quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh my freaking god.. Komende dagen echt even wat rustiger aan gaan doen.
Op het infokanaal van Ziggo is het te volgen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb ook Ziggo digitaal.... welk kanaal is het?
Ik vind het wel gezellig hoorquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daarom zei ik al eerder vanavond dat het misschien beter was dat er blokken van 3 uur waren ipv 4 uur . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:01 schreef weirdofm het volgende:
maar we hebben nu :
paul-giel-coen-giel(ochtendshow)(niet zeker)
had eigelijk moeten zijn:paul-giel-coen-paul
vorig jaar hadden ze ook een vaste dj voor de ochtendshow
Gewoon lekker doorposten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan neemt iemand anders het wel over.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], je trekt wel iedereen mee , dus vooral niet doen
Dat zekerquote:
... En ik heb boven nog analoge TV, dus ben ik afhankelijk van internet. Thanks Ziggo!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op het infokanaal van Ziggo is het te volgen.
Daar is ook een previewkanaal voor. Maar goed, over een uurtje op 3.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
... En ik heb boven nog analoge TV, dus ben ik afhankelijk van internet. Thanks Ziggo!![]()
![]()
![]()
![]()
Op analoge tv van Ziggo is het ook op het infokanaal te volgen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
... En ik heb boven nog analoge TV, dus ben ik afhankelijk van internet. Thanks Ziggo!![]()
![]()
![]()
![]()
*ka-ching*quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
infokanaal zit ook op analoge tvquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Info kanaal zit nog in het analoge pakket, dunkt me . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:12 schreef 3FMaster het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Theoooo is toch van Lowlands? Maja is de nieuwe Soep of Badeend.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:13 schreef jmac het volgende:
Maja is de nieuwe theooo overigens
Dat is 'm het infokanaal.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
infokanaal zit ook op analoge tv
Soms vind ik het wel een mooie plaat, maar meestal nietquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een aversie tegen die plaat gehad, geen idee waarom
Ik heb wel een leukequote:Op zaterdag 20 december 2008 00:14 schreef -Hans- het volgende:
Iemand al een leuke titel in gedachten? deze is bijna vol..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |