En het belangrijkste in de titel is wel met hoofdletterquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
last post is openen, dus jij zit nooit fout.
Hmm dat doet ie dan weer niet verkeerd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:09 schreef evert het volgende:
[..]
weijers is drijvende kracht achter allerlei lokale initiatieven en vannacht stond de teller al op 40.000 euro
Bewaren die wordt geld waardquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:10 schreef bolivian het volgende:
De AT zonder actieve SR post,!
[ afbeelding ]
integendeel eoen is een dj en sander een presentator. en dat verschil merk je vooral snachts.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Hij deed me in ieder geval erg aan Sander 2 jaar terug denken...
Vlak die vader ook niet uit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
De zusjes en moeder Rabbering op NED3!
Qua reacties op de mensen rond het huis en bellers bedoelde ik. Geen houding van "Fijn dat je ons helpt" maar juist mensen afzeiken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:11 schreef evert het volgende:
[..]
integendeel eoen is een dj en sander een presentator. en dat verschil merk je vooral snachts.
Merk je ook goed als Paul op de tv bezig is met zijn kinderprogramma.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:11 schreef evert het volgende:
[..]
integendeel eoen is een dj en sander een presentator. en dat verschil merk je vooral snachts.
geweldig. heel trots en terecht! zou ik ook zijn als familie van mij in het huis zou zitten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
De zusjes en moeder Rabbering op NED3!
Daarom vul ik je ff aan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die was nog niet geïntroduceerd op het moment dat ik postte.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef Marc63 het volgende:
Ilse
"Tis zoo klimmen als je naar de wécé móét."
Wat??? Heeft Paul een tv programma?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Merk je ook goed als Paul op de tv bezig is met zijn kinderprogramma.
kinderprogramma?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Merk je ook goed als Paul op de tv bezig is met zijn kinderprogramma.
nou zijn de meeste radio mensen op tv niet echt super.
Ja, een of ander dieren-kinderprogramma dacht ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:14 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Wat??? Heeft Paul een tv programma?
(fucking hell waarom is die steen zo groot.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |