Zou het gewoon doenquote:Op zondag 21 december 2008 17:52 schreef Greys het volgende:
En nu schaam ik me weer dat jullie allemaal lief doen tegen mij, terwijl het voor mij nog wel het minst erge is.
Kutzooi![]()
Is het raar als ik zijn broer (die we goed kennen ook, net zo goed als hem zelf) alsnog die foto van hem en zijn broer mail, die ik laatst nog van ze gemaakt heb en die zo leuk is geworden? Die moest ik nog mailen namelijk en nu is het te laatOf zal ik daarmee wachten tot na zaterdag? Of juist niet?
Da's bijzonderder, inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 18:06 schreef Greys het volgende:
Lieve TT
Ik hoef niet bang te zijn om contact op te nemen, dat wordt sowieso op prijs gesteld. Heer G gaat ook helpen met de winkel van P. (die dus is overleden) de komende dagen geloof ik. Want die broer kan dat nooit allemaal alleen, net als de drumlessen.
Maar ik was bang dat de foto misschien te confronterend zou zijn nu. Ik denk dat ik hem zaterdag na de uitvaart in een lijstje aan zijn broertje geef en aan zijn moeder, want allebei haar zoons staan er zo mooi samen op.
De familie hoeft sowieso niet bang te zijn dat onze belangstelling bekoelt, want er is sowieso veel contact. P had een eigen muziekzaak en had net een nieuwe ruimte geopend waar muzieklessen werden gegeven en Heer G geeft daar ook drumles en dat gaat als het goed is gewoon door. Want zijn broertje wil dat dat door blijft gaan, anders heeft P. dat allemaal voor niets opgezet in al die jaren.quote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef Esse_est het volgende:
Dat is heel lief bedacht, Greys. Zou je misschien nog wat later kunnen doen ook, in het nieuwe jaar ofzo? Na een week of drie bekoelt namelijk al de 'belangstelling', hoe lullig dat ook klinkt, en juist dan is het misschien een goede aanleiding om weer eens langs te gaan, of denk ik nu te ver?
McAbba is nog singlequote:Op zondag 21 december 2008 18:48 schreef kwakveense het volgende:
damesch, ik ben weg, ga wat bejaarden vermaken met een kerstmuts op en een bevallig zwart jurkje aan.
oh en ik ben gefrustreerd. ik wil een eigen mcsex. het is koud in mn bed en ik verveel me en iedereen om me heen heeft tegenwoordig een leuk vriendje
pooierquote:
Ik weet het, schatquote:
ik zit te etenquote:
Hoest met t verbouwen?quote:Op zondag 21 december 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
Chinees voor twee personen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2008 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom dan ook eens op een normale tijd langs.
quote:Op zondag 21 december 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
is dat niet een kleeeeein beetje overdreven?quote:
Dat is een gouden gelegenheid voor de Ophaalchinees!quote:Op zondag 21 december 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
inderdaad...zo'n kans krijg je misschien nooit meerquote:Op zondag 21 december 2008 19:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is een gouden gelegenheid voor de Ophaalchinees!
Aha, geen echte pooier dus... slechts een lovergirl.quote:
yup....eerst kreeg ik dure cadeau's en was ik alles voor haar, en toen had ze ineens problemen en moest ik met haar vriendinnen naar bed...quote:Op zondag 21 december 2008 19:34 schreef neen het volgende:
[..]
Aha, geen echte pooier dus... slechts een lovergirl.
In de woonkamer en de slaapkamer wel.quote:Op zondag 21 december 2008 19:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoest met t verbouwen?
Is de vloer al klaar?
Als je hulp nodig hebt om eruit te stappen kun je pm'en... ik heb het zelf ook aan den lijve ondervonden maar met een nieuwe identiteit en hulp van de politie ben ik eruit weten te stappen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
yup....eerst kreeg ik dure cadeau's en was ik alles voor haar, en toen had ze ineens problemen en moest ik met haar vriendinnen naar bed...
Het was ook goed te doen moet ik zeggen. De vorige keer dat we Chinees bestelden (ander restaurant) was het echt niet te vreten.quote:Op zondag 21 december 2008 19:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmmmmm dat chinees ziet er echt uberheerlijk uit... heb de neiging om de chinees ook te bellen... maar probeer me in te houden...
te lekker..
Nope.quote:Op zondag 21 december 2008 19:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
is dat niet een kleeeeein beetje overdreven?
Ik weet het niet, man....ze houdt echt, echt, echt van me...dat zegt ze...en dat geloof ik ook echt...maar ja, al die sex...het breekt me wel op zo langzamerhandquote:Op zondag 21 december 2008 19:39 schreef neen het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt om eruit te stappen kun je pm'en... ik heb het zelf ook aan den lijve ondervonden maar met een nieuwe identiteit en hulp van de politie ben ik eruit weten te stappen.
ok...just checkingquote:
Whehe, lijkt wel op m'n baas die een PS2 voor z'n zoon kocht die net een maand oud wasquote:Op zondag 21 december 2008 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Mijnzit de hele dag achter de PS3 die hij mij cadeau heeft gegeven.
Nooit? Ook niet als je je helemaal moe voelt en het stervenskoud hebt? En alles pijn doet? Dan vind ik het zo godsgruwelijk lekker om te gaan badderenquote:
's Nachts slaap ik.quote:Op zondag 21 december 2008 19:49 schreef neen het volgende:
[..]
Whehe, lijkt wel op m'n baas die een PS2 voor z'n zoon kocht die net een maand oud wasIk heb gisteren van half 11 's avonds tot 5 uur 's ochtends ofzo gespeeld met 2 vrienden van me
Nee, ik vind het echt niks. Ik verveel me dan. En het water koelt te snel af en wordt viezig. Doe mij dan liever de sauna.quote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Nooit? Ook niet als je je helemaal moe voelt en het stervenskoud hebt? En alles pijn doet? Dan vind ik het zo godsgruwelijk lekker om te gaan badderen.
Maar ik moet het ook niet elke dag doen hoor. Dat had ik in mijn vorige huis. Geen douche, wel een bad!
.
Goose, Shitdisco, 2 Mandy DJ's, Justice, Shiny Toy Guns, Prodigyquote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben nu wat muziek aan het downl bestellen bij de buurvrouw van de tante van kimvoor de autorit morgen. Omdat het zo'n lange rit is (12 uur) wil ik wat opzwepende dingen. Ik heb nu al Daft Punk, Chemical Brothers, Fatboy Slim en wat losse nummers van Air, the Cure, dEUS en Massive Attack.
Iemand nog tips, of ben ik de enige met zo'n smaak?.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:17 schreef Vivi het volgende:
Oh Co, Stan wilde vanmiddag wat foto's maken maar mijn camera stond nog vol met o.a. onze puppelmeet..zegt ie: "Ik heb even wat gewist hoor". Ik: "Wat dan?"
"Ja, die koekhond ofzo? "
![]()
lekker!!quote:Op zondag 21 december 2008 19:21 schreef Isegrim het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel Koekies loopje voorgedaan en dat vond ie wel leukquote:Op zondag 21 december 2008 20:29 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komtie weer van pas, nu voor Stank!!
I killed for less!
Je bedoelt die elegante draf??quote:Op zondag 21 december 2008 20:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb wel Koekies loopje voorgedaan en dat vond ie wel leuk![]()
.
.
Je moet ze ook rauw etenquote:Op zondag 21 december 2008 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind ze gewoon verschrikkelijk vies.En dan moest ik vroeger altijd minimaal drie wortelen opeten. Kokhalzend, als ze al helemaal koud geworden waren.
En nu eten mijn ouders nooit meer gekookte wortelen want ze lusten het zelf niet.
Ja graag!quote:Op zondag 21 december 2008 20:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Willen jullie mij haar-advies geven?
Morgen gaat de mamma van een vriend mijn haar knippen!
Woeiiiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo is het zo'n beetje van voor (helaas lukte een duidelijke foto niet met telefooncameradus het werd de foto met het mafste hoofd
):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What's the verdict?Ik heb evt nog wel meer foto's van voren, maar denk dat dat niet duidelijker is
Alvast bedankt voor het meedenken!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja dat ja! Een Lippizaner van de Weense rijschool is er niets bijquote:
Ik heb al een pakje binnen ja! M'n eigen heb ik woensdag verstuurd, maar geen idee of het al is aangekomen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:21 schreef P.F het volgende:
Hooi!
En is 't allemaal gelukt met de lootjes?!
Oe oe oe...Mag deze ook nog?quote:Op zondag 21 december 2008 19:31 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is een gouden gelegenheid voor de Ophaalchinees!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |