Whehe, lijkt wel op m'n baas die een PS2 voor z'n zoon kocht die net een maand oud wasquote:Op zondag 21 december 2008 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Mijnzit de hele dag achter de PS3 die hij mij cadeau heeft gegeven.
Nooit? Ook niet als je je helemaal moe voelt en het stervenskoud hebt? En alles pijn doet? Dan vind ik het zo godsgruwelijk lekker om te gaan badderenquote:
's Nachts slaap ik.quote:Op zondag 21 december 2008 19:49 schreef neen het volgende:
[..]
Whehe, lijkt wel op m'n baas die een PS2 voor z'n zoon kocht die net een maand oud wasIk heb gisteren van half 11 's avonds tot 5 uur 's ochtends ofzo gespeeld met 2 vrienden van me
Nee, ik vind het echt niks. Ik verveel me dan. En het water koelt te snel af en wordt viezig. Doe mij dan liever de sauna.quote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nooit? Ook niet als je je helemaal moe voelt en het stervenskoud hebt? En alles pijn doet? Dan vind ik het zo godsgruwelijk lekker om te gaan badderen.
Maar ik moet het ook niet elke dag doen hoor. Dat had ik in mijn vorige huis. Geen douche, wel een bad!
.
Goose, Shitdisco, 2 Mandy DJ's, Justice, Shiny Toy Guns, Prodigyquote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben nu wat muziek aan het downl bestellen bij de buurvrouw van de tante van kimvoor de autorit morgen. Omdat het zo'n lange rit is (12 uur) wil ik wat opzwepende dingen. Ik heb nu al Daft Punk, Chemical Brothers, Fatboy Slim en wat losse nummers van Air, the Cure, dEUS en Massive Attack.
Iemand nog tips, of ben ik de enige met zo'n smaak?.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:17 schreef Vivi het volgende:
Oh Co, Stan wilde vanmiddag wat foto's maken maar mijn camera stond nog vol met o.a. onze puppelmeet..zegt ie: "Ik heb even wat gewist hoor". Ik: "Wat dan?"
"Ja, die koekhond ofzo? "
![]()
lekker!!quote:Op zondag 21 december 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Chinees voor twee personen:
[ afbeelding ]
Ik heb wel Koekies loopje voorgedaan en dat vond ie wel leukquote:Op zondag 21 december 2008 20:29 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komtie weer van pas, nu voor Stank!!
I killed for less!
Je bedoelt die elegante draf??quote:Op zondag 21 december 2008 20:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb wel Koekies loopje voorgedaan en dat vond ie wel leuk![]()
.
.
Je moet ze ook rauw etenquote:Op zondag 21 december 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind ze gewoon verschrikkelijk vies.En dan moest ik vroeger altijd minimaal drie wortelen opeten. Kokhalzend, als ze al helemaal koud geworden waren.
En nu eten mijn ouders nooit meer gekookte wortelen want ze lusten het zelf niet.
Ja graag!quote:Op zondag 21 december 2008 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Willen jullie mij haar-advies geven?
Morgen gaat de mamma van een vriend mijn haar knippen!
Woeiiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo is het zo'n beetje van voor (helaas lukte een duidelijke foto niet met telefooncameradus het werd de foto met het mafste hoofd
):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's the verdict?Ik heb evt nog wel meer foto's van voren, maar denk dat dat niet duidelijker is
Alvast bedankt voor het meedenken!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja dat ja! Een Lippizaner van de Weense rijschool is er niets bijquote:
Ik heb al een pakje binnen ja! M'n eigen heb ik woensdag verstuurd, maar geen idee of het al is aangekomen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:21 schreef P.F het volgende:
Hooi!
En is 't allemaal gelukt met de lootjes?!
Oe oe oe...Mag deze ook nog?quote:Op zondag 21 december 2008 19:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is een gouden gelegenheid voor de Ophaalchinees!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |