lekker!!quote:Op zondag 21 december 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Chinees voor twee personen:
[ afbeelding ]
Ik heb wel Koekies loopje voorgedaan en dat vond ie wel leukquote:Op zondag 21 december 2008 20:29 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komtie weer van pas, nu voor Stank!!
I killed for less!
Je bedoelt die elegante draf??quote:Op zondag 21 december 2008 20:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb wel Koekies loopje voorgedaan en dat vond ie wel leuk![]()
.
.
Je moet ze ook rauw etenquote:Op zondag 21 december 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind ze gewoon verschrikkelijk vies.En dan moest ik vroeger altijd minimaal drie wortelen opeten. Kokhalzend, als ze al helemaal koud geworden waren.
En nu eten mijn ouders nooit meer gekookte wortelen want ze lusten het zelf niet.
Ja graag!quote:Op zondag 21 december 2008 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Willen jullie mij haar-advies geven?
Morgen gaat de mamma van een vriend mijn haar knippen!
Woeiiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo is het zo'n beetje van voor (helaas lukte een duidelijke foto niet met telefooncameradus het werd de foto met het mafste hoofd
):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's the verdict?Ik heb evt nog wel meer foto's van voren, maar denk dat dat niet duidelijker is
Alvast bedankt voor het meedenken!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja dat ja! Een Lippizaner van de Weense rijschool is er niets bijquote:
Ik heb al een pakje binnen ja! M'n eigen heb ik woensdag verstuurd, maar geen idee of het al is aangekomen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:21 schreef P.F het volgende:
Hooi!
En is 't allemaal gelukt met de lootjes?!
Oe oe oe...Mag deze ook nog?quote:Op zondag 21 december 2008 19:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is een gouden gelegenheid voor de Ophaalchinees!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |