SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt via reclame slogan gedaan die voor de meeste mensen niets opleverdquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Iedereen wil nog nieuwe kijkertjes hebben voor kerst?
Jewel uiteraardquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Is dat die van Follow Your Heart? (Intuition?)
PSV tegen Feyenoord..quote:
mooiste zou een 0-0 zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
PSV tegen Feyenoord..
2 ploegen waar het niet lekker gaat.. ben benieuwd maar PSV moet toch wel kunnen winnen van Feyenoord.
Ik mag het hopenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
PSV tegen Feyenoord..
2 ploegen waar het niet lekker gaat.. ben benieuwd maar PSV moet toch wel kunnen winnen van Feyenoord.
Ech niequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mooiste zou een 0-0 zijn.
Daar zou ik voor tekenenquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
neeh voor 31 december, omdat bijna iedereen teruggaaf op zn bril/lenzen krijgt van de belasting (dit jaar is de drempel verlaagd naar 350 euri, dus daar komt iedereen wel zo n beetje aan)quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Iedereen wil nog nieuwe kijkertjes hebben voor kerst?
waarom is het zo druk dan? Bril onder de kerstboom lijkt me ook vaag?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
plaasen stel je wel zo lang mogelijk uit tot het rustig is, en eten doe je tussen de klanten door, of zelfs als je klanten aan het helpen bent![]()
Nog heel ff volhouden
Dat dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lees mijn bericht boven de jouwequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
waarom is het zo druk dan? Bril onder de kerstboom lijkt me ook vaag?
Als ik voor iemand ben is het wel PSV jaquote:
Lachen een compleet logboek.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef weirdofm het volgende:
kan iemand http://www.3fmfan.nl/page/eventlog schoon vegen?
Voor Feyenoord zou het wel leuk zijn als ze winnen want ze hebben het al zo zwaar... maar een gelijkspel vind ik ook goed.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik voor iemand ben is het wel PSV ja, maar voetbal interesseert me niet echt veel
.
Iddquote:Kut nummer dit.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef weirdofm het volgende:
dit topic gaat langzaam
Galvanize ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:36 schreef Qunix het volgende:
chemical brothers op StuBru
Waaromquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef weirdofm het volgende:
kan iemand http://www.3fmfan.nl/page/eventlog schoon vegen?
Zou wel willen maar het is te ver weg... maandag wel in Grunn @ GRote Markt met HIT ME TVquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
wie wil er met mij morgen naar t glazen huis
Ech welquote:
ik vraag t al twee dagen lang hierquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel willen maar het is te ver weg... maandag wel in Grunn @ GRote Markt met HIT ME TV
niemand weet nog of ilse echt om precies 21:00 binnenkomt en de wissel van giel naar coen om 22:00 is ook nog toekomst.quote:
Fake Blood - Mars.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef Impry het volgende:
Dochters is ook wel een erg mooi nummer ook.
Maar ik ga maandag toch voor Fake Blood nog eens wat extra centjes denk ik
Omdat het nog geen 21:00 is en er al wel een gebeurtewnis op die tijd instaatquote:
In ieder geval veeeel te weinig!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fake Blood - Mars.. Heb ik volgens mij vandaag nog niet gehoord..
Sorry, Eliza.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vraag t al twee dagen lang hier
Ik pas een keer of 3quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fake Blood - Mars.. Heb ik volgens mij vandaag nog niet gehoord..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |