ik zit te etenquote:
Hoest met t verbouwen?quote:Op zondag 21 december 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Chinees voor twee personen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom dan ook eens op een normale tijd langs.
quote:Op zondag 21 december 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
is dat niet een kleeeeein beetje overdreven?quote:
Dat is een gouden gelegenheid voor de Ophaalchinees!quote:Op zondag 21 december 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaad...zo'n kans krijg je misschien nooit meerquote:Op zondag 21 december 2008 19:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is een gouden gelegenheid voor de Ophaalchinees!
Aha, geen echte pooier dus... slechts een lovergirl.quote:
yup....eerst kreeg ik dure cadeau's en was ik alles voor haar, en toen had ze ineens problemen en moest ik met haar vriendinnen naar bed...quote:Op zondag 21 december 2008 19:34 schreef neen het volgende:
[..]
Aha, geen echte pooier dus... slechts een lovergirl.
In de woonkamer en de slaapkamer wel.quote:Op zondag 21 december 2008 19:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoest met t verbouwen?
Is de vloer al klaar?
Als je hulp nodig hebt om eruit te stappen kun je pm'en... ik heb het zelf ook aan den lijve ondervonden maar met een nieuwe identiteit en hulp van de politie ben ik eruit weten te stappen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
yup....eerst kreeg ik dure cadeau's en was ik alles voor haar, en toen had ze ineens problemen en moest ik met haar vriendinnen naar bed...
Het was ook goed te doen moet ik zeggen. De vorige keer dat we Chinees bestelden (ander restaurant) was het echt niet te vreten.quote:Op zondag 21 december 2008 19:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmmmmm dat chinees ziet er echt uberheerlijk uit... heb de neiging om de chinees ook te bellen... maar probeer me in te houden...
te lekker..
Nope.quote:Op zondag 21 december 2008 19:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat niet een kleeeeein beetje overdreven?
Ik weet het niet, man....ze houdt echt, echt, echt van me...dat zegt ze...en dat geloof ik ook echt...maar ja, al die sex...het breekt me wel op zo langzamerhandquote:Op zondag 21 december 2008 19:39 schreef neen het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt om eruit te stappen kun je pm'en... ik heb het zelf ook aan den lijve ondervonden maar met een nieuwe identiteit en hulp van de politie ben ik eruit weten te stappen.
ok...just checkingquote:
Whehe, lijkt wel op m'n baas die een PS2 voor z'n zoon kocht die net een maand oud wasquote:Op zondag 21 december 2008 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Mijnzit de hele dag achter de PS3 die hij mij cadeau heeft gegeven.
Nooit? Ook niet als je je helemaal moe voelt en het stervenskoud hebt? En alles pijn doet? Dan vind ik het zo godsgruwelijk lekker om te gaan badderenquote:
's Nachts slaap ik.quote:Op zondag 21 december 2008 19:49 schreef neen het volgende:
[..]
Whehe, lijkt wel op m'n baas die een PS2 voor z'n zoon kocht die net een maand oud wasIk heb gisteren van half 11 's avonds tot 5 uur 's ochtends ofzo gespeeld met 2 vrienden van me
Nee, ik vind het echt niks. Ik verveel me dan. En het water koelt te snel af en wordt viezig. Doe mij dan liever de sauna.quote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nooit? Ook niet als je je helemaal moe voelt en het stervenskoud hebt? En alles pijn doet? Dan vind ik het zo godsgruwelijk lekker om te gaan badderen.
Maar ik moet het ook niet elke dag doen hoor. Dat had ik in mijn vorige huis. Geen douche, wel een bad!
.
Goose, Shitdisco, 2 Mandy DJ's, Justice, Shiny Toy Guns, Prodigyquote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben nu wat muziek aan het downl bestellen bij de buurvrouw van de tante van kimvoor de autorit morgen. Omdat het zo'n lange rit is (12 uur) wil ik wat opzwepende dingen. Ik heb nu al Daft Punk, Chemical Brothers, Fatboy Slim en wat losse nummers van Air, the Cure, dEUS en Massive Attack.
Iemand nog tips, of ben ik de enige met zo'n smaak?.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:17 schreef Vivi het volgende:
Oh Co, Stan wilde vanmiddag wat foto's maken maar mijn camera stond nog vol met o.a. onze puppelmeet..zegt ie: "Ik heb even wat gewist hoor". Ik: "Wat dan?"
"Ja, die koekhond ofzo? "
![]()
lekker!!quote:Op zondag 21 december 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel Koekies loopje voorgedaan en dat vond ie wel leukquote:Op zondag 21 december 2008 20:29 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komtie weer van pas, nu voor Stank!!
I killed for less!
Je bedoelt die elegante draf??quote:Op zondag 21 december 2008 20:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb wel Koekies loopje voorgedaan en dat vond ie wel leuk![]()
.
.
Je moet ze ook rauw etenquote:Op zondag 21 december 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind ze gewoon verschrikkelijk vies.En dan moest ik vroeger altijd minimaal drie wortelen opeten. Kokhalzend, als ze al helemaal koud geworden waren.
En nu eten mijn ouders nooit meer gekookte wortelen want ze lusten het zelf niet.
Ja graag!quote:Op zondag 21 december 2008 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Willen jullie mij haar-advies geven?
Morgen gaat de mamma van een vriend mijn haar knippen!
Woeiiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo is het zo'n beetje van voor (helaas lukte een duidelijke foto niet met telefooncameradus het werd de foto met het mafste hoofd
):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's the verdict?Ik heb evt nog wel meer foto's van voren, maar denk dat dat niet duidelijker is
Alvast bedankt voor het meedenken!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja dat ja! Een Lippizaner van de Weense rijschool is er niets bijquote:
Ik heb al een pakje binnen ja! M'n eigen heb ik woensdag verstuurd, maar geen idee of het al is aangekomen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:21 schreef P.F het volgende:
Hooi!
En is 't allemaal gelukt met de lootjes?!
Oe oe oe...Mag deze ook nog?quote:Op zondag 21 december 2008 19:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is een gouden gelegenheid voor de Ophaalchinees!
Thnx!quote:Op zondag 21 december 2008 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en bonjour monsieur Doornbos, uiteraard!
quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat bedoel ik absoluut positief hoor!
Was jij niet net gescheiden??quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok, blond, blauwe ogen, pufferig, 32 en een bril
Wat voor trouwjurk?!!! Hellup!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door MariaEtcetera op 21-12-2008 22:06:57 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Jaquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Was jij niet net gescheiden??
Trouwlustig typje
edit-dat staat er onaardig dan ik bedoel!! Het was helegaar geen waarde-oordeel namelijk!!
quote:Op zondag 21 december 2008 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woeiii
Ok ik doe foto's wel onder spoilertjes![]()
Ik wil m'n haar eigenlijk weer heel lang laten groeien en dan een beetje met laagjes (dan krijg ik slag). Het is nu bijna allemaal op 1 lengte en het groeien gaat best goed, maar er moet een stukje af. Nu twijfel ik of ik alleen de dooie puntjes zal laten doen of iets meer
Misschien een beetje laagjes, wat ook leuk blijft als het weer langer wordt, of met een schuine lok (zoals Moblo heeft is leuk bijvoorbeeld!
), maar ik ben lui dus het mag ook nie lastig zijn
![]()
Zo is het nu van achteren (beetje raar wavy want hele dag in een clip gedragen!):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo is het zo'n beetje van voor (helaas lukte een duidelijke foto niet met telefooncameradus het werd de foto met het mafste hoofd
):
ok, ik heb er even over nagedacht, en ik vind zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's the verdict?Ik heb evt nog wel meer foto's van voren, maar denk dat dat niet duidelijker is
Alvast bedankt voor het meedenken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk ik...Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.![]()
Ik droom er nog even over... Weltrusten mooie meiden!! En weltrusten mannen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Maar dan veul langer toch, Abba?
Sorry, ik kom er zomaar weer even tussendoor vallen
Ik had net bijjjjjjjjjna tegen mijn schoonmoeder gesnauwd aan te telefoon
Die mij zojuist allerlei opdrachten gaf voor 2e Kerstdag, waar mijn hoofd nu helemaaaaal niet naar staat, waardoor ik ineens toch weer Kerststress hebSchoonmoeders, gotta love them!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Daar is Marietjes haar veuls te dik ende wavy voor.
Mánnen..Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.![]()
Wat waren dat voor opdrachten. Klinkt intrigerend nmlquote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Die mij zojuist allerlei opdrachten gaf voor 2e Kerstdag, waar mijn hoofd nu helemaaaaal niet naar staat, waardoor ik ineens toch weer Kerststress hebSchoonmoeders, gotta love them!
.
En wáár de fok is SHE? Trainen?Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.![]()
neuh...niet per sequote:
maar ik zei al dat ik er geen verstand van heb
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.![]()
En ik moet de kerstkaarten ook nog schrijven
Kutkerst.
Ik klaag wat af he, vandaag. Sorry
Kga even in sneltreinvaart die kaarten er door jagen. Tot zo
Maria, je moet zorgen dat je bovenop wat meer volume krijgt zodat het niet loopt /\ zegmaar. Verder prachtig haar, dus zo houden en los dragen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Wat voor opdrachten dan?quote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben vaak opstandig t.o.v. schoonmoeder![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
En ik moet de kerstkaarten ook nog schrijven
Kutkerst.
Ik klaag wat af he, vandaag. Sorry
Kga even in sneltreinvaart die kaarten er door jagen. Tot zo
![]()
Trusten Uniekhoorn!
En dank voor het meedenken Fok-dudes! Ach wat Abba zei is nie eens zo gek, ik had het vorige keer wel ongeveer op die lengte (een staart van 27 cm opgestuurd naar haarwensennouja het groeit iig als kool, want nu is het alweer zolang als op de getoonde foto's) en idd met kortere plukjes aan de voorkant enzo. Het ziet er bij mij alleen niet zo uit als bij de mevrouw op het plaatje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Of ik weer even net als vorig jaar wil zorgen dat er een gebraden rosbief op tafel komt op hun buffet.quote:Op zondag 21 december 2008 22:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat waren dat voor opdrachten. Klinkt intrigerend nml.
En wáár de fok is SHE? Trainen?
Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheidDus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis en wilde ik die rosbief al door het raam gooien. En nu moet het weer
En ik vroeg vanmiddag nog aan Heer G of we dat dobbelspel bij zijn ouders weer gaan doen, omdat we dan vanmiddag even kadootjes er voor moesten kopen. Maar zijn moeder had er niets over gezegd. En nu gaan we dat dus toch doen en moet ik alsnog weer kadootjes gaan kopen en ik moet van de week gewoon nog werkenOh en ik had vorig jaar de spelregels en de kaartjes voor het spel mee en nu weet ze zeker dat ik die weer mee heb genomen en ik weet zeker van niet. Dus nu moet ik ze opnieuw gaan maken
Maar verder.... toppie, die Kerst!
dus...quote:Op zondag 21 december 2008 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Trusten Uniekhoorn!
Ach wat Abba zei is nie eens zo gek, ik had het vorige keer wel ongeveer op die lengte
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.![]()
Je haar is echt supermooi zo dus je houd het gewoon. Oke? Oke.
Ik ga morgen lekker ook een afspraak maken bij de kapper zodat er in ieder geval iets een voldoende krijgt met kerst bij mij
O ja.... volgens mij heeft m'n zusje ook zulks haar.... heel erg dik en veel met een slag erin, zij heeft wel eens zon soort muts oidin haar haar zitten. Dat staat altijd wel tof, ze heeft wel een boller hoofd dan jij maar bon.
het lijkt niet wat het is![]()
Oh en een *aai* voor Greys! Bwah, kan da mens niet begrijpen dat je daar nu geen zin in hebt![]()
Goodbye: als ik even door een briesje loop is het heuuul volumineus hoorDan heb ik een soort hooibaal op m'n hoofd
of eighties hairband haar. Nouja niet zo erg, maar je snapt wat ik bedoel! Op de foto had het een hele dag braaf in een clip gezeten, dus 't zat inderdaad wat plattig!
De EDIT-heid: Neen: een voldoende?Krijg je een beoordeling 1x per jaar met kerst?
Maar ja, het lijkt er idd op dat het bijpunten gaat worden
Als ik het weer wil laten groeien wordt Abba's suggestie wat kort!
Ja, dan moet ik een betere foto.quote:Op zondag 21 december 2008 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en een *aai* voor Greys! Bwah, kan da mens niet begrijpen dat je daar nu geen zin in hebt![]()
Goodbye: als ik even door een briesje loop is het heuuul volumineus hoorDan heb ik een soort hooibaal op m'n hoofd
of eighties hairband haar. Nouja niet zo erg, maar je snapt wat ik bedoel! Op de foto had het een hele dag braaf in een clip gezeten, dus 't zat inderdaad wat plattig!
![]()
Maar ik weet alles van dik haar met een slag wat heel volumineus zit na wat wind hoor
Zeg gewoon dat je niet goed had gekeken in de winkel en een roze laptop aanzag voor een rosbief!quote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ik weer even net als vorig jaar wil zorgen dat er een gebraden rosbief op tafel komt op hun buffet.
Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheidDus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.![]()
Seriously? Dat slaat echt nergens opquote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ik weer even net als vorig jaar wil zorgen dat er een gebraden rosbief op tafel komt op hun buffet.
Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheidDus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis en wilde ik die rosbief al door het raam gooien. En nu moet het weer
En ik vroeg vanmiddag nog aan Heer G of we dat dobbelspel bij zijn ouders weer gaan doen, omdat we dan vanmiddag even kadootjes er voor moesten kopen. Maar zijn moeder had er niets over gezegd. En nu gaan we dat dus toch doen en moet ik alsnog weer kadootjes gaan kopen en ik moet van de week gewoon nog werkenOh en ik had vorig jaar de spelregels en de kaartjes voor het spel mee en nu weet ze zeker dat ik die weer mee heb genomen en ik weet zeker van niet. Dus nu moet ik ze opnieuw gaan maken
![]()
Kan ze zelf geen spelregels/kaartjes maken? Jij hebt wel belangrijkere dingen te doen.
Ik was allang in opstand gekomen![]()
![]()
Zeg gewoon dat je niet goed had gekeken in de winkel en een roze laptop aanzag voor een rosbief!quote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheidDus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis
Aanvulling: En dan met een trillend onderlipje en een enigszins hysterische snik in je stem eraan toevoegen dat je blik voortdurend mistig is van de tranen zodat ze niets terug durft te zeggen.
Zie; Elk nadeel hep z'n voordeel.
Of is die te erg? Ik voel die dingen niet zo goed aan nnml![]()
Kijk je Miljoenenjacht?quote:
Maria, wat heb jij mooi haar. Maar niet gaan afknippen en stijlen hoor! Trouwens mijn persoonlijke ervaring met laagjes: neem er niet teveel, mijn haar werd er pluizig van en nu de lagen bij mn kin beginnen, begint het pas weer te glanzen. Verders ook geen verstand van
.
@Greys: zeg tegen dr dat je het niet leuk vindt om 2 kersten hetzelfde te maken en stel een ander vleesgerecht voor (iets dat niet zoveel werk is en mislukgevoelig). Mensen die zich niet aan mijn planning houden, of me dingen opleggen ... Oeiii dan ben zelfs ik gevaarlijk.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Als je het niet wilt: gewoon niet doen! Of kies een kiprollade ofzo, dat is net wat makkelijker.
Zo. Twee dagen allemaal bezoeken afleggen als je halfgaar bent is niet tofMaar het was verder wel gezellig enzo.
Oh, en heel ontopic: zo lief, mijn opa ziet het altijd direct als ik ben afgevallenVolgens mij is hij dan meteen bezorgd dat het niet goed met me gaat
Maar hij vraagt het dan dus echt altijd meteen. Word ik blij van
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
.
Laat je niet zo opfokken en kom voor jezelf op.
Niet meer actief op Fok!![]()
Eetlijst voor vandaag is lousy en niet veel beter dan gisteren
O: 3 McVities
L: gehaktprutje met aardappels en sperziebonen, glas wijn (maar ik heb het toetje geweigerd)
T: beschuit met muisjes, want kraamvisite
T: paar dropjes
D: net bij de marokkaan gegeten, ik zit stampvolDolma's en hummus vooraf, en b'stilla als hoofdgerecht. Mehn, dat is evil: vet en zoet. En ik heb nog een heel stuk meegenomen in een doggybag, omdat het zo lekker was
morgen lunch!
Gister:
O: klein stukje cheesecake
T: koekje bij de koffie (ik heb een kleintje genomen ipv een grote)
L: brood met kaas, lekker! Hebben ze in BE niet, goeie hollandse kaas.
T: chocolaatje en cranberrysap
T: stuk vrij vieze slagroomtaart met bosbessen (had ik moeten weigeren)
T: klein nougatsnoepje
D: geroosterde aardappelpartjes, rollade en een salade met o.a. veldsla, asperges en olijven
Toe hangop met stoofpeertjes, lekker![]()
![]()
Woei, gedeelde smart enzo!quote:Op zondag 21 december 2008 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik een betere foto.![]()
Maar ik weet alles van dik haar met een slag wat heel volumineus zit na wat wind hoor
Ik heb geen foto met los verwaaid haar (wel met vast verwaaid geloof ik) maar als ik weer eens verwaaid ben zal ik kijken of ik me herinner er een foto van te maken, okays?
![]()
En ColdFeet: lieve opa! Opa's
VievTrut
Oh en ik heb zojuist besloten dat het de roze MSI Wind wordt.
Ik ga er niet meer over nadenken ook of het nou wel of niet een goede keuze is, maar deze komt goed uit de reviews en hij is roze. Ik kan 'm betalen en ik vind 'm leuk en volgend jaar kan ik wel dood zijn.
Bij Informatique hier 2 km. verder is hij op voorraad. Hoezee.
En dan neem ik hem 2e Kerstdag mee
Ik vind hem práchtig!quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
VievTrut
Oh en ik heb zojuist besloten dat het de roze MSI Wind wordt.
Ik ga er niet meer over nadenken ook of het nou wel of niet een goede keuze is, maar deze komt goed uit de reviews en hij is roze. Ik kan 'm betalen en ik vind 'm leuk en volgend jaar kan ik wel dood zijn.
[ afbeelding ]
Bij Informatique hier 2 km. verder is hij op voorraad. Hoezee.
En dan neem ik hem 2e Kerstdag mee
![]()
Oh en ik heb zojuist de rosbief weten te wisselen voor een fricandeau.
Is dat minder misluk-gevoelig?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Zeg dat je frikandel verstond en neem die 40 mee!quote:Op zondag 21 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Is dat minder misluk-gevoelig?
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg dat je frikandel verstond en neem die 40 mee!
Geniaal, zeg ik!
Fricandeau moet gewoon heulemaal gaar zijn. Moet je niet te lang laten stoven, dan wordt ie taai. Maar het is zeker minder mislukkerigquote:Op zondag 21 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Is dat minder misluk-gevoelig?
Ik ga zo de koffers 's pakken![]()
![]()
Rosbief voor 15 man is ook nog eens onbetaalbaar!! Maak gewoon een rollade!! Ook lekker koud met een beetje warme jus en veel makkelijker, want mag gewoon gaar. Opbokken, die schoonmoeders!!![]()
Laat heer G. die dobbelcadeautjes kopen anders, het is tenslotte zijn moeder!![]()
*luistert dankzij Co's post twee topics ofzo geleden Billy Jean*![]()
Oh en ik ben ook fan van (iets recenter) een liedje uit Enchanted (yay Disney films): How Does She Know !!! Zoetsappige blijheid ten top! Met drum-Jamaicanen!
Ik heb het koud, koorts, keelontsteking en ik ga nu maar vast slapen. Jullie zijn echt leuk maar ik kan er niet eens meer om lachendus dan is het bedtijd.
Welterusten (speciaal voor Viev)
Oh da had ik nog niet gezegd, slechte ik! Beterschap voor Chico met hete thee en een koekje erbij!![]()
Ik vond Enchanted echt zo leuk! En James Marsden zijn rol is fantastisch. Ik heb hem op DVDquote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
*luistert dankzij Co's post twee topics ofzo geleden Billy Jean*![]()
Oh en ik ben ook fan van (iets recenter) een liedje uit Enchanted (yay Disney films): How Does She Know !!! Zoetsappige blijheid ten top! Met drum-Jamaicanen!
![]()
![]()
Oh en kerstinkopen kan ik echt nooit in 1 dag doen. Ik moet morgen wéér naar Eindhoven om nog 2 cadeaus te halen. Dat is dan mijn derde bezoek in 5 dagen![]()
![]()
De roze is duurderquote:Maar dat interesseert me niet
En het is een netbook he, geen laptop. Hij is kleiner! 10" scherm.
Co, die rosbief vorig jaar was idd belachelijk duur!
Vandaar dat ik ook zo flipte toen ik hem voor mijn gevoel enigszins verziekt had.
Ohhh CF, jij gaat naar Z-Afrika natuurlijk!
Heel, heel, heel erg veel plezier en veel foto's maken en genieten he?
Ik moet ook nog dobbelkadootjes voor 1e Kerstdag kopen, want bij mijn ouders thuis willen ze het ook
Jaaaaa! Helemaal geniaal! "GISELLE!!" *bijt op vuist*quote:Op zondag 21 december 2008 22:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond Enchanted echt zo leuk! En James Marsden zijn rol is fantastisch. Ik heb hem op DVD
Die film is geweldig in z'n idiootheid!
Here, have a Prince - "You-Think-I'm-Cute-Even-When-I-Sleep?" - Edward!
En nu ga ik nog even gamen! Welterusten/veel plezier/dat soort dingen!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 22:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaaaa! Helemaal geniaal! "GISELLE!!" *bijt op vuist*
Die film is geweldig in z'n idiootheid!
Here, have a Prince - "You-Think-I'm-Cute-Even-When-I-Sleep?" - Edward!
[ afbeelding ]
En nu ga ik nog even gamen! Welterusten/veel plezier/dat soort dingen!
ik denk dat ik hem morgen overdag even ga kijken!
En trusten!![]()
Dames!
Ik moet een voorgerecht maken voor kerstavond.
Iemand ideeën? Alles mag behalve vis en varken.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Spoom, reepjes rundvlees met ketjap op een bedje van rucola, kipkluifjes met sesamzaadjes en honing?quote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Dames!
Iemand ideeën? Alles mag behalve vis en varken.
I'm out![]()
![]()
Spoom is meer iets voor tussen het voor en hoofdgerecht.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ja je sais, wij hebben het ook ieder jaar. Je kan natuurlijk ook voorgerecht én spoom doen, veel meer werk is het niet maar het is wel très impressive!quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Spoom is meer iets voor tussen het voor en hoofdgerecht.
![]()
Spoom is niet zo'n probleem, maar ik weet niks voor het voorgerecht.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Ik gaf je toch net tihips slankie-lief!quote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Spoom is niet zo'n probleem, maar ik weet niks voor het voorgerecht.
De andere dames zijn afk helaas![]()
![]()
Ik was even 50.000 push ups doen en niet eten.quote:Op zondag 21 december 2008 22:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat waren dat voor opdrachten. Klinkt intrigerend nml.
En wáár de fok is SHE? Trainen?
![]()
SHE, wat vindt Ol er van? Heeft ie er geen problemen mee dat je in je blote bips gaat?
En wat een opbrengst al joh!![]()
* Greys even snel de laatste kerstkaarten gaat schrijvenIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Oh niks, ik hoef in een paar weken tijd maar 10 kg kwijt, en strakke kont en een sixpack.quote:Op zondag 21 december 2008 23:11 schreef Muis006 het volgende:
Trusten Ise!
En SHE, vanwaar het waterdieet?
Ik wissel wel af met cocabladeren hoor!![]()
*komt even binnenrennen*quote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef boem-dikkie het volgende:
Dames!
Iemand ideeën? Alles mag behalve vis en varken.
Een soort bouillonnig soepje!
Galiameloen-reepjes met daaromheen serranoham!
Zelfgemaakte ragout uit van die bakjes!
Gevulde portobello's!
Of gevulde tomaten met bijv. pittig advocadoprutje met ui
I'm out of ideas now!
*rent het topic weer uit*"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Ohhh dan, piece of cake! (of eigenlijk juist nietquote:Op zondag 21 december 2008 23:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh niks, ik hoef in een paar weken tijd maar 10 kg kwijt, en strakke kont en een sixpack.
Ik wissel wel af met cocabladeren hoor!
)
Ik ga morgen een uurtje op de loopband!![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 23:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Oh niks, ik hoef in een paar weken tijd maar 10 kg kwijt, en strakke kont en een sixpack.
Ik wissel wel af met cocabladeren hoor!
x10.000!
Nee hoor, wat hij kent mij en weet dat ik dan compleet obsessief tekeer ga en binnen no time mezelf straktrek.quote:Op zondag 21 december 2008 23:13 schreef Greys het volgende:
SHE, wat vindt Ol er van? Heeft ie er geen problemen mee dat je in je blote bips gaat?
En wat een opbrengst al joh!![]()
* Greys even snel de laatste kerstkaarten gaat schrijven
Hij ziet daar zijn voordeel wel geloof ik![]()
![]()
Als je in Italie meloen met ham als voorgerecht besteld, krijg je serieus een halve meloen (en dan geen kleine meloen) met 12 plakken ham. Heerlijkquote:Op zondag 21 december 2008 23:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*komt even binnenrennen*
Een soort bouillonnig soepje!
Galiameloen-reepjes met daaromheen serranoham!
Zelfgemaakte ragout uit van die bakjes!
Gevulde portobello's!
Of gevulde tomaten met bijv. pittig advocadoprutje met ui
I'm out of ideas now!
*rent het topic weer uit*
![]()
Da's heel wat anders dan de 3 partjes overrijpe galia met schinken die je hier in NL krijgt![]()
![]()
Omnomnomquote:Op zondag 21 december 2008 23:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je in Italie meloen met ham als voorgerecht besteld, krijg je serieus een halve meloen (en dan geen kleine meloen) met 12 plakken ham. Heerlijk![]()
Da's heel wat anders dan de 3 partjes overrijpe galia met schinken die je hier in NL krijgt
Ik ging eerst salade maken als avondeten, met een cottage cheese meukje erbij, en dan stukken meloen met serranoham erbij
Nou dan doe ik ook beheurlijke stukken hoor, en om ieder stuk een grote plak serranoham, mwahahaha. Yam.
Owja ik was weg![]()
Maar SHE: wel lief zijn voor joezelf!! (en dan bedoel ik niet lief zijn door jezelf uit te hongeren zodat je awesome op de foto staat zo) Anders word ik boos, harhar.
![]()
Ik hoop dat ik dat boos worden niet hoef waar te maken want ik weet niet waar ik moet beginnen
LAUWWARME SALADE VAN EENDENBORSTquote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Spoom is niet zo'n probleem, maar ik weet niks voor het voorgerecht.
voorgerecht voor 4 personen:
> 50 gram taugé
> 2 lente-uitjes, het wit en frisse groen in fijne julienne gesneden
> 1 theelepel sesamolie
> 350 gram tamme eendenborst bij voorkeur van een Canette(vrouwtjeseend)
> ½ eetlepel vijfkruidenpoeder
> ½ eetlepel grof gemalen peper
> ½ eetlepel grof zeezout
> ¼ eetlepel geraspte verse gember
> 1 gesnipperd sjalotje
> 1 teen knoflook, gesnipperd
> voor de saus:
> 3 dl kippenfond
> 1 grote (banaan)sjalot, gesnipperd
> 1 teen knoflook, gesnipperd
> 1 eetlepel Japanse sojasaus
> 1 eetlepel limoensap
> 1 eetlepel gembersiroop
> ¼ theelepel geraspte verse gember
> zout en peper
> Meng peper, zout, gember, vijfkruidenpoeder en het gesnipperde sjalotje.
> Wrijf dit mengsel stevig in de vleeskant van de eendenborst. Wikkel de
> eendenborst in huishoudfolie en leg hem 24 uur op een koele plaats. Kerf
> de vetkant van de eendenborst ruitvormig in en leg hem op de vetkant in
> een koekenpan. Bak hem zachtjes ca. 8 minuten. De eendenborst moet
> binnenin nog rood zijn. Leg het vlees op een warm bord en dek het luchtig
> af met aluminiumfolie, het gaart nu nog iets door.
> Blancheer de taugé kort in gezouten water en laat uitlekken. Doe hetzelfde
> met reepjes lente-ui.
> Bak in het vet van de eendenborst de sjalot en gember zonder te laten
> kleuren, blus af met de sojasaus, gembersiroop, limoensap en kippenfond en
> laat inkoken tot de helft. Zeef de saus en breng op smaak met zout en
> peper. Snijd het al enigszins krokante vet van de eendenborst en snijd dit
> in reepjes. Bak de reepjes verder krokant in de koekenpan, schep ze uit de
> pan op keukenpapier.
> Meng ¾ van de lente-ui met de taugé en sesamolie en verdeel dit over 4
> bordjes. Snijd de (inmiddels tot lauw afgekoelde)eendenborst in dunne
> plakjes en verdeel deze over de taugé, schenk de saus om en over het vlees
> en garneer met de achtergehouden lenteui en krokante reepjes.Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OmnomnomIk ging eerst salade maken als avondeten, met een cottage cheese meukje erbij, en dan stukken meloen met serranoham erbij
Nou dan doe ik ook beheurlijke stukken hoor, en om ieder stuk een grote plak serranoham, mwahahaha. Yam.
Owja ik was weg![]()
Maar SHE: wel lief zijn voor joezelf!! (en dan bedoel ik niet lief zijn door jezelf uit te hongeren zodat je awesome op de foto staat zo) Anders word ik boos, harhar.
![]()
Ik hoop dat ik dat boos worden niet hoef waar te maken want ik weet niet waar ik moet beginnen![]()
jij weet hoe het moet! In Italie heb ik echt zó lekker gegeten!
Maar goed ik ga slapen en over de Italiaanse keuken dromen.
Trusten allemaal!![]()
![]()
Wat eten jullie met kerst?quote:Op zondag 21 december 2008 23:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor, wat hij kent mij en weet dat ik dan compleet obsessief tekeer ga en binnen no time mezelf straktrek.
Hij ziet daar zijn voordeel wel geloof ik
*maakt voor muis een bedje van pasta en dekt toe met een dun stuk pizza*quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
jij weet hoe het moet! In Italie heb ik echt zó lekker gegeten!
Maar goed ik ga slapen en over de Italiaanse keuken dromen.
Trusten allemaal!
Ik ga ook schlafen, ajuuuuu
SHE, hoeven de foto's dan niet eind van het jaar gemaakt te worden al? Gelukkig!
Ik heb niet goed kunnen bijlezen nog maar ik dacht ergens te lezen dat het binnen een paar dagen al overhandigd werd, het geld? En de foto's hoeven dan dus pas later?
Boem, hier staat zat!
http://www.culinair.net/index.php?action=search&table=recipes&cat_id=Recepten&subcat_id=VoorgerechtIk adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.![]()
Water met citroen!quote:
@ Greys; nee, lijkt me ook onzin om daar haastig over te doen. Ik neem aan dat ze mooie pics willen![]()
Thanks! Ik heb net even je buurvrouw gebeld. Ze komt ze morgen langsbrengenquote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef k_i_m het volgende:
En D&B doet het ook altijd goed. Check de E-Z Rollers, Shy-FX en Roni Size voor easy D&B.
.
![]()
Ik zoek alleen nog een mooi, romantisch huis met veel speels licht. Dus als iemand een idee heeft, hollar!![]()
ola chicas guapas...
zingen voor bejaarden was leuk. daarna leuke mensen (zangers, geen bejaarden) mee naar huis genomen en ze wodka en perencider (lustikniet en perencider wel maar dan ben ik meteen maar van die zoete meuk af) gevoerd en zelf een lessinitje gedronken.
was gezellig!
ik heb heul geen zin om de troep op te ruimen nu, en ook heul geen zin in morgen. bah. werken. bleuh stomme kerstdeadline.
dus ik ga na t vroege opstaan en het opruimen en het hardlopen gewoon heel hard werken en wei weet krijg ik dan alles morgen wel af en ben ik dinsdag en woensdag lekker vrij ofzo.ik mag hopen toch?
oh en sjie is stoer!! bllot voor de djboys. euh. het goede doel. bedoel ik.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.![]()
Ik heb een lelijk nieuw huis met serieus licht, dus daar kan ik je niet mee helpenquote:Op zondag 21 december 2008 23:29 schreef SHE het volgende:
Ik zoek alleen nog een mooi, romantisch huis met veel speels licht. Dus als iemand een idee heeft, hollar!
.
Maar wat is er mis met een oud klooster? Lijkt me wel ironisch juist!
quote:Op zondag 21 december 2008 @ 23:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor, wat hij kent mij en weet dat ik dan compleet obsessief tekeer ga en binnen no time mezelf straktrek.
Hij ziet daar zijn voordeel wel geloof ik
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef Vivi het volgende:
Kwakreceppie
*Opslaat. Klinkt lekker!![]()
![]()
Je doelt toch niet op mijn oude kloostertje he !quote:Op zondag 21 december 2008 23:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb een lelijk nieuw huis met serieus licht, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Maar wat is er mis met een oud klooster? Lijkt me wel ironisch juist!
En nee, hier is weinig meer over van de oorspronkelijke staat.
Ik overweeg hotel NY; dat is hip en schattig tegelijk. En heeft huge ramen, veel licht en zulks.
Moet vast wel te doen zijn.
Of een leuk kasteel ofzo.
Leo en ik gaan wel lokatie hunten komende weken![]()
ik ben heel geen lauwwarme eendeborst!quote:![]()
volgens mij moet ik naar bed...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Greys, je moet echt voor jezelf opkomen! Je kunt toch ook best zeggen dat je simpelweg geen zin hebt in die rosbief? Kerst moet gewoon leuk zijn.
Intussen zat ik zelf ook te kerststressen omdat ik nog gerechtjes uit moest zoeken voor 1e Kerstdag (wij koken ieder 2 gerechtjes, maakt niet uit wat), ik nog mensen uit moest nodigen voor 2e Kerstdag en wat simpels te eten moest bedenken (kaasfondue it is). En ik had het fantastische idee opgevat om collega's en aanhang op 2 januari uit te nodigen, dus daar moest ik ook nog een
vegetarisch
menu voor in elkaar draaien, recepten uittikken, en de boel verdelen en doorsturen.
Woensdag ga ik overigens tweemaal cheesecake maken (met dank aan Greys).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Qua 2e kerstdag ben ik nog een struisvogel. Ik heb nog steeds geen idee. Ik ga morgen dat menu samenstellen, nu moet het!!![]()
Dat is wel een mooie foto![]()
Ik moet ook nog beslissen wat ik ga maken voor de 1e kerstdaghoef maar 1 of 2 dingen te maken dus ik doe het rustig aan
2e kerstdag eten we altijd met de hele familie Indisch dus hoef ik niks te doen.
het lijkt niet wat het is![]()
Dat was wel wat ik precies bedoelde in elk geval met 'met lakens' toen ik SHE er over PMde gisteren!quote:Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef conleche het volgende:
SHE, wat voor foto's hebben jij en MB in gedachten? Beetje zoals dit[ afbeelding ]
Inez van Lamsweerde-achtig??
En nu ga ik slapen.
Trusten allemaal!Morgen ben ik vast wat gezelliger!
Moet Miss B ff laten zien; die had er 1 van Monica B die fab was, en verder wil ik veel Dita stijl zoals dit:quote:Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef conleche het volgende:
SHE, wat voor foto's hebben jij en MB in gedachten? Beetje zoals dit[ afbeelding ]
Inez van Lamsweerde-achtig??
en dit:![]()
![]()
![]()
voor greys nog een keer, en ik ga ook slapies doen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Die is mooi, Co
Ik vond deze ook leuk qua inspiratie:
(Monica Bellucci)
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Ja he
Ik ga slapen
Ziggy played guitar
![]()
Deze is ook tof, weet alleen niet of jullie een dolfijn kunnen regelen op korte termijn."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ahhhh, inpakstress!!! Je kunt daaro bijna alles kopen, maar wat mag ik nou echt niet vergeten?
Antihistamine!!! Nog meer?![]()
Ergens begin jaren 90 is er een reportage gemaakt van Linda Evangelista, volgens mij ook door Inez v.L. voor de Vogue of zo en die was echt heel mooi, zwart/wit, heel erg contrastrijk. Ze had op de meeste foto's wel kleren aan in mijn herinnering, maar ze waren ongelofelijk sterk en sexy. Ik kan ze nergens vinden met googel, maar ik ben niet zo'n zoekgenie....![]()
Oo Greys! Ik kom even snel binnen vallen maar heb alleen meegekregen dat er iets heel ergs is gebeurd![]()
Wat naar!!![]()
Ik was serieusquote:,
Dat is een mooi contrast met jouw ultieme glamour!Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.![]()
En zo'n paar borsten krijg ik ook niet geregeld in twee maanden hoorquote:Op maandag 22 december 2008 00:34 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook tof, weet alleen niet of jullie een dolfijn kunnen regelen op korte termijn.
![]()
![]()
Ze is wel mooi maar d'r mond doet me altijd aan een anus denkenquote:Op maandag 22 december 2008 00:26 schreef conleche het volgende:
God wat is die Monica toch prachtig!!
.
Ouwe taartenbakster, ik heb je nog geen wereldse reis gewenst!quote:Op maandag 22 december 2008 00:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ahhhh, inpakstress!!! Je kunt daaro bijna alles kopen, maar wat mag ik nou echt niet vergeten?
Antihistamine!!! Nog meer?
Ontzettend veel plezier, geniet, maak veel foto's, come home safe en geniet nog maar een keer !![]()
![]()
OMg, ik pis echt in mijn broek.quote:Op maandag 22 december 2008 00:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ze is wel mooi maar d'r mond doet me altijd aan een anus denken.
Als ik ooit sterf ( not very likely ) dan moet jij mijn grafrede schrijven.
![]()
![]()
Is de shoot pas over 2 maanden??quote:Op maandag 22 december 2008 00:53 schreef SHE het volgende:
[..]
En zo'n paar borsten krijg ik ook niet geregeld in twee maanden hoor
![]()
Oke, dan gebruik ik die voor mijn mama wel als broddellapjequote:Op maandag 22 december 2008 00:57 schreef SHE het volgende:
[..]
OMg, ik pis echt in mijn broek.
Als ik ooit sterf ( not very likely ) dan moet jij mijn grafrede schrijven.
Deze is ook wel tof! Je ziet niks maar hij suggereert van alles!
Weet je wat me ook leuk lijkt SHE? Een beetje Geisha-style zeg maar. Of ultiem tof, jij liggend op een bed, naakt, laken enzo, en dan Miss Bliss in sexy kousen en een grote telelens boven jou die van jou een foto maakt. En dáár dan een foto van!
[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 22-12-2008 01:11:14 ]Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.![]()
Is het niet gewoon een brandplek?quote:Op maandag 22 december 2008 01:04 schreef conleche het volgende:
Staat daar nou Co tussen die vingers??
Nee er staat co![]()
De letter W is de op drie na laatste letter van ons alfabet![]()
[ Bericht 40% gewijzigd door conleche op 22-12-2008 01:14:16 ]![]()
Veel plezier Coldfeet! Niet in zo'n kooi gaan met een haai he!.
Oeps..ik zat 'm naderhand toe te voegen (de "jou") en tegelijkertijd te bellen. Want ik wéét het wel hoor!quote:Op maandag 22 december 2008 01:07 schreef conleche het volgende:
Nee er staat co![]()
psssst, die w moet daar niet!
Merci! k ben heel benieuwd hoe het gaat allemaal met eten en sporten en afvallen daar. Maar het is natuurlijk geen eerste prioriteitquote:Op maandag 22 december 2008 00:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Ouwe taartenbakster, ik heb je nog geen wereldse reis gewenst!
Ontzettend veel plezier, geniet, maak veel foto's, come home safe en geniet nog maar een keer !
Zie ik nou dat je uit de kleren gaat, SHE? Held! 's kijken of ik nog geld op m'n Nederlandse rekening heb!![]()
Ieks! *tuttig gilletje, ook wel eens leuk voor de afwisseling*
Het is reeds kwart over enen! Ik ga te bedde.
Ik heb ineens een Oud-Hollandsche bui?!Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.![]()
Terusten Viev!quote:Op maandag 22 december 2008 01:16 schreef Vivi het volgende:
Ieks! *tuttig gilletje, ook wel eens leuk voor de afwisseling*
Het is reeds kwart over enen! Ik ga te bedde.
Ik heb ineens een Oud-Hollandsche bui?!
![]()
![]()
4 weken. Maar ik moet morgen nog gewoon werken, morgenavond vliegen we naar Amsterdam (quote:) en dan dinsdagochtend naar Jo'burg
Welterusten, Vivi'tjeIk ga nog even de laatste twee verslagen nakijken en dan moet ik ook maar 's te bedde!
![]()
Van Brussel naar A'dam??Als ze niet oppassen bij het opstijgen, zijn ze te laat met dalen!! Veel plezier iig!!
![]()
![]()
Ik pies weer in mijn broek
Oliie en ik hebben een inside joke, waarbij ik hem op zijn kruis tik en vraag ' wat hebbie daar? '
Net voor hij naar bed ging en in zijn boxertje een kusje kwam geven, tikte ik hem weer op zijn mouse en vroeg ' wat hebbie daar'
Zegt ie : ' een slaapslurf '
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAH
Een slaap slurf !!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hoi.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 01:44 schreef SHE het volgende:
Ik pies weer in mijn broek
Oliie en ik hebben een inside joke, waarbij ik hem op zijn kruis tik en vraag ' wat hebbie daar? '
Net voor hij naar bed ging en in zijn boxertje een kusje kwam geven, tikte ik hem weer op zijn mouse en vroeg ' wat hebbie daar'
Zegt ie : ' een slaapslurf '
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAHAH
Een slaap slurf !!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Oh veel plezier CF. En mogguh meiden.
pfff erectie!quote:Op maandag 22 december 2008 00:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Moet Miss B ff laten zien; die had er 1 van Monica B die fab was, en verder wil ik veel Dita stijl zoals dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
![]()
*cheeseplenk heroverweegt een donatie voor de SR-actie*![]()
![]()
morning loadies (whehe, die typo is wel grappig, die laat ik maar staan)
te lang geslapen, dus nu maar te laat hardlopen. tozo.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ik dacht, waar hebben die wijven het over, maar ik lees nu dat SHE uit de kleren gaat voor een goed doel.![]()
![]()
Goedemorgen.
Heb ik nog wat gemist sinds vrijdag?
Mijn weekendje Parijs viel dieettechnisch nog aardig mee.
Fransen hebben niet zoveel verstand van de vegetarische keuken, dus je krijgt als voorgerecht salade en als hoofdgerecht div soorten groente.
Ik had geen puf meer om nog boodschappen te doen gister, dus ik ga vandaag nog niet op de rijst over. Ik stel dat maar even uit tot volgende week, want met kerst is dat ook wat lastig.
Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: probiotica yoghurt
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met humus
T: 2 volkoren knackebrod met slankie
D: geen idee nog![]()
Mogguh moppies!
Weten jullie toevallig of er uit zo'n fotozuil (zo'n geel ding dat soms ergens staat, waar je je usb-stickkie in propt) direct de foto's komen rollen? Nee zeker?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Niet dat ik weet. De laatste keer dat ik dat heb gedaan moest ik een uur wachten. Tussendoor ben ik gewoon even verder gaan winkelen.quote:Op maandag 22 december 2008 09:22 schreef Greys het volgende:
Mogguh moppies!
Weten jullie toevallig of er uit zo'n fotozuil (zo'n geel ding dat soms ergens staat, waar je je usb-stickkie in propt) direct de foto's komen rollen? Nee zeker?
-Edit- Bel anders even met de winkel die je voor ogen hebt, dan weet je zeker hoe snel je je foto's hebt (echt grote formaten bijv. zijn meestal niet zo snel mogelijk).I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Doen die probiotica nog iets voor jou?quote:Op maandag 22 december 2008 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Eetlijstje voor vandaag:
O: brinta
T: probiotica yoghurt
L: yoghurt met muesli
T: 2 volkoren knackebrod met humus
T: 2 volkoren knackebrod met slankie
D: geen idee nog
Ik zit eraan te denken om muesli (met noten en gedroogde vruchten) weer toe te voegen aan mijn eetpatroon. Dan eet ik tenminste niet elke ochtend hetzellfde. Ook ga ik maar weer eens smoothies (met banaan) maken.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
4 topics later...Ja, mijn vader met de auto, heel luxequote:Ik zal eens proberen of de zonnebank helpt. Is ook wel heel erg fijn in deze tijd van het jaar, zo'n zonnebankkuurquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:11 schreef SHE het volgende:
Isa: JA! zonnebanken helpt heel goed tegen eczeem! En ik gebruik echt never die snazzy haar meuk. Alleen plantaardige shampoo's en conditioners, of de meest betrouwbare, doodordinaire schwarzkopf shampoo + c.
En elke nacht haarmaskers van Guhl
Da's het enige nieuwerwetse wat mijn haar in gaat eigenlijk. Ik durf al die knalgroene /roze en gele flessen echt niet aan te raken. Er staan allemaal ingredienten op die ik niet kan lezen/begrijpen.
En je hebt groot gelijk hoor met die chemische meuk, daar is mijn huid nu de dupe van en er staat zoveel op qua ingredienten dat ik geen flauw idee heb wat de boosdoener is.
Welnee, de vorige keer was iemand zijn 2 herders op het dek aan het uitlaten...ik vond de drollen niet zo fijn, maar ik denk dat de honden het uitlaten geweldig vondenquote:Op zaterdag 20 december 2008 14:21 schreef Greys het volgende:
Wat ik dan wèl weer vreselijk vind aan die boten waarop je slaapt is dat mensen hun hondje mee willen nemen, dat die dan in een soort akelig ijzeren hok wordt gepropt vanaf het moment dat je aan boord komt, tot het moment dat je er weer af gaat. En je mag er tussendoor ook niet bij of gaan kijken of even geruststellen ofzoIk liep er dan wel eens langs en dan hoorde je ze boven de bootherrie uit piepen
![]()
Daar ga ik de Bink dus echt niet in stoppen he? Dan moet ie maar een weekendje logeren en niet mee op de boot.
En lieve lieve Greys, veel sterkte en ik begrijp wel dat je je raar voelt als jij je druk loopt te maken om een roze notebook en er ergens anders een veel te jonge man is overleden die je kent. Het leven lijkt dan ineens een beetje gek geworden dat je je om zulke futiliteiten druk maakt. Maar ook dat hoort er bij. In ieder geval gecondoleerd en veel sterkte komende dagen gewenst.
En SHE, heel erg dapper dat je dit doet voor zo'n goed doel. Er zijn zoveel vluchtelingen in de wereld die geen kant op kunnen en ik hoop dat het geld van 3FM een boel mensen kan helpen (al zullen de meesten er helaas nooit iets van merken, 36 miljoen mensen op de wereld zijn op de vlucht...)"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Dank je Clau. Ik ga ze even bellen!
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken natuurlijk
Geen idee eigenlijk, ik eet het niet regelmatig.quote:Op maandag 22 december 2008 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
Doen die probiotica nog iets voor jou?
Vriendlief is er wel nogal enthousiast over.
Yoghurt met muesli bevalt wel erg goed.![]()
Ik eet de saaiste muesli die ik kan vinden, dus ook zonder rozijnen ofzo.
Wordt het niet te zoet als je de muesli met gedroogde vruchten neemt?![]()
Goedemorgen!
Hai.
Ik zit weer op 73,5 en nu ben ik weer enigszins blij, want ik voel me al grandioos kut als er maar 1 kilo bij is gekomen. Dat idee houd ik graag in gedachten als ik weer eens wil gaan snaaien.
Vanmiddag ga ik winkelen. Ik wil nog iets leuks hebben voor kerst, dus ik ga eens op zoek naar een trui of vest oid bij mijn zwarte pantalon (die jaren niet heeft gepast, maar nu wel weer
). Ook heb ik geen zwarte schoenen, dus daar moet ik ook even achteraan.
De zwager van Mark zei zaterdag dat ik eens moest ophouden met afvallen. Nou, ik dacht alleen maar ''. Hij heeft altijd dikke vrouwen om zich heen dus daarbij vergeleken ben ik superslank
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Nou, er zitten dan inderdaad te veel suikers in, maar dat vind ik zelf eigenlijk geen probleem. Het zit me niet helemaal lekker om elke ochtend te ontbijten met eieren, en aan een bak yoghurt alleen heb ik niet genoeg (nu eet ik ook vaak yoghurt met een appel).quote:Op maandag 22 december 2008 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Yoghurt met muesli bevalt wel erg goed.![]()
Ik eet de saaiste muesli die ik kan vinden, dus ook zonder rozijnen ofzo.
Wordt het niet te zoet als je de muesli met gedroogde vruchten neemt?
De grootste verbetering zit voor mij in het elke 2 uur eten en het 's avonds lichter dineren.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
zooo weer terug van hardlopen. evy 13: 2 rennen 2 wandelen, 3-2, 5-3, 5-3, 5-1...
merk nu een beetje wat jullie bedoelen met "niet lekker lopen" met intervallen. het duurt bij zo'n langer stukje een minuut of 2 of 3 voor ik in mn ritme zit, een langzaam ritme weliswaar, maar in dat ritme zou ik nog wel een stuk kunnen doorlopen dan.
maar ik ga toch maar verder met het schema, want dan heb ik aangepaste muziekjes en weet ik tenminste dat ik het volhoud...
lijstje vandaag:
O hardlopen, daarna twee knackebrod met kipfilet
T pannekoekie met zoetstof
L pannekoekies met ham, komkommer erbij
T pannekoekie met zoetstof
D aardappeltjes uit de oven, kool-wortel salade (tot de kool op is...), tartaartje met uitjes gebakken.
T zilveruitjes o.i.d.
ennnnn ik zak eindelijk weer richtin de 77!! 77,4 vanochtend!Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
kwakveense, ik had heel erg veel aan evy en haar schema, echt super, maar op het eind van het programma vond ik het wandelen gewoon een vervelende onderbreking worden van het lekkere hardlopenZo stom, want in het begin verwelkomde je het wandelen enorm en op het eind dacht je 'gets, wandelen, ik loop net zo lekker'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Zit er geen Hema in de buurt? Meestal als het niet al te druk is komen je foto's gelijk uit het apparaat en kan je ze met een half uurtje/kwartier al op komen halen!quote:Op maandag 22 december 2008 09:40 schreef Greys het volgende:
Dank je Clau. Ik ga ze even bellen!
Dat had ik zelf ook kunnen bedenken natuurlijkIn my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?![]()
Hee SHE, kan jij wat voor mij zien?
Er heeft een of andere spammert in het Bodysugaring topic gepost, waarop ik ook weer een post had gedaan. En nu is die weg, maar die spammert staat er nog steeds.
Heb ik daar wel gepost, of alleen in gedachten?.
In my life
Why do I smile
Die drogist die ik steeds probeer te bellen is dicht op maandagochtend (vandaar dat ze niet opnemen!quote:Op maandag 22 december 2008 10:18 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zit er geen Hema in de buurt? Meestal als het niet al te druk is komen je foto's gelijk uit het apparaat en kan je ze met een half uurtje/kwartier al op komen halen!) maar waar ik werk zit wel een Hema. Dus dat is ook een heel goede tip, dank je!
Ik zit aan de antiobiotica maar ben wel gerustgesteld dat de keelontsteking voor wintersport voorbij zou moeten zijn.
Ik was toch aan het bijlezen en nu ben ik jaloers!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:57 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb kaartjes voor Morrissey gescoord vanochtend.
En gister al voor Antony and the Johnsons. Eerste rij.
Ik ben best tof soms.![]()
Waar en wanneer?
En zijn er nog kaartjes???![]()
Vikje, wat goed dat je zwarte broek weer past!![]()
McAbba, je hebt vakantie! Wat ben je vroeg wakker?
Ise, zal het niet allejezus druk zijn daar (in Delft ga je zeker?) nu? Maar wel leuk he... ik moet er eigenlijk ook nog even heen, misschien dat ik woensdag even snel () ga dan.
Als ik ga, ga ik naar Delft. Vast wel druk, maar het komt er anders nooit van en ik ben nu vrij. En ik heb spullen 'nodig'.quote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
Ise, zal het niet allejezus druk zijn daar (in Delft ga je zeker?) nu? Maar wel leuk he... ik moet er eigenlijk ook nog even heen, misschien dat ik woensdag even snel () ga dan.
![]()
![]()
Hihihi. Nodig ja. Het leek mij wel handig ivm al die dobbelspellen met Kerst, om daar leuke kleine kadootjes te gaan halen. Daarvoor is het ook ideaal natuurlijk. Is dat ding eigenlijk met het OV te bereiken? Of ga je met de auto?quote:Op maandag 22 december 2008 10:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik ga, ga ik naar Delft. Vast wel druk, maar het komt er anders nooit van en ik ben nu vrij. En ik heb spullen 'nodig'.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Goeiemorgen
Gister de hele dag geen pc aangehad, lekker geshopt.
Lijstje van gister was niet al te best:
Brunch: 2 geroosterde boterhammen met kaas
Diner: Macaroni, mager rundergehakt en een saus met tomaten en courgette
Tussendoor: een paar kniepertjes
Tussendoor: een handje japanse blaadjes
Nu eerst even bijlezen.![]()
Ik heb mijn uiterste best gedaan uit te slapen, maar meer kon ik er niet van makenquote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef Greys het volgende:
McAbba, je hebt vakantie! Wat ben je vroeg wakker?
Geen auto, geen rijbewijs. Trein en bus dus.quote:Op maandag 22 december 2008 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi. Nodig ja. Het leek mij wel handig ivm al die dobbelspellen met Kerst, om daar leuke kleine kadootjes te gaan halen. Daarvoor is het ook ideaal natuurlijk. Is dat ding eigenlijk met het OV te bereiken? Of ga je met de auto?
Bus stopt er voor de deur. Fiets kan ook nog, maar ben ik een uur onderweg.
![]()
![]()
Goedemorgen slankdames en -heren!
Bijna deel 400, jeumig, wat gaat dat snel.
Vandaag ook alweer geen tijd, dus bijlezen gaat het niet worden... Ik hoop dat het goed gaat met iedereen, en een knuffel voor degenen die zich niet zo fijn voelen.
Oh ja, kerstpakketten zijn evol! Geen lijstjes voor mij voorlopig, na kerst ga ik wel weer verder.
Doei!!Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Als je post is verwijderd dan kan ik 'm ook niet meer zien.quote:Op maandag 22 december 2008 10:20 schreef k_i_m het volgende:
Hee SHE, kan jij wat voor mij zien?
Er heeft een of andere spammert in het Bodysugaring topic gepost, waarop ik ook weer een post had gedaan. En nu is die weg, maar die spammert staat er nog steeds.
Heb ik daar wel gepost, of alleen in gedachten?.
Ik heb echt geen idee![]()
![]()
De Hema is zoiezo sjiek hendig, want je kan je foto's ook online doorsturen, dan hoef je niet te klieren met een apparaat!quote:Op maandag 22 december 2008 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Die drogist die ik steeds probeer te bellen is dicht op maandagochtend (vandaar dat ze niet opnemen!) maar waar ik werk zit wel een Hema. Dus dat is ook een heel goede tip, dank je!
In my life
Why do I smile
Geeft niks, ik heb gewoon opnieuw gepostquote:Op maandag 22 december 2008 10:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je post is verwijderd dan kan ik 'm ook niet meer zien.
Ik heb echt geen idee.
In my life
Why do I smile
Ik kom duidelijk te weinig bij de Hema en op hun site!quote:Op maandag 22 december 2008 10:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
De Hema is zoiezo sjiek hendig, want je kan je foto's ook online doorsturen, dan hoef je niet te klieren met een apparaat!
Ga meteen even kijken!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Greys de Action is ook leuk voor kleine cadeautjes! Maar ook hoeredruk. Maar ik ben bang dat het overal druk is!quote:Op maandag 22 december 2008 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi. Nodig ja. Het leek mij wel handig ivm al die dobbelspellen met Kerst, om daar leuke kleine kadootjes te gaan halen. Daarvoor is het ook ideaal natuurlijk. Is dat ding eigenlijk met het OV te bereiken? Of ga je met de auto?
![]()
Ze hebben een progje dat je kunt downloaden en via dat progje kun je dan foto's doorsturen.quote:Op maandag 22 december 2008 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom duidelijk te weinig bij de Hema en op hun site!
Ga meteen even kijken!
Kan ook via de Kruidvat / Trekpleister etc.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik zou nog wel uren kunnen slapen. Hetgene waar ik het allerbeste in ben, in de hele wereld is slapen!![]()
![]()
Me too, de afgelopen tijd heel erg druk gehad op mijn werk, met alle feestdagen.quote:Op maandag 22 december 2008 11:03 schreef conleche het volgende:
Ik zou nog wel uren kunnen slapen. Hetgene waar ik het allerbeste in ben, in de hele wereld is slapen!
(Ik werk op een basisschool)
Nu dus vakantie en heel veel slapen![]()
![]()
Ik kon juist niet slapen vannacht. Was kwart over 6 klaarwakker (en moe).Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
quote:Op maandag 22 december 2008 11:03 schreef conleche het volgende:
Ik zou nog wel uren kunnen slapen. Hetgene waar ik het allerbeste in ben, in de hele wereld is slapen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Deze is ook leuk:
ben ik hier goed voor het Stepford Wives topic?
Ik ben een idioot. Dat wisten jullie al, maar nu ben ik er zelf ook van overtuigd.
Voor het eerst in jaren was het me gelukt om elke vorm van kerst stress te elimineren.
Kerstboom stond al voor Sinterklaas, kerskaarten heb ik weken geleden al verzonden, cadeautjes zijn net na Sinterklaas gekocht en elk mogelijke verplichting tijdens de kerstdagen heb ik gecanceled.
En dan komt mijn moeder in beeld. Als een gluiperige hyena boven een dampend karkas![]()
Nu moet ik ineens tapas maken voor kerstavond, en taart voor 1e kerstdag en 2e kerstdag naar mijn schoonouders![]()
WHY????![]()
Wat dacht je van 'Nee' zeggen, SHE(hey, ik kan het niet, maar ik hoop jij wel
)
Was fok trouwens even plat? Kon er met geen mogelijkheid opkomen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
*shake hands*quote:Op maandag 22 december 2008 11:25 schreef SHE het volgende:
Ik ben een idioot. Dat wisten jullie al, maar nu ben ik er zelf ook van overtuigd.
Voor het eerst in jaren was het me gelukt om elke vorm van kerst stress te elimineren.
Kerstboom stond al voor Sinterklaas, kerskaarten heb ik weken geleden al verzonden, cadeautjes zijn net na Sinterklaas gekocht en elk mogelijke verplichting tijdens de kerstdagen heb ik gecanceled.
En dan komt mijn moeder in beeld. Als een gluiperige hyena boven een dampend karkas![]()
Nu moet ik ineens tapas maken voor kerstavond, en taart voor 1e kerstdag en 2e kerstdag naar mijn schoonouders![]()
WHY????IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik ook niet, begon al te twijfelen aan mijn pc en internetverbindingquote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Was fok trouwens even plat? Kon er met geen mogelijkheid opkomen., maar alle andere sites deden het nog. Dus ik denk het
.
ik was niet de enigequote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Was fok trouwens even plat? Kon er met geen mogelijkheid opkomen.
Viking had nergens last vanmaar ik dacht al dat ze de boel op mn werk geblocked hadden ofzo
Ja doei.![]()
Ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik was niet de enige
Viking had nergens last vanmaar ik dacht al dat ze de boel op mn werk geblocked hadden ofzo
. En dat terwijl ik dat als eerste zou moeten weten
.
In my life
Why do I smile
whehequote:Op maandag 22 december 2008 11:50 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ook. En dat terwijl ik dat als eerste zou moeten weten
.
hier is de kans al zo klein omdat het nota bene een softwarebedrijf is en alles (op porno en zulks na) geoorloofd is
Ja doei.![]()
Dat had ik in eerste instantie gedaan; maar ik ben godverredomme zo om te lullen!quote:Op maandag 22 december 2008 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Wat dacht je van 'Nee' zeggen, SHE(hey, ik kan het niet, maar ik hoop jij wel
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |