True!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk waren ze zeker wel, maar het viel gewoon een beetje tegen.
Sowieso was het jammer dat iedereen maar 2 nummers speelde (Voicst dan 3, maar Het is je Boy hadden ze niet hoeven doen).
Heb je foto gezien dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]vrouwen zonder make up zijn vaak ook mooier
Met vraagteken hè?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:59 schreef Sirolf het volgende:
Het glazen huis in diepe rust... dat zal pas gebeuren op kerstavond!
tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij kent de snel-nieuw-topic-openen techniek nog niet...
Nou dat dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef Sjimmie het volgende:
Verder in bed luisteren! Truste!
Niemand is voorbereid op de postsnelheid van SR.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar help me eens aan een fotoquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
True!
[..]
Heb je foto gezien dan?
Werkt primaquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar help me eens aan een foto
Nog een dame in galajurk gezien gisteren? Dat was ook iemand van FOK!: on_air.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
True!
[..]
Heb je foto gezien dan?
Dat zijn ze zekerquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:59 schreef admiraal_anaal het volgende:vrouwen zonder make up zijn vaak ook mooier
Helaasquote:Fipo kut![]()
Ga je je haar doen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef Shadow_NL het volgende:
SEVEN NATIONS ARMY!!!!!
( Pakt zijn elektrische gitaar erbij)
Uh, geen idee zo snel..quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog een dame in galajurk gezien gisteren? Dat was ook iemand van FOK!: on_air.
En ik hoorde vanmiddag van Kevin dat ie op een ander feestje was blijven hangen, dus die was niet in Desmet.
Hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]serieus daar is absoluut niets op aan te merken
Je kon toch ook met Michiel praten?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:04 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Uh, geen idee zo snel..
Ja ik mistte 'm al. Anders kon ik nog een beetje met iemand praten maarja
Ah wou m niet lastig vallen en dan voel ik me opdringerig etc.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kon toch ook met Michiel praten?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:08 schreef Sanneke3FM het volgende:
geen?
kreeg toch een berichtje van een jongeman binnen
Volgens mij vindt hij het wel leuk om FOK!-ers te ontmoeten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:06 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ah wou m niet lastig vallen en dan voel ik me opdringerig etc.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:10 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik voel hier iets moois opbloeien ......
Trusten en va hetzelfde!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:10 schreef weirdofm het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
* weirdofm wenst iedereen een prettige sr
Oe da's kut. Plu mee en gáán.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:12 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ben om 3 uur weer terug, alleen effe ronde over het terrein.
maar heb geen zin,regent.
Dan komt eerst nog Mr. Brightside want die heb ik gisteren al aangevraagd. En vanmiddag stond het aantal requests al op 4500 dus wie weet hoe lang het duurt voordat je plaat langs komt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:12 schreef Shadow_NL het volgende:
Vind deze plaat van Jason Mraz echt veel beter dan het veelgedraaide I`m Yours.
Nog altijd wachtend op This River is wild ....
moet naar de nac3.quote:
Dat moet ondersteund worden met een fotoquote:
Jij werkt in Pernis?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:14 schreef weirdofm het volgende:
[..]
moet naar de nac3.
en gezien hij vanmiddag een storing had en helemaal stil moest(3000 ton pure nafta verbrand kom er maar in halsema) verwacht ik dat ik wat dingen moet gaan opruimen.(hendels en knoppen afstellen).
Hoelang duurt het normaal dan voordat je plaat wordt gedraaid?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan komt eerst nog Mr. Brightside want die heb ik gisteren al aangevraagd. En vanmiddag stond het aantal requests al op 4500 dus wie weet hoe lang het duurt voordat je plaat langs komt.
Had eigenlijk gehoopt dat de traditie in ere werd gehouden om op zaterdag 00.55 Mr. Brightside te draaien.
sabic op chemelot.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij werkt in Pernis?
Klinkt als een smerig klusje.
Ik heb m al eens ontmoetquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het wel leuk om FOK!-ers te ontmoeten.
neuhquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Nee bij mannen is 't echt vet stoer enzo?
Ik heb vorig jaar mn plaat aangevraagd toen er op de 3FM-site nog nergens een link te vinden was naar de platenaanvraag-site (maar hier op FOK! al wel een link was gezet) en toen duurde het 2 dagen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:17 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Hoelang duurt het normaal dan voordat je plaat wordt gedraaid?
Heb hem vandaag om 2 uur op 3fm.nl aangevraagd..
Is een manier van communiceren voor ons.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Nee bij mannen is 't echt vet stoer enzo?
Ik kan geen cola drinken zonder te boerenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
neuheigenlijk ook niet
Ik kan eigenlijk niet eens boeren![]()
On_air vertelde me dat ze Michiel al een aantal keer had ontmoet, maar dat hij haar nog steeds niet herkende. Ook gisteren dus niet. Corton had ze minder vaak ontmoet en die herkende haar wel. Blijkbaar is Michiel dus niet zo goed met gezichten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:19 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik heb m al eens ontmoetdus ik dacht, als hij me nog herkent merk ik t wel
Boerin!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:23 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik kan geen cola drinken zonder te boeren![]()
En binnenmonds boeren is ook raar
In de freaknacht herkende hij me wel altijd hahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
On_air vertelde me dat ze Michiel al een aantal keer had ontmoet, maar dat hij haar nog steeds niet herkende. Ook gisteren dus niet. Corton had ze minder vaak ontmoet en die herkende haar wel. Blijkbaar is Michiel dus niet zo goed met gezichten.
Dan heb je vast een goede indruk op hem gemaaktquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:25 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
In de freaknacht herkende hij me wel altijd haha
Wat?quote:
Binnensmonds is het enige wat er bij mij een beetje uitkomtquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:23 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik kan geen cola drinken zonder te boeren![]()
En binnenmonds boeren is ook raar
Of de sushi en Guinessquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan heb je vast een goede indruk op hem gemaakt
Ohhhhquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:27 schreef admiraal_anaal het volgende:doet me eraan denken dat ik hier nog een bak patat kapsalon heb die ik in de oven kan opwarmen
.... loopt meteen even naar keuken
Vrouwen die luid boeren zijn een libidokillerquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:26 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Wat?
Ik boer alleen volop thuis, hoor!
Maar als k 't dus beschaafd binnenmonds doe, dan zie je t ook
Waarom alleen met vrouwen, zeg?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vrouwen die luid boeren zijn een libidokiller.
Kapsalon is in veel steden in NL bekend hoor. Hier in Nijmegen in elk geval wel. Heb overigens nog nooit aangedurfd om een bak te etenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:28 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ohhhh
waar woon jij dan?
In de buurt dan waarschijnlijk als je t over kapsalon hebt
Den Haagquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:28 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ohhhh
waar woon jij dan?
In de buurt dan waarschijnlijk als je t over kapsalon hebt
Hebah das jammerquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kapsalon is in veel steden in NL bekend hoor. Hier in Nijmegen in elk geval wel. Heb overigens nog nooit aangedurfd om een bak te eten.
Omdat mijn libido bij mannen sowieso vrij laag is?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Waarom alleen met vrouwen, zeg?
Mannen zijn voor mij in het algemeen een libidokiller.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Waarom alleen met vrouwen, zeg?
Nu heb ik zin in patat, maar die is op...quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kapsalon is in veel steden in NL bekend hoor. Hier in Nijmegen in elk geval wel. Heb overigens nog nooit aangedurfd om een bak te eten.
Tis een echte calorie bomquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
It isssquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tis een echte calorie bom![]()
zit propvol na zo'n bak
en misselijk
maar zooooo verrekt lekker
Moet ik wat apart houden voor als je zo langskomtquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Hebah das jammer
Ja Den haag is best dicht in de buurt
Kom maar langs, heb hier nog volop patat, kaassoufle's en bitterballenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in patat, maar die is op...
Ghi, kom maar brengen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet ik wat apart houden voor als je zo langskomt
[..]
Kom maar langs, heb hier nog volop patat, kaassoufle's en bitterballen
Hoe kom ikop dit tijdtip aan de andere kant van het land?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet ik wat apart houden voor als je zo langskomt
[..]
Kom maar langs, heb hier nog volop patat, kaassoufle's en bitterballen
Zit al in me boxershortquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:33 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ghi, kom maar brengen.
Nu die kant op komen gaat sowieso niet lukkenhaha
Oeh dat klinkt ook nice hii
Nachttreinquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe kom ikop dit tijdtip aan de andere kant van het land?![]()
Run DMC!!!!![]()
![]()
Autoquote:
Ik wil niet naar apresskihutquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zit al in me boxershortmaar anders was ik langsgekomen om daarna wat te gaan drinken in de apresskihut
![]()
maarja geen zin om me aan te kleden
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:37 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik wil niet naar apresskihut![]()
Ik heb een auto maar geen rijbewijs. Hellevoet heeft geen treinen laat staan nachtreinen...
Waar is het mis gegaan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:37 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ik heb een auto maar geen rijbewijs.
Ja ga Hellevoet nog ff afkraken :squote:Op zaterdag 20 december 2008 02:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Hellevoet is idd een gat
Apresskihut is niet verplicht, suggesties zijn ook welkom![]()
Ik heb een eenheidsgenoot uit Hellevoetsluis. Ken je toevallig een Joey?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:37 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik wil niet naar apresskihut![]()
Ik heb een auto maar geen rijbewijs. Hellevoet heeft geen treinen laat staan nachtreinen...
Nee helaas, ken hier amper mensenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb een eenheidsgenoot uit Hellevoetsluis. Ken je toevallig een Joey?
Wat heb je gedaan danquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:43 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ja en ga mijn oude werk waar ze me zonder t mij te zeggen op straat hebben gezet, nog leuk vindentggg
Trusten!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:44 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik ga pitten mensen. Vond het gezellig en kom morgen nog wel ff langs in een topic.
En zoals de Killers zouden zeggen:
Goodnight, travel well!
Niks maar hij denkt van wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan
Oja en vroegah de Alpen Express
Trouwaanzoek![]()
en dan zo'n reactie
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:45 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Niks maar hij denkt van wel.
Ik ging op vakantie, kwam terug, meldde me weer netjes en vervolgens hoorde ik niks meer.
En toen ik vroeg of ik nog werd verwacht kreeg ik alleen een antwoord 'Ik heb je gebeld.'
Hmkay
Dan valt het nog wel mee met hoezeer het een gat is. Mn eenheidsgenoot is net 20, dus je had er nog bijna bij in de klas gezeten kunnen hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:44 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Nee helaas, ken hier amper mensen
niet voor niets de meest populaire plaat van nederland op dit momentquote:
Maar hij is niet het meest aangevraagd. Volgens mij heb ik de meest aangevraagde plaat zelfs nog helemaal niet gehoord.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:48 schreef evert het volgende:
[..]
niet voor niets de meest populaire plaat van nederland op dit moment
Het is geen gat, hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel mee met hoezeer het een gat is. Mn eenheidsgenoot is net 20, dus je had er nog bijna bij in de klas gezeten kunnen hebben.
That's it, ik ga wat warms te eten in elkaar draaien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:49 schreef admiraal_anaal het volgende:ik krijg weer energie
hmmmmm die kapsalon smaakt heerlijk
![]()
Ik weet dat het onder de rook van Rotterdam ligt, maar daar houdt mijn kennis van Hellevoetsluis op. Iemand hier noemde het een gat, dus nam ik dat voor waar aan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:50 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Het is geen gat, hoor.
We hebben 40.000 Hellevoeters
Hey een leeftijdsgenoot
Uh Sanneke was al bezet en toen heb ik dat er maar achter geplakt omdat ik hier voor komquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft iemand hier al gedoneerd?
En Sanneke3FM waarom die naam? Wat verbindt jou met je username?
40.000 is een gat, dat is 1 woonwijk in een gemiddelde stadquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet dat het onder de rook van Rotterdam ligt, maar daar houdt mijn kennis van Hellevoetsluis op. Iemand hier noemde het een gat, dus nam ik dat voor waar aan.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:53 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Uh Sanneke was al bezet en toen heb ik dat er maar achter geplakt omdat ik hier voor kom
Vlak vooral niet uit dat 3FM je woonkamer als studio heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:53 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Uh Sanneke was al bezet en toen heb ik dat er maar achter geplakt omdat ik hier voor kom
Je laat je ook alles wijs maken, ehquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet dat het onder de rook van Rotterdam ligt, maar daar houdt mijn kennis van Hellevoetsluis op. Iemand hier noemde het een gat, dus nam ik dat voor waar aan.
welke bedoel je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar hij is niet het meest aangevraagd. Volgens mij heb ik de meest aangevraagde plaat zelfs nog helemaal niet gehoord.
ja! heeft giel gedraaid ergens tussen 12 en 1 geloof ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:53 schreef Cee het volgende:
Oh hier zit iedereen. Ik was al tegen mezelf aan het praten.
Maar goed, dan nog een keer: eindelijk kan ik rustig SR '08 luisteren, 's ochtends om 9 uur een afspraak gehad en daarna wilde &^%$##%^ collega zonodig werken zonder radio aan, de hele dag. Daarna kerstborrel, de stad in en nu ben ik eindelijk een beetje aan het bijlezen.
Iemand nog Blur met The Universal voorbij horen komen vandaag toevallig?
Jongeeeeuh!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
40.000 is een gat, dat is 1 woonwijk in een gemiddelde stad
Nee nog niet, nog een paar jaar en dan ben ik echt dik vet doorgebroken en de vrouw en de shit..quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aaah vandaar, dacht misschien doe je iets qua werkzaamheden bij 3FM ofzo
Lief klein konijntje =quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaan jullie allemaal meedoen zodadelijk met het dansje van Lief klein konijntje?
Je vangt wel eens wat op he. En niet zo vreemd als je iemand kent die er vandaan komt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:54 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Je laat je ook alles wijs maken, eh
Maar ik vind t al heel wat dat je weet waar t ligt!
No way! Nou, toevallig heb ik die periode opgenomen dus ik ga het even checken op m'n recorder.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:56 schreef evert het volgende:
[..]
ja! heeft giel gedraaid ergens tussen 12 en 1 geloof ik
Ahja er is idd niks te doen..quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je vangt wel eens wat op he. En niet zo vreemd als je iemand kent die er vandaan komt.
Zelfs Zwolle is al groter.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:56 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Jongeeeeuh!
Gewoon niet bitchennnn!
Je overdrijft
[..]
Nee nog niet, nog een paar jaar en dan ben ik echt dik vet doorgebroken en de vrouw en de shit..
Ofzo?
Maar als ik even mag opscheppen had ik 3FM wel bij me thuis
of tussen 11 en 12 vanavond, weet het niet helemaal zeker maar ik heb hem gehoord! giel vertelde er iets bij als 'rustpuntje'quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:57 schreef Cee het volgende:
[..]
No way! Nou, toevallig heb ik die periode opgenomen dus ik ga het even checken op m'n recorder.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:56 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Jongeeeeuh!
Gewoon niet bitchennnn!
Je overdrijft
[..]
quote:Escamp is een stadsdeel van Den Haag. Er wonen ruim 100.000 mensen
Ik kom uit Aalten. Ook nooit wat te doen, maar toch besluit Angus Young er te gaan wonen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:57 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ahja er is idd niks te doen..
Dus ik snap zijn punt
Als het 's avonds is geweest, kan ik het dan nog terugvinden?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:58 schreef evert het volgende:
[..]
of tussen 11 en 12 vanavond, weet het niet helemaal zeker maar ik heb hem gehoord! giel vertelde er iets bij als 'rustpuntje'
Dan moet je ff Move Your Ass terugluisteren. Dat programma is normaal op dat tijdstip.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het 's avonds is geweest, kan ik het dan nog terugvinden?
geen idee. maar als ik terugdenk is het na 12'en geweestquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het 's avonds is geweest, kan ik het dan nog terugvinden?
Ben ik benieuwd hoe je dat hebt kunnen posten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Cool! Internet is kapot!
Heb je toch ?? Komt gewoon uit een plastieken doosje . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:56 schreef Sanneke3FM het volgende:
Maar als ik even mag opscheppen had ik 3FM wel bij me thuis
Van en naar sommige (onder ontwikkelde) delen van de wereld, ja . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Cool! Internet is kapot!
?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb je toch ?? Komt gewoon uit een plastieken doosje . . .![]()
gaan we samen nog ff een donatie doen JJH?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef JJH het volgende:
Net Another Brick in the wall aangevraagd, van Pink FLoyd.
He rude!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef rudedeltadude het volgende:
mijn eerste post in de Serious Request reeks van dit jaar...
Zeker niet de laatste... het is weer smullen!
Wat een heerlijke radio!![]()
Ik haak vanaf nu in!
JJHquote:
Goed idee!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gaan we samen nog ff een donatie doen JJH?
Wij als matrasleggers?
Nee jij mag de PR doen, ik schrijf wel naar je overquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed idee!
Moeten we wel tegelijkertijdf in de uitzending komen hè
Ja 15 minuten geleden ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:15 schreef Sanneke3FM het volgende:
Lief klein konijntje werd toch aangevraagd?
Ah, de wisseling van de wacht. Dan kan ik gaan slapen. Weltrusten allemaalquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gaan we samen nog ff een donatie doen JJH?
Wij als matrasleggers?
Volgens mij haalt Coen 2 platen door elkaar?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja 15 minuten geleden ofzo
Welkomquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef rudedeltadude het volgende:
mijn eerste post in de Serious Request reeks van dit jaar...
Zeker niet de laatste... het is weer smullen!
Wat een heerlijke radio!![]()
Ik haak vanaf nu in!
Ja want lief klein konijntje werd aangevraagd en die is volgens mij van Ome Henkquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Volgens mij haalt Coen 2 platen door elkaar?
Trusten!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, de wisseling van de wacht. Dan kan ik gaan slapen. Weltrusten allemaalik spreek jullie allemaal deze week vast nog wel een keer.
deze wacht blijft ook niet tot einde nacht hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, de wisseling van de wacht. Dan kan ik gaan slapen. Weltrusten allemaalik spreek jullie allemaal deze week vast nog wel een keer.
Henkie!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja want lief klein konijntje werd aangevraagd en die is volgens mij van Ome Henk
thanksquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja want lief klein konijntje werd aangevraagd en die is volgens mij van Ome Henk
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
lekkah slapuhhhquote:
Euuhmm, van welke muziek houd jij?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:17 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
deze wacht blijft ook niet tot einde nacht hoor
zwaar feestje voor de boeg morgen.... ik wacht op JJH met voorstel van plaat en bedrag
maakt niet uit van welke muziek we houden, ik stel een foute plaat voor...quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:20 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ja eigenlijk is t wel pittijd, he?
Morgen weer 9 uur uit. :\
Truste, fijne nacht nog!
dan roep ik gelijk de village peoplequote:Op zaterdag 20 december 2008 03:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
maakt niet uit van welke muziek we houden, ik stel een foute plaat voor...
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:21 schreef JJH het volgende:
[..]
dan roep ik gelijk de village people
Dat je dat zomaar uit je hoofd weet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
How about fouter dan fout????
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:20 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ja eigenlijk is t wel pittijd, he?
Morgen weer 9 uur uit. :\
Truste, fijne nacht nog!
tientje was ook mijn ideequote:Op zaterdag 20 december 2008 03:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je dat zomaar uit je hoofd weet.![]()
Allebei een tientje doen ofzo? Ga ik zo ff bellen.
Ook welterusten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eenso nder de wol. eindelijk eens uitslapen op zaterdag
Doen, doen, doooeeeennn!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
How about fouter dan fout????
slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eenso nder de wol. eindelijk eens uitslapen op zaterdag
je beltquote:
Sla leken!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil niet slapen maar ik moet gaan want anders kom ik morgenochtend nooit eruitdus peeps..... slaap lekker alvast of goeiemorgen
![]()
![]()
Done. Alles netjes vermeld.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
je belt
ik wil wel Rudedeltadude in de aanvraag horen, anders betaal ik niet mee
Jij ook welterusten!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil niet slapen maar ik moet gaan want anders kom ik morgenochtend nooit eruitdus peeps..... slaap lekker alvast of goeiemorgen
![]()
![]()
prima! PM je je bankgegevens even?quote:
wij zijn toch over????quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij ook welterusten!![]()
Blijft weinig over zo...
Heb ook nog even gevraagd wanneer het gedraaid zouu worden, maar dat kon ze niet zeggen. misschien vannacht nog,quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
prima! PM je je bankgegevens even?
[..]
wij zijn toch over????
hoe goed is dat!!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:35 schreef Polleeder het volgende:
Heb zojuist de 6 nederlandse en 3 belgische streams op één pagina geknutseld. Voor de liefhebber die een snelle verbinding heeft
en dat in biljetten van 200!!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:35 schreef JJH het volgende:
WTF doe je na het stappen nog met 1000 op zak zeg...
Heb een snel inelkaar geflanst, dus hoop dat-ie ook bij anderen een beetje werktquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:36 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hoe goed is dat!!!
![]()
ik test hem nu!
ff mijn verbinding testen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:35 schreef Polleeder het volgende:
Heb zojuist de 6 nederlandse en 3 belgische streams op één pagina geknutseld. Voor de liefhebber die een snelle verbinding heeft
hier werkt ie fantastisch!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:38 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Heb een snel inelkaar geflanst, dus hoop dat-ie ook bij anderen een beetje werkt
Dat merkte ik ook al, is misschien toch iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 20 december 2008 03:39 schreef JJH het volgende:
[..]
ff mijn verbinding testen!
Oee, tijden het posten is het al te merkjen, tering zeg!
ik word er treurig vanquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:41 schreef santax het volgende:
waarom raak ik vrolijk van dit liedje
1000 euro in centen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:43 schreef rudedeltadude het volgende:
ah! dan nu de 1000 euri plaat opgevangen uit kleingeld, uitgekeerd in briefjes van 200
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hier werkt ie fantastisch!
Niet iedereen heeft high end systemen staan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:47 schreef Polleeder het volgende:
[..]
![]()
Bij mij iets minder. Zal er toch ook eentje maken met een paar streams minder.
moet wel bekennen dat ik hem er net uitgeflikkerd heb.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:47 schreef Polleeder het volgende:
[..]
![]()
Bij mij iets minder. Zal er toch ook eentje maken met een paar streams minder.
Ik heb de televisie op Ned3 staan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
moet wel bekennen dat ik hem er net uitgeflikkerd heb.
doe mij toch dat ene scherm maar, eigenlijk luister ik toch meer dan dat ik kijken doe...
ik nait... streampjequote:
Ook ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft high end systemen staan.
Dat zal mijn entry level laptop ook nog niet oppakken denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:53 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Ook ik nietEedere jaren ging het wel goed, maar de streams hebben meer bandbreedte gekregen. Zal eens kijken of eentje van 6 streams nog lukt.
Zo beter?quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:02 schreef rudedeltadude het volgende:
laten we het niet over data entry hebben, maar over ehmm....
niet-nerd-dingen????
nee, de wii is een kutconsolequote:
OMG die wii-mote (of wat dan ook) had ik nog geeneens gezien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:06 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, de wii is een kutconsole
quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:08 schreef JJH het volgende:
[..]
OMG die wii-mote (of wat dan ook) had ik nog geeneens gezien.
Eerst de belgen,...quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:14 schreef rudedeltadude het volgende:
ik wil NKOTB met tonight!
Jij dus nog steeds.quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:34 schreef rudedeltadude het volgende:
ik heb de afwas van mijn feessie inmiddels al klaar!
Lang leve SR
ehmm... ja ik inmiddels weer....quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:35 schreef JJH het volgende:
Zit er nu helemaal niemand meer te kijken?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:36 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ehmm... ja ik inmiddels weer....
ook een potje poker ondertussen....
bed is nog steeds niet veilig
niet liefquote:
En ze durft het niet te zeggen....quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:41 schreef rudedeltadude het volgende:
DE HOER IS DE FOUT IN GEGAAN!
Binnenkort weer een liquadatie (moeilijk woord) in de onderwereld.quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:43 schreef rudedeltadude het volgende:
als je met een gedetineerde gaat ben je sowieso al dom....
ze is met willem holleeder gegaan
rustig rustig Henk!quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Binnenkort weer een liquadatie (moeilijk woord) in de onderwereld.
Kan er weinig meer aan doen.....quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:49 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik wil btw binnen nu en een half uur Tonight horen!
quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:55 schreef rudedeltadude het volgende:
die dansjes zijn heldhaftig!!!!
Tonight en Cover-Girl....
ik wil ze allebei nog een keer uitvoeren op de woensdag in de Dokter!
....quote:
Ik wist gewoon dat jij dat hier zo posten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 05:09 schreef rudedeltadude het volgende:
OH!!!!!
M I A is zooooo lekker!!!
komt ie aan!quote:
Met SR is dat geen straf!quote:Op zaterdag 20 december 2008 05:19 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen![]()
, ik kon niet slapen dus ben maar opgestaan
.
Ik ben ondertussen klaarwakkerquote:
Goeiemorgen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 05:19 schreef DaMook het volgende:
Goedemorgen![]()
, ik kon niet slapen dus ben maar opgestaan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |