Ja klopt wel. Ik was er met een vriend die ik al een hele tijd niet had gesproken en we hadden voordat bekend werd dat de SvhJ gisteren zou zijn al op 18 december afgesproken. Aangezien ik er ook al eens was geweest met de 3voor12-Award wist ik dat je rustig met iemand kunt gaan zitten bijpraten tijdens de uitzending.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:46 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik vond dat 't hele gebeuren maar een beetje op de achtergrond hing :s
Alsof 't een of ander buurthuis was waar iedereen elkaar kende en ff een biertje kwam doen
Euh... hoe zal ik mezelf eens omschrijven... Ik was die ene met dat hoofd iig.quote:Hoe zie je eruit?
Haha nou ik was dus met mijn vriendquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja klopt wel. Ik was er met een vriend die ik al een hele tijd niet had gesproken en we hadden voordat bekend werd dat de SvhJ gisteren zou zijn al op 18 december afgesproken. Aangezien ik er ook al eens was geweest met de 3voor12-Award wist ik dat je rustig met iemand kunt gaan zitten bijpraten tijdens de uitzending.
[..]
Euh... hoe zal ik mezelf eens omschrijven... Ik was die ene met dat hoofd iig.
Jij kunt aan een hoofd zien of iemand dik is?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet verkeerd? Damn lelijk dik wijf en te verlegen
Voicst vond ik het slechtst. Die hadden ze als eerste mogen zetten. De Staat en Triggerfinger kende ik eigenlijk nog niet, maar dat was erg goed. Kwam er zelfs nog achter dat ik de gitarist van De Staat kenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:47 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Jammerbaalde best wel. Ze hadden ze niet als eerste moeten neer zetten..
Inderdaad, snap niet wat mensen daar lekker aan vinden. (en nee , ben geen nicht)quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niet verkeerd? Damn lelijk dik wijf en te verlegen
Dat zie ik zoquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:52 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Jij kunt aan een hoofd zien of iemand dik is?
Want een gave
Spemmert.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:51 schreef -Hans- het volgende:
Nog iets van 40 reacties en dan is ook dit topic weer vol.
Voicst vind ik erg vet :$quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voicst vond ik het slechtst. Die hadden ze als eerste mogen zetten. De Staat en Triggerfinger kende ik eigenlijk nog niet, maar dat was erg goed. Kwam er zelfs nog achter dat ik de gitarist van De Staat ken
Wij willen Merel, wij willen Merel!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:52 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Inderdaad, snap niet wat mensen daar lekker aan vinden. (en nee , ben geen nicht)
Smaken verschillen gelukkig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:52 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Inderdaad, snap niet wat mensen daar lekker aan vinden. (en nee , ben geen nicht)
Ze heeft bolle wangetjes, zegt niksquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat zie ik zois makkelijk te zien hoor
Bolle wangetjes zijn schattigquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:53 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ze heeft bolle wangetjes, zegt niks
Je bent zo ranzig bezig, je lijkt mij wel!quote:
ze was gewoon dik, was duidelijk te zien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:53 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ze heeft bolle wangetjes, zegt niks
is dit een andere versie van "jeremy" of.. of is dit ECHT een ander nummer van PM???quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pffff atm weinig rock 'n roll hoor. Al is dit wel weer een aardig chanson
Misschien dat ik wat bevooroordeeld was over Voicst, want ik heb ze eerder zien optreden op Pinkpop en toen waren ze veel energieker (laten we het nog maar niet over de rubberboten hebben). The Madd was idd ook erg leuk. Ook dat dankwoordje van de zanger en Corton die het aan zag komenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:53 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Voicst vind ik erg vet :$
Maar The Madd vond ik 't leukstecht zulke droogkloten en echt mijn ding
Alleen die Dio had thuis mogen blijven
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je bent zo ranzig bezig, je lijkt mij wel!
Komt voor elkaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:54 schreef Sirolf het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed toe. Mocht er iets gebeuren, vergeet dan dus het gebeurtenissen-logboek niet... dat maakt het voor mij véél makkelijker om leuke fragmenten op YouTube te knallen.
Ik vermoed toch echt het laatste. Vrij uniek moment dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
is dit een andere versie van "jeremy" of.. of is dit ECHT een ander nummer van PM???
Ik heb Voicst 6x gezien dit jaar en ja, ze kunnen er veel meer van maken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien dat ik wat bevooroordeeld was over Voicst, want ik heb ze eerder zien optreden op Pinkpop en toen waren ze veel energieker (laten we het nog maar niet over de rubberboten hebben). The Madd was idd ook erg leuk. Ook dat dankwoordje van de zanger en Corton die het aan zag komen
Ik schrijf 't in mijn dagboek!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vermoed toch echt het laatste. Vrij uniek moment dus.
Zonder toch ook wel?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:55 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Als ik me zo plamuur ben ik ook best mooi....
Leuk waren ze zeker wel, maar het viel gewoon een beetje tegen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:56 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik heb Voicst 6x gezien dit jaar en ja, ze kunnen er veel meer van maken.
Maartoch vind ik ze leuk
Hahaecht mooi, ja. En dat accent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |