Zit al in me boxershortquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:33 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ghi, kom maar brengen.
Nu die kant op komen gaat sowieso niet lukkenhaha
Oeh dat klinkt ook nice hii
Nachttreinquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe kom ikop dit tijdtip aan de andere kant van het land?![]()
Run DMC!!!!![]()
![]()
Autoquote:
Ik wil niet naar apresskihutquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zit al in me boxershortmaar anders was ik langsgekomen om daarna wat te gaan drinken in de apresskihut
![]()
maarja geen zin om me aan te kleden
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:37 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik wil niet naar apresskihut![]()
Ik heb een auto maar geen rijbewijs. Hellevoet heeft geen treinen laat staan nachtreinen...
Waar is het mis gegaan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:37 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ik heb een auto maar geen rijbewijs.
Ja ga Hellevoet nog ff afkraken :squote:Op zaterdag 20 december 2008 02:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Hellevoet is idd een gat
Apresskihut is niet verplicht, suggesties zijn ook welkom![]()
Ik heb een eenheidsgenoot uit Hellevoetsluis. Ken je toevallig een Joey?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:37 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ik wil niet naar apresskihut![]()
Ik heb een auto maar geen rijbewijs. Hellevoet heeft geen treinen laat staan nachtreinen...
Nee helaas, ken hier amper mensenquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb een eenheidsgenoot uit Hellevoetsluis. Ken je toevallig een Joey?
Wat heb je gedaan danquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:43 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ja en ga mijn oude werk waar ze me zonder t mij te zeggen op straat hebben gezet, nog leuk vindentggg
Trusten!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:44 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik ga pitten mensen. Vond het gezellig en kom morgen nog wel ff langs in een topic.
En zoals de Killers zouden zeggen:
Goodnight, travel well!
Niks maar hij denkt van wel.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan
Oja en vroegah de Alpen Express
Trouwaanzoek![]()
en dan zo'n reactie
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:45 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Niks maar hij denkt van wel.
Ik ging op vakantie, kwam terug, meldde me weer netjes en vervolgens hoorde ik niks meer.
En toen ik vroeg of ik nog werd verwacht kreeg ik alleen een antwoord 'Ik heb je gebeld.'
Hmkay
Dan valt het nog wel mee met hoezeer het een gat is. Mn eenheidsgenoot is net 20, dus je had er nog bijna bij in de klas gezeten kunnen hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:44 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Nee helaas, ken hier amper mensen
niet voor niets de meest populaire plaat van nederland op dit momentquote:
Maar hij is niet het meest aangevraagd. Volgens mij heb ik de meest aangevraagde plaat zelfs nog helemaal niet gehoord.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:48 schreef evert het volgende:
[..]
niet voor niets de meest populaire plaat van nederland op dit moment
Het is geen gat, hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel mee met hoezeer het een gat is. Mn eenheidsgenoot is net 20, dus je had er nog bijna bij in de klas gezeten kunnen hebben.
That's it, ik ga wat warms te eten in elkaar draaien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:49 schreef admiraal_anaal het volgende:ik krijg weer energie
hmmmmm die kapsalon smaakt heerlijk
![]()
Ik weet dat het onder de rook van Rotterdam ligt, maar daar houdt mijn kennis van Hellevoetsluis op. Iemand hier noemde het een gat, dus nam ik dat voor waar aan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:50 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Het is geen gat, hoor.
We hebben 40.000 Hellevoeters
Hey een leeftijdsgenoot
Uh Sanneke was al bezet en toen heb ik dat er maar achter geplakt omdat ik hier voor komquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft iemand hier al gedoneerd?
En Sanneke3FM waarom die naam? Wat verbindt jou met je username?
40.000 is een gat, dat is 1 woonwijk in een gemiddelde stadquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet dat het onder de rook van Rotterdam ligt, maar daar houdt mijn kennis van Hellevoetsluis op. Iemand hier noemde het een gat, dus nam ik dat voor waar aan.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:53 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Uh Sanneke was al bezet en toen heb ik dat er maar achter geplakt omdat ik hier voor kom
Vlak vooral niet uit dat 3FM je woonkamer als studio heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:53 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Uh Sanneke was al bezet en toen heb ik dat er maar achter geplakt omdat ik hier voor kom
Je laat je ook alles wijs maken, ehquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik weet dat het onder de rook van Rotterdam ligt, maar daar houdt mijn kennis van Hellevoetsluis op. Iemand hier noemde het een gat, dus nam ik dat voor waar aan.
welke bedoel je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Maar hij is niet het meest aangevraagd. Volgens mij heb ik de meest aangevraagde plaat zelfs nog helemaal niet gehoord.
ja! heeft giel gedraaid ergens tussen 12 en 1 geloof ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:53 schreef Cee het volgende:
Oh hier zit iedereen. Ik was al tegen mezelf aan het praten.
Maar goed, dan nog een keer: eindelijk kan ik rustig SR '08 luisteren, 's ochtends om 9 uur een afspraak gehad en daarna wilde &^%$##%^ collega zonodig werken zonder radio aan, de hele dag. Daarna kerstborrel, de stad in en nu ben ik eindelijk een beetje aan het bijlezen.
Iemand nog Blur met The Universal voorbij horen komen vandaag toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |