Dat zou serieus echt te gek zijn! Ook trouwens als die plaat het anthem wordt.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Lijkt erop dat dat het anthem wordt, en traditiegetrouw...
Ja, ik ga ook maar. Morgenvroeg om 9 uur alweer op de mountainbike, lekker fanatiekquote:
Trustenquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook maar. Morgenvroeg om 9 uur alweer op de mountainbike, lekker fanatiek
Zo in bed nog wel even verder luisteren, maar weer genoeg typuurtjes vandaag
Tot morgen allemaal!
Ze draaien hem verrassend vaak, te pas en te onpas én het is wel een energiek nummertje, dus het lijkt me niet heel vergezochtquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou serieus echt te gek zijn! Ook trouwens als die plaat het anthem wordt.
Nou we zullen het wel zien. Echt, van mij mag het.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ze draaien hem verrassend vaak, te pas en te onpas én het is wel een energiek nummertje, dus het lijkt me niet heel vergezocht.
Ik weet niet of het zo leuk is om Fake Blood op Pinkpop te zien. Moeten ze wel een beetje sfeer kunnen maken en Mars is een weirde plaat, geen sfeervolle plaat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou serieus echt te gek zijn! Ook trouwens als die plaat het anthem wordt.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er geen Fokker die naar het glazen huis kan gaan, dan wat doneren en door microfoon vragen of het echt waar is wat ze zeggen: hoe dichter bij de nul....![]()
Die vriendin van hem is trouwens best lelijk. Tenminste, ik vond het tegenvallen. Giel kwam samen met haar en de moeder van dat kind binnenlopen bij DWDD toen ik in het publiek zat en ik vond er echt niet veel aan. Je zou denken dat hij wel een beetje lekker wijf als vriendin zou nemen voor die leeftijd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er geen Fokker die naar het glazen huis kan gaan, dan wat doneren en door microfoon vragen of het echt waar is wat ze zeggen: hoe dichter bij de nul....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |