abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2008 @ 22:05:50 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64223746
Oh en een *aai* voor Greys! Bwah, kan da mens niet begrijpen dat je daar nu geen zin in hebt

Goodbye: als ik even door een briesje loop is het heuuul volumineus hoor Dan heb ik een soort hooibaal op m'n hoofd of eighties hairband haar. Nouja niet zo erg, maar je snapt wat ik bedoel! Op de foto had het een hele dag braaf in een clip gezeten, dus 't zat inderdaad wat plattig!

De EDIT-heid: Neen: een voldoende? Krijg je een beoordeling 1x per jaar met kerst? Maar ja, het lijkt er idd op dat het bijpunten gaat worden Als ik het weer wil laten groeien wordt Abba's suggestie wat kort!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64223822
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en een *aai* voor Greys! Bwah, kan da mens niet begrijpen dat je daar nu geen zin in hebt

Goodbye: als ik even door een briesje loop is het heuuul volumineus hoor Dan heb ik een soort hooibaal op m'n hoofd of eighties hairband haar. Nouja niet zo erg, maar je snapt wat ik bedoel! Op de foto had het een hele dag braaf in een clip gezeten, dus 't zat inderdaad wat plattig!
Ja, dan moet ik een betere foto.

Maar ik weet alles van dik haar met een slag wat heel volumineus zit na wat wind hoor
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 21 december 2008 @ 22:08:47 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64223848
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Of ik weer even net als vorig jaar wil zorgen dat er een gebraden rosbief op tafel komt op hun buffet.
Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheid Dus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis
Zeg gewoon dat je niet goed had gekeken in de winkel en een roze laptop aanzag voor een rosbief!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 21 december 2008 @ 22:10:38 #129
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64223919
quote:

[..]

Of ik weer even net als vorig jaar wil zorgen dat er een gebraden rosbief op tafel komt op hun buffet.
Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheid Dus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis en wilde ik die rosbief al door het raam gooien. En nu moet het weer
En ik vroeg vanmiddag nog aan Heer G of we dat dobbelspel bij zijn ouders weer gaan doen, omdat we dan vanmiddag even kadootjes er voor moesten kopen. Maar zijn moeder had er niets over gezegd. En nu gaan we dat dus toch doen en moet ik alsnog weer kadootjes gaan kopen en ik moet van de week gewoon nog werken Oh en ik had vorig jaar de spelregels en de kaartjes voor het spel mee en nu weet ze zeker dat ik die weer mee heb genomen en ik weet zeker van niet. Dus nu moet ik ze opnieuw gaan maken

Maar verder.... toppie, die Kerst!
Seriously? Dat slaat echt nergens op
Kan ze zelf geen spelregels/kaartjes maken? Jij hebt wel belangrijkere dingen te doen.
Ik was allang in opstand gekomen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  zondag 21 december 2008 @ 22:11:25 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64223949
quote:

[..]

Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheid Dus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis
Zeg gewoon dat je niet goed had gekeken in de winkel en een roze laptop aanzag voor een rosbief!

Aanvulling: En dan met een trillend onderlipje en een enigszins hysterische snik in je stem eraan toevoegen dat je blik voortdurend mistig is van de tranen zodat ze niets terug durft te zeggen.

Zie; Elk nadeel hep z'n voordeel .

Of is die te erg? Ik voel die dingen niet zo goed aan nnml
pi_64224119
i hate kerst met familie
pi_64224143
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:14 schreef TJDoornbos het volgende:
i hate kerst met familie
Kijk je Miljoenenjacht?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64224180
Maria, wat heb jij mooi haar . Maar niet gaan afknippen en stijlen hoor! Trouwens mijn persoonlijke ervaring met laagjes: neem er niet teveel, mijn haar werd er pluizig van en nu de lagen bij mn kin beginnen, begint het pas weer te glanzen. Verders ook geen verstand van .

@Greys: zeg tegen dr dat je het niet leuk vindt om 2 kersten hetzelfde te maken en stel een ander vleesgerecht voor (iets dat niet zoveel werk is en mislukgevoelig). Mensen die zich niet aan mijn planning houden, of me dingen opleggen ... Oeiii dan ben zelfs ik gevaarlijk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_64224226
Als je het niet wilt: gewoon niet doen! Of kies een kiprollade ofzo, dat is net wat makkelijker.

Zo. Twee dagen allemaal bezoeken afleggen als je halfgaar bent is niet tof Maar het was verder wel gezellig enzo.

Oh, en heel ontopic: zo lief, mijn opa ziet het altijd direct als ik ben afgevallen Volgens mij is hij dan meteen bezorgd dat het niet goed met me gaat Maar hij vraagt het dan dus echt altijd meteen. Word ik blij van
  zondag 21 december 2008 @ 22:19:30 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64224317
quote:

[..]

Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheid Dus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis en wilde ik die rosbief al door het raam gooien. En nu moet het weer
En ik vroeg vanmiddag nog aan Heer G of we dat dobbelspel bij zijn ouders weer gaan doen, omdat we dan vanmiddag even kadootjes er voor moesten kopen. Maar zijn moeder had er niets over gezegd. En nu gaan we dat dus toch doen en moet ik alsnog weer kadootjes gaan kopen en ik moet van de week gewoon nog werken Oh en ik had vorig jaar de spelregels en de kaartjes voor het spel mee en nu weet ze zeker dat ik die weer mee heb genomen en ik weet zeker van niet. Dus nu moet ik ze opnieuw gaan maken

Maar verder.... toppie, die Kerst!
.

Laat je niet zo opfokken en kom voor jezelf op .
Niet meer actief op Fok!
pi_64224366
Eetlijst voor vandaag is lousy en niet veel beter dan gisteren

O: 3 McVities
L: gehaktprutje met aardappels en sperziebonen, glas wijn (maar ik heb het toetje geweigerd )
T: beschuit met muisjes, want kraamvisite
T: paar dropjes
D: net bij de marokkaan gegeten, ik zit stampvol Dolma's en hummus vooraf, en b'stilla als hoofdgerecht. Mehn, dat is evil: vet en zoet. En ik heb nog een heel stuk meegenomen in een doggybag, omdat het zo lekker was morgen lunch!

Gister:
O: klein stukje cheesecake
T: koekje bij de koffie (ik heb een kleintje genomen ipv een grote )
L: brood met kaas, lekker! Hebben ze in BE niet, goeie hollandse kaas.
T: chocolaatje en cranberrysap
T: stuk vrij vieze slagroomtaart met bosbessen (had ik moeten weigeren )
T: klein nougatsnoepje
D: geroosterde aardappelpartjes, rollade en een salade met o.a. veldsla, asperges en olijven
Toe hangop met stoofpeertjes, lekker
  zondag 21 december 2008 @ 22:21:01 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64224385
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dan moet ik een betere foto.

Maar ik weet alles van dik haar met een slag wat heel volumineus zit na wat wind hoor
Woei, gedeelde smart enzo!
Ik heb geen foto met los verwaaid haar (wel met vast verwaaid geloof ik ) maar als ik weer eens verwaaid ben zal ik kijken of ik me herinner er een foto van te maken, okays?

En ColdFeet: lieve opa! Opa's
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 december 2008 @ 22:21:01 #138
163650 Greys
pi_64224386
Viev Trut

Oh en ik heb zojuist besloten dat het de roze MSI Wind wordt.
Ik ga er niet meer over nadenken ook of het nou wel of niet een goede keuze is, maar deze komt goed uit de reviews en hij is roze. Ik kan 'm betalen en ik vind 'm leuk en volgend jaar kan ik wel dood zijn.

Bij Informatique hier 2 km. verder is hij op voorraad. Hoezee.
En dan neem ik hem 2e Kerstdag mee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 december 2008 @ 22:25:10 #139
148689 Muis006
pi_64224553
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
Viev Trut

Oh en ik heb zojuist besloten dat het de roze MSI Wind wordt.
Ik ga er niet meer over nadenken ook of het nou wel of niet een goede keuze is, maar deze komt goed uit de reviews en hij is roze. Ik kan 'm betalen en ik vind 'm leuk en volgend jaar kan ik wel dood zijn.

[ afbeelding ]

Bij Informatique hier 2 km. verder is hij op voorraad. Hoezee.
En dan neem ik hem 2e Kerstdag mee
Ik vind hem práchtig!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 21 december 2008 @ 22:25:27 #140
163650 Greys
pi_64224568
Oh en ik heb zojuist de rosbief weten te wisselen voor een fricandeau.
Is dat minder misluk-gevoelig?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 21 december 2008 @ 22:26:27 #141
148689 Muis006
pi_64224623
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Zeg dat je frikandel verstond en neem die 40 mee!
  zondag 21 december 2008 @ 22:26:58 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64224657
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Zeg dat je frikandel verstond en neem die 40 mee!
Geniaal, zeg ik!
pi_64224686
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Fricandeau moet gewoon heulemaal gaar zijn. Moet je niet te lang laten stoven, dan wordt ie taai. Maar het is zeker minder mislukkerig

Ik ga zo de koffers 's pakken
pi_64224697
Rosbief voor 15 man is ook nog eens onbetaalbaar!! Maak gewoon een rollade!! Ook lekker koud met een beetje warme jus en veel makkelijker, want mag gewoon gaar. Opbokken, die schoonmoeders!!

Laat heer G. die dobbelcadeautjes kopen anders, het is tenslotte zijn moeder!
  zondag 21 december 2008 @ 22:30:20 #145
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64224806
399 voor die laptop maar?!
pi_64224817
Spuit elf deluxe

ik moest ff scrooge afkijken en was vergeten op enter te drukken
  zondag 21 december 2008 @ 22:30:37 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64224820
*luistert dankzij Co's post twee topics ofzo geleden Billy Jean*

Oh en ik ben ook fan van (iets recenter ) een liedje uit Enchanted (yay Disney films): How Does She Know !!! Zoetsappige blijheid ten top! Met drum-Jamaicanen!
pi_64224849
Ik heb het koud, koorts, keelontsteking en ik ga nu maar vast slapen. Jullie zijn echt leuk maar ik kan er niet eens meer om lachen dus dan is het bedtijd.

Welterusten (speciaal voor Viev )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 21 december 2008 @ 22:32:18 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64224893
Oh da had ik nog niet gezegd, slechte ik! Beterschap voor Chico met hete thee en een koekje erbij!
  zondag 21 december 2008 @ 22:32:28 #150
148689 Muis006
pi_64224899
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
*luistert dankzij Co's post twee topics ofzo geleden Billy Jean*

Oh en ik ben ook fan van (iets recenter ) een liedje uit Enchanted (yay Disney films): How Does She Know !!! Zoetsappige blijheid ten top! Met drum-Jamaicanen!
Ik vond Enchanted echt zo leuk! En James Marsden zijn rol is fantastisch. Ik heb hem op DVD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')