dr kan nog meer bij...de flyers zijn binnen, zal er straks een foto van maken, ze zijn zooooo GAAAAFquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ongelovelijk er is al 15 euro bijgekomen
Dude! hoe voel jij je nu dan? al naarde klote zeker??quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik al een uurtje of 15 onafgebroken.
IIIIIIIIIIIIIIII'll be therequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef Cee het volgende:
Wil ik net wegzappen want ik ben die Serious Beelen-show toch wel een beetje beu aan het worden, maar dan draaien ze dit!Reaachhhhh oooooout!
Nope.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Is dat Ilse? Doe daar eens even de hele serie van!!
Dat wil ik ook wel wetenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef weirdofm het volgende:
wat is ilse allemaal aan het doen?
hoe lang kan het geven van een instructie duren en met de koffer naar het huis lopen duren?
Hoop zo dat jouw inspanning beloond gaan worden, anders is het diep triestquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dr kan nog meer bij...de flyers zijn binnen, zal er straks een foto van maken, ze zijn zooooo GAAAAF![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien, als mn hoofdpijn zakt en ik daarna nog op mn benen wil staan, ga ik met mn zusje langs een aantal discotheken vanaaf om wat flyers te droppen
Ik Vanaf gisteravond een uurtje of negen, met een korte slaaponderbreking van een paar uurtjes.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik pas een uurtje of 15 onafgebroken.
Ik voelde me aan het begin al moe omdat ik niet geslapen hadquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dude! hoe voel jij je nu dan? al naarde klote zeker??
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Paul viel net Coen aan door 'm onder z'n 'jas' te verbergen...
Gast... neem nou even pauze dan want dat is niet goed hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik voelde me aan het begin al moe omdat ik niet geslapen had. Is nu een keer of 15 erger
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |