jij hij is 500 posts omhoog geschoten sinds ik de stats gecorrigeerd heb met 1 missend topic en een half topic wat volgens de stats nog geen 301 posts hadquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef weirdofm het volgende:
4 uur van te voren zitten we al bijna op het zelfde niveau als gisteren, qua stat.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:14 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, een of ander dieren-kinderprogramma dacht ik
Kinderprogramma.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wat??? Heeft Paul een tv programma?
(fucking hell waarom is die steen zo groot.)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Rabberingquote:Daarnaast is hij presentator van het kinderprogramma Baasjes op Nederland 3.
Ze praat zo vaag.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat zal vast wederzijds zijn
ach absoluut niet. dat meisje dat door haar moeder wakker gemaakt werd was echt verterend mooi gesprek.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Qua reacties op de mensen rond het huis en bellers bedoelde ik. Geen houding van "Fijn dat je ons helpt" maar juist mensen afzeiken.
Die wel ja.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:16 schreef evert het volgende:
[..]
ach absoluut niet. dat meisje dat door haar moeder wakker gemaakt werd was echt verterend mooi gesprek.
Vaag dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat heet twents dialect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |