Jongeeeeuh!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
40.000 is een gat, dat is 1 woonwijk in een gemiddelde stad
Nee nog niet, nog een paar jaar en dan ben ik echt dik vet doorgebroken en de vrouw en de shit..quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Aaah vandaar, dacht misschien doe je iets qua werkzaamheden bij 3FM ofzo
Lief klein konijntje =quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gaan jullie allemaal meedoen zodadelijk met het dansje van Lief klein konijntje?
Je vangt wel eens wat op he. En niet zo vreemd als je iemand kent die er vandaan komt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:54 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Je laat je ook alles wijs maken, eh
Maar ik vind t al heel wat dat je weet waar t ligt!
No way! Nou, toevallig heb ik die periode opgenomen dus ik ga het even checken op m'n recorder.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:56 schreef evert het volgende:
[..]
ja! heeft giel gedraaid ergens tussen 12 en 1 geloof ik
Ahja er is idd niks te doen..quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je vangt wel eens wat op he. En niet zo vreemd als je iemand kent die er vandaan komt.
Zelfs Zwolle is al groter.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:56 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Jongeeeeuh!
Gewoon niet bitchennnn!
Je overdrijft
[..]
Nee nog niet, nog een paar jaar en dan ben ik echt dik vet doorgebroken en de vrouw en de shit..
Ofzo?
Maar als ik even mag opscheppen had ik 3FM wel bij me thuis
of tussen 11 en 12 vanavond, weet het niet helemaal zeker maar ik heb hem gehoord! giel vertelde er iets bij als 'rustpuntje'quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:57 schreef Cee het volgende:
[..]
No way! Nou, toevallig heb ik die periode opgenomen dus ik ga het even checken op m'n recorder.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:56 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Jongeeeeuh!
Gewoon niet bitchennnn!
Je overdrijft
[..]
quote:Escamp is een stadsdeel van Den Haag. Er wonen ruim 100.000 mensen
Ik kom uit Aalten. Ook nooit wat te doen, maar toch besluit Angus Young er te gaan wonen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:57 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Ahja er is idd niks te doen..
Dus ik snap zijn punt
Als het 's avonds is geweest, kan ik het dan nog terugvinden?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:58 schreef evert het volgende:
[..]
of tussen 11 en 12 vanavond, weet het niet helemaal zeker maar ik heb hem gehoord! giel vertelde er iets bij als 'rustpuntje'
Dan moet je ff Move Your Ass terugluisteren. Dat programma is normaal op dat tijdstip.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het 's avonds is geweest, kan ik het dan nog terugvinden?
geen idee. maar als ik terugdenk is het na 12'en geweestquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het 's avonds is geweest, kan ik het dan nog terugvinden?
Ben ik benieuwd hoe je dat hebt kunnen posten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Cool! Internet is kapot!
Heb je toch ?? Komt gewoon uit een plastieken doosje . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:56 schreef Sanneke3FM het volgende:
Maar als ik even mag opscheppen had ik 3FM wel bij me thuis
Van en naar sommige (onder ontwikkelde) delen van de wereld, ja . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Cool! Internet is kapot!
?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb je toch ?? Komt gewoon uit een plastieken doosje . . .![]()
gaan we samen nog ff een donatie doen JJH?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef JJH het volgende:
Net Another Brick in the wall aangevraagd, van Pink FLoyd.
He rude!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef rudedeltadude het volgende:
mijn eerste post in de Serious Request reeks van dit jaar...
Zeker niet de laatste... het is weer smullen!
Wat een heerlijke radio!![]()
Ik haak vanaf nu in!
JJHquote:
Goed idee!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gaan we samen nog ff een donatie doen JJH?
Wij als matrasleggers?
Nee jij mag de PR doen, ik schrijf wel naar je overquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Goed idee!
Moeten we wel tegelijkertijdf in de uitzending komen hè
Ja 15 minuten geleden ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:15 schreef Sanneke3FM het volgende:
Lief klein konijntje werd toch aangevraagd?
Ah, de wisseling van de wacht. Dan kan ik gaan slapen. Weltrusten allemaalquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
gaan we samen nog ff een donatie doen JJH?
Wij als matrasleggers?
Volgens mij haalt Coen 2 platen door elkaar?quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja 15 minuten geleden ofzo
Welkomquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef rudedeltadude het volgende:
mijn eerste post in de Serious Request reeks van dit jaar...
Zeker niet de laatste... het is weer smullen!
Wat een heerlijke radio!![]()
Ik haak vanaf nu in!
Ja want lief klein konijntje werd aangevraagd en die is volgens mij van Ome Henkquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef Sanneke3FM het volgende:
[..]
Volgens mij haalt Coen 2 platen door elkaar?
Trusten!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, de wisseling van de wacht. Dan kan ik gaan slapen. Weltrusten allemaalik spreek jullie allemaal deze week vast nog wel een keer.
deze wacht blijft ook niet tot einde nacht hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah, de wisseling van de wacht. Dan kan ik gaan slapen. Weltrusten allemaalik spreek jullie allemaal deze week vast nog wel een keer.
Henkie!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja want lief klein konijntje werd aangevraagd en die is volgens mij van Ome Henk
thanksquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja want lief klein konijntje werd aangevraagd en die is volgens mij van Ome Henk
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |