quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:05 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Misschien, héél misschien, kondigt hij deze plaat ook wel af door zich af te vragen: "Wie?"...
Volgens mij gaat ze heel de avond / nacht zingenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:07 schreef Sirolf het volgende:
Later vanavond/vannacht dus iig Ilse DeLange met We Are The World!
Hij deed me in ieder geval erg aan Sander 2 jaar terug denken...quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:06 schreef evert het volgende:
[..]
ik heb geen cynische opmerkingen gehoord, maar misschien vind jij iets anders cynisch dan ik. vannacht vond ik in ieder geval topradio en van 3 tot 4 was voor mij het mooiste uurtje tot nu toe.
helemaal geen probleem hoofdletters enzo zijn niet belangrijkquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:08 schreef weirdofm het volgende:
sorry voor de brakke titel
weijers is drijvende kracht achter allerlei lokale initiatieven en vannacht stond de teller al op 40.000 euroquote:
mits de ondergrens gehaald wordt, dan is 2,1 miljoen opeen nog heel ver weg.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
Niet verdubbelen Giel, +2,5 miljoen.
het moest even snel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:09 schreef Impry het volgende:
[..]
helemaal geen probleem hoofdletters enzo zijn niet belangrijk
last post is openen, dus jij zit nooit fout.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:09 schreef weirdofm het volgende:
[..]
het moest even snel.
ik had het gevoel dat er iemand anders ook al bezig was.
Eng is dat hè?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:09 schreef weirdofm het volgende:
[..]
het moest even snel.
ik had het gevoel dat er iemand anders ook al bezig was.
En het belangrijkste in de titel is wel met hoofdletterquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
last post is openen, dus jij zit nooit fout.
Hmm dat doet ie dan weer niet verkeerd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:09 schreef evert het volgende:
[..]
weijers is drijvende kracht achter allerlei lokale initiatieven en vannacht stond de teller al op 40.000 euro
Bewaren die wordt geld waardquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:10 schreef bolivian het volgende:
De AT zonder actieve SR post,!
[ afbeelding ]
integendeel eoen is een dj en sander een presentator. en dat verschil merk je vooral snachts.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Hij deed me in ieder geval erg aan Sander 2 jaar terug denken...
Vlak die vader ook niet uit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
De zusjes en moeder Rabbering op NED3!
Qua reacties op de mensen rond het huis en bellers bedoelde ik. Geen houding van "Fijn dat je ons helpt" maar juist mensen afzeiken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:11 schreef evert het volgende:
[..]
integendeel eoen is een dj en sander een presentator. en dat verschil merk je vooral snachts.
Merk je ook goed als Paul op de tv bezig is met zijn kinderprogramma.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:11 schreef evert het volgende:
[..]
integendeel eoen is een dj en sander een presentator. en dat verschil merk je vooral snachts.
geweldig. heel trots en terecht! zou ik ook zijn als familie van mij in het huis zou zitten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
De zusjes en moeder Rabbering op NED3!
Daarom vul ik je ff aan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die was nog niet geïntroduceerd op het moment dat ik postte.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
Ilse
"Tis zoo klimmen als je naar de wécé móét."
Wat??? Heeft Paul een tv programma?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Merk je ook goed als Paul op de tv bezig is met zijn kinderprogramma.
kinderprogramma?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Merk je ook goed als Paul op de tv bezig is met zijn kinderprogramma.
nou zijn de meeste radio mensen op tv niet echt super.
Ja, een of ander dieren-kinderprogramma dacht ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wat??? Heeft Paul een tv programma?
(fucking hell waarom is die steen zo groot.)
jij hij is 500 posts omhoog geschoten sinds ik de stats gecorrigeerd heb met 1 missend topic en een half topic wat volgens de stats nog geen 301 posts hadquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef weirdofm het volgende:
4 uur van te voren zitten we al bijna op het zelfde niveau als gisteren, qua stat.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, een of ander dieren-kinderprogramma dacht ik
Kinderprogramma.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wat??? Heeft Paul een tv programma?
(fucking hell waarom is die steen zo groot.)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Rabberingquote:Daarnaast is hij presentator van het kinderprogramma Baasjes op Nederland 3.
Ze praat zo vaag.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zal vast wederzijds zijn
ach absoluut niet. dat meisje dat door haar moeder wakker gemaakt werd was echt verterend mooi gesprek.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Qua reacties op de mensen rond het huis en bellers bedoelde ik. Geen houding van "Fijn dat je ons helpt" maar juist mensen afzeiken.
Die wel ja.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:16 schreef evert het volgende:
[..]
ach absoluut niet. dat meisje dat door haar moeder wakker gemaakt werd was echt verterend mooi gesprek.
Vaag dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heet twents dialect
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:17 schreef Nimose het volgende:
Paul is een baas![]()
http://www.zapp.nl/gemist?series_id=baasjes
Normaal vind ik dat zo dom overkomen, maar bij haar is het zo schattig!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heet twents dialect
Almelooos....quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heet twents dialect
1 pot nat voor mij, bij haar is het grappigquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Almelooos....maar die discussie is al gevoerd.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ervandoor.... Feestje waarbij ik gelukkig niet naar Giel hoef te luisteren
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
1 pot nat voor mij, bij haar is het grappig
Veel plezier.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ervandoor.... Feestje waarbij ik gelukkig niet naar Giel hoef te luisteren
Waar is dr kont gebleven?quote:
kijk eens goed wat ik zegquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:21 schreef 00paul het volgende:
[..]
Sander heeft net op NED 3 haar bed laten zien
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Roel, laat je dat zomaar toe dat een ander jouw taken overneemt?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:22 schreef Felixa het volgende:
Ik zit nu net voor het eerst de stream te bekijken dus misschien is dit al uit en te na besproken maar ik krijg best vaak het beeld ondersteboven. Nog meer mensen hier last van?
Nop...quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:22 schreef Felixa het volgende:
Ik zit nu net voor het eerst de stream te bekijken dus misschien is dit al uit en te na besproken maar ik krijg best vaak het beeld ondersteboven. Nog meer mensen hier last van?
Totaal geen last van gehad tot nu toe en gisteren al helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:22 schreef Felixa het volgende:
Ga dan niet op je kop staan!quote:
Op zaterdag 20 december 2008 20:22 schreef Felixa het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Roel, laat je dat zomaar toe dat een ander jouw taken overneemt?
Ow, zekerquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ach zo lang het mooie plaatjes zijn is het toch prima?
Ik ben geen weirdo en ik heb ook niet gedronken, dank u.quote:
Scherm omdraaien?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:22 schreef Felixa het volgende:
roel is gewoon famous om zijn collectie dames picsquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:24 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Mag alleen Roel Ilse-pics posten?Da wiessik nie!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik ben geen weirdo en ik heb ook niet gedronken, dank u.
Dit was een serieuze vraag.
Iedereen mag natuurlijk pix van leuke dames posten, maar Roel is hofleverancier.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:24 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Mag alleen Roel Ilse-pics posten?Da wiessik nie!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:24 schreef Dandelion het volgende:
[..]
roel is gewoon famous om zijn collectie dames pics
Lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:25 schreef DaMook het volgende:
Zo geen zin om me verder in te lezen, ik heb maar 1 of 2 topics gemist
.
Zometeen tijd voor een pilsje.
hoogste omzet ooit op een zaterdagquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Weer een drievoudige zaterdagomzet gedraaid zeker?
was er al een nieuwe versie sinds gisteravond 23:00 heb geen zin op topics terug te lezenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:25 schreef weirdofm het volgende:
ik zit met me programma in de aanslag.
alleen jullie salaris zal er er niets van merkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoogste omzet ooit op een zaterdag![]()
Doeiquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga er eens vandoor, hopelijk is Ilse nog wakker als ik vannacht weer thuis kom.
ik bedoel gadwinquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was er al een nieuwe versie sinds gisteravond 23:00 heb geen zin op topics terug te lezen
Och, in januari ga je het een tijdje erg rustig krijgen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze (tegelijk) met mij gaat slapenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga er eens vandoor, hopelijk is Ilse nog wakker als ik vannacht weer thuis kom.
jah heerlijk, ik heb al een weekje vrij in de planningquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, in januari ga je het een tijdje erg rustig krijgen.
Aah dat is een mooi liedjequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:28 schreef weirdofm het volgende:
flappie
jank jank jank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan daar niet tegen
De dolle dwaze dagen van de bijenkorf is er niets bij, bij jullie drukte , ik durf amper langs te komenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah heerlijk, ik heb al een weekje vrij in de planning
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:29 schreef weirdofm het volgende:
[..]
heerenveen moet dood jaaa die moeten dood lalalalalaala
kom maar in januariquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De dolle dwaze dagen van de bijenkorf is er niets bij, bij jullie drukte , ik durf amper langs te komen
Volgende week de hele week koopavondquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah heerlijk, ik heb al een weekje vrij in de planning
De enige tussenstand uit een voetbalstadion waar ik op dit moment geïnteresseerd in ben is de handstand.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgende week de hele week koopavond
Okquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De enige tussenstand uit een voetbalstadion waar ik op dit moment geïnteresseerd in ben is de handstand.John Bakker
Dat zal bij ons niet anders zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd om naar het toilet te gaan of om te lunchen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom maar in januariwe hebben het zelfs te druk om een bril te slijpen
Prima doe ik datquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kom maar in januariwe hebben het zelfs te druk om een bril te slijpen
Gisteren viel het mee, maar dat kwam omdat ze minder tijd hadden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:30 schreef 00paul het volgende:
Vind het programma op NED 3 nogal saai..weinig over het huis!
Was dat gister ook zo? Dan hoef ik die niet terug te kijken op uitzendinggemist.nl
plaasen stel je wel zo lang mogelijk uit tot het rustig is, en eten doe je tussen de klanten door, of zelfs als je klanten aan het helpen bentquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je nog wel tijd om naar het toilet te gaan of om te lunchen?
Jewel?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Is dat die van Follow Your Heart? (Intuition?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt via reclame slogan gedaan die voor de meeste mensen niets opleverdquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Iedereen wil nog nieuwe kijkertjes hebben voor kerst?
Jewel uiteraardquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Is dat die van Follow Your Heart? (Intuition?)
PSV tegen Feyenoord..quote:
mooiste zou een 0-0 zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
PSV tegen Feyenoord..
2 ploegen waar het niet lekker gaat.. ben benieuwd maar PSV moet toch wel kunnen winnen van Feyenoord.
Ik mag het hopenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
PSV tegen Feyenoord..
2 ploegen waar het niet lekker gaat.. ben benieuwd maar PSV moet toch wel kunnen winnen van Feyenoord.
Ech niequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mooiste zou een 0-0 zijn.
Daar zou ik voor tekenenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
neeh voor 31 december, omdat bijna iedereen teruggaaf op zn bril/lenzen krijgt van de belasting (dit jaar is de drempel verlaagd naar 350 euri, dus daar komt iedereen wel zo n beetje aan)quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Iedereen wil nog nieuwe kijkertjes hebben voor kerst?
waarom is het zo druk dan? Bril onder de kerstboom lijkt me ook vaag?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
plaasen stel je wel zo lang mogelijk uit tot het rustig is, en eten doe je tussen de klanten door, of zelfs als je klanten aan het helpen bent![]()
Nog heel ff volhouden
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lees mijn bericht boven de jouwequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
waarom is het zo druk dan? Bril onder de kerstboom lijkt me ook vaag?
Als ik voor iemand ben is het wel PSV jaquote:
Lachen een compleet logboek.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef weirdofm het volgende:
kan iemand http://www.3fmfan.nl/page/eventlog schoon vegen?
Voor Feyenoord zou het wel leuk zijn als ze winnen want ze hebben het al zo zwaar... maar een gelijkspel vind ik ook goed.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik voor iemand ben is het wel PSV ja, maar voetbal interesseert me niet echt veel
.
Iddquote:Kut nummer dit.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef weirdofm het volgende:
dit topic gaat langzaam
Galvanize ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:36 schreef Qunix het volgende:
chemical brothers op StuBru
Waaromquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef weirdofm het volgende:
kan iemand http://www.3fmfan.nl/page/eventlog schoon vegen?
Zou wel willen maar het is te ver weg... maandag wel in Grunn @ GRote Markt met HIT ME TVquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
wie wil er met mij morgen naar t glazen huis
Ech welquote:
ik vraag t al twee dagen lang hierquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel willen maar het is te ver weg... maandag wel in Grunn @ GRote Markt met HIT ME TV
niemand weet nog of ilse echt om precies 21:00 binnenkomt en de wissel van giel naar coen om 22:00 is ook nog toekomst.quote:
Fake Blood - Mars.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef Impry het volgende:
Dochters is ook wel een erg mooi nummer ook.
Maar ik ga maandag toch voor Fake Blood nog eens wat extra centjes denk ik
Omdat het nog geen 21:00 is en er al wel een gebeurtewnis op die tijd instaatquote:
In ieder geval veeeel te weinig!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fake Blood - Mars.. Heb ik volgens mij vandaag nog niet gehoord..
Sorry, Eliza.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vraag t al twee dagen lang hier
Ik pas een keer of 3quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fake Blood - Mars.. Heb ik volgens mij vandaag nog niet gehoord..
Kloptquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar jij woont ook wel heel ver weg
Heb van stubru genoten tijdens mijn vakantie in belgie , waar 3fm niet te bereiken was.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef Nimose het volgende:
Het dringt nu pas tot me door wat dat StuBru toch is
Was vannacht ook alquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Guido Weijers zit al op 40k
Ik wil wel, maar ik moet werkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vraag t al twee dagen lang hier
ooh okayquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Groningen is beter te bereiken dan Maastricht, bleek vandaag
Nondeknetters!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://rpjsyndicate.files(...)idi-klum-0705-03.jpg
Ik pas een uurtje of 15 onafgebrokenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan luister ik schijnbaar op het verkeerde moment
dr kan nog meer bij...de flyers zijn binnen, zal er straks een foto van maken, ze zijn zooooo GAAAAFquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ongelovelijk er is al 15 euro bijgekomen
Dude! hoe voel jij je nu dan? al naarde klote zeker??quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik al een uurtje of 15 onafgebroken.
IIIIIIIIIIIIIIII'll be therequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef Cee het volgende:
Wil ik net wegzappen want ik ben die Serious Beelen-show toch wel een beetje beu aan het worden, maar dan draaien ze dit!Reaachhhhh oooooout!
Nope.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat Ilse? Doe daar eens even de hele serie van!!
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef weirdofm het volgende:
wat is ilse allemaal aan het doen?
hoe lang kan het geven van een instructie duren en met de koffer naar het huis lopen duren?
Hoop zo dat jouw inspanning beloond gaan worden, anders is het diep triestquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dr kan nog meer bij...de flyers zijn binnen, zal er straks een foto van maken, ze zijn zooooo GAAAAF![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien, als mn hoofdpijn zakt en ik daarna nog op mn benen wil staan, ga ik met mn zusje langs een aantal discotheken vanaaf om wat flyers te droppen
Ik Vanaf gisteravond een uurtje of negen, met een korte slaaponderbreking van een paar uurtjes.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik pas een uurtje of 15 onafgebroken.
Ik voelde me aan het begin al moe omdat ik niet geslapen hadquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dude! hoe voel jij je nu dan? al naarde klote zeker??
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Paul viel net Coen aan door 'm onder z'n 'jas' te verbergen...
Gast... neem nou even pauze dan want dat is niet goed hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik voelde me aan het begin al moe omdat ik niet geslapen had. Is nu een keer of 15 erger
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |