ik ben er de hele nacht.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan neemt iemand anders het wel over.er zijn zoveel nieuwe gezichten hier dat het tempo wel hoog blijft liggen. Dit hou ik ook niet lang vol en dat wil ik ook niet.
ja ik had gedacht dat het al iets later wasquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
hmmm had een sterkere verwachtdus over 10 minuten de volgende herkansing
kon niet inschatten of jij hem zou maken ,dus wachtte maar langer af.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:19 schreef jmac het volgende:
Sorry. Zit in trein back home dus kon niks openen
welke plaats zit je ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:19 schreef 3FMaster het volgende:
Even terugkomend:
Ik heb vandaag 5 keer alle zenders afgezocht, maar geen SR. Vorig jaar had ik wel zo'n preview zender, werkte top. Dit jaar niets dan sneeuw.
Dan is deze reeks ideaal om de nachtdienst door te komen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:18 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik ben er de hele nacht.
moet toch werken
sterkte trouwens aan de familie weijdt.
Voorgaande jaren was SR bij mij te zien op het etalagekanaal van Casema. Dit jaar is het te zien op het infokanaal. Misschien dat je die niet hebt ingesteld?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:19 schreef 3FMaster het volgende:
Even terugkomend:
Ik heb vandaag 5 keer alle zenders afgezocht, maar geen SR. Vorig jaar had ik wel zo'n preview zender, werkte top. Dit jaar niets dan sneeuw.
op de centrale kanaal van ziggo wordt het gewoon uitgezonden, digitale tv kanaal 101 geloof ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:19 schreef 3FMaster het volgende:
Even terugkomend:
Volgens mij is dit niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:18 schreef bbrother het volgende:
En weer een nieuw topic!
Gaan we nog een site maken waar fotos komen die bij het glazen huis worden gemaakt?
Anders wil ik wel wat hosten
Welterusten !quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:20 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga slapen, welterusten allemaal en tot morgen
Er staan nog altijd meer mensen dan in Den Haag vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
Er staan amper nog mensen buiten.. Jammer dat het zo'n klote weer is..
http://www.ziggo.nl/producten/televisie/zenderoverzicht/quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:19 schreef 3FMaster het volgende:
Even terugkomend:
Tsja, dat is absoluut waar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er staan nog altijd meer mensen dan in Den Haag vorig jaar.
In de slaapkamer om 2 uur hoor ik net.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:21 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, nu gaat Giel wat meer interactie met Merel organiseren.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de slaapkamer om 2 uur hoor ik net.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef TheArt het volgende:
Giel regelt weer een tiener zijn bed in
Zeurpiet. Verdiep je eens in de materie en dan zul je zien dat vluchtelingen echt hulp nodig hebben. Dat er andere doelen zijn die ook hulp kunnen gebruiken doet totaal niet ter zake, want dat gezeur kun je bij elk goed doel wel aan gaan halen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:21 schreef DB1267 het volgende:
wat een gigantisch geouwehoer! Ik kan *&@#(* geneens 101.tv meer kijken. Alles wat je ziet gaat over die fucking vluchtelingen. In dit eigen land hebben we ellende zat; besteed daar eens aandacht aan!!
En dan niet eten en drinken? Waarom zag ik Gieldan een of andere krentebol in z'n smoel proppen. Nee dat moet geloofwaardig zijn
:r:r. Ik luister 50 weken per jaar naar 3fm maar deze en die week ervoor zijn echt bagger!
Lol Giel - loverboyquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef TheArt het volgende:
Giel regelt weer een tiener zijn bed in
Dit kost je 40 cent!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:21 schreef DB1267 het volgende:
wat een gigantisch geouwehoer! Ik kan *&@#(* geneens 101.tv meer kijken. Alles wat je ziet gaat over die fucking vluchtelingen. In dit eigen land hebben we ellende zat; besteed daar eens aandacht aan!!
En dan niet eten en drinken? Waarom zag ik Gieldan een of andere krentebol in z'n smoel proppen. Nee dat moet geloofwaardig zijn
:r:r. Ik luister 50 weken per jaar naar 3fm maar deze en die week ervoor zijn echt bagger!
Not an addict geeft alvast het goede voorbeeld voor de geluiden die vannacht uit de slaapkamer gaan komen.quote:
Yo !quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:25 schreef Impry het volgende:
Ben ik weer!
[ afbeelding ]
Of is ze niet meer zo 'populair' hier?
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die weten dat het oeuvre van K's Choice uit meer dan alleen Not An Addict bestaat. Komt ook niet eens van hun beste album.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel jammer dat het wééér dit nare kreunnummer is.
Maar ja, 't is voor een goed doel.
Al die foto's komen ook automatisch op 3FM.nl terecht. Een linkje daarnaartoe lijkt me dus voldoende (en die staat er volgens mij al).quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:25 schreef henkde_j het volgende:
Kwam net op flickr de stream tegen van de fotograaf die in het huis rondloopt. Misschien leuk voor in OP?
http://flickr.com/photos/3fm/
Voor dat volk daar die moeten vluchten (yeah right); nee hoor, ik stort mijn bijdrage wel bij het KWF.quote:
Terwijl ze volgens mij best andere (leuke) platen hebben gemaakt.. Zo boeiend is dezequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel jammer dat het wééér dit nare kreunnummer is.
Maar ja, 't is voor een goed doel.
FHM Chicksquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo !
Ze moest even plaats maken toen de FHM chicks in de studio kwamen maar ze trekt nu weer de aandacht.
Want het eerste album is beter. De 3e absoluut niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar weinig mensen die weten dat het oeuvre van K's Choice uit meer dan alleen Not An Addict bestaat. Komt ook niet eens van hun beste album.
Volgens mij was er ook een SR topic in KLB.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:26 schreef DB1267 het volgende:
[..]
Voor dat volk daar die moeten vluchten (yeah right); nee hoor, ik stort mijn bijdrage wel bij het KWF.
dat volk kan er niks aan doen dat ze moeten vluchten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:26 schreef DB1267 het volgende:
[..]
Voor dat volk daar die moeten vluchten (yeah right); nee hoor, ik stort mijn bijdrage wel bij het KWF.
Nou, dit waren wel chicks zeg.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:27 schreef Impry het volgende:
[..]
FHM Chicks![]()
Nou waren er in de kroeg ook wel een aantal leuke meiden, maar of die daar tegenop kunnen...
*terugzoeken gaat*quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, dit waren wel chicks zeg.. In het vorige topic staan wel wat pics.
Die waren wel leuk voor het oog ja. Check topic hiervoor voor picsquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:27 schreef Impry het volgende:
[..]
FHM Chicks![]()
Nou waren er in de kroeg ook wel een aantal leuke meiden, maar of die daar tegenop kunnen...
Ja. Dat ene solonummer wat Dolf vroeger (paar jaar geleden) nog wel eens draaide vond ik ook nog wel aardig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Want het eerste album is beter. De 3e absoluut niet.
Gaan we die even opzoeken; thnx voor de tipquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook een SR topic in KLB.
Wilde het net typen maar Peet heeft het al opgezocht.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:28 schreef Impry het volgende:
[..]
*terugzoeken gaat*
Thanks Peet!Ziet er leuk uit inderdaad
sommige mensen zijn nou eenmaal geboren met 0,0 realiteitszin of inlevingsvermogen. Laat ze lekker opzouten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:27 schreef weirdofm het volgende:
[..]
dat volk kan er niks aan doen dat ze moeten vluchten.
Het voordeel van de pix is dat je het commentaar van Giel er niet bij hebtquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die waren wel leuk voor het oog ja. Check topic hiervoor voor pics
Daarvoor zijn ook Classic Request en 90s Request.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:29 schreef DB1267 het volgende:
[..]
Gaan we die even opzoeken; thnx voor de tip.
[damn wel jammer dat dit dan de enige week is dat er ook nog "herinnert u zich deze nog - nog - nog - nog" nummers voorbij komen]
Nogal jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:30 schreef Impry het volgende:
Het is wel een beetje een Breezah-Merel ofniet?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:30 schreef Impry het volgende:
Ze praat ook echt met zo'n dubbele tong, net als die ene die toen Hollands Next Top Model had gewonnenquote:
Gezellig hè, zo je de hele tijd ergeren aan van alles. Houdt de sfeer er zo lekker in.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:31 schreef weirdofm het volgende:
giel heeft er weer lekker zin in
not![]()
![]()
![]()
beetje hopen dat hij niet naar de buitenmicrofoon gaat![]()
Dat is al minstens 300 euro.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef -Hans- het volgende:
Ook voor deze plaat geef ik 100 euro als het wordt afgezet..
Neuj. Ik dacht dat Merel eindelijk wat meer mocht zeggen, maar dat viel tegen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met Dio? Dat was gisteren het dieptepunt.
Kim Feenstra.. pfff die zat een keer zwaar aangeschoten bij RTV Noord. Te slecht gewoon.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Ze praat ook echt met zo'n dubbele tong, net als die ene die toen Hollands Next Top Model had gewonnenDie Kim Feenstra ofzo.
Troep. In 2009 hoor je er niks meer van.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef -Hans- het volgende:
Voor DIO's Tijdmachine?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef -Hans- het volgende:
Ja, zeker, het is niet altijd verkeerd. Maar ze zijn zo dom.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Ik trek ook mijn twijfels. Alhoewel "Breezah's" toch op bepaalde momenten ook wel weer een bepaalde hoeveelheid geylheid kunnen hebben.
Ali B.. ook zo'n succesnummer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Troep. In 2009 hoor je er niks meer van.
Kijk maar naar Ali B. Wie?!
ik wil best positief zijn over giel, en ik heb ook niks tegen giel,best een goede dj.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Gezellig hè, zo je de hele tijd ergeren aan van alles. Houdt de sfeer er zo lekker in.![]()
Echt heel erg jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kim Feenstra.. pfff die zat een keer zwaar aangeschoten bij RTV Noord. Te slecht gewoon.
Het zijn er 2.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:34 schreef 00paul het volgende:
Over dubbele tong gesproken...
Best een chickie hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:30 schreef Impry het volgende:
Too late . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:31 schreef weirdofm het volgende:
giel heeft er weer lekker zin in
not![]()
![]()
![]()
beetje hopen dat hij niet naar de buitenmicrofoon gaat![]()
![]()
Ik zou wel willen met sommigequote:
Doeiquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga der vandoor. Goede nacht nog allemaal!
Same here! Proost!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef Krambo het volgende:
Lekker wakker blijf nummer, ik trek nog maar een flesje bier open
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is ook zo'n geile donder, die Roel.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef ThunderChild het volgende:
SABOTAGE (insert hier dat rock smilie) . . .
Met al die bierdampen op je werk zien zelfs de lelijkste kerels er nog uit als lekkere wijven.quote:
Nou je het er daar toch over hebt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met al die bierdampen op je werk zien zelfs de lelijkste kerels er nog uit als lekkere wijven.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met al die bierdampen op je werk zien zelfs de lelijkste kerels er nog uit als lekkere wijven.
Dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omg... Speelman en Speelman. Ik krijg *mute* neigingen.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is ook zo'n geile donder, die Roel.
Herkenbaar gevoel..quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland geloof ik.
En dat ja.quote:
ja? dat zou bijzonder vet zjin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Fake blood op Pinkpop dus?
Lijkt erop dat dat het anthem wordt, en traditiegetrouw...quote:
Whehehe ik zie het ja, vast met zijn eigen breezahtje.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Giel zit dik te MSNen ja hehe.
Dat zou serieus echt te gek zijn! Ook trouwens als die plaat het anthem wordt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Lijkt erop dat dat het anthem wordt, en traditiegetrouw...
Ja, ik ga ook maar. Morgenvroeg om 9 uur alweer op de mountainbike, lekker fanatiekquote:
Trustenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar. Morgenvroeg om 9 uur alweer op de mountainbike, lekker fanatiek
Zo in bed nog wel even verder luisteren, maar weer genoeg typuurtjes vandaag
Tot morgen allemaal!
Ze draaien hem verrassend vaak, te pas en te onpas én het is wel een energiek nummertje, dus het lijkt me niet heel vergezochtquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou serieus echt te gek zijn! Ook trouwens als die plaat het anthem wordt.
Nou we zullen het wel zien. Echt, van mij mag het.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze draaien hem verrassend vaak, te pas en te onpas én het is wel een energiek nummertje, dus het lijkt me niet heel vergezocht.
Ik weet niet of het zo leuk is om Fake Blood op Pinkpop te zien. Moeten ze wel een beetje sfeer kunnen maken en Mars is een weirde plaat, geen sfeervolle plaat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou serieus echt te gek zijn! Ook trouwens als die plaat het anthem wordt.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er geen Fokker die naar het glazen huis kan gaan, dan wat doneren en door microfoon vragen of het echt waar is wat ze zeggen: hoe dichter bij de nul....![]()
Die vriendin van hem is trouwens best lelijk. Tenminste, ik vond het tegenvallen. Giel kwam samen met haar en de moeder van dat kind binnenlopen bij DWDD toen ik in het publiek zat en ik vond er echt niet veel aan. Je zou denken dat hij wel een beetje lekker wijf als vriendin zou nemen voor die leeftijd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er geen Fokker die naar het glazen huis kan gaan, dan wat doneren en door microfoon vragen of het echt waar is wat ze zeggen: hoe dichter bij de nul....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. Opgehangen waarschijnlijk.
Pleur de link ff op Fok!, ik hem em nog niet gezienquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is bezig om de eerste VeilingTV (met brekende ballen) op YouTube te gooien.
Ze schijnt wel model te zijn, maar van de foto's die er van haar op het internet circuleerden werd ik niet warm.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die vriendin van hem is trouwens best lelijk. Tenminste, ik vond het tegenvallen. Giel kwam samen met haar en de moeder van dat kind binnenlopen bij DWDD toen ik in het publiek zat en ik vond er echt niet veel aan. Je zou denken dat hij wel een beetje lekker wijf als vriendin zou nemen voor die leeftijd.
Iig in mijn top 5. Positie nog onbepaald.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef cosmick het volgende:
Goddamned, wellicht de tofste track van dit jaar man!
Ah! Welke 4 andere tracks dingen er nog meer mee naar de nummer 1-positie?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iig in mijn top 5. Positie nog onbepaald.
Ja?!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. Opgehangen waarschijnlijk.
Wie is het dan ?? Ik heb nog niets van d'r gehoord en gezienquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze schijnt wel model te zijn, maar van de foto's die er van haar op het internet circuleerden werd ik niet warm.
Pauw & Witteman vanavond gezien ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef peaceman het volgende:
Same here! Proost!
Dat is toch wel de shit zo vlak voor het sluiten van de markt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef cosmick het volgende:
Fuck, vette BLUR!
Jup.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
G O T Y E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien Jodi Bernal langs sturen, om 't te vragen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er geen Fokker die naar het glazen huis kan gaan, dan wat doneren en door microfoon vragen of het echt waar is wat ze zeggen: hoe dichter bij de nul....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze schijnt wel model te zijn, maar van de foto's die er van haar op het internet circuleerden werd ik niet warm.
Heb je ook een geheel plaatje?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Niet slecht vind ik.
Nee, alles wat ik vinden kon.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb je ook een geheel plaatje?
Bij nader inzien vind ik het toch een beetje een zeurnummerquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch wel de shit zo vlak voor het sluiten van de markt.
Dan mag ze mij ook wakker komen makenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef JJH het volgende:
"Hoe merel koen wakker gaat maken"
Gewoon die tieten in zijn gezicht hangen.
Lelijk is ze niet, vind ik. Best een leuke meid om te zien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Gotye - Learn A Little Givin’ And Lovin’quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Zeg dat zeg!![]()
Welk nummer is dit trouwens???
Toch niet Ulysses?!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:49 schreef cosmick het volgende:
Goddamned, wellicht de tofste track van dit jaar man!
Niet slechtquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Oet morgenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:53 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga ook maar eens van Fok! af. Miss dat ik nog ff snel reageer. Tot Morge
Eigenlijk is Human de enige andere zekerheid voor mn top5. Had er nog wel een paar in gedachten, maar die zijn zo vaak gedraaid dat de glans er allang af is.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ah! Welke 4 andere tracks dingen er nog meer mee naar de nummer 1-positie?
Bij DWDD zag ze er heel anders uit. Niet zo opgemaakt en toen zag ze er ook een stuk minder uit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er zit inderdaad weinig pit in de plaat... Tijd voor Frans F !quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik het toch een beetje een zeurnummer.
Onbegrijpelijk. Van al die jaren 60-dingetjes die dit jaar zo hip waren vond ik dit toch wel de beste.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup.![]()
En niet eens in de Song van het Jaar Top 100.
EN DAN WEL Ulysses natuurlijjkquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er zit inderdaad weinig pit in de plaat... Tijd voor Frans F !
Zeer zeker ! de plaat van het moment.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
EN DAN WEL Ulysses natuurlijjk.
Learnalilgivinanlovinquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gotye - Learn A Little Givin’ And Lovin’
Hij probeert eigenlijk te zeggen dat hij haar straks in die slaapkamer keihard wilt pakkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:56 schreef admiraal_anaal het volgende:Giel wil subtiel aan haar zitten
Dat was toch morgenavond/nacht of is het nou de nacht van zondag op maandag ??quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:55 schreef -Hans- het volgende:
Waar blijft de Happy Hardcore?
Dan heeft google het vaut.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb hem gekopieerd van Google dus dat is goed.
quote:
Is dit meisje niet te oud voor 'm? Toch al rond de twintig geloof ik.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij probeert eigenlijk te zeggen dat hij haar straks in die slaapkamer keihard wilt pakken
Half uur lang.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]! zondagavond 00:00 gaat echt ge-wel-dig worden! Een uur lang Jabadaba dance platen.
17. Precies goed voor hem.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Is dit meisje niet te oud voor 'm? Toch al rond de twintig geloof ik.
Klopt, maar dat is schijnbaar maar een half uurtje..quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat was toch morgenavond/nacht of is het nou de nacht van zondag op maandag ??![]()
Voor wie nietquote:
De camera dusquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Lekker geil ramen likken.
Ach, Giel kan het wel goed opbouwen. Eerst ramen, daarna wat anders.
Absoluutquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:59 schreef cosmick het volgende:
Dit had best Megahit kunnen zijn. Vroeger.
Je kent de oude gezegde; hoe dichter bij de nul, hoe strakker om .. enfin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:59 schreef -Hans- het volgende:
Ik heb die Merel nu wel een beetje gezien.. Beetje te jong.
Wel eens van gehoord jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je kent de oude gezegde; hoe dichter bij de nul, hoe strakker om .. enfin.
Het is 1.00 en ik hoor nieuws?quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoeft er geen nieuws om 1 uur?
Jup, maar normaal begint er al reclame om 56 of zo. Dat hoorde ik niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is 1.00 en ik hoor nieuws?
Ik hoor hier gewoon nieuws.quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoeft er geen nieuws om 1 uur?
Tjezus zeg . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Klopt, maar dat is schijnbaar maar een half uurtje..![]()
quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ben naar m'n bedje toe. Ajuus!
Trusten !quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ajuusquote:Op zaterdag 20 december 2008 01:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Truste!quote:Op zaterdag 20 december 2008 01:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |