True!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Leuk waren ze zeker wel, maar het viel gewoon een beetje tegen.
Sowieso was het jammer dat iedereen maar 2 nummers speelde (Voicst dan 3, maar Het is je Boy hadden ze niet hoeven doen).
Heb je foto gezien dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]vrouwen zonder make up zijn vaak ook mooier
Met vraagteken hè?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:59 schreef Sirolf het volgende:
Het glazen huis in diepe rust... dat zal pas gebeuren op kerstavond!
tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, jij kent de snel-nieuw-topic-openen techniek nog niet...
Nou dat dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef Sjimmie het volgende:
Verder in bed luisteren! Truste!
Niemand is voorbereid op de postsnelheid van SR.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar help me eens aan een fotoquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
True!
[..]
Heb je foto gezien dan?
Werkt primaquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar help me eens aan een foto
Nog een dame in galajurk gezien gisteren? Dat was ook iemand van FOK!: on_air.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
True!
[..]
Heb je foto gezien dan?
Dat zijn ze zekerquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:59 schreef admiraal_anaal het volgende:vrouwen zonder make up zijn vaak ook mooier
Helaasquote:Fipo kut![]()
Ga je je haar doen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef Shadow_NL het volgende:
SEVEN NATIONS ARMY!!!!!
( Pakt zijn elektrische gitaar erbij)
Uh, geen idee zo snel..quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog een dame in galajurk gezien gisteren? Dat was ook iemand van FOK!: on_air.
En ik hoorde vanmiddag van Kevin dat ie op een ander feestje was blijven hangen, dus die was niet in Desmet.
Hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]serieus daar is absoluut niets op aan te merken
Je kon toch ook met Michiel praten?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:04 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Uh, geen idee zo snel..
Ja ik mistte 'm al. Anders kon ik nog een beetje met iemand praten maarja
Ah wou m niet lastig vallen en dan voel ik me opdringerig etc.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kon toch ook met Michiel praten?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:08 schreef Sanneke3FM het volgende:
geen?
kreeg toch een berichtje van een jongeman binnen
Volgens mij vindt hij het wel leuk om FOK!-ers te ontmoeten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:06 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ah wou m niet lastig vallen en dan voel ik me opdringerig etc.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:10 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik voel hier iets moois opbloeien ......
Trusten en va hetzelfde!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:10 schreef weirdofm het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
* weirdofm wenst iedereen een prettige sr
Oe da's kut. Plu mee en gáán.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:12 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ben om 3 uur weer terug, alleen effe ronde over het terrein.
maar heb geen zin,regent.
Dan komt eerst nog Mr. Brightside want die heb ik gisteren al aangevraagd. En vanmiddag stond het aantal requests al op 4500 dus wie weet hoe lang het duurt voordat je plaat langs komt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:12 schreef Shadow_NL het volgende:
Vind deze plaat van Jason Mraz echt veel beter dan het veelgedraaide I`m Yours.
Nog altijd wachtend op This River is wild ....
moet naar de nac3.quote:
Dat moet ondersteund worden met een fotoquote:
Jij werkt in Pernis?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:14 schreef weirdofm het volgende:
[..]
moet naar de nac3.
en gezien hij vanmiddag een storing had en helemaal stil moest(3000 ton pure nafta verbrand kom er maar in halsema) verwacht ik dat ik wat dingen moet gaan opruimen.(hendels en knoppen afstellen).
Hoelang duurt het normaal dan voordat je plaat wordt gedraaid?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan komt eerst nog Mr. Brightside want die heb ik gisteren al aangevraagd. En vanmiddag stond het aantal requests al op 4500 dus wie weet hoe lang het duurt voordat je plaat langs komt.
Had eigenlijk gehoopt dat de traditie in ere werd gehouden om op zaterdag 00.55 Mr. Brightside te draaien.
sabic op chemelot.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij werkt in Pernis?
Klinkt als een smerig klusje.
Ik heb m al eens ontmoetquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij het wel leuk om FOK!-ers te ontmoeten.
neuhquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Nee bij mannen is 't echt vet stoer enzo?
Ik heb vorig jaar mn plaat aangevraagd toen er op de 3FM-site nog nergens een link te vinden was naar de platenaanvraag-site (maar hier op FOK! al wel een link was gezet) en toen duurde het 2 dagen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:17 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Hoelang duurt het normaal dan voordat je plaat wordt gedraaid?
Heb hem vandaag om 2 uur op 3fm.nl aangevraagd..
Is een manier van communiceren voor ons.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:21 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Nee bij mannen is 't echt vet stoer enzo?
Ik kan geen cola drinken zonder te boerenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
neuheigenlijk ook niet
Ik kan eigenlijk niet eens boeren![]()
On_air vertelde me dat ze Michiel al een aantal keer had ontmoet, maar dat hij haar nog steeds niet herkende. Ook gisteren dus niet. Corton had ze minder vaak ontmoet en die herkende haar wel. Blijkbaar is Michiel dus niet zo goed met gezichten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:19 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik heb m al eens ontmoetdus ik dacht, als hij me nog herkent merk ik t wel
Boerin!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:23 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik kan geen cola drinken zonder te boeren![]()
En binnenmonds boeren is ook raar
In de freaknacht herkende hij me wel altijd hahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
On_air vertelde me dat ze Michiel al een aantal keer had ontmoet, maar dat hij haar nog steeds niet herkende. Ook gisteren dus niet. Corton had ze minder vaak ontmoet en die herkende haar wel. Blijkbaar is Michiel dus niet zo goed met gezichten.
Dan heb je vast een goede indruk op hem gemaaktquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:25 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
In de freaknacht herkende hij me wel altijd haha
Wat?quote:
Binnensmonds is het enige wat er bij mij een beetje uitkomtquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:23 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik kan geen cola drinken zonder te boeren![]()
En binnenmonds boeren is ook raar
Of de sushi en Guinessquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan heb je vast een goede indruk op hem gemaakt
Ohhhhquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:27 schreef admiraal_anaal het volgende:doet me eraan denken dat ik hier nog een bak patat kapsalon heb die ik in de oven kan opwarmen
.... loopt meteen even naar keuken
Vrouwen die luid boeren zijn een libidokillerquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:26 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Wat?
Ik boer alleen volop thuis, hoor!
Maar als k 't dus beschaafd binnenmonds doe, dan zie je t ook
Waarom alleen met vrouwen, zeg?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vrouwen die luid boeren zijn een libidokiller.
Kapsalon is in veel steden in NL bekend hoor. Hier in Nijmegen in elk geval wel. Heb overigens nog nooit aangedurfd om een bak te etenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:28 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ohhhh
waar woon jij dan?
In de buurt dan waarschijnlijk als je t over kapsalon hebt
Den Haagquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:28 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ohhhh
waar woon jij dan?
In de buurt dan waarschijnlijk als je t over kapsalon hebt
Hebah das jammerquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kapsalon is in veel steden in NL bekend hoor. Hier in Nijmegen in elk geval wel. Heb overigens nog nooit aangedurfd om een bak te eten.
Omdat mijn libido bij mannen sowieso vrij laag is?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Waarom alleen met vrouwen, zeg?
Mannen zijn voor mij in het algemeen een libidokiller.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Waarom alleen met vrouwen, zeg?
Nu heb ik zin in patat, maar die is op...quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kapsalon is in veel steden in NL bekend hoor. Hier in Nijmegen in elk geval wel. Heb overigens nog nooit aangedurfd om een bak te eten.
Tis een echte calorie bomquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
It isssquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tis een echte calorie bom![]()
zit propvol na zo'n bak
en misselijk
maar zooooo verrekt lekker
Moet ik wat apart houden voor als je zo langskomtquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Hebah das jammer
Ja Den haag is best dicht in de buurt
Kom maar langs, heb hier nog volop patat, kaassoufle's en bitterballenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in patat, maar die is op...
Ghi, kom maar brengen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet ik wat apart houden voor als je zo langskomt
[..]
Kom maar langs, heb hier nog volop patat, kaassoufle's en bitterballen
Hoe kom ikop dit tijdtip aan de andere kant van het land?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet ik wat apart houden voor als je zo langskomt
[..]
Kom maar langs, heb hier nog volop patat, kaassoufle's en bitterballen
Zit al in me boxershortquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:33 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ghi, kom maar brengen.
Nu die kant op komen gaat sowieso niet lukkenhaha
Oeh dat klinkt ook nice hii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |