Wat?quote:
Binnensmonds is het enige wat er bij mij een beetje uitkomtquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:23 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik kan geen cola drinken zonder te boeren![]()
En binnenmonds boeren is ook raar
Of de sushi en Guinessquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan heb je vast een goede indruk op hem gemaakt
Ohhhhquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:27 schreef admiraal_anaal het volgende:doet me eraan denken dat ik hier nog een bak patat kapsalon heb die ik in de oven kan opwarmen
.... loopt meteen even naar keuken
Vrouwen die luid boeren zijn een libidokillerquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:26 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Wat?
Ik boer alleen volop thuis, hoor!
Maar als k 't dus beschaafd binnenmonds doe, dan zie je t ook
Waarom alleen met vrouwen, zeg?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vrouwen die luid boeren zijn een libidokiller.
Kapsalon is in veel steden in NL bekend hoor. Hier in Nijmegen in elk geval wel. Heb overigens nog nooit aangedurfd om een bak te etenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:28 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ohhhh
waar woon jij dan?
In de buurt dan waarschijnlijk als je t over kapsalon hebt
Den Haagquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:28 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ohhhh
waar woon jij dan?
In de buurt dan waarschijnlijk als je t over kapsalon hebt
Hebah das jammerquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kapsalon is in veel steden in NL bekend hoor. Hier in Nijmegen in elk geval wel. Heb overigens nog nooit aangedurfd om een bak te eten.
Omdat mijn libido bij mannen sowieso vrij laag is?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Waarom alleen met vrouwen, zeg?
Mannen zijn voor mij in het algemeen een libidokiller.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Waarom alleen met vrouwen, zeg?
Nu heb ik zin in patat, maar die is op...quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kapsalon is in veel steden in NL bekend hoor. Hier in Nijmegen in elk geval wel. Heb overigens nog nooit aangedurfd om een bak te eten.
Tis een echte calorie bomquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
It isssquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tis een echte calorie bom![]()
zit propvol na zo'n bak
en misselijk
maar zooooo verrekt lekker
Moet ik wat apart houden voor als je zo langskomtquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:30 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Hebah das jammer
Ja Den haag is best dicht in de buurt
Kom maar langs, heb hier nog volop patat, kaassoufle's en bitterballenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in patat, maar die is op...
Ghi, kom maar brengen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet ik wat apart houden voor als je zo langskomt
[..]
Kom maar langs, heb hier nog volop patat, kaassoufle's en bitterballen
Hoe kom ikop dit tijdtip aan de andere kant van het land?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moet ik wat apart houden voor als je zo langskomt
[..]
Kom maar langs, heb hier nog volop patat, kaassoufle's en bitterballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |