Als je in Italie meloen met ham als voorgerecht besteld, krijg je serieus een halve meloen (en dan geen kleine meloen) met 12 plakken ham. Heerlijkquote:Op zondag 21 december 2008 23:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*komt even binnenrennen*
Een soort bouillonnig soepje!
Galiameloen-reepjes met daaromheen serranoham!
Zelfgemaakte ragout uit van die bakjes!
Gevulde portobello's!
Of gevulde tomaten met bijv. pittig advocadoprutje met ui
I'm out of ideas now!
*rent het topic weer uit*
Omnomnomquote:Op zondag 21 december 2008 23:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Als je in Italie meloen met ham als voorgerecht besteld, krijg je serieus een halve meloen (en dan geen kleine meloen) met 12 plakken ham. Heerlijk![]()
Da's heel wat anders dan de 3 partjes overrijpe galia met schinken die je hier in NL krijgt
LAUWWARME SALADE VAN EENDENBORSTquote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Spoom is niet zo'n probleem, maar ik weet niks voor het voorgerecht.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
OmnomnomIk ging eerst salade maken als avondeten, met een cottage cheese meukje erbij, en dan stukken meloen met serranoham erbij
Nou dan doe ik ook beheurlijke stukken hoor, en om ieder stuk een grote plak serranoham, mwahahaha. Yam.
Owja ik was weg![]()
Maar SHE: wel lief zijn voor joezelf!! (en dan bedoel ik niet lief zijn door jezelf uit te hongeren zodat je awesome op de foto staat zo) Anders word ik boos, harhar.
![]()
Ik hoop dat ik dat boos worden niet hoef waar te maken want ik weet niet waar ik moet beginnen![]()
Wat eten jullie met kerst?quote:Op zondag 21 december 2008 23:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor, wat hij kent mij en weet dat ik dan compleet obsessief tekeer ga en binnen no time mezelf straktrek.
Hij ziet daar zijn voordeel wel geloof ik
*maakt voor muis een bedje van pasta en dekt toe met een dun stuk pizza*quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
jij weet hoe het moet! In Italie heb ik echt zó lekker gegeten!
Maar goed ik ga slapen en over de Italiaanse keuken dromen.
Trusten allemaal!
Water met citroen!quote:
Thanks! Ik heb net even je buurvrouw gebeld. Ze komt ze morgen langsbrengenquote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef k_i_m het volgende:
En D&B doet het ook altijd goed. Check de E-Z Rollers, Shy-FX en Roni Size voor easy D&B.
Ik heb een lelijk nieuw huis met serieus licht, dus daar kan ik je niet mee helpenquote:Op zondag 21 december 2008 23:29 schreef SHE het volgende:
Ik zoek alleen nog een mooi, romantisch huis met veel speels licht. Dus als iemand een idee heeft, hollar!
quote:Op zondag 21 december 2008 @ 23:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee hoor, wat hij kent mij en weet dat ik dan compleet obsessief tekeer ga en binnen no time mezelf straktrek.
Hij ziet daar zijn voordeel wel geloof ik
quote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef Vivi het volgende:
Kwakreceppie
Je doelt toch niet op mijn oude kloostertje he !quote:Op zondag 21 december 2008 23:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb een lelijk nieuw huis met serieus licht, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Maar wat is er mis met een oud klooster? Lijkt me wel ironisch juist!
ik ben heel geen lauwwarme eendeborst!quote:
Dat was wel wat ik precies bedoelde in elk geval met 'met lakens' toen ik SHE er over PMde gisteren!quote:Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef conleche het volgende:
SHE, wat voor foto's hebben jij en MB in gedachten? Beetje zoals dit[ afbeelding ]
Inez van Lamsweerde-achtig??
Moet Miss B ff laten zien; die had er 1 van Monica B die fab was, en verder wil ik veel Dita stijl zoals dit:quote:Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef conleche het volgende:
SHE, wat voor foto's hebben jij en MB in gedachten? Beetje zoals dit[ afbeelding ]
Inez van Lamsweerde-achtig??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |