Volgens mij is dit niet eens zo'n slecht idee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:18 schreef bbrother het volgende:
En weer een nieuw topic!
Gaan we nog een site maken waar fotos komen die bij het glazen huis worden gemaakt?
Anders wil ik wel wat hosten
Welterusten !quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:20 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga slapen, welterusten allemaal en tot morgen
Er staan nog altijd meer mensen dan in Den Haag vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:19 schreef -Hans- het volgende:
Er staan amper nog mensen buiten.. Jammer dat het zo'n klote weer is..
http://www.ziggo.nl/producten/televisie/zenderoverzicht/quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:19 schreef 3FMaster het volgende:
Even terugkomend:
Ik heb vandaag 5 keer alle zenders afgezocht, maar geen SR. Vorig jaar had ik wel zo'n preview zender, werkte top. Dit jaar niets dan sneeuw.
Tsja, dat is absoluut waar.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er staan nog altijd meer mensen dan in Den Haag vorig jaar.
In de slaapkamer om 2 uur hoor ik net.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:21 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, nu gaat Giel wat meer interactie met Merel organiseren.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de slaapkamer om 2 uur hoor ik net.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef TheArt het volgende:
Giel regelt weer een tiener zijn bed in
Zeurpiet. Verdiep je eens in de materie en dan zul je zien dat vluchtelingen echt hulp nodig hebben. Dat er andere doelen zijn die ook hulp kunnen gebruiken doet totaal niet ter zake, want dat gezeur kun je bij elk goed doel wel aan gaan halen!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:21 schreef DB1267 het volgende:
wat een gigantisch geouwehoer! Ik kan *&@#(* geneens 101.tv meer kijken. Alles wat je ziet gaat over die fucking vluchtelingen. In dit eigen land hebben we ellende zat; besteed daar eens aandacht aan!!
En dan niet eten en drinken? Waarom zag ik Gieldan een of andere krentebol in z'n smoel proppen. Nee dat moet geloofwaardig zijn
:r:r. Ik luister 50 weken per jaar naar 3fm maar deze en die week ervoor zijn echt bagger!
Lol Giel - loverboyquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:22 schreef TheArt het volgende:
Giel regelt weer een tiener zijn bed in
Dit kost je 40 cent!quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:21 schreef DB1267 het volgende:
wat een gigantisch geouwehoer! Ik kan *&@#(* geneens 101.tv meer kijken. Alles wat je ziet gaat over die fucking vluchtelingen. In dit eigen land hebben we ellende zat; besteed daar eens aandacht aan!!
En dan niet eten en drinken? Waarom zag ik Gieldan een of andere krentebol in z'n smoel proppen. Nee dat moet geloofwaardig zijn
:r:r. Ik luister 50 weken per jaar naar 3fm maar deze en die week ervoor zijn echt bagger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |