Thnx!quote:Op zondag 21 december 2008 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en bonjour monsieur Doornbos, uiteraard!
quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat bedoel ik absoluut positief hoor!
Was jij niet net gescheiden??quote:Op zondag 21 december 2008 21:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Ok, blond, blauwe ogen, pufferig, 32 en een bril
Wat voor trouwjurk?!!! Hellup!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door MariaEtcetera op 21-12-2008 22:06:57 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Jaquote:Op zondag 21 december 2008 21:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Was jij niet net gescheiden??
Trouwlustig typje
edit-dat staat er onaardig dan ik bedoel!! Het was helegaar geen waarde-oordeel namelijk!!
quote:Op zondag 21 december 2008 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Woeiii
Ok ik doe foto's wel onder spoilertjes![]()
Ik wil m'n haar eigenlijk weer heel lang laten groeien en dan een beetje met laagjes (dan krijg ik slag). Het is nu bijna allemaal op 1 lengte en het groeien gaat best goed, maar er moet een stukje af. Nu twijfel ik of ik alleen de dooie puntjes zal laten doen of iets meer
Misschien een beetje laagjes, wat ook leuk blijft als het weer langer wordt, of met een schuine lok (zoals Moblo heeft is leuk bijvoorbeeld!
), maar ik ben lui dus het mag ook nie lastig zijn
![]()
Zo is het nu van achteren (beetje raar wavy want hele dag in een clip gedragen!):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo is het zo'n beetje van voor (helaas lukte een duidelijke foto niet met telefooncameradus het werd de foto met het mafste hoofd
):
ok, ik heb er even over nagedacht, en ik vind zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's the verdict?Ik heb evt nog wel meer foto's van voren, maar denk dat dat niet duidelijker is
Alvast bedankt voor het meedenken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk ik...Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.![]()
Ik droom er nog even over... Weltrusten mooie meiden!! En weltrusten mannen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Maar dan veul langer toch, Abba?
Sorry, ik kom er zomaar weer even tussendoor vallen
Ik had net bijjjjjjjjjna tegen mijn schoonmoeder gesnauwd aan te telefoon
Die mij zojuist allerlei opdrachten gaf voor 2e Kerstdag, waar mijn hoofd nu helemaaaaal niet naar staat, waardoor ik ineens toch weer Kerststress hebSchoonmoeders, gotta love them!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Daar is Marietjes haar veuls te dik ende wavy voor.
Mánnen..Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.![]()
Wat waren dat voor opdrachten. Klinkt intrigerend nmlquote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Die mij zojuist allerlei opdrachten gaf voor 2e Kerstdag, waar mijn hoofd nu helemaaaaal niet naar staat, waardoor ik ineens toch weer Kerststress hebSchoonmoeders, gotta love them!
.
En wáár de fok is SHE? Trainen?Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.![]()
neuh...niet per sequote:
maar ik zei al dat ik er geen verstand van heb
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.![]()
En ik moet de kerstkaarten ook nog schrijven
Kutkerst.
Ik klaag wat af he, vandaag. Sorry
Kga even in sneltreinvaart die kaarten er door jagen. Tot zo
Maria, je moet zorgen dat je bovenop wat meer volume krijgt zodat het niet loopt /\ zegmaar. Verder prachtig haar, dus zo houden en los dragen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Wat voor opdrachten dan?quote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik ben vaak opstandig t.o.v. schoonmoeder![]()
![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
En ik moet de kerstkaarten ook nog schrijven
Kutkerst.
Ik klaag wat af he, vandaag. Sorry
Kga even in sneltreinvaart die kaarten er door jagen. Tot zo
![]()
Trusten Uniekhoorn!
En dank voor het meedenken Fok-dudes! Ach wat Abba zei is nie eens zo gek, ik had het vorige keer wel ongeveer op die lengte (een staart van 27 cm opgestuurd naar haarwensennouja het groeit iig als kool, want nu is het alweer zolang als op de getoonde foto's) en idd met kortere plukjes aan de voorkant enzo. Het ziet er bij mij alleen niet zo uit als bij de mevrouw op het plaatje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Of ik weer even net als vorig jaar wil zorgen dat er een gebraden rosbief op tafel komt op hun buffet.quote:Op zondag 21 december 2008 22:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat waren dat voor opdrachten. Klinkt intrigerend nml.
En wáár de fok is SHE? Trainen?
Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheidDus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis en wilde ik die rosbief al door het raam gooien. En nu moet het weer
En ik vroeg vanmiddag nog aan Heer G of we dat dobbelspel bij zijn ouders weer gaan doen, omdat we dan vanmiddag even kadootjes er voor moesten kopen. Maar zijn moeder had er niets over gezegd. En nu gaan we dat dus toch doen en moet ik alsnog weer kadootjes gaan kopen en ik moet van de week gewoon nog werkenOh en ik had vorig jaar de spelregels en de kaartjes voor het spel mee en nu weet ze zeker dat ik die weer mee heb genomen en ik weet zeker van niet. Dus nu moet ik ze opnieuw gaan maken
Maar verder.... toppie, die Kerst!
dus...quote:Op zondag 21 december 2008 22:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Trusten Uniekhoorn!
Ach wat Abba zei is nie eens zo gek, ik had het vorige keer wel ongeveer op die lengte
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.![]()
Je haar is echt supermooi zo dus je houd het gewoon. Oke? Oke.
Ik ga morgen lekker ook een afspraak maken bij de kapper zodat er in ieder geval iets een voldoende krijgt met kerst bij mij
O ja.... volgens mij heeft m'n zusje ook zulks haar.... heel erg dik en veel met een slag erin, zij heeft wel eens zon soort muts oidin haar haar zitten. Dat staat altijd wel tof, ze heeft wel een boller hoofd dan jij maar bon.
het lijkt niet wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |