ik bedoel gadwinquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was er al een nieuwe versie sinds gisteravond 23:00 heb geen zin op topics terug te lezen
Och, in januari ga je het een tijdje erg rustig krijgen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:26 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoogste omzet ooit op een zaterdag![]()
Ik hoop dat ze (tegelijk) met mij gaat slapenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:27 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga er eens vandoor, hopelijk is Ilse nog wakker als ik vannacht weer thuis kom.
jah heerlijk, ik heb al een weekje vrij in de planningquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, in januari ga je het een tijdje erg rustig krijgen.
Aah dat is een mooi liedjequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:28 schreef weirdofm het volgende:
flappie
jank jank jank![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan daar niet tegen
De dolle dwaze dagen van de bijenkorf is er niets bij, bij jullie drukte , ik durf amper langs te komenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah heerlijk, ik heb al een weekje vrij in de planning
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:29 schreef weirdofm het volgende:
[..]
heerenveen moet dood jaaa die moeten dood lalalalalaala
kom maar in januariquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De dolle dwaze dagen van de bijenkorf is er niets bij, bij jullie drukte , ik durf amper langs te komen
Volgende week de hele week koopavondquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah heerlijk, ik heb al een weekje vrij in de planning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |