quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:22 schreef Felixa het volgende:
Ik zit nu net voor het eerst de stream te bekijken dus misschien is dit al uit en te na besproken maar ik krijg best vaak het beeld ondersteboven. Nog meer mensen hier last van?
Nop...quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:22 schreef Felixa het volgende:
Ik zit nu net voor het eerst de stream te bekijken dus misschien is dit al uit en te na besproken maar ik krijg best vaak het beeld ondersteboven. Nog meer mensen hier last van?
Totaal geen last van gehad tot nu toe en gisteren al helemaal niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:22 schreef Felixa het volgende:
Ga dan niet op je kop staan!quote:
Op zaterdag 20 december 2008 20:22 schreef Felixa het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Roel, laat je dat zomaar toe dat een ander jouw taken overneemt?
Ow, zekerquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:23 schreef Dandelion het volgende:
[..]
ach zo lang het mooie plaatjes zijn is het toch prima?
Ik ben geen weirdo en ik heb ook niet gedronken, dank u.quote:
Scherm omdraaien?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:22 schreef Felixa het volgende:
roel is gewoon famous om zijn collectie dames picsquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:24 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Mag alleen Roel Ilse-pics posten?Da wiessik nie!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik ben geen weirdo en ik heb ook niet gedronken, dank u.
Dit was een serieuze vraag.
Iedereen mag natuurlijk pix van leuke dames posten, maar Roel is hofleverancier.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:24 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Mag alleen Roel Ilse-pics posten?Da wiessik nie!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:24 schreef Dandelion het volgende:
[..]
roel is gewoon famous om zijn collectie dames pics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |