hoe goed is dat!!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:35 schreef Polleeder het volgende:
Heb zojuist de 6 nederlandse en 3 belgische streams op één pagina geknutseld. Voor de liefhebber die een snelle verbinding heeft
en dat in biljetten van 200!!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:35 schreef JJH het volgende:
WTF doe je na het stappen nog met 1000 op zak zeg...
Heb een snel inelkaar geflanst, dus hoop dat-ie ook bij anderen een beetje werktquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:36 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hoe goed is dat!!!
![]()
ik test hem nu!
ff mijn verbinding testen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:35 schreef Polleeder het volgende:
Heb zojuist de 6 nederlandse en 3 belgische streams op één pagina geknutseld. Voor de liefhebber die een snelle verbinding heeft
hier werkt ie fantastisch!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:38 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Heb een snel inelkaar geflanst, dus hoop dat-ie ook bij anderen een beetje werkt
Dat merkte ik ook al, is misschien toch iets teveel van het goedequote:Op zaterdag 20 december 2008 03:39 schreef JJH het volgende:
[..]
ff mijn verbinding testen!
Oee, tijden het posten is het al te merkjen, tering zeg!
ik word er treurig vanquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:41 schreef santax het volgende:
waarom raak ik vrolijk van dit liedje
1000 euro in centen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:43 schreef rudedeltadude het volgende:
ah! dan nu de 1000 euri plaat opgevangen uit kleingeld, uitgekeerd in briefjes van 200
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:40 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hier werkt ie fantastisch!
Niet iedereen heeft high end systemen staan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:47 schreef Polleeder het volgende:
[..]
![]()
Bij mij iets minder. Zal er toch ook eentje maken met een paar streams minder.
moet wel bekennen dat ik hem er net uitgeflikkerd heb.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:47 schreef Polleeder het volgende:
[..]
![]()
Bij mij iets minder. Zal er toch ook eentje maken met een paar streams minder.
Ik heb de televisie op Ned3 staan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
moet wel bekennen dat ik hem er net uitgeflikkerd heb.
doe mij toch dat ene scherm maar, eigenlijk luister ik toch meer dan dat ik kijken doe...
ik nait... streampjequote:
Ook ik nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft high end systemen staan.
Dat zal mijn entry level laptop ook nog niet oppakken denk ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:53 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Ook ik nietEedere jaren ging het wel goed, maar de streams hebben meer bandbreedte gekregen. Zal eens kijken of eentje van 6 streams nog lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |