Ja, dan moet ik een betere foto.quote:Op zondag 21 december 2008 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en een *aai* voor Greys! Bwah, kan da mens niet begrijpen dat je daar nu geen zin in hebt![]()
Goodbye: als ik even door een briesje loop is het heuuul volumineus hoorDan heb ik een soort hooibaal op m'n hoofd
of eighties hairband haar. Nouja niet zo erg, maar je snapt wat ik bedoel! Op de foto had het een hele dag braaf in een clip gezeten, dus 't zat inderdaad wat plattig!
Zeg gewoon dat je niet goed had gekeken in de winkel en een roze laptop aanzag voor een rosbief!quote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ik weer even net als vorig jaar wil zorgen dat er een gebraden rosbief op tafel komt op hun buffet.
Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheidDus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis
Seriously? Dat slaat echt nergens opquote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ik weer even net als vorig jaar wil zorgen dat er een gebraden rosbief op tafel komt op hun buffet.
Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheidDus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis en wilde ik die rosbief al door het raam gooien. En nu moet het weer
En ik vroeg vanmiddag nog aan Heer G of we dat dobbelspel bij zijn ouders weer gaan doen, omdat we dan vanmiddag even kadootjes er voor moesten kopen. Maar zijn moeder had er niets over gezegd. En nu gaan we dat dus toch doen en moet ik alsnog weer kadootjes gaan kopen en ik moet van de week gewoon nog werkenOh en ik had vorig jaar de spelregels en de kaartjes voor het spel mee en nu weet ze zeker dat ik die weer mee heb genomen en ik weet zeker van niet. Dus nu moet ik ze opnieuw gaan maken
Maar verder.... toppie, die Kerst!
Zeg gewoon dat je niet goed had gekeken in de winkel en een roze laptop aanzag voor een rosbief!quote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheidDus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis
Kijk je Miljoenenjacht?quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik in de keuken zitten janken omdat dat ding (reusachtig, en duur, voor 15 personen ofzo) ietwat doorgeschoten was qua gaarheidDus toen kwam ik al gestressed en met jank-ogen bij ze thuis en wilde ik die rosbief al door het raam gooien. En nu moet het weer
En ik vroeg vanmiddag nog aan Heer G of we dat dobbelspel bij zijn ouders weer gaan doen, omdat we dan vanmiddag even kadootjes er voor moesten kopen. Maar zijn moeder had er niets over gezegd. En nu gaan we dat dus toch doen en moet ik alsnog weer kadootjes gaan kopen en ik moet van de week gewoon nog werkenOh en ik had vorig jaar de spelregels en de kaartjes voor het spel mee en nu weet ze zeker dat ik die weer mee heb genomen en ik weet zeker van niet. Dus nu moet ik ze opnieuw gaan maken
Maar verder.... toppie, die Kerst!
Woei, gedeelde smart enzo!quote:Op zondag 21 december 2008 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik een betere foto.![]()
Maar ik weet alles van dik haar met een slag wat heel volumineus zit na wat wind hoor
Ik vind hem práchtig!quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef Greys het volgende:
VievTrut
Oh en ik heb zojuist besloten dat het de roze MSI Wind wordt.
Ik ga er niet meer over nadenken ook of het nou wel of niet een goede keuze is, maar deze komt goed uit de reviews en hij is roze. Ik kan 'm betalen en ik vind 'm leuk en volgend jaar kan ik wel dood zijn.
[ afbeelding ]
Bij Informatique hier 2 km. verder is hij op voorraad. Hoezee.
En dan neem ik hem 2e Kerstdag mee
Zeg dat je frikandel verstond en neem die 40 mee!quote:Op zondag 21 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb zojuist de rosbief weten te wisselen voor een fricandeau.
Is dat minder misluk-gevoelig?
quote:Op zondag 21 december 2008 22:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg dat je frikandel verstond en neem die 40 mee!
Fricandeau moet gewoon heulemaal gaar zijn. Moet je niet te lang laten stoven, dan wordt ie taai. Maar het is zeker minder mislukkerigquote:Op zondag 21 december 2008 22:25 schreef Greys het volgende:
Oh en ik heb zojuist de rosbief weten te wisselen voor een fricandeau.
Is dat minder misluk-gevoelig?
Ik vond Enchanted echt zo leuk! En James Marsden zijn rol is fantastisch. Ik heb hem op DVDquote:Op zondag 21 december 2008 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
*luistert dankzij Co's post twee topics ofzo geleden Billy Jean*![]()
Oh en ik ben ook fan van (iets recenter) een liedje uit Enchanted (yay Disney films): How Does She Know !!! Zoetsappige blijheid ten top! Met drum-Jamaicanen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |