lekkah slapuhhhquote:
Euuhmm, van welke muziek houd jij?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:17 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
deze wacht blijft ook niet tot einde nacht hoor
zwaar feestje voor de boeg morgen.... ik wacht op JJH met voorstel van plaat en bedrag
maakt niet uit van welke muziek we houden, ik stel een foute plaat voor...quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:20 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ja eigenlijk is t wel pittijd, he?
Morgen weer 9 uur uit. :\
Truste, fijne nacht nog!
dan roep ik gelijk de village peoplequote:Op zaterdag 20 december 2008 03:19 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
maakt niet uit van welke muziek we houden, ik stel een foute plaat voor...
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:21 schreef JJH het volgende:
[..]
dan roep ik gelijk de village people
Dat je dat zomaar uit je hoofd weet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
How about fouter dan fout????
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:20 schreef Sanneke3FM het volgende:
Ja eigenlijk is t wel pittijd, he?
Morgen weer 9 uur uit. :\
Truste, fijne nacht nog!
tientje was ook mijn ideequote:Op zaterdag 20 december 2008 03:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je dat zomaar uit je hoofd weet.![]()
Allebei een tientje doen ofzo? Ga ik zo ff bellen.
Ook welterusten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eenso nder de wol. eindelijk eens uitslapen op zaterdag
Doen, doen, doooeeeennn!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:22 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
How about fouter dan fout????
slaap lekker!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar eenso nder de wol. eindelijk eens uitslapen op zaterdag
je beltquote:
Sla leken!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil niet slapen maar ik moet gaan want anders kom ik morgenochtend nooit eruitdus peeps..... slaap lekker alvast of goeiemorgen
![]()
![]()
Done. Alles netjes vermeld.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:28 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
je belt
ik wil wel Rudedeltadude in de aanvraag horen, anders betaal ik niet mee
Jij ook welterusten!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil niet slapen maar ik moet gaan want anders kom ik morgenochtend nooit eruitdus peeps..... slaap lekker alvast of goeiemorgen
![]()
![]()
prima! PM je je bankgegevens even?quote:
wij zijn toch over????quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij ook welterusten!![]()
Blijft weinig over zo...
Heb ook nog even gevraagd wanneer het gedraaid zouu worden, maar dat kon ze niet zeggen. misschien vannacht nog,quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:33 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
prima! PM je je bankgegevens even?
[..]
wij zijn toch over????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |