gaan we samen nog ff een donatie doen JJH?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef JJH het volgende:
Net Another Brick in the wall aangevraagd, van Pink FLoyd.
He rude!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef rudedeltadude het volgende:
mijn eerste post in de Serious Request reeks van dit jaar...
Zeker niet de laatste... het is weer smullen!
Wat een heerlijke radio!![]()
Ik haak vanaf nu in!
JJHquote:
Goed idee!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gaan we samen nog ff een donatie doen JJH?
Wij als matrasleggers?
Nee jij mag de PR doen, ik schrijf wel naar je overquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed idee!
Moeten we wel tegelijkertijdf in de uitzending komen hè
Ja 15 minuten geleden ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:15 schreef Sanneke3FM het volgende:
Lief klein konijntje werd toch aangevraagd?
Ah, de wisseling van de wacht. Dan kan ik gaan slapen. Weltrusten allemaalquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gaan we samen nog ff een donatie doen JJH?
Wij als matrasleggers?
Volgens mij haalt Coen 2 platen door elkaar?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja 15 minuten geleden ofzo
Welkomquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef rudedeltadude het volgende:
mijn eerste post in de Serious Request reeks van dit jaar...
Zeker niet de laatste... het is weer smullen!
Wat een heerlijke radio!![]()
Ik haak vanaf nu in!
Ja want lief klein konijntje werd aangevraagd en die is volgens mij van Ome Henkquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Volgens mij haalt Coen 2 platen door elkaar?
Trusten!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, de wisseling van de wacht. Dan kan ik gaan slapen. Weltrusten allemaalik spreek jullie allemaal deze week vast nog wel een keer.
deze wacht blijft ook niet tot einde nacht hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, de wisseling van de wacht. Dan kan ik gaan slapen. Weltrusten allemaalik spreek jullie allemaal deze week vast nog wel een keer.
Henkie!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja want lief klein konijntje werd aangevraagd en die is volgens mij van Ome Henk
thanksquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja want lief klein konijntje werd aangevraagd en die is volgens mij van Ome Henk
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |