Dat zijn ze zekerquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:59 schreef admiraal_anaal het volgende:vrouwen zonder make up zijn vaak ook mooier
Helaasquote:Fipo kut![]()
Ga je je haar doen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef Shadow_NL het volgende:
SEVEN NATIONS ARMY!!!!!
( Pakt zijn elektrische gitaar erbij)
Uh, geen idee zo snel..quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog een dame in galajurk gezien gisteren? Dat was ook iemand van FOK!: on_air.
En ik hoorde vanmiddag van Kevin dat ie op een ander feestje was blijven hangen, dus die was niet in Desmet.
Hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]serieus daar is absoluut niets op aan te merken
Je kon toch ook met Michiel praten?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:04 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Uh, geen idee zo snel..
Ja ik mistte 'm al. Anders kon ik nog een beetje met iemand praten maarja
Ah wou m niet lastig vallen en dan voel ik me opdringerig etc.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kon toch ook met Michiel praten?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:08 schreef Sanneke3FM het volgende:
geen?
kreeg toch een berichtje van een jongeman binnen
Volgens mij vindt hij het wel leuk om FOK!-ers te ontmoeten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:06 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ah wou m niet lastig vallen en dan voel ik me opdringerig etc.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:10 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik voel hier iets moois opbloeien ......
Trusten en va hetzelfde!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:10 schreef weirdofm het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
* weirdofm wenst iedereen een prettige sr
Oe da's kut. Plu mee en gáán.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:12 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ben om 3 uur weer terug, alleen effe ronde over het terrein.
maar heb geen zin,regent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |