Troep. In 2009 hoor je er niks meer van.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef -Hans- het volgende:
Ook voor deze plaat geef ik 100 euro als het wordt afgezet..
Voor DIO's Tijdmachine?quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef -Hans- het volgende:
Ook voor deze plaat geef ik 100 euro als het wordt afgezet..
Ja, zeker, het is niet altijd verkeerd. Maar ze zijn zo dom.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Ik trek ook mijn twijfels. Alhoewel "Breezah's" toch op bepaalde momenten ook wel weer een bepaalde hoeveelheid geylheid kunnen hebben.
Ali B.. ook zo'n succesnummer.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Troep. In 2009 hoor je er niks meer van.
Kijk maar naar Ali B. Wie?!
ik wil best positief zijn over giel, en ik heb ook niks tegen giel,best een goede dj.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef Impry het volgende:
[..]
Gezellig hè, zo je de hele tijd ergeren aan van alles. Houdt de sfeer er zo lekker in.![]()
Echt heel erg jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kim Feenstra.. pfff die zat een keer zwaar aangeschoten bij RTV Noord. Te slecht gewoon.
Het zijn er 2.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:34 schreef 00paul het volgende:
Over dubbele tong gesproken...
Best een chickie hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:30 schreef Impry het volgende:
Het is wel een beetje een Breezah-Merel ofniet?
Too late . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:31 schreef weirdofm het volgende:
giel heeft er weer lekker zin in
not![]()
![]()
![]()
beetje hopen dat hij niet naar de buitenmicrofoon gaat![]()
![]()
Ik zou wel willen met sommigequote:
Doeiquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga der vandoor. Goede nacht nog allemaal!
Same here! Proost!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef Krambo het volgende:
Lekker wakker blijf nummer, ik trek nog maar een flesje bier open
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is ook zo'n geile donder, die Roel.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef ThunderChild het volgende:
SABOTAGE (insert hier dat rock smilie) . . .
Met al die bierdampen op je werk zien zelfs de lelijkste kerels er nog uit als lekkere wijven.quote:
Nou je het er daar toch over hebt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met al die bierdampen op je werk zien zelfs de lelijkste kerels er nog uit als lekkere wijven.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met al die bierdampen op je werk zien zelfs de lelijkste kerels er nog uit als lekkere wijven.
Dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Omg... Speelman en Speelman. Ik krijg *mute* neigingen.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is ook zo'n geile donder, die Roel.
Herkenbaar gevoel..quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nederland geloof ik.
En dat ja.quote:
ja? dat zou bijzonder vet zjin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Fake blood op Pinkpop dus?
Lijkt erop dat dat het anthem wordt, en traditiegetrouw...quote:
Whehehe ik zie het ja, vast met zijn eigen breezahtje.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Giel zit dik te MSNen ja hehe.
Dat zou serieus echt te gek zijn! Ook trouwens als die plaat het anthem wordt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Lijkt erop dat dat het anthem wordt, en traditiegetrouw...
Ja, ik ga ook maar. Morgenvroeg om 9 uur alweer op de mountainbike, lekker fanatiekquote:
Trustenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar. Morgenvroeg om 9 uur alweer op de mountainbike, lekker fanatiek
Zo in bed nog wel even verder luisteren, maar weer genoeg typuurtjes vandaag
Tot morgen allemaal!
Ze draaien hem verrassend vaak, te pas en te onpas én het is wel een energiek nummertje, dus het lijkt me niet heel vergezochtquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou serieus echt te gek zijn! Ook trouwens als die plaat het anthem wordt.
Nou we zullen het wel zien. Echt, van mij mag het.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze draaien hem verrassend vaak, te pas en te onpas én het is wel een energiek nummertje, dus het lijkt me niet heel vergezocht.
Ik weet niet of het zo leuk is om Fake Blood op Pinkpop te zien. Moeten ze wel een beetje sfeer kunnen maken en Mars is een weirde plaat, geen sfeervolle plaat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou serieus echt te gek zijn! Ook trouwens als die plaat het anthem wordt.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er geen Fokker die naar het glazen huis kan gaan, dan wat doneren en door microfoon vragen of het echt waar is wat ze zeggen: hoe dichter bij de nul....![]()
Die vriendin van hem is trouwens best lelijk. Tenminste, ik vond het tegenvallen. Giel kwam samen met haar en de moeder van dat kind binnenlopen bij DWDD toen ik in het publiek zat en ik vond er echt niet veel aan. Je zou denken dat hij wel een beetje lekker wijf als vriendin zou nemen voor die leeftijd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er geen Fokker die naar het glazen huis kan gaan, dan wat doneren en door microfoon vragen of het echt waar is wat ze zeggen: hoe dichter bij de nul....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe. Opgehangen waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |