Voor Feyenoord zou het wel leuk zijn als ze winnen want ze hebben het al zo zwaar... maar een gelijkspel vind ik ook goed.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als ik voor iemand ben is het wel PSV ja, maar voetbal interesseert me niet echt veel
.
Iddquote:Kut nummer dit.
Vind ik ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef weirdofm het volgende:
dit topic gaat langzaam
Galvanize ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:36 schreef Qunix het volgende:
chemical brothers op StuBru
Waaromquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef weirdofm het volgende:
kan iemand http://www.3fmfan.nl/page/eventlog schoon vegen?
Zou wel willen maar het is te ver weg... maandag wel in Grunn @ GRote Markt met HIT ME TVquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
wie wil er met mij morgen naar t glazen huis
Ech welquote:
ik vraag t al twee dagen lang hierquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wel willen maar het is te ver weg... maandag wel in Grunn @ GRote Markt met HIT ME TV
niemand weet nog of ilse echt om precies 21:00 binnenkomt en de wissel van giel naar coen om 22:00 is ook nog toekomst.quote:
Fake Blood - Mars.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef Impry het volgende:
Dochters is ook wel een erg mooi nummer ook.
Maar ik ga maandag toch voor Fake Blood nog eens wat extra centjes denk ik
Omdat het nog geen 21:00 is en er al wel een gebeurtewnis op die tijd instaatquote:
In ieder geval veeeel te weinig!quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fake Blood - Mars.. Heb ik volgens mij vandaag nog niet gehoord..
Sorry, Eliza.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vraag t al twee dagen lang hier
Ik pas een keer of 3quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fake Blood - Mars.. Heb ik volgens mij vandaag nog niet gehoord..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |