quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Okey.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:41 schreef BrandX het volgende:
En centraal
IHVK, als standaard meepostende mod hier, mag je een nieuw topic in deze reeks ook zelf centraal zetten hoor
Ik? Nee, anders had ik jullie wel lastig gevallen met al mijn troublesquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:40 schreef IHVK het volgende:
Ik niet meer.![]()
Oja, degene die de vraag stelt moet zelf altijd beginnen Min-e.
Als ik een liefdesleven had gehad, had je er alles over gehoord in geuren en kleurenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:43 schreef xminator het volgende:
Mijn liefdesleven komt no way op fok te staan,
mine jij mag eerst natuurlijk.
Gewoon coderen en posten. Kijk de mijne: niemand kan er wat van afleiden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:43 schreef xminator het volgende:
Mijn liefdesleven komt no way op fok te staan,
mine jij mag eerst natuurlijk.
En wat is er nu? Vind je haar nog leuk? Of kan ze de boom in..quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef IHVK het volgende:
Wanneer voor het laatst dan?
Ik deze zomer dus: op vakantie in een warm meditteraan land met klasgenoten. Was echt een soap.![]()
Uiteindelijk is er niks van gekomen, maar dat was maar goed ook.
Alleen toen was ik blind en zag ik alles anders natuurlijk.
Verder details krijgen jullie niet wegens mijn privacy.
Onze wegen zijn gescheiden en er is nog maar sporadisch contact.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
En wat is er nu? Vind je haar nog leuk? Of kan ze de boom in..
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Onze wegen zijn gescheiden en er is nog maar sporadisch contact.
Dus ze hoeft niet de boom in, maar het is een soort van "uit het oog, uit het hart".
Oftewel: "gözden irak, gönüldenden irak".
Tis beter zo, next.
quote:
Ach wie niet? Maar niet aan te raden i.v.m slechte karma.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:51 schreef IHVK het volgende:
En hebben jullie wel eens iemand afgewezen?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het duurde wel een paar maanden voor deze fase bereikt was hoor.![]()
Trustenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het duurde wel een paar maanden voor deze fase bereikt was hoor.![]()
Maar ik ga maffen, trusten iedereen.
Nee he.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:56 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ach wie niet? Maar niet aan te raden i.v.m slechte karma.![]()
Oefening baart kunst zullen we dan maar zeggen.quote:Ik ben typisch een vrouw wat dat betreft, val steevast voor de verkeerde mannen. De aardige vallen me gewoon niet op, en later kan ik mezelf dan voor de kop slaan.
Maar nu ben ik iets wijzer, hoop ik
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ik durf er tenminste over te praten.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:00 schreef xminator het volgende:
[..]
![]()
Je praat eerst als of het niets was en daarna zeg je dat je er maanden over gedaan hebt om haar te vergeten;
Zoek "Eigennummer" in je telefoonboek op!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Geef me d'r nummer maarVraag ik het wel even.
Morukladin, kan je weinig aan doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:36 schreef ClioSporT het volgende:
Ik doe niet meer aan verliefd worden enzo.
Wie heeft je hartje gebroken?? Geef me haar nummer ook maar, zal ik haar eens de waarheid vertelllenquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:36 schreef ClioSporT het volgende:
Ik doe niet meer aan verliefd worden enzo.
Pfff je hebt me laten zitten bij Tarkan!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:37 schreef saban het volgende:
[..]
Zoek "Eigennummer" in je telefoonboek op!
Ik heb je nummer niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wie heeft je hartje gebroken?? Geef me haar nummer ook maar, zal ik haar eens de waarheid vertelllen
Je had je nummer moeten doorspelen....quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Pfff je hebt me laten zitten bij Tarkan!!
Ik leef wel wat jonger dan jij doet in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:37 schreef saban het volgende:
[..]
Morukladin, kan je weinig aan doen.
Mijn tijd komt ook nog welquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:40 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik leef wel wat jonger dan jij doet in ieder geval.
quote:
Is je opblaaspop lek geraakt?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:41 schreef zarGon het volgende:
Verliefd zijn 99 procent van de tijd lekker pijn lijden. Hard en veel. Vooral die overgebleven 1 procent maakt het waard.
Bah.
Whehehe, overal jezelf opdringen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Een beetje heer had mij ook meegevraagd!
En jij komt natuurlijk op FOK! pimpemquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
nee, dit keer niet. Ik moest mij net al omkleden omdat een vriend opbelde en vroeg of ik hem kon ophalen in de stadHij wilt natuurlijk pimpen voor de discotheek omdat ie wordt opgehaald door een pimp bak.
Ben net terug en nu ga ik playstationen.
Ahh kiyamam ben sanaquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:41 schreef zarGon het volgende:
Verliefd zijn 99 procent van de tijd lekker pijn lijden. Hard en veel. Vooral die overgebleven 1 procent maakt het waard.
Bah.
Nee, anders had ik wel foto's van mezelf geplaatst.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:43 schreef saban het volgende:
[..]
En jij komt natuurlijk op FOK! pimpem
Jij mag niet, jij moet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Een beetje heer had mij ook meegevraagd!
Wil ik ook wel doen voor je.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:43 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee, anders had ik wel foto's van mezelf geplaatst.
Ik zou ook niet komen voor het eten hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:46 schreef Min-e het volgende:
Dank je wel schat, maar ik heb al gegeten
Nee niet van mn auto, auto en motor.quote:
Waaat niet eens een boot??quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:50 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee niet van mn auto, auto en motor.
Tuurlijk ga ik mee, doen we een Fok-uitjequote:Op zaterdag 20 december 2008 01:53 schreef ClioSporT het volgende:
deze zomer misschien.. Kom je mee varen vanuit izmit over de bosporus naar didim![]()
2 cheeseburger, cola, patat met 2x sausquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:56 schreef ClioSporT het volgende:
lekker, dubbele cheeseburger
De ene keer nodig je jezelf uit, de andere keer nodig je andere uit voor mijn party ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tuurlijk ga ik mee, doen we een Fok-uitje
Als ik mezelf niet uitnodig, mag ik nooit mee van julliequote:Op zaterdag 20 december 2008 01:57 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
De ene keer nodig je jezelf uit, de andere keer nodig je andere uit voor mijn party ?
Je bent gewoon bang van mij.. In het echt ben ik best een coole kikker hoor alleen op fok kan ik wel eens tekeer gaan. vraag maar aan saban.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:59 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als ik mezelf niet uitnodig, mag ik nooit mee van jullie![]()
En ik ben gewoon niet zo egoistisch
Ik? Bang? hahahaquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang van mij.. In het echt ben ik best een coole kikker hoor alleen op fok kan ik wel eens tekeer gaan. vraag maar aan saban.
Nee, heet helemaal geen Mine. (Kwam erop door naar een batterij te kijken, min pool etc. met een e erachter, was helemaal niet bedoeld als naamquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:01 schreef ClioSporT het volgende:
Ik heb een Mine gevonden op hyves, ben jij dat.. Mine Ay
en jij hebt duidelijk slaap nodig.. Tukkers ?quote:
Dan heeft heel die Mini koosnaampje ook helemaal geen betekenis meer. jezus..........quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nee, heet helemaal geen Mine. (Kwam erop door naar een batterij te kijken, min pool etc. met een e erachter, was helemaal niet bedoeld als naam)
Jawel ,die hou ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:08 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dan heeft heel die Mini koosnaampje ook helemaal geen betekenis meer. jezus..........
Dacht eigenlijk dat dit een Rotterdams fascistisch bolwerk wasquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:04 schreef ClioSporT het volgende:
Zargon ken ik niet en hij mij ook niet
IHVK komt volgens mij ook uit jullie stad.quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:15 schreef ClioSporT het volgende:
Zargon gaat naar school of werkt alleen hier ergens volgens mij. Saban ook.
Ik ben de enige echte echte geboren en getogen rotterdammer. Met saban ga ik wel om overigens sinds kort dankzij een doner crisis die we ineens hadden.
Waar liggen je roots in Turkije? (We hebben met de rest al kennisgemaakt, maar toen was jij verbannen).quote:
Aaah je moeder is dus een streekgenootquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:28 schreef ClioSporT het volgende:
m'n ma is uit trabzon en m'n pa uit kocaeli izmit.
Dat wordt makkelijk als je om m'n hand kom vragen dan!quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Aaah je moeder is dus een streekgenoot
Is je bruidsschat al klaar dan?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat wordt makkelijk als je om m'n hand kom vragen dan!
Die is al vrij groot jah. Alleen nog een boot.quote:
;quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:32 schreef msnk het volgende:
In God's eyes, everybody's hot. This world has beauty all through her. Picture the fattest chick you know, God would totally do her
Hoeveel gouden armbanden wil je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Die is al vrij groot jah. Alleen nog een boot.
Gaat die Mine Ay je maar vragen, ik wil je niet meerquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:38 schreef ClioSporT het volgende:
Alleen een gouden ring met een diamantje voor m'n piemol piercing, voor de rest euro's!
mutsquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gaat die Mine Ay je maar vragen, ik wil je niet meer
Een uur, snel?quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doe je snel, heb je mijn ijs meegenomen?
Dan zou nooit goedkomen iddquote:
Dat kan kloppen..quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:55 schreef Min-e het volgende:
Volgens mij heb ik je gezien bij tarkan?!
Zonder vriendje te worden kan je dat helaas niet zien...quote:Op zaterdag 20 december 2008 02:56 schreef Min-e het volgende:
Doe eens link van Clio
Ik heb geen hyvesquote:Op zaterdag 20 december 2008 02:57 schreef saban het volgende:
[..]
Zonder vriendje te worden kan je dat helaas niet zien...
Ook te preuts om het aan mij te vragen ?quote:
Ik heb je nog omver geduwd, omdat ik er niet langs kon!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:01 schreef saban het volgende:
[..]
Ookal te preuts om gedag te zeggen?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:01 schreef saban het volgende:
Je lijkt zargon wel, die was ook a-la minute verdwenen toen ik 'm aansprak
Tecavuzcuquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb je nog omver geduwd, omdat ik er niet langs kon!!
Blijkbaar niet boeiend genoeg, anders had ie het mij wel verteldquote:
:quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:04 schreef ClioSporT het volgende:
Die mini wilt alleen maar ontvangen maar geeft niks zelf vrij he.
hoeft ook niet in het openbaarquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
:
Ik doe niet aan foto 's op internet, weet je nog namus enzo
Met jouw temperament? Zometeen wordt je boos om iets op me en voo rje het weet sta ik in allerlei vreemde poses op heel Fok!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:11 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
hoeft ook niet in het openbaar
Sorry, het was een dame. En die hebben voorrang.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:01 schreef saban het volgende:
Je lijkt zargon wel, die was ook a-la minute verdwenen toen ik 'm aansprak
quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Met jouw temperament? Zometeen wordt je boos om iets op me en voo rje het weet sta ik in allerlei vreemde poses op heel Fok!
Niet dat dat erg is, natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:13 schreef Min-e het volgende:
[..]
Met jouw temperament? Zometeen wordt je boos om iets op me en voo rje het weet sta ik in allerlei vreemde poses op heel Fok!
Voordat ze het weet staat ze in Mijn ontvangen bestanden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:15 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
![]()
Saban, zou ik zoiets ooit doen ?
Je zit in de goede richting.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:15 schreef Min-e het volgende:
Hoe oud ben je dan???
Oh o ik eet zelden vlees en ik ben ook geen 18quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:17 schreef saban het volgende:
Min-e, Clio valt op 18 jarige meisjes die kip eten........
Ik had je slimmer verwacht. oh nee, klein kansje dat ik nog 27 ben idd. kansje van 11 dagen ongeveer.quote:
Blauwe ogen doen het nou eenmaal goed.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je hebt me nu al vervangen!! Door die Jojoortje
Slechts een flirt, hè?? Ik ga met hem trouwenquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:19 schreef saban het volgende:
En hij flirt met de dames die ik als eerst gezien hebt
Bwhahahaahaha. We kijken wel uit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Slechts een flirt, hè?? Ik ga met hem trouwen
Ik ben echt goedquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik had je slimmer verwacht. oh nee, klein kansje dat ik nog 27 ben idd. kansje van 11 dagen ongeveer.
Mijn ogen zijn veeeeel mooierquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Blauwe ogen doen het nou eenmaal goed.
Dat zeggen alleen dames die oud zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heej ik ben een dame, zoiets vraag je niet![]()
(zeer close)
Ik wil best verdrinken in je ogen, maar argumenten zoals beeldmateriaal om jouw uitspraak te ondersteunen is van harte welkom.quote:
:quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen dames die oud zijn.
Muurblompje.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
:
Ik ben een jong blompje zei ik toch al
Totdat ik eens een uitnodiging krijg voor een meet, zal het helaas met mijn verbale ondersteuning moeten volstaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil best verdrinken in je ogen, maar argumenten zoals beeldmateriaal om jouw uitspraak te ondersteunen is van harte welkom.
Aight, Jojoortje boven Min-e. Jeweetzelf.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Totdat ik eens een uitnodiging krijg voor een meet, zal het helaas met mijn verbale ondersteuning moeten volstaan![]()
Forget it, ik ben een alpha female!quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aight, Jojoortje boven Min-e. Jeweetzelf.
In je dertigste ben je niets meer dan twee lopende theezakjes, honnepon.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
Forget it, ik ben een alpha female!
Heb je al een 'deelcertificaat' gehaald?quote:Op zaterdag 20 december 2008 05:03 schreef ClioSporT het volgende:
oh jah. ik moet ook nog slapen. morgen weer motorrijles
Nee. Want het is alweer donkerquote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef saban het volgende:
Het is lekker om lekker laat op te staan
Ik wist het wel!quote:Op zondag 21 december 2008 21:21 schreef Min-e het volgende:
Jammie!! Wat een knoeperts.
Doet me denken aan Parijs in de herfst.
Daar roosteren ze ze op straat, en dan ruikt het zo lekker.quote:Op zondag 21 december 2008 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wist het wel!.
Hoezo aan Parijs in de herfst?
In Frankrijk?quote:Op zondag 21 december 2008 21:29 schreef Min-e het volgende:
[..]
Daar roosteren ze ze op straat, en dan ruikt het zo lekker.![]()
Overigens zag ik dat ook eens in Izmir midden in de winter, op een houtskoolvuurtje.
Damn nu heb ik trek.
Wat verwachtte je anders van een nep turk a-la min-equote:Op zondag 21 december 2008 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
In Frankrijk?. In Turkije is het een bekend fenomeen, ja.
.
Ja, het is lekker..
NIks nep, alles aan mij is echtquote:Op zondag 21 december 2008 21:32 schreef saban het volgende:
[..]
Wat verwachtte je anders van een nep turk a-la min-e
Echt alles?quote:Op zondag 21 december 2008 21:36 schreef Min-e het volgende:
[..]
NIks nep, alles aan mij is echt`
Daarbij is de wereld ietsjes groter dan alleen Turkije en Nederland.
Tuurlijk, ze kennen overal kastanjes.quote:
Je bent toch geen eekhoorntje?quote:Op zondag 21 december 2008 22:18 schreef ClioSporT het volgende:
Ik vind kestane niet lekker als ze zo warm enzo zijn. Hooguit 2 of 3 eet ik er en dan heb ik genoeg. Ik heb ze liever zo uit de boom, lekker hard
Gek is dat, met nederlanders is het toch allemaal wat vrijblijvender. En heb je ook niet het gevoel dat het allemaal zo serieus is. Gewoon iemand waarmee je goede geprekken kan hebbenquote:Op zondag 21 december 2008 22:42 schreef ClioSporT het volgende:
Zowel turks als nederlands gedate, de nederlandse was nog de langste relatie die ik had, maar op lange termijn heb ik toch liever een turk
cultuur etc etc.
Ja best eng idd!!quote:Op zondag 21 december 2008 22:53 schreef ClioSporT het volgende:
Nou, met een turk lijkt het net alsof je al getrouwd bent op dag 2.
Toen wel eng, nu minder eng mocht het er van komen.quote:
Erewoord.quote:Op zondag 21 december 2008 23:08 schreef Min-e het volgende:
Iedereen die een pm wil met mijn naam erin moet wel plechtig zweren zeer discreet met die informatie om te zullen gaan. Anders gebeuren er dingen waarvoor ik niet voor de gevolgen wil instaan!!
Niets, maar ik ga ook geen kopie van mijn paspoort hier neerplanten.quote:Op zondag 21 december 2008 23:11 schreef ClioSporT het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan je naam dan ?
Wollah, ik zal nie verraden.quote:Op zondag 21 december 2008 23:08 schreef Min-e het volgende:
Iedereen die een pm wil met mijn naam erin moet wel plechtig zweren zeer discreet met die informatie om te zullen gaan. Anders gebeuren er dingen waarvoor ik niet voor de gevolgen wil instaan!!
Nee zou ik ook niet doen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Niets, maar ik ga ook geen kopie van mijn paspoort hier neerplanten.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:14 schreef ClioSporT het volgende:
Heet je elmina-hamido-shakira-el-foetsie-hulya ofzo
Ik pmde je per ongeluk, stuur maar terug!!quote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef ClioSporT het volgende:
Waarom pm je mij, ik vroeg niet eens om je naam![]()
Nu hoef ik je ook niet mijn naam terug te pmen![]()
Ja, geloof het wel. Maar ik woon iets noordelijker dan jullie, vlakbij Amsterdamquote:Op zondag 21 december 2008 23:28 schreef zarGon het volgende:
Wonen wij allemaal in de Randstad of heb ik dat verkeerd?.
Ik was. Ik was. Het was een Turkse. Over het algemeen heb ik niets met Turkse meiden, omdat ze het over Turkse series hebben en allemaal roddelen als een nationale sport beoefenen. En blondjes trekken mij meer, maar sinds haar toch wel krullen en zwart haar, hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 23:43 schreef Min-e het volgende:
Allemaal niet-verliefde turken, jammer...
Vanuit een jongen bezien zijn Turkse meiden zijn over het algemeen best knap, maar het is het venijnige karakter wat ons de das om doetquote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik was. Ik was. Het was een Turkse. Over het algemeen heb ik niets met Turkse meiden, omdat ze het over Turkse series hebben en allemaal roddelen als een nationale sport beoefenen. En blondjes trekken mij meer, maar sinds haar toch wel krullen en zwart haar, hoor.
Dat dacht ik al.quote:Op zondag 21 december 2008 23:50 schreef zarGon het volgende:
Ik ben stiekem nog steeds verliefd. Sssshhtttt.
Ach gossie niets is aandoenlijker dan een verliefde man!quote:Op zondag 21 december 2008 23:50 schreef zarGon het volgende:
Ik ben stiekem nog steeds verliefd. Sssshhtttt.
Ja, maar d'r zijn er weinig over waar er echt iets boeiends uitkomt. En het is ook leuk om in twee talen te communiceren enzo.quote:Op zondag 21 december 2008 23:52 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vanuit een jongen bezien zijn Turkse meiden zijn over het algemeen best knap, maar het is het venijnige karakter wat ons de das om doet
Ja, lekker misbruiken.quote:Op zondag 21 december 2008 23:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ach gossie niets is aandoenlijker dan een verliefde man!
jammer dat veel meiden in hetzelfde cirkeltje verkeren, iets meer horizonverbreding zou niet misstaanquote:Op zondag 21 december 2008 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, maar d'r zijn er weinig over waar er echt iets boeiends uitkomt. En het is ook leuk om in twee talen te communiceren enzo.
Ik ook niet.quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar ik vind aan de andere kant Turkse jongens vaak zo bot en niet zo communicatief vaardig. En daarbij vertrouw ik ze op de een of andere manier vaak niet helemaal.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Maar ja, ligt eraan met wie je precies omgaat etc. En sowieso komen Turken vergeleken met Nederlanders ietwat botter, minder romantisch en minder 'vrouwvriendelijker' over toch?
Ik houd ook van jou, Min-e.quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wee het gebeente van de vrouw die mijn zG misbruikt!!!
We switchen wel naar de Nederlandse chicks, die zijn makkelijker te playen en janker beduidend minder zo te zien. (quote:Op maandag 22 december 2008 00:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie daar eens wat aan doen
Ik jank zelden, alleen soms van boosheid!!!quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
We switchen wel naar de Nederlandse chicks, die zijn makkelijker te playen en janker beduidend minder zo te zien. (. )
Ach vent, vrouw zijn is een synoniem voor het woord janksnor. De emoties! De klaagzang! Drang naar aandacht.quote:Op maandag 22 december 2008 00:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik jank zelden, alleen soms van boosheid!!!
~Dit vind ik wel een mooi einde van de dag, je voorgaande post even negerendquote:Op maandag 22 december 2008 00:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, jullie zijn schattig en zacht enzo. Prrr,.
Ik sta nu al te popelen op onze volgende ontmoetingquote:Op maandag 22 december 2008 00:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
~Dit vind ik wel een mooi einde van de dag, je voorgaande post even negerend![]()
Trusten
Je was diegene (mij) tegen het lijf aan gelopen @ Tarkan...........quote:Op maandag 22 december 2008 00:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie daar eens wat aan doen
Een beetje zo gaan staan zodat ik je wel moet aanrakenquote:Op maandag 22 december 2008 00:53 schreef saban het volgende:
[..]
Je was diegene (mij) tegen het lijf aan gelopen @ Tarkan...........
Ach ze doen daar toch niet aan kerstquote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef nils7 het volgende:
THY is m'n koffer kwijt geraakt...![]()
Leuk hiero zonder kerstcadeaus![]()
ehh bestellen kan ook gewoon online hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:03 schreef ClioSporT het volgende:
lig in bed, te lui om op te staan, omkleden, bla bla
http://www.thuisbezorgd.nl/restaurant/Piramiden-of-Gold-Delftquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef ClioSporT het volgende:
niet rond dit tijdstip.
daar vast ook welquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:26 schreef ClioSporT het volgende:
ohh. dacht dat je in rotterdam bedoelde.
ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef ClioSporT het volgende:
Wie luistert wel eens naar "Gece Yolculari"
![]()
Mja, weet ff niet hoe ik hierop moet reageren.quote:
Weet je dat ik het serieus niet kan uitstaan als anderen dingen weten die ik niet weet? Eigenlijk best frustrerendquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Mja, weet ff niet hoe ik hierop moet reageren.
Heb je een lijstje met dingen die je wel weet zodat we daar rekening mee kunnen houden?
Hoe nederlands ook weer dit.quote:
Patates is gewoon zo'n heel ding en geen friet. Kizarmis patates de bari.quote:
Iste, anlamissin! Hadi getirde yiyelimquote:Op woensdag 24 december 2008 00:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Patates is gewoon zo'n heel ding en geen friet. Kizarmis patates de bari.
Nee.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hier! Over een paar uur alweer opmoeten, moeten jullie niet naar school/werk morgen?
Slaap lekker alvastquote:Op woensdag 24 december 2008 00:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.![]()
Tot zaterdag heb ik nul verplichtingen. Zaterdag werken.![]()
Maar ik ga toch wel slapen nu denk ik , beetje moe.
Hoe laat moet jij op dan?
Ga slapen dan.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast![]()
Ik moet morgen om 9 uur op werk zijn, maar ben nu een film aan het kijken
Oeehhh met wie ga je?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:27 schreef ClioSporT het volgende:
Ik ga lekker naar parijs donderdag ochtend![]()
Geen enkel idee wat ik nog ga doen, geen hotel niks geboekt, zie daar aangekomen wel wat ik ga doen en waar ik ga slapen en anders overnachten in de auto, vlak voor de eifeltoren.
Ik ga met een maatje van me. Ik hoop dat ik niet gek van hem wordt overigens, hij zit aan de universiteit Leiden en doet Philosophical Foundations of the Historiography of Science en zie de onderwerpen waarover ie gaat lullen nu al aankomen. Ergste geval trap ik hem van de eifeltoren af mocht ie overdrijven.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Oeehhh met wie ga je?
Enne... is er nog plek
een echte Turk neemt altijd iets mee. Wat heb je meegebracht ?quote:
Een Turk neemt altijd mee naar huis wat overblijft aan tafel, dus heb een bakje meegenomen.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
een echte Turk neemt altijd iets mee. Wat heb je meegebracht ?
Over een aantal jaar heb je alleen maar Turkse opaatjes met hartkwalenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef saban het volgende:
Het ziet er naar uit dat ik straks alwéér naar buiten ga om te snacken
Napalim, jij bent zo een nepturk die niet kookt voor ons.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Over een aantal jaar heb je alleen maar Turkse opaatjes met hartkwalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |